Toevallig dat je daarover begint, ik en een maatje zijn van plan daarmee te beginnenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:58 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
Misschien moet ze maar eens aan Intermittent Fasting gaan doen. Deed wonderen voor mij, maar dan moet je dus wel langer dan een uur zonder eten kunnen.
Gewoon een grove leugen.quote:
Zeggen hoe lang iemand sport zonder te weten hoe intensief diegene sport is als vragen hoe lang een lul is zonder te weten hoe dik 'ie is. Het belangrijkste vergeet je.quote:
Ja, baantjes zwemmen. Niets bijzonders verder.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:59 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Zeggen hoe lang iemand sport zonder te weten hoe intensief diegene sport is als vragen hoe lang een lul is zonder te weten hoe dik 'ie is. Het belangrijkste vergeet je.
Dus op die manier probeert Iran de Straat van Hormuz af te sluiten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:00 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja, baantjes zwemmen. Niets bijzonders verder.
Laten we zeggen dat jouw nichtje 400 kcal met zwemmen verbruikt. Haar verbruik in rust is 1500 (laag door de medicijnen). Totaal 1900 kcal per dag kwijt dus. Maar ze eet 2000 kcal aan, jawel, 'gezonde' dingen. Per dag heeft ze een energieoverschot van 100 kcal.quote:
een uur wat? En ik geloof het niet. Ook nog alleen maar gezond eten en toch 100kg wegen, yeah right. Ze dunkt zeker ook alleen maar water.quote:
whoopsydaisies.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:01 schreef Awesome_ het volgende:
Onder deze lijn vinden we het nichtje van TS allemaal heel zielig.
Ik geloof er ook weinig van, maar TS weet het natuurlijk beter dan wij, dus ik ga er vanuit dat ze de waarheid spreekt. Maar zelfs dan, als het nichtje teveel eet vergeleken met haar verbruik, komt ze gewoon aan. Klaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
een uur wat? En ik geloof het niet. Ook nog alleen maar gezond eten en toch 100kg wegen, yeah right. Ze dunkt zeker ook alleen maar water.
Triest verhaal, beter zoekt zij een leuk vriendje die haar overal mee naar toe neemt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:04 schreef Aliana het volgende:
Mijn nichtje is 18 en redelijk stevig. Ongeveer 1.60 en rond de 100 kilo, wel zwaar dus.
(Het komt trouwens ook door medicijnen, maar dat is persoonlijk verder.)
Ze is altijd al heel depressief geweest door jarenlang gepest en heeft verder weinig vrienden.
Ik stelde dus voor om haar mee uit te nemen, zodat ze wat nieuwe mensen kan ontmoeten.
Eerst had ze echt geen zin, maar na 100 keer zeggen dat het heel leuk gaat worden en mijn vrienden het ook leuk vinden dat ze mee gaat, had ze besloten om mee te gaan.![]()
Maar toen we in de stad waren.. eigenlijk vrijwel meteen mensen die haar gingen uitlachen en grapjes gingen maken. Uiteindelijk moest ze huilen en is weg gegaan doordat iemand patat (met veel mayonaise) naar haar gooide.
Waarom moeten mensen dit zo nodig zeggen en doen. Haar haten om haar gewicht.
Ze heeft nooit iemand lastig gevallen of ook maar iets verkeerd gedaan.
Ik snap het niet hoor. Al die oppervlakkige personen overal !![]()
Als je mensen die dik zijn haat, draai je dan om en ga weg. Zo sneu om iemand daarop te beoordelen en er iets van zeggen. Vooral omdat het iemand compleet kan veranderen.
Ze was vroeger altijd zo'n vrolijk sociaal meisje en had veel vrienden. Moet je haar nu zien..
Krijg net een PM van TS dat ze ook 1x per maand de ironman doet en een fervent marathonloopster is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik geloof er ook weinig van, maar TS weet het natuurlijk beter dan wij, dus ik ga er vanuit dat ze de waarheid spreekt. Maar zelfs dan, als het nichtje teveel eet vergeleken met haar verbruik, komt ze gewoon aan. Klaar.
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Krijg net een PM van TS dat ze ook 1x per maand de ironman doet en een fervent marathonloopster is.
Jij bent echt hopeloos.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:04 schreef Levolution het volgende:
TS' nichtje drinkt zeker bij elke dag sapjes 'want fruit is gezond'.
Zou ik ook leuk vinden voor haar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:04 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Triest verhaal, beter zoekt zij een leuk vriendje die haar overal mee naar toe neemt.
Ja, maar geen 100 kiloquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik geloof er ook weinig van, maar TS weet het natuurlijk beter dan wij, dus ik ga er vanuit dat ze de waarheid spreekt. Maar zelfs dan, als het nichtje teveel eet vergeleken met haar verbruik, komt ze gewoon aan. Klaar.
Hoe gaat dat vriendje ooit de natte plek vinden zonder een pallet meel?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:04 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Triest verhaal, beter zoekt zij een leuk vriendje die haar overal mee naar toe neemt.
Hebben ze ook zo jou natte plek gevonden op het matras?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:06 schreef Lolque het volgende:
[..]
Hoe gaat dat vriendje ooit de natte plek vinden zonder een pallet meel?
Trouwens TS, een foto van je nichtje zodat iedereen mee kan leven!
Nu ben ik opeens hopeloos, terwijl ik je gewoon inhoudelijk heb geprobeerd te helpen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:05 schreef Aliana het volgende:
[..]
Jij bent echt hopeloos.
[..]
Zou ik ook leuk vinden voor haar.
Oh man, ik heb daar mijn ogen uitgekeken. Wel respect dat ze elke dag uren gaan sporten D:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:05 schreef jcdragon het volgende:
Laat haar meedoen aan het RTL 4 programma Obese
http://www.rtl.nl/gezondheid/obese/home/
Gastquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:06 schreef Lolque het volgende:
[..]
Hoe gaat dat vriendje ooit de natte plek vinden zonder een pallet meel?
Trouwens TS, een foto van je nichtje zodat iedereen mee kan leven!
jouw*quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:07 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Hebben ze ook zo jou natte plek gevonden op het matras?
Dieetcake, je verzint ditquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:06 schreef Awesome_ het volgende:
Ik kreeg ooit in een ver verleden de vraag in de supermarkt of we ook dieetcake hadden..
"Plakje minder misschien mevrouw?"
""
Helaas, dikke vrouwen met pittige kapsels doen er werkelijk alles aan om de dans te ontspringen.quote:
Inderdaad ja vond het ook zeer knap, maar vergeet niet dat zij wel onder heel wat strictere begeleiding stonden dan de gemiddelde sportschool-chubby.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh man, ik heb daar mijn ogen uitgekeken. Wel respect dat ze elke dag uren gaan sporten D:
Ik doe max 40 minuten cardio drie keer in de week, en dan ben ik het al goed zatquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:11 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Inderdaad ja vond het ook zeer knap, maar vergeet niet dat zij wel onder heel wat strictere begeleiding stonden dan de gemiddelde sportschool-chubby.
Overigens zou ik het zelf niet aan raden om iedere dag langer dan 45 minuten aan cardio te doen. Je doet het om af te vallen, niet om voor een marathon te trainen. Tevens kun je altijd nog de intensiteit op voeren om meer uit de tijd die je hebt te halen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Die mensen gooide dat patatje helemaal niet naar haar hoofd, dat werd gewoon aangetrokken door haar eigen zwaartekrachtveld
Family Guyquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Die mensen gooide dat patatje helemaal niet naar haar hoofd, dat werd gewoon aangetrokken door haar eigen zwaartekrachtveld
Hahaha echte gems in dit topic.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Sterker nog, die boy had geluk dat het daar bij bleef.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Niet jij weer!quote:
Ze heeft een natuurlijke beschermlaag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:23 schreef Lolque het volgende:
Is dat wel veilig met koud weer buiten lopen als je bloedgroep Nutella hebt?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Kan ze wel hebben toch, ze heeft een dikke huid
Hahahaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat ze nodig heeft is:quote:
Ga anders met haar naar de huisarts en dietist en kijk wat er anders gedaan kan worden.quote:
je bent lekker op dreefquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ze gaat regelmatig naar de dokter en een therapeut. Ze heeft een ziekte, slikt medicijnen etc vandaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:30 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ga anders met haar naar de huisarts en dietist en kijk wat er anders gedaan kan worden.
Btw, jij bent toch niet zogenaamd je 'nichtje' ?
En als het geen smoes is?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Maar even serieus, je moet hier echt wel wat aan doen, eventueel met professionele hulp. Medicijnen als smoes om je achter te verschuilen heeft geen zin.
Dus kijken of er ondanks haar ziekte het mogelijk is om af te vallen. Eventueel ook met dietist erbij. Anders ben ik bang dat ze echt met haar ziekte en gewicht zal moeten leven.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:33 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ze gaat regelmatig naar de dokter en een therapeut. Ze heeft een ziekte, slikt medicijnen etc vandaar.
Nee ik ben niet mijn nichtje.
[..]
En als het geen smoes is?
Ja ze kan er best mee leven, het zijn de mensen die haar constant de grond in trappen waar ze niet mee kan leven.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:39 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dus kijken of er ondanks haar ziekte het mogelijk is om af te vallen. Eventueel ook met dietist erbij. Anders ben ik bang dat ze echt met haar ziekte en gewicht zal moeten leven.
Hoe kunnen mensen haar nou de grond intrappen zonder de hulp in te schakelen van een heistelling?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:41 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja ze kan er best mee leven, het zijn de mensen die haar constant de grond in trappen waar ze niet mee kan leven.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:42 schreef Lolque het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen haar nou de grond intrappen zonder de hulp in te schakelen van een heistelling?
Dat gaat er ook allemaal bij horen. Laat haar ook op FOK! aanmelden. Met een vrouwtjes icoontje zal ze wel veel aandacht krijgen. En misschien ook nog van degene die hier ook gepost hebben.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:41 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja ze kan er best mee leven, het zijn de mensen die haar constant de grond in trappen waar ze niet mee kan leven.
Hoeveel jaar zal ze nog hebben, though.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:41 schreef Aliana het volgende:
[..]
Waar wat van gezegd hebben?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:43 schreef eigendeegcookie het volgende:
Er is jou hierboven al 2x gevraagd of je dr wat van gezegd hebt.
Kijk ik niet goed , of heb je nog niet geantwoord?
Goed idee, en dan zo'n MySpace angle in haar FoBo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:43 schreef jcdragon het volgende:
Dat gaat er ook allemaal bij horen. Laat haar ook op FOK! aanmelden. Met een vrouwtjes icoontje zal ze wel veel aandacht krijgen. En misschien ook nog van degene die hier ook gepost hebben.
zet die shit in een spoiler man gatverdammequote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Goed idee, en dan zo'n MySpace angle in haar FoBo.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:22 schreef davihaa het volgende:
Ontopic: Het was niet slim om haar mee uit te nemen, ondanks je goede bedoelingen. Als je haar had willen helpen had je eerst het jehebteenprobleem-gesprek moeten voeren, om vervolgens mét haar wat aan haar gewicht te doen. Haar zo kwetsbaar opstellen, wat dacht je dat er ging gebeuren?
Er zijn mensen die ongelukkig zijn omdat ze denken dat ze dik zijn, en er zijn mensen die zo buitensporig dik zijn dat ze geen andere keus hebben dan ongelukkig te zijn. Dat los je alleen op door het probleem zelf aan te pakken.
Hou jij niet van een lekkere zeekoe op z'n tijd?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:48 schreef Crackpijp het volgende:
[..]
zet die shit in een spoiler man gatverdamme
stiekem ben je zelf ook een fatty of niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:48 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
Mensen zullen fatties in de meeste gevallen als minder zien, dat zit in onze genen. Hoe ze echter bij je sma'tje reageerden was belachelijk, maar sommige mensen hebben dan ook gewoon geen hersenen friet teveel.
Ja, omdat ik geen crack rook.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:49 schreef Crackpijp het volgende:
[..]
stiekem ben je zelf ook een fatty of niet?
Weer 50 euro naar de klote voor nieuwe grasmatten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
myn crack is alleen voor de handel don't get high of yer own supply jwt daar heb ick anderen dingeng voorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:50 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Ja, omdat ik geen crack rook.
Oké mangquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:51 schreef Crackpijp het volgende:
[..]
myn crack is alleen voor de handel don't get high of yer own supply jwt daar heb ick anderen dingeng voor
Over haar gewicht? Nee niet van: Je moet afvallen.quote:
Niet nodig. Ze hoeft alleen een Monkyyy te doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vechtpartij...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:55 schreef eigendeegcookie het volgende:
Of je dr wat van gezegd hebt tegen die gasten die zich misdragen hebben?
Dus bv of je geinformeerd hebt of ze misschien behoefte aan aandacht hadden,
om met patat te gooien , of misschien behoefte aan een vechtpartij?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:55 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Niet nodig. Ze hoeft alleen een Monkyyy te doen.
[ afbeelding ]
In welke plaats deed de patat-incident zich voor, als ik het vragen mag ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:53 schreef Aliana het volgende:
[..]
Over haar gewicht? Nee niet van: Je moet afvallen.
Ze heeft het zelf vaak wel over haar gewicht. De medicatie en hoe het sporten gaat of wat de dokter heeft gezegd.
Ik zie haar verder ook heel weinig, dus als ik haar zie wil ik gewoon iets leuks met haar gaan doen en haar mee naar buiten toe nemen. Maar nu zie ik weer waarom ze dat nooit wil.
Ik had het niet verwacht, niet zo extreem. Ik zou iemand nooit zo kunnen behandelen, daarom verwachtte ik het ook niet op die manier.
Hufters heb je overalquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:58 schreef jcdragon het volgende:
[..]
In welke plaats deed de patat-incident zich voor, als ik het vragen mag ?
in brabant nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:59 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Hufters heb je overal
In Groningen. Waar zij woont, ben ik met een groepje vrienden heen gegaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:58 schreef jcdragon het volgende:
[..]
In welke plaats deed de patat-incident zich voor, als ik het vragen mag ?
O ja, tuurlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:55 schreef eigendeegcookie het volgende:
Je hebt toch niet zijn kroonjuwelen gespaard he?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:02 schreef Aliana het volgende:
O ja, tuurlijk.
Ik heb hem nog wat servetten laten halen, om die mayo uit haar haar te halen.
Groningen. Toch best wel pauper stad dan. Dat mensen dat ook durven als je met een groepje ben.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:02 schreef Aliana het volgende:
[..]
In Groningen. Waar zij woont, ben ik met een groepje vrienden heen gegaan.
[..]
O ja, tuurlijk.
nou nou harde shit hoor dit hem servetten laten halen die heeft zijn lesje wel geleerdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:02 schreef Aliana het volgende:
[..]
[..]
O ja, tuurlijk.
Heeft weinig zin om bij een paar dronken gasten verhaal te gaan halen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:55 schreef eigendeegcookie het volgende:
Wel als je een tank achter je hebt staan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heeft weinig zin om bij een paar dronken gasten verhaal te gaan halen.
nee als een pussy weglopen zal helpen moeten we met jouw nou de oorlog winnen??quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heeft weinig zin om bij een paar dronken gasten verhaal te gaan halen.
Goed zo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:02 schreef Aliana het volgende:
[..]
[..]
O ja, tuurlijk.
Speed kills.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:05 schreef Lolque het volgende:
[..]
Wel als je een tank achter je hebt staan.
Niet verhaal halen = weglopen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:06 schreef Crackpijp het volgende:
[..]
nee als een pussy weglopen zal helpen moeten we met jouw nou de oorlog winnen??
Ja tuurlijk, we waren daar voornamelijk voor haar. En het was niet alleen die jongen. Hij heeft ook zijn excuses aangeboden.. maar de hele avond al opmerkingen en vernederingen. Dus het was ook wel genoeg.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:06 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
Goed zo.
Ben je met haar meegegaan , toen ze uiteindelijk ging huilen en weg ging ?
Nee rot op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |