Hmm?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:47 schreef Renesite het volgende:
Brief afmaken zei je? Mij zo afwimpelen om WhatsApp
Brief is af, nu, hoop ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:55 schreef Renesite het volgende:
Je zei dat je je brief ging afmaken maar zit ondertussen wel op FOK!!!!!!
Jammer ik had haar liever slank gezienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:28 schreef Bellatrix het volgende:
Girl with the dragon tattoo was vet trouwens!
Ok.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:28 schreef Bellatrix het volgende:
Girl with the dragon tattoo was vet trouwens!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer ik had haar liever slank gezien
![]()
Vandaag halve studiejaar een waarschuwing gekregen van mijn Strafrechtdocentquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Moii... ik weet dan mijn Nederlands soms best belabberd kan zijn.. maar dit slaat alles.
ik vindt, het verschil niet weten tussen u en uw, werkwoorden verleden tijd met 1 t waar 2 t's horen , belabberde interpunctie
Nou, en terecht!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vandaag halve studiejaar een waarschuwing gekregen van mijn Strafrechtdocent, hij had alle spelfouten tijdens een tentamen fout gerekend en daardoor was weet ik hoeveel procent gezakt.
Ik werdt
Hennip
Schijndt
Schuldt.
True, maar schandalig zeg. Wtf; hennipquote:
ÓFMG..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
True, maar schandalig zeg. Wtf; hennip.
En nog iets..
OHJA.
Drucks______________________!
Haha, ja!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:30 schreef Zeroku het volgende:
Ja, ligt echt aan die Blackberrysletjes die constant op Facebook liggen.
Hij had zelfs een smiley in het tentamen gekregen. Seriously... wtf.
Sociale Psychologiequote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:36 schreef Zeroku het volgende:
Rechtspsychologie? Of gewoon psychologie?
Ah, opzich is t wel leuk.. maar een boek van 500 pag. met lettertype 2quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:38 schreef Zeroku het volgende:
Ah nice, vond dat altijd wel een leuk vak op zich.
Ooh danquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig pas om 16.00 tentamen morgen, dus nog genoeg tijd
Mwah... niet echt.. gewoon alle college's volgen, lezen wat we moeten lezen voor een college natuurlijk welquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ooh dan. Je bent wel al eerder begonnen neem ik aan
?
Ja, zo leer ik ook altijdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwah... niet echt.. gewoon alle college's volgen, lezen wat we moeten lezen voor een college natuurlijk wel
Hoe is het? Lukt het leren?quote:
quote:
Je kan hetquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gaat wel prima.. tis een beetje veel, maar tentamen is pas om 16.00 dus heb nog ff :p
Ian, maar kan niet ziek thuisblijven want in de opleiding van zijn werkquote:
Dan moet je 'm maar ff goed verwennen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ian, maar kan niet ziek thuisblijven want in de opleiding van zijn werk
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ian, maar kan niet ziek thuisblijven want in de opleiding van zijn werk
Hij luistert niet naar mequote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan moet je 'm maar ff goed verwennen!
Nee, dat is zielig nu, ik sla te hardquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, dat is zielig nu, ik sla te hard
Ik verwen hem wel de volgende keer!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:39 schreef Kally het volgende:
En hij schenkt nooit meer rosé voor je in, gelukkig heb je mij daarvoor
Sterktequote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:40 schreef PatriQue89 het volgende:
En nu ga ik tot 00.00 uur lezen, lezen en.. mjah.. LEZEN
Doei
Waarheen?quote:
quote:
Iets wat ik me niet kan en wil permiterenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:28 schreef Renesite het volgende:
Goedzo.
Ik heb op niet leren toentertijd een 5,5 gehaald. Whehehe. Je moet net mazzel hebben
Nou, vind het wel goed zo, muts!quote:Beste Patrick,*****, ********, ******, ***** en ****,
Ik heb jullie informatieve brief nagekeken.
Jullie hebben een 7,5.
Dit cijfer kan blijven staan, maar jullie kunnen, deze brief ook nog verder verbeteren.
Laat me graag even weten waar jullie voorkeur naar uit gaat.
Met vriendelijke groet,
*. ******
Instituut voor Rechtenstudies
Ditoquote:Op woensdag 25 januari 2012 07:11 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, Pat succes vandaag
Laatste werkdag en weer een lang weekend voor mij
Lekkerquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 07:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Alle harde bazen staan nu op Lage Zwaluwe, bitches!
Livin' the life...
quote:Op woensdag 25 januari 2012 07:11 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, Pat succes vandaag
Laatste werkdag en weer een lang weekend voor mij
Uhuhquote:
Whoehoequote:Op woensdag 25 januari 2012 07:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog even mijn adviesbrief aanpassen, douchen en dan richting school om inleverenopdrachten te printen en inleveren, en dan nog blokken voor tentamen!
Ik ben bezig met een verslag, maar het wil niet echt vlottenquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben nu keihard aan het blokken.. Nog 2 uur om 4 hoofdstukken in mn kop te krijgen!
Het komt wel goed schatjequote:Op woensdag 25 januari 2012 13:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb er net ook 5 hoofdstukken ingekregen in 2 uur. Dus t moet me lukken!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het komt wel goed schatje![]()
[ afbeelding ]
aiiii en nu??quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:20 schreef roos85 het volgende:
stressssssssssssssssss![]()
![]()
mijn usb stick wordt niet meer herkend, en alles staat daarop![]()
geeen idee... misschien maar even langs mijn ma? kijken of haar pc hem wel herkend... ik weet het niet.. en ben een ontzettende computer noobquote:
oopssssquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
geeen idee... misschien maar even langs mijn ma? kijken of haar pc hem wel herkend... ik weet het niet.. en ben een ontzettende computer noob
thnxquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oopssss
Hoop dat het goed komt!
wat?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:28 schreef Zeroku het volgende:
Heb je het al vaker dan twee/drie keer geprobeerd?
Jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:31 schreef -Vaduz- het volgende:
En al op een andere usb-poort geprobeerd?
hoe kan het dat mijn laptop die usbstick ineens niet meer herkend?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan inderdaad in andere computerapparaten stoppen.
Die USB-stick in je PC stoppen. Bij mij herkent hij hem af en toe ook niet, maar na 4/5 keer proberen doet hij het opeens weer wel.quote:
Al gedaan, bij mijn ma doet ie het ook nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die USB-stick in je PC stoppen. Bij mij herkent hij hem af en toe ook niet, maar na 4/5 keer proberen doet hij het opeens weer wel.
Ah bedankt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:30 schreef aequus het volgende:
Waar en hoe Ov chipkaart voor trein activeren?
graag gedaanquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah bedankt.
Nou mensen, komt het toch nog goed.
42quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:30 schreef aequus het volgende:
Waar en hoe Ov chipkaart voor trein activeren?
Jepz, op mijn laptop de poorten verwijderd en opnieuw laten installeren..quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
USB in alle poorten gedaan? Beetje zitten wiebelen?
Oh dat eens proberenquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Of doe het als een Nintendo Game Cartridge en blaas er in. Dat werkt sowieso altijd.
sex?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
The answer to life the universe and everything
Het kan ook het standje zijn...quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:34 schreef aequus het volgende:
[..]
sex?
- 42
ow wat ouder dan ik hoopte
quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:46 schreef Kally het volgende:
Roos, heb je recent dingen van je laptop afgegooid, misschien heb je iets van de drivers verwijderd?
Kijk mij even nerdie doen
Nope...quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:46 schreef Kally het volgende:
Roos, heb je recent dingen van je laptop afgegooid, misschien heb je iets van de drivers verwijderd?
Kijk mij even nerdie doen
Gelukkig, want ik had je niet verder dan dat kunnen helpenquote:
Whehe, alsof ik er verstand van hebquote:
Nou zeg dat... ik was net te laat met klikken toen ik de melding "dit apparaat kan sneller werken" kreegquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:49 schreef Kally het volgende:
Maar het is wel serieus kut, mocht hij nou pakken straks meteen alles op je laptop zetten en eventueel op een cd ofzo hoor
Ja dat zegt hij bij mij ook maar dan gaat hij over poorten beginnen en daar snap ik ook niks vanquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou zeg dat... ik was net te laat met klikken toen ik de melding "dit apparaat kan sneller werken" kreeg
Damn damn...
inderdaadquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat zegt hij bij mij ook maar dan gaat hij over poorten beginnen en daar snap ik ook niks van
Dat is wel erg raarquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
inderdaad
Maar verwisselbare schijf stond ineens wel bij "mijn computer" alleen geeft ie daarna aan dat er niks op staat
Walvisch een optie?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:54 schreef Kally het volgende:
http://www.molendewalvisch.nl/index.html
Even tussendoor nomnomnom
quote:
Heb je hem toevallig geformateerdquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
inderdaad
Maar verwisselbare schijf stond ineens wel bij "mijn computer" alleen geeft ie daarna aan dat er niks op staat
Omg nee, dat had ik met een dvdquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je hem toevallig geformateerd?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik durf er niks over te zeggen, ik wacht de uitslag af
Daaaghhhhquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:03 schreef Kally het volgende:
Ik spring even onder de douche en ga lekker op bed tv kijken, toedelos poedelos
Fijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:13 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ik heb een 8.2 voor marketing... nice
Byebyequote:Op woensdag 25 januari 2012 20:03 schreef Kally het volgende:
Ik spring even onder de douche en ga lekker op bed tv kijken, toedelos poedelos
Jaaa... psychologie.. in principe kwam het allemaal betekend voor enzo, goed gevoel over. Alleen toen ik in de trein zat begon ik te twijfelen.quote:
Het zal vast wel goedkomenquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaa... psychologie.. in principe kwam het allemaal betekend voor enzo, goed gevoel over. Alleen toen ik in de trein zat begon ik te twijfelen.
Maar hey, zo rol ik!
Die poppenquote:Op woensdag 25 januari 2012 07:26 schreef Kally het volgende:
Oh btw, als iemand stickers overheeft van de AH (Muppets handpoppen) ik wil ze graag hebben
15quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
Na hoeveel euri krijg je zo'n sticker?
Hmm, leuk! Ik wil Miss Piggy.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed planquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
gelijk alle documenten maar op een cd-rom gezet
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
God... wat ik nu toch weer gehoord heb..
als het waar is ga ik in mezelf snijden!Als je het maar doet met een bot mes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ja, het scherpe mes steek ik wel in de rug van die ene groepsgenootquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je het maar doet met een bot mes!
Fisher price mes is ook goed!quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je het maar doet met een bot mes!
bai kusquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:09 schreef Renesite het volgende:
Pat?
Wel in de LENGTE snijden en neit in de breedte
Kusj!
hejjj,,,,,,quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
geen idee, ineens pakte mijn laptop hem weer... dankzij een tip van Ian
Jij hebt een oude vriendquote:
Ik nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 07:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HihiIk hou wel van oudere mannen
quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. jij hebt geile toyboysmaar als ik een 12 jaar jongere neem.. das vies
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:55 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga de boys naar school brengen
Koudddddddddddd
Oquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:05 schreef Renesite het volgende:
Dag iedereeeeeeeen.!
Ik ga mijn mooiste jurk aan doen! Met franjes en bloemen
Dat, denk ik. Verjaardag?quote:
Dan istie platquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Even in een envelopje deze kant op aub
quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:05 schreef Renesite het volgende:
Dag iedereeeeeeeen.!
Ik ga mijn mooiste jurk aan doen! Met franjes en bloemen
Huishoudelijke gedaan, boodschappen, pap geholpen met condens/lekkage/whatever van de ketel (quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:28 schreef Kally het volgende:
Zo huishoudelijk gedaan, nu ff bakkie en dan de jongens weer uit school halen, zo'n vrije dag vliegt voorbij
Ik ga zo weer rennen, ik zit nu ff fok te doorstruinenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Huishoudelijke gedaan, boodschappen, pap geholpen met condens/lekkage/whatever van de ketel () en straks poep en schoonmamma ophalen
Ik ga niet veel meer doen, de cupcakes verschuif ik naar zaterdag ivm afzwemmenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:37 schreef Renesite het volgende:
Moet alleen nog mijn slaapkamer doen. Fuck dat, mijn bed is opgemaakt
Netjesquote:
Was het dat maarquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat hoor je? Barbra Streisand of Berdien Stenberg?
Jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo door de minuten heen ga ik vaak proberen enige charme te vinden bij zoiets. Of een gedachtengang die kan verklaren dat ze voor dat muziekje hebben gekozen. (hopen op snelle afhakers, je geïrriteerd krijgen en vervolgens een rustgevende stem aan je geven of nog weer een andere reden)
Njah, maar soms moet je gewoon even bellen, zeker als je zelf maar 1 x iets mag invoeren en het niet meer mag wijzigen onlinequote:Op donderdag 26 januari 2012 14:30 schreef Zeroku het volgende:
Die wachtmuziekjes.
Gewoon dit. Hoppakee.
Ook handig jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah, maar soms moet je gewoon even bellen, zeker als je zelf maar 1 x iets mag invoeren en het niet meer mag wijzigen online
Sukkels zijn hetquote:
Zeg het ze,quote:
Dan moet ik weer bellen en dat muziekje aanhorenquote:
Hmm.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan moet ik weer bellen en dat muziekje aanhoren
Netjesquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:30 schreef Zeroku het volgende:
Laatste tentamen een 8.0. Had niet eens verwacht die te halen
.
Helaas zeg!quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Netjes
De hamster doet raar
Normaal kan ik haar niet pakken dan draait ze een soort van door, gillen en bijten (het wijf) maar nu ligt ze suf en doet niks, ik moest haar in haar warme huisje leggen want ze lag ernaast en was nogal koud
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:52 schreef Zeroku het volgende:
Kus op je hamster.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze beweegt weer maar niet echt lekker, nou ja ze mist tegenwoordig ook een poot na een bloederige zondagochtend. Maar ze is al 2 en half dus....You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:56 schreef Zeroku het volgende:
Konijn van m'n zus laatst ook al doodgegaan.
Omg wat liefquote:
Haha, die fotoquote:
Hij lijktquote:
quote:
Helemaal preciesquote:
quote:
quote:
Ik ben er echt blij meequote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:42 schreef Renesite het volgende:
Vacature bij een bedrijf waar een meisje uit mijn zelfde jaar stage heeft gelopen en nu ook werkt.
Heeft me erop gewezen, maar zij wordt dan mijn meerdere alsin: ik doe de k.. klussen voor haar. Ze gaf al aan dat ze wellicht moeite heeft met daarmee omgaan. Daarnaast heb ik vanuit ervaring wel de neiging over haar heen te walsen!!!
Meeeeeh
Wil eigenlijk niet solliciteren. Sowieso is salaris daar kut.quote:
Dan doe je het niet en zoek je gewoon doorquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil eigenlijk niet solliciteren. Sowieso is salaris daar kut.
Niet doen dan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil eigenlijk niet solliciteren. Sowieso is salaris daar kut.
Werkervaring in de regio is ook fijnquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan doe je het niet en zoek je gewoon door
Maar tegen je zin in nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Werkervaring in de regio is ook fijn!
Hmmm... Bloed kruipt... Maar ik gok dat er 4000 mensen op gaan solliciteren. Derhalve toch maar doen. Niet geschotenquote:
Morgen.quote:
Ahquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Morgen.
Vandaag kwamen Patrick en zijn moeder even langs - zijn moeder kon morgen niet
Whuut?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:57 schreef iBenny het volgende:
*gaat een tentje opzetten op de camping*
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:50 schreef iBenny het volgende:
Ik vind The Winner Is eigenlijk wel leuk
Forum Opties | |
---|---|