SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Nadal wordt juist redelijk vaak teruggebroken als hij voor een set serveert.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:59 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Deed 'ie dat eerder wel dan? Ik dacht dat Nadal niet kon choken?
En waar is de TT?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:00 schreef Federer-fan het volgende:
Nummer 13? Moet volgens mij 12 zijn.
Klopt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:00 schreef Federer-fan het volgende:
Nummer 13? Moet volgens mij 12 zijn.
Geen TT.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:01 schreef theSummoner het volgende:
[..]
En waar is de TT?![]()
Ik dacht aan iets als: "Mats, ga een deaud"
Had je het nummer aangepast? Ik ben altijd geneigd om dat te doen.quote:
Is dat uit?quote:
Jup.. Ik haalde de tt weg en per ongeluk ook het nummer.. Heb toen de verkeerde teruggezetquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Had je het nummeraangepast? Ik ben altijd geneigd om dat te doen.
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jup.. Ik haalde de tt weg en per ongeluk ook het nummer.. Heb toen de verkeerde teruggezet
Nee, maar anders was het zo'n standaard geweest: Nadal - Berdych halve finale, of Mats hou je muil, of iets dergelijks. Ik dacht gewoon, ik doe niks.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, maar anders was het zo'n standaard geweest: Nadal - Berdych halve finale, of Mats hou je muil, of iets dergelijks. Ik dacht gewoon, ik doe niks.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, maar anders was het zo'n standaard geweest: Nadal - Berdych halve finale, of Mats hou je muil, of iets dergelijks. Ik dacht gewoon, ik doe niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |