Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door Tobi-wan op 24-01-2012 13:11:21 ]
47 pace man.. dat is echt ultra ultra ultra traag, elk sprintduel is bij voorbaat verloren, tegen de tijd dat hij bij de verdediging komt om te ondersteunen is de aanval al afgelopen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je Senna goed positioneert kan hij makkelijk mee op VMC. Je hebt niet op elke positie pace nodig.
Die gast heeft wel een bazenschot/FK maar bij mij komt ie altijd snelheid te kort om de bal op goal te raggen bij afvallende ballen etc.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb Marcos Assuncao met 53 pace gewoon erin staan. Hij moet alleen niet diep gaan lopen want dan wordt hij toch ingehaald
Dat is inderdaad jammer. Ik vind Richarlyson ook wel een goed schot hebben, en hij heeft 4* skills. Leo Gago viel mij wat tegen toen ik hem in het begin had.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die gast heeft wel een bazenschot/FK maar bij mij komt ie altijd snelheid te kort om de bal op goal te raggen bij afvallende ballen etc.
Wil je een rematch? Dat potje van gister was niet eerlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:50 schreef vandermar het volgende:
Even kijken hoe Terry speelt, speelt hij kutter dan Vermaelen dan rot hij weer op en haal ik IF Coloccini of IF Koscielny
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wil je een rematch? Dat potje van gister was niet eerlijk
Ik had gister iets gekocht en dat was zonder dat ik dat specifiek gedaan had naar de TP gegaan. Toen wilde ik het te koop zetten en kreeg ik een error dat het item in een trade offer was betrokken. Vervolgens bleek het kaartje weer bij new items te staanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:23 schreef DutchSL het volgende:
Ik kan geen pakjes meer kopen, webapp zegt steeds dat ik unassigned items heb terwijl dat helemaal niet zo is
Slechtste spelers zijn meer waard dan non-rare.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:25 schreef Rijst het volgende:
Ik denk ik open maar een pack van van 400 coins. Nu heb ik denk i kde slechste speler van FUT. Engelse keeper 40 overall.
Dan word je sowieso 2k rijkerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:25 schreef Rijst het volgende:
Ik denk ik open maar een pack van van 400 coins. Nu heb ik denk i kde slechste speler van FUT. Engelse keeper 40 overall.
Of mensen uploaden dit alleen als ze een echt dure speler eruit hebben. Voor een speler van 500c-5000c doen ze dat denk ik gewoon niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige silvers komen vaker in bronze packs voor dan anderen, want ik heb 2x in korte tijd Richards (die met 92 pace) in een 400c pack gehad. Het verhaal van El Shaarawy is al bekend, er zijn nu al 6 of 7 die hem in een bronze pack hebben gekregen. Ik denk toch echt dat dat geen toeval is.
Heb ik nog maar even deze met Terry testenquote:
Ik zie sommige spelers toch vaker voorbij komen zoals Heskey en Wallace (die LB van Rangers) Ik snap dat mensen geen foto posten als ze een 65 shiny silver hebben maar een shiny silver in een bronze is bijna altijd 70-74 of 1 met 80+ pace.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Of mensen uploaden dit alleen als ze een echt dure speler eruit hebben. Voor een speler van 500c-5000c doen ze dat denk ik gewoon niet.
Natuurlijk is 47 pace echt te kort, dat snap ik wel, maar door zijn positie is het niet overheersend belangrijk. Als VCM heeft hij 't spel voor zich, met soms een 1 tegen 1 duel. Als je dan goed gepositioneerd staat, is er niets aan de hand. Hij moet zich alleen niet met de aanval bemoeienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
47 pace man.. dat is echt ultra ultra ultra traag, elk sprintduel is bij voorbaat verloren, tegen de tijd dat hij bij de verdediging komt om te ondersteunen is de aanval al afgelopen.
Je kunt misschien zonder pace spelen, maar je kunt ook met je hoofd tegen de muur slaan, dat het kan is nog geen reden om het te doenJe hebt geen 90 pace nodig op CM, maar in de 60 is toch wel het minimum imo.
Granero heeft niet eens bijzondere pace en is ook niet je enige optie. Je hebt nog Apono, Gabi, Zapater etc.
Maar Wilshere is veel beter natuurlijk.
Modena home kit volgens mij.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:51 schreef Rubenunited het volgende:
Welk tenue lijkt op het BRAZILIE thuis tenue ? Colchester ?
MLS? Lekker pacehoerenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:38 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga nog een silver team maken. Wat is leuk?
Budget = zo'n 35k.
Ik kijk alleen naar individuele chemistry.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:59 schreef wieisboos het volgende:
maakt individuele chemistry eigenlijk veel uit of gaat het er gewoon om je team dat 100 chem heeft?
Individuele chemistry schijnt het belangrijkste te zijn, uiteraard 9 het beste en hier en daar een uitzondering van chem 7 er tussen. Ik zelf let er niet zo op, als het lekker speelt laat ik het lekker staan, speel regelmatig met een LM of RM op CAM in 4-2-3-1 met chem 5, en speelt geweldig weg hoor. Met manager kom ik dan meestal rond de chem tussen de 97 en 100.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:59 schreef wieisboos het volgende:
maakt individuele chemistry eigenlijk veel uit of gaat het er gewoon om je team dat 100 chem heeft?
EA dacht laat ik hem maar weer eens kicken lol.quote:
Ik had laatst een tegenstander, begon met 3 koreaanse spelers met 41 overall in de basis, om ze in de eerste minuut te wisselen voor Vagner Love, Wellinton en Ronaldiho. Wat is het voordeel hiervan om het zo te doen ipv de 3 koreanen op de bank?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo, die naab ook verslagen.Goals van Azaouagh en Ben-Hatira. Hij bracht zelfs nog Martinez en Benitez in om nog meer te kunnen pacehoeren.
Aan het einde van de wedstrijd had hij meer gouden spelers dan zilveren. Tegen mijn zilveren Bundesliga/2+Noord-Korea mix.
Dat snap ik ook niet. Normaal doen sommigen dit met IF's zodat ze hun attribute-kaarten altijd houden. Dus dan gooien ze een +10 op drie IF's en die kunnen ze elke wedstrijd hergebruiken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had laatst een tegenstander, begon met 3 koreaanse spelers met 41 overall in de basis, om ze in de eerste minuut te wisselen voor Vagner Love, Wellinton en Ronaldiho. Wat is het voordeel hiervan om het zo te doen ipv de 3 koreanen op de bank?
Die snap ik. Alleen deze 3 heren hebben geen IF's. Misschien om mij een handicap in de schoenen te schuiven of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Normaal doen sommigen dit met IF's zodat ze hun attribute-kaarten altijd houden. Dus dan gooien ze een +10 op drie IF's en die kunnen ze elke wedstrijd hergebruiken.
Zou kunnen maar ik geloof er niet in dat het aan chemistry ligt. Ligt volgens mij echt aan bronze-silver-gold verschillen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die snap ik. Alleen deze 3 heren hebben geen IF's. Misschien om mij een handicap in de schoenen te schuiven of iets dergelijks?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Beerens is wel 4k waard, vind ik. Drenthe is niet 69k waard, denk ik.Maarja, stonden er maar drie op.
Lol, moet nu tegen "De Reetspleten".
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Laatst geloofden jullie niet dat fresh spelers meer waard zijn dan anderen, maar het is wel zo want mijn Livermore werd voor 3000 (in 5-3-2) verkocht terwijl 1 die niet fresh is niet voor 2600 wordt verkocht. Misschien wordt er bij gold niet naar gekeken maar bij silver en bronze zeker wel.
Heeft nu alleen z'n controller al weggelegd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |