Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door Tobi-wan op 24-01-2012 13:11:21 ]
47 pace man.. dat is echt ultra ultra ultra traag, elk sprintduel is bij voorbaat verloren, tegen de tijd dat hij bij de verdediging komt om te ondersteunen is de aanval al afgelopen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je Senna goed positioneert kan hij makkelijk mee op VMC. Je hebt niet op elke positie pace nodig.
Die gast heeft wel een bazenschot/FK maar bij mij komt ie altijd snelheid te kort om de bal op goal te raggen bij afvallende ballen etc.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb Marcos Assuncao met 53 pace gewoon erin staan. Hij moet alleen niet diep gaan lopen want dan wordt hij toch ingehaald
Dat is inderdaad jammer. Ik vind Richarlyson ook wel een goed schot hebben, en hij heeft 4* skills. Leo Gago viel mij wat tegen toen ik hem in het begin had.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die gast heeft wel een bazenschot/FK maar bij mij komt ie altijd snelheid te kort om de bal op goal te raggen bij afvallende ballen etc.
Wil je een rematch? Dat potje van gister was niet eerlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:50 schreef vandermar het volgende:
Even kijken hoe Terry speelt, speelt hij kutter dan Vermaelen dan rot hij weer op en haal ik IF Coloccini of IF Koscielny
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wil je een rematch? Dat potje van gister was niet eerlijk
Ik had gister iets gekocht en dat was zonder dat ik dat specifiek gedaan had naar de TP gegaan. Toen wilde ik het te koop zetten en kreeg ik een error dat het item in een trade offer was betrokken. Vervolgens bleek het kaartje weer bij new items te staanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:23 schreef DutchSL het volgende:
Ik kan geen pakjes meer kopen, webapp zegt steeds dat ik unassigned items heb terwijl dat helemaal niet zo is
Slechtste spelers zijn meer waard dan non-rare.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:25 schreef Rijst het volgende:
Ik denk ik open maar een pack van van 400 coins. Nu heb ik denk i kde slechste speler van FUT. Engelse keeper 40 overall.
Dan word je sowieso 2k rijkerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:25 schreef Rijst het volgende:
Ik denk ik open maar een pack van van 400 coins. Nu heb ik denk i kde slechste speler van FUT. Engelse keeper 40 overall.
Of mensen uploaden dit alleen als ze een echt dure speler eruit hebben. Voor een speler van 500c-5000c doen ze dat denk ik gewoon niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige silvers komen vaker in bronze packs voor dan anderen, want ik heb 2x in korte tijd Richards (die met 92 pace) in een 400c pack gehad. Het verhaal van El Shaarawy is al bekend, er zijn nu al 6 of 7 die hem in een bronze pack hebben gekregen. Ik denk toch echt dat dat geen toeval is.
Heb ik nog maar even deze met Terry testenquote:
Ik zie sommige spelers toch vaker voorbij komen zoals Heskey en Wallace (die LB van Rangers) Ik snap dat mensen geen foto posten als ze een 65 shiny silver hebben maar een shiny silver in een bronze is bijna altijd 70-74 of 1 met 80+ pace.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Of mensen uploaden dit alleen als ze een echt dure speler eruit hebben. Voor een speler van 500c-5000c doen ze dat denk ik gewoon niet.
Natuurlijk is 47 pace echt te kort, dat snap ik wel, maar door zijn positie is het niet overheersend belangrijk. Als VCM heeft hij 't spel voor zich, met soms een 1 tegen 1 duel. Als je dan goed gepositioneerd staat, is er niets aan de hand. Hij moet zich alleen niet met de aanval bemoeienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
47 pace man.. dat is echt ultra ultra ultra traag, elk sprintduel is bij voorbaat verloren, tegen de tijd dat hij bij de verdediging komt om te ondersteunen is de aanval al afgelopen.
Je kunt misschien zonder pace spelen, maar je kunt ook met je hoofd tegen de muur slaan, dat het kan is nog geen reden om het te doenJe hebt geen 90 pace nodig op CM, maar in de 60 is toch wel het minimum imo.
Granero heeft niet eens bijzondere pace en is ook niet je enige optie. Je hebt nog Apono, Gabi, Zapater etc.
Maar Wilshere is veel beter natuurlijk.
Modena home kit volgens mij.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:51 schreef Rubenunited het volgende:
Welk tenue lijkt op het BRAZILIE thuis tenue ? Colchester ?
MLS? Lekker pacehoerenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:38 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga nog een silver team maken. Wat is leuk?
Budget = zo'n 35k.
Ik kijk alleen naar individuele chemistry.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:59 schreef wieisboos het volgende:
maakt individuele chemistry eigenlijk veel uit of gaat het er gewoon om je team dat 100 chem heeft?
Individuele chemistry schijnt het belangrijkste te zijn, uiteraard 9 het beste en hier en daar een uitzondering van chem 7 er tussen. Ik zelf let er niet zo op, als het lekker speelt laat ik het lekker staan, speel regelmatig met een LM of RM op CAM in 4-2-3-1 met chem 5, en speelt geweldig weg hoor. Met manager kom ik dan meestal rond de chem tussen de 97 en 100.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:59 schreef wieisboos het volgende:
maakt individuele chemistry eigenlijk veel uit of gaat het er gewoon om je team dat 100 chem heeft?
EA dacht laat ik hem maar weer eens kicken lol.quote:
Ik had laatst een tegenstander, begon met 3 koreaanse spelers met 41 overall in de basis, om ze in de eerste minuut te wisselen voor Vagner Love, Wellinton en Ronaldiho. Wat is het voordeel hiervan om het zo te doen ipv de 3 koreanen op de bank?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo, die naab ook verslagen.Goals van Azaouagh en Ben-Hatira. Hij bracht zelfs nog Martinez en Benitez in om nog meer te kunnen pacehoeren.
Aan het einde van de wedstrijd had hij meer gouden spelers dan zilveren. Tegen mijn zilveren Bundesliga/2+Noord-Korea mix.
Dat snap ik ook niet. Normaal doen sommigen dit met IF's zodat ze hun attribute-kaarten altijd houden. Dus dan gooien ze een +10 op drie IF's en die kunnen ze elke wedstrijd hergebruiken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had laatst een tegenstander, begon met 3 koreaanse spelers met 41 overall in de basis, om ze in de eerste minuut te wisselen voor Vagner Love, Wellinton en Ronaldiho. Wat is het voordeel hiervan om het zo te doen ipv de 3 koreanen op de bank?
Die snap ik. Alleen deze 3 heren hebben geen IF's. Misschien om mij een handicap in de schoenen te schuiven of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Normaal doen sommigen dit met IF's zodat ze hun attribute-kaarten altijd houden. Dus dan gooien ze een +10 op drie IF's en die kunnen ze elke wedstrijd hergebruiken.
Zou kunnen maar ik geloof er niet in dat het aan chemistry ligt. Ligt volgens mij echt aan bronze-silver-gold verschillen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die snap ik. Alleen deze 3 heren hebben geen IF's. Misschien om mij een handicap in de schoenen te schuiven of iets dergelijks?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Beerens is wel 4k waard, vind ik. Drenthe is niet 69k waard, denk ik.Maarja, stonden er maar drie op.
Lol, moet nu tegen "De Reetspleten".
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Laatst geloofden jullie niet dat fresh spelers meer waard zijn dan anderen, maar het is wel zo want mijn Livermore werd voor 3000 (in 5-3-2) verkocht terwijl 1 die niet fresh is niet voor 2600 wordt verkocht. Misschien wordt er bij gold niet naar gekeken maar bij silver en bronze zeker wel.
Heeft nu alleen z'n controller al weggelegd.quote:
Ik wil graag veelzijdige spelersquote:
Oh, ik heb Dyer nog liggen. Misschien maar verkopen dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
De prijs van NIF Dyer is ook omhoog geschoten na zijn IF. 45k
En ik was aan het begin blij dat ik hem voor 3k had en voor 15k kon verkopen.
Ronaldo chop is gewoon een schijntrap, maar dan met L2 ingedrukt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:50 schreef zerokil het volgende:
Mij lukt die ronaldo chop alleen met L2+ O/X
Op zich is Montero op CF niet vreselijk snel, ben niet zo bekend met zilveren ST's in de MLS, maar denk dat Kandji ook wel zn taak goed uit zal voeren want dat is een baasquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik wil graag veelzijdige spelersNiet 90 pace 60 de rest. Liever 75 pace 70 de rest. Op wat buitenspelers na ofcourse.
Ja maar ik probeer hem dus juist met dat rechter staafjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:57 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Ronaldo chop is gewoon een schijntrap, maar dan met L2 ingedrukt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:00 schreef FUT123 het volgende:
Heeft iemand een voorbeeld team van bronzen Koreanen ? Wil mis z'n team maken!
Koreaans team zonder Kang Soo Il.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#hfqwMjrybcEK2
Dat team is nog niet af, ik moet nog spelers in de goede formatie hebben en bijna iedereen heeft nu geen contract meer
Even een paar spelers eruit lichten:
De RCM Baek Ji Hoon. 80 pace, 65 shooting (waaronder iets van 74 finishing) 5* weak foot en 3* skills.
De RB Kim Kwang Suk. 93 pace, maar hij is links wat wel jammer is.
De LCM Kim Geun Chol. 78 pace en 67 shooting, hij heeft best een goede vrije trap.
De RCB Kim Wong Il heeft 71 pace en 73 DEF.
Als hij echt zo goed is dan maak ik van hem een ST. Wat is er zo goed aan hem dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Koreaans team zonder Kang Soo Il.
4* skills, snel, goede agility, goed schot. Alles. Beste "Koreaanse" speler. (Hij is eigenlijk half-Amerikaans, half-Koreaans maar heeft Koreaanse nationaliteit.)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als hij echt zo goed is dan maak ik van hem een ST. Wat is er zo goed aan hem dan?
Werkt prima hier.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:19 schreef Tobi-wan het volgende:
Doet bij iemand anders xbox live het wel?
Geen problemen hier. Maar nu ik dit gezegd heb zal het wel fout gaan zo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:19 schreef Tobi-wan het volgende:
Doet bij iemand anders xbox live het wel?
Hoe kan het nou dat je maar zo weinig potjes hebt gespeeld?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Haha, mijn record nu:
141-4-14
In het Chinees klinkt dat wat eng 要死要死要死 (一四一四一四).
Dit is 2e account omdat m'n eerste vol zit en er daarom geen meer in had.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:42 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hoe kan het nou dat je maar zo weinig potjes hebt gespeeld?
Nope.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:58 schreef n0ir het volgende:
En heb je dan niet een tweede EA-online Pass nodig?
Doe je goedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Haha, mijn record nu:
141-4-14
In het Chinees klinkt dat wat eng 要死要死要死 (一四一四一四).
Dat is een gegarandeerde blessure als je tegenstander aan het ragen is..dan zaagt hij je doormiddenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Precies, ik gebruik gewoon die gratis maand.Ga niet dubbel betalen natuurlijk.
Als de tegenstander irritant is, kun je met hooghouden echt ultiem vernederen. Gewoon richting tegenstander hooghouden, en net voordat hij de bal pakt, richting tegenstander tikken met rechterstick zodat hij onder de bal door loopt.
Ligt er meer aan dat ik bij andere account in het begin heel veel heb verloren omdat ik erg moest wennen. Ik verlies daar nu ook wel vrij weinig maar sta daar nog steeds op ongeveer 4 of 3 op 1 qua winst-verlies.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:06 schreef Tim86 het volgende:
141-4-14 is wel erg sick..is dat je non-rage account?
Je kunt het op de webapp checken, bij leadersboards en dan compare met iemandquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:09 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb geen zin om mijn xbox aan te zetten om het te checken, maar de ratio is dat er bijna precies 4 wins tegenover 1 draw/loss staan zag ik eerder deze week
ik denk wel dat ik de slechste xboxer ben van FOKquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
En ik heb echt al iets van 75 ragequits tegen gehad.Als ze het niet eens gaan proberen, dan houdt het op. (Al heeft het misschien niet zo veel zin als ze al 8-0 achter staan.
)
Overigens denk ik dat de meesten op Fok! hier wel ongeveer gelijkwaardig zijn qua kwaliteiten. Er zijn gewoon een hoop slechte spelers die FUT spelen maar het traden wel leuk vinden.
Goud spelen ook de beste mensen , met mijn bronzes won ik alles met goud is het soms best lastig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik win juist die zilveren en bronzen wedstrijden altijd.Volgens mij nog geen enkele verloren met niet-goud. Als ik verlies is het met goud omdat ik er dan te makkelijk over denk. Dat ik 1-op-1 ga en dan nog probeer een driedubbele schroef met flik-flak te maken voor ik scoor.
die win ik over het algemeen ook wel, af en toe niet, en vooral met gold verlies ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik win juist die zilveren en bronzen wedstrijden altijd.Volgens mij nog geen enkele verloren met niet-goud. Als ik verlies is het met goud omdat ik er dan te makkelijk over denk. Dat ik 1-op-1 ga en dan nog probeer een driedubbele schroef met flik-flak te maken voor ik scoor.
Tim! Welke silvers zijn leukquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:18 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar was ik echt praktisch onverslaanbaar met mijn Eredivisie silvers, maar dit jaar vind ik ze echt helemaal niet zo fijn spelen. Zelfde eigenlijk ook voor mijn Eredivisie gold en bronze
Serie A, Belgen, Silver NL en mijn nieuwe team zijn een stuk fijner
Zweden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tim! Welke silvers zijn leukBudget 40k.
hmm, misschien een goedkopere variant op Dutch silvers? El Kabir en Drenthe zijn dan wat te duur, maar bijvquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Elyou, Huseklepp en Tettey combineren met Farnerud zou echt geniaal zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hmm, misschien een goedkopere variant op Dutch silvers? El Kabir en Drenthe zijn dan wat te duur, maar bijv
Wolfswinkel-Casta
Overtoom
Vicento/Cabral LM - Sarpong/Verhoek/Emnes RM
Fer
Van Aanholt - Badunkadonk - Bruma - Zuiverloon/Boulah/Verhaegh
Krul
Zweden heb ik ook gehad, maar dat vond ik niet echt fijn, al heb je wel veel opties. Een leuke hybrid met Noren voorin is ook aan te raden..
Dat is inderdaad wel een leuk teamquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hmm, misschien een goedkopere variant op Dutch silvers? El Kabir en Drenthe zijn dan wat te duur, maar bijv
Wolfswinkel-Casta
Overtoom
Vicento/Cabral LM - Sarpong/Verhoek/Emnes RM
Fer
Van Aanholt - Badunkadonk - Bruma - Zuiverloon/Boulah/Verhaegh
Krul
Zweden heb ik ook gehad, maar dat vond ik niet echt fijn, al heb je wel veel opties. Een leuke hybrid met Noren voorin is ook aan te raden..
Bundesliga 2 combo met Bundesliga. 4-1-2-1-2 met voorin Chong Tese en Hoffer. Daarachter voor de koppeling Azaouagh (baas) en dan Bundesliga inpassen. Ik wil je dan wel een Tese schenken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha, ik ken al die namen niet dus moet ze eerst opzoeken. Maar kan leuk zijnquote:edit:Op dinsdag 24 januari 2012 16:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bundesliga 2 combo met Bundesliga. 4-1-2-1-2 met voorin Chong Tese en Hoffer. Daarachter voor de koppeling Azaouagh (baas) en dan Bundesliga inpassen. Ik wil je dan wel een Tese schenken.
Maar Azaouagh en Hoffer zijn echt goed. Hoffer is supersnel. Azaouagh heeft bazendribbel en 4* skills. Daarachter kun je dan gewoon Duitse Bundesliga-spelers gebruiken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:32 schreef GuRBuH het volgende:
Tese is wel echt goed, alleen zo kut dat je alleen met 2. Bundes kunt linken omdat hij de enige huiliekoreaan in het spel is.
Wat is er zo goed aan die Tese dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bundesliga 2 combo met Bundesliga. 4-1-2-1-2 met voorin Chong Tese en Hoffer. Daarachter voor de koppeling Azaouagh (baas) en dan Bundesliga inpassen. Ik wil je dan wel een Tese schenken.
dįįrom speelt Cabral zo kut bij mij...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Tese is snel voor z'n stats, goed schot en het is gewoon een held. Angstgegner voor tegenstanders. Vind het gewoon een baas dus hij verdient een plek.Hangt allemaal van persoonlijke voorkeur af natuurlijk. Ik geloof dat je het beste speelt met spelers die je tof vindt.
zo moeilijk is het niet hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:06 schreef Longcat. het volgende:
Finesse shotsKan het maar niet masteren
Racist!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:04 schreef Dudeweiser het volgende:
''dingen'' mag blijkbaar niet als squad name, censuur.
ga oefenen in de arena dan, dat is echt een basisskill die je moet bezitten hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:11 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ik heb frustatie, Ik schiet altijd naast de goal met die finesse shots.
PINOquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:15 schreef Pino0 het volgende:
DIT SPEL IS ECHT KANKER BULLSHIT GWN
EEN GODVERDOMME TACKLE OP DE BAL EN JE ZIT IN DIE REPLAY DAT DE BAL GERAAKT WORD ( HIJ STUITERT WEG ) EN DAARNA VALT DE SPELER OVER ZIJN BEEN = ROOD EN PENTALY
ABSOLUTE FUCKING BULLSHIT
IK SCHIJT OP KK EA ZE DOEN ZELFS GEEN HANDLEIDING IN HET SPEL OM GELD TE BESPAREN BEN JE DAN KK SKEER OF NI GODVERDOMME ZEG
ik heb vrij vaak dat er onterechte penalty's zijn en kaarten maar dat is tenminste wel realistisch.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:18 schreef Kamikazie het volgende:
Volgens mij doet hij het expres....vind het nu in ieder geval veel minder boeiend.
tja ik heb het een beetje gehadquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:18 schreef Kamikazie het volgende:
Volgens mij doet hij het expres....vind het nu in ieder geval veel minder boeiend.
kan je serieus hoofdletsel mee krijgenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:24 schreef StijnDa het volgende:
Hmm, een CB die ik op ultimatedb even opzocht heeft bij Traits staan; Dives into tackles. Dat lijkt me gevaarlijk ?
Die traits stellen niks voor toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:24 schreef StijnDa het volgende:
Hmm, een CB die ik op ultimatedb even opzocht heeft bij Traits staan; Dives into tackles. Dat lijkt me gevaarlijk ?
Steek een jointje op jonguh pak een biertje! Neem het ervan, dit werd jou jaar toch?!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:24 schreef Pino0 het volgende:
[..]
tja ik heb het een beetje gehad
krijg ik ze een x niet tegen, heeft de tegenstander ze. dit spel zit vol met slordigheden en andere onzin, tijd om hem aan een vriend uit te lenen
Weet ik niet? Waarom niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die traits stellen niks voor toch?
Staan echt onzin dingen tussen, dus neem het totaal niet serieusquote:
Gebruik jij meestal finesse of normal?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga oefenen in de arena dan, dat is echt een basisskill die je moet bezitten hoor.
LONG SHOT TAKER!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:29 schreef Tim86 het volgende:
Paar traits zijn nutteloos, maar veel ook niet. Denk vooral aan finesse shot, power free kick, flair, avoids weaker foot etc
als ik er beter voor sta voor finesse, i.e. schuin naar het doel is finesse altijd de oplossing.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:33 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Gebruik jij meestal finesse of normal?
Goal met Chiellini van 25 meterquote:
Chiellini met 57 longshots, netjesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goal met Chiellini van 25 meterstrak in de kruising zoals een baas dat doet
Zoals ik ook wel vaker in het echt scoordequote:
Hahaha ik haal een spits waar bij staat; Selfish.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Staan echt onzin dingen tussen, dus neem het totaal niet serieus'Argues with officials' dat soort dingen
Haha ja, die trait is alleen zinvol bij die be a pro shitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hahaha ik haal een spits waar bij staat; Selfish.Dat ga ik toch mooi zelf beslissen.
Het spel speelt automatisch de bal niet af wanneer je op passen druktquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hahaha ik haal een spits waar bij staat; Selfish.Dat ga ik toch mooi zelf beslissen.
Disconnects?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:57 schreef Tim86 het volgende:
Hoe kan dit nou..ik trek een speler uit een pakje en ik heb hem 5 minuten geleden verkocht..nu staat er al bij die kerel dat hij geen contracten meer heeft
7 in 5 minuten?quote:
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik speelde tegen Hitler FC met Hitler FC als squad name.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:04 schreef Dudeweiser het volgende:
''dingen'' mag blijkbaar niet als squad name, censuur.
en dat mag dan weer welquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik speelde tegen Hitler FC met Hitler FC als squad name.
Discard.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:57 schreef Tim86 het volgende:
Hoe kan dit nou..ik trek een speler uit een pakje en ik heb hem 5 minuten geleden verkocht..nu staat er al bij die kerel dat hij geen contracten meer heeft
Komt het er dan zo te staan ja? Zou wel dom zijn van hem..speler was 2 keer de discard valuequote:
Plas hem in zijn kontquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:06 schreef Pobberd het volgende:
Een vriend van mij heeft zo veel mazzel. Had iemand SIF Falcao + Essien + 25k geboden op IF Nene
Aah kutquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij zit te veel in KLB
en het is ''plas in zijn kont''
Dan zit jij ook te veel in KLB hequote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij zit te veel in KLB
en het is ''plas in zijn kont''
Stonden fitness en morale ook op 0?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt het er dan zo te staan ja? Zou wel dom zijn van hem..speler was 2 keer de discard value
Lol, ik heb hem voor 150 coins volgens mij.. en speel er al sinds september mee. Al die standaard Serie A silvers hebben altijd twee van die tragere CB's, ben hem nog nooit tegen gekomen online.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:15 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand die nog een goedkope Steve Von Bergen heeft voor mij? Hij wordt gepricefixed nu
Nee die stonden opquote:
kloptquote:
in goede formaties staat ie er nu voor 4k op ofzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lol, ik heb hem voor 150 coins volgens mij.. en speel er al sinds september mee. Al die standaard Serie A silvers hebben altijd twee van die tragere CB's, ben hem nog nooit tegen gekomen online.
edit. voor 250 had ik hem
ik ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:12 schreef S0nic het volgende:
Donderdag heerlijk hele dag FUT spelen, leraren staken dus hele dag vrij
Ik waarschijnlijk ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:12 schreef S0nic het volgende:
quote:
quote:
IK OOK!!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:12 schreef S0nic het volgende:
IF Marchisio sowiesoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
Wat zijn de beste serie A CM's? 3 mans middenveld, heb nu de rossi,cambiasso en vidal. Heb ongeveer 80K wat ik aan verbeteringen kan uitgeven.
SIF Marchisio. IF Boateng. Maar dat wordt duurderquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
Wat zijn de beste serie A CM's? 3 mans middenveld, heb nu de rossi,cambiasso en vidal. Heb ongeveer 80K wat ik aan verbeteringen kan uitgeven.
nou wat heb jij een kutleven zeg.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:14 schreef vandermar het volgende:
Ik niet godver, om 9 uur tentamen en daarna met fucking project bezig te verbeteren
Die staan bij mij allebei in de basis in ieder gevalquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:17 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga denk ik IF marchisio + sneijder proberen te halen....kijken of dat beetje loopt
Daar moet je wel baas voor zijn en dat is ook een hard levenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou wat heb jij een kutleven zeg.met je tentamens halen zonder te leren
Dit dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou wat heb jij een kutleven zeg.met je tentamens halen zonder te leren
Edit: zie je post al, dankjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die staan bij mij allebei in de basis in ieder geval
Denk je dat Sneijder geschikt is voor 4-2-2-2?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die staan bij mij allebei in de basis in ieder geval
Sneijder- De Rossi - SIF Marchisio
Schaduwelftal:
Hamsik - Vidal IF Jovetic
Nee. Niet als CAM in ieder geval. Daarvoor mist hij pace imo. Ik zou hem nog wel als CDM overwege..ondanks 63 def.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Denk je dat Sneijder geschikt is voor 4-2-2-2?
Jammer, want IF Jovetic is ook al niks op CAMquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Niet als CAM in ieder geval. Daarvoor mist hij pace imo. Ik zou hem nog wel als CDM overwege..ondanks 63 def
Giovincoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jammer, want IF Jovetic is ook al niks op CAMHeb echt geen idee wie ik dan (naast Di Natale) als CAM moet gebruiken in 4-2-2-2 voor mijn Serie A team. Jij een suggestie?
Miccoli/Giovinco/Robinho/Pato/Zarate of als je een beetje wil cheaten en de links het toelaten: Rossiquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jammer, want IF Jovetic is ook al niks op CAMHeb echt geen idee wie ik dan (naast Di Natale) als CAM moet gebruiken in 4-2-2-2 voor mijn Serie A team. Jij een suggestie?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als je al leest dat ik Sneijder wil, lijkt me dat niet he?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
[..]geweldige CAM hoor, ook aan de linkerkant. Of ben je soms een pace hoertje?
Thanks, ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Miccoli/Giovinco/Robinho/Pato/Zarate of als je een beetje wil cheaten en de links het toelaten: Rossi
Oh dat mag ook niet meer nowadays?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:36 schreef Lindgren. het volgende:
Begin aan de finale van het Gouden toernooi tegen een Brasilver team.Handicap-misbruikers
.
Jovetic heeft wel 5* skillsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als je al leest dat ik Sneijder wil, lijkt me dat niet he?Ibra is ook niet bepaald de snelste
Maar op een of andere manier kan Jovetic geen potten voor me breken, komt er vaak gewoon niet langs
Ja, van mijn part wel.quote:
slecht argument, in het echt kan je nooit met pato vs pato spelen en dat kan in FUT wel....quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, van mijn part wel.Ik vind het alleen raar.. In het echt zou het 10-0 worden.
Klopt, ik gebruik ze ook van harte en toch vind ik hem die 25k niet waard, doet weinig goeds voor mequote:
Zarate vond ik verassend goed en Rossi vind ik belachelijk, Rijst schoot met hem alles erinquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klopt, ik gebruik ze ook van harte en toch vind ik hem die 25k niet waard, doet weinig goeds voor me
Zarate of Rossi?
Toch Rossi eens proberen danquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zarate vond ik verassend goed en Rossi vind ik belachelijk, Rijst schoot met hem alles erin
Ik heb gewoon IF Lavezziquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ben ik te arm voorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb gewoon IF Lavezzi7 chemistry mijn kont (wel met Cavani en Cambiasso linken, maar dat vind ik helemaal niet erg)..
Wat een onzinquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, van mijn part wel.Ik vind het alleen raar.. In het echt zou het 10-0 worden.
Oké, slecht argument. Ik bedoel alleen dat ik 't raar vind dat je met spelers die minstens 10 punten overall slechter zijn door iets dat door EA in het spel is gestopt (De Handicap) toch makkelijk wint.quote:
Heb je wel gelijk in, alhoewel ik zelf twijfel of die handicap wel bestaat maar dat ervan uitgaande dat het bestaat dan maar he, maar het houd het spel wel leuk zo. Anders zou iemand met IF messi etc alles winnen en nu kan de minderen ook gewoon winnen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké, slecht argument. Ik bedoel alleen dat ik 't raar vind dat je met spelers die minstens 10 punten overall slechter zijn door iets dat door EA in het spel is gestopt (De Handicap) toch makkelijk wint.
de mensen die het misbruiken zijn de klootzakken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, alhoewel ik zelf twijfel of die handicap wel bestaat maar dat ervan uitgaande dat het bestaat dan maar he, maar het houd het spel wel leuk zo. Anders zou iemand met IF messi etc alles winnen en nu kan de minderen ook gewoon winnen.
Mwah, er is echt wel iets van een hcp, maar meestal moet je zelf ook echt nog wel goed spelen hoor. Ik heb jou trouwens ook zo vaak trots zien posten dat je met je bronzes van gold had gewonnen ofzoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké, slecht argument. Ik bedoel alleen dat ik 't raar vind dat je met spelers die minstens 10 punten overall slechter zijn door iets dat door EA in het spel is gestopt (De Handicap) toch makkelijk wint.
Ik vond hem te licht, veel te makkelijk van de bal te krijgen en sprint duels zijn ook niet je van het. 84 sprint speed ofzo dus makkelijk bij te houden door veel verdedigers.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Robinho proberen dan, in FUT niet geprobeerd maar H2H is hij een baas.
Mja, klopt ook wel. Dat eerste dan, ik speel niet met m'n bronsjes tegen gouden teams.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwah, er is echt wel iets van een hcp, maar meestal moet je zelf ook echt nog wel goed spelen hoor. Ik heb jou trouwens ook zo vaak trots zien posten dat je met je bronzes van gold had gewonnen ofzo
Ben ook geen fan van hem hij heeft o.a. ook geen goed longshotquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond hem te licht, veel te makkelijk van de bal te krijgen en sprint duels zijn ook niet je van het. 84 sprint speed ofzo dus makkelijk bij te houden door veel verdedigers.
Forlan in 4-2-3-1 moet je als CF gebruiken, hele goede passing, ziek schot en 5* weak foot. Als CAM komt hij pace te kort (en als je skills wilt doen, hij heeft maar 3*).quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:51 schreef S0nic het volgende:
Forlan als CA in een 4-2-3-1 speelt ook wel lekker, vooral zijn scorend vermogen![]()
Jovetic blijft voorlopig op de bank bij mij, ligt mij niet zo.
nee hij kan echt geen longshotsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ben ook geen fan van hem hij heeft o.a. ook geen goed longshotEnige wat ie kan is skillen, en zó'n grote skiller ben ik nou ook weer niet
Zo maakt Chiellini ze ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee hij kan echt geen longshots
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/109132682
Dan kom ik toch bij Giovinco uit, of NIF Lavezzi maar dan moet je dus Cambiasso en Cavani verplicht gebruiken. Giovinco is mijn reserve achter di Natale en IF Lavezzi.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond hem te licht, veel te makkelijk van de bal te krijgen en sprint duels zijn ook niet je van het. 84 sprint speed ofzo dus makkelijk bij te houden door veel verdedigers.
Nee man, als LCAM beetje skillen en naar binnen komen. Als CF vind ik hem van het niveau WAllyson en die vind ik echt schurftquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Neymar vind ik het beste als CF.
Wat doet die keeper danquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee hij kan echt geen longshots
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/109132682
Maar ik zoek geen spitsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
Robinho maakt er bij in de spits anders een hoop, naast Neymar.
de keeper van Rijst, Petr Cechquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat doet die keeper danGelukstreffers komen altijd voor he...
Odoi.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn belgen spelen heerlijk! Alleen nog een goede RB nodig
quote:
Bedoelde ook al CF , excusesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Forlan in 4-2-3-1 moet je als CF gebruiken, hele goede passing, ziek schot en 5* weak foot. Als CAM komt hij pace te kort (en als je skills wilt doen, hij heeft maar 3*).
Omdat al die Britse kneuters ze discarden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:09 schreef StijnDa het volgende:
Wat zijn er weinig van al die duitse Silvers op de markt hé... En dan ook nog een redelijke formatie zien te vinden.
Hij kwam nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:19 schreef Tim86 het volgende:
Kennen jullie die mop over de transferupdates van EA?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ze kwamen niet is het dan he
Grammarpolice!
Pino.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:30 schreef Dudeweiser het volgende:
godver de godver loopt dat teringspel weer vast in het fucking opstellingen schermhad ik net een disconnect, dus ik ook nog uit UT en weer terug doet ie het alsnog niet
Ja zo irritantquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mensen die je wegdrukken door 100 chem
Ik speel sinds kort met m'n Spanjaarden zonder manager, scheelt 1 chem en toch krijg ik een stuk minder wegdrukkersquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mensen die je wegdrukken door 100 chem
Met een toernooi kom je tegen betere tegenstanders en krijg je minder coins (behalve als je het toernooi daadwerkelijk wint).quote:
Valt echt heel erg mee hoor, ik speel altijd toernooien en zie echt NOOIT dat ze pauzeren voor een schot of iets dergelijks. Sweaty af en toe wel maar verder nooit ergens last van eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar toernooien zijn ook frustrerender. Bij een freeze ben je dubbel genaaid, tegenstanders sweaten nog harder dan normaal en gebruiken echt alle trucjes om je te naaien. (Spel pauzeren voor schot, etc.)
Mwa, heb al enorm veel toernooien gespeeld en nu sinds kort ook veel single en ik moet zeggen dat ik een stuk minder gefrustreerd raak van die single matches.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Valt echt heel erg mee hoor, ik speel altijd toernooien en zie echt NOOIT dat ze pauzeren voor een schot of iets dergelijks. Sweaty af en toe wel maar verder nooit ergens last van eerlijk gezegd.
Dit. Heb veel meer plezier bij single matches dan bij toernooien. Het is idd een stuk beter tegen frustratiesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mwa, heb al enorm veel toernooien gespeeld en nu sinds kort ook veel single en ik moet zeggen dat ik een stuk minder gefrustreerd raak van die single matches.
Hij heeft afgelopen week al een SIF gehad, denk niet dat er meteen weer een TIF komt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:06 schreef detennismaster het volgende:
Ik zit een beetje te twijfelen of ik nu IF Falcao zal kopen. Als hij in de TOTW komt gaat hij sowieso zakken maar als hij er niet in komt zou hij ook wel eens best wel erg kunnen stijgen! Wat denken jullie?
Maar hij heeft wel een hattrick gescoord?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij heeft afgelopen week al een SIF gehad, denk niet dat er meteen weer een TIF komt.
En de extra spanning bij een finale is ook wel leuker voor de afwisselingquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:55 schreef n0ir het volgende:
[..]
Met een toernooi kom je tegen betere tegenstanders en krijg je minder coins (behalve als je het toernooi daadwerkelijk wint).
Single match is voor watjes!![]()
En alle mannetjes die achterin gaan rondspelen. Of mensen die ultra defensive spelen op de counter met pacewhores.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En de extra spanning bij een finale is ook wel leuker voor de afwisseling
dit. en ik vlieg er altijd in de tweede ronde uit, das ook zo saai.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
En alle mannetjes die achterin gaan rondspelen. Of mensen die ultra defensive spelen op de counter met pacewhores.
Doe mij maar single matches
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |