Maar waar is Jahr00n?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:46 schreef Awesome_ het volgende:
Overigens insinueren dat wij geen verstand van zaken zouden hebben.
Heel het FOK! Bodybuild-team zit nu in je topic.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:47 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja het was een schatting. Misschien is ze ook wel lichter, weet ik het. Ze is wel gewoon zwaar en gezet.
Ik ben ook wel eens bij mijn oom en tante en zij zijn gewoon normaal/slank, hebben nauwelijks ongezond eten in huis en mijn nicht gaat verder nauwelijks naar buiten. Maar jij weet het toch beter.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt he, ik heb een traag werkende schildklier én andere medicatie waar je van aan (kan) komen en ik ben ook gewoon ripped. No problems here brah.
En iedereen is hetzelfde of heeft dezelfde reactie op medicatie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt he, ik heb een traag werkende schildklier én andere medicatie waar je van aan (kan) komen en ik ben ook gewoon ripped. No problems here brah.
Misschien moet dat nichtje jouw trainingsschema eens uitproberenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:50 schreef Lolque het volgende:
1.60 en 100kg?
Wat is die medicatie dan, een frituurvet infuus?
Je moet niet zo dom lullen bitch. Je nichtje is gewoon een luie kut. Als ik de hele dag op m'n reet zou zitten zou ik ook 150 kilo zijn. Ja ik moet er misschien harder voor werken dan de gemiddelde mensen maar ik doe het wel gewoon.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:50 schreef Aliana het volgende:
[..]
En iedereen is hetzelfde of heeft dezelfde reactie op medicatie.
OMGquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:50 schreef Lolque het volgende:
1.60 en 100kg?
Jezus, IK weet het niet beter. Het IS gewoon zo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:47 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja het was een schatting. Misschien is ze ook wel lichter, weet ik het. Ze is wel gewoon zwaar en gezet.
Ik ben ook wel eens bij mijn oom en tante en zij zijn gewoon normaal/slank, hebben nauwelijks ongezond eten in huis en mijn nicht gaat verder nauwelijks naar buiten. Maar jij weet het toch beter.
1.60 en 100kg?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je moet niet zo dom lullen bitch. Je nichtje is gewoon een luie kut. Als ik de hele dag op m'n reet zou zitten zou ik ook 150 kilo zijn. Ja ik moet er misschien harder voor werken dan de gemiddelde mensen maar ik doe het wel gewoon.
1.60 en 100kg?
We hopen het voor je.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:52 schreef boskameel het volgende:
ts ik leef met je mee ik ben 1.62 en 135 kg en kan er niks aan doen hopenlijk gaat t beter met haar ik heb gehoord dat ik kanker heb dan val ik hopelijk af
Nu al verkozen tot hét dieet van 2012:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:52 schreef boskameel het volgende:
ts ik leef met je mee ik ben 1.62 en 135 kg en kan er niks aan doen hopenlijk gaat t beter met haar ik heb gehoord dat ik kanker heb dan val ik hopelijk af
Oke, ik eet ongezonder dan mijn nichtje en sport maar 3x per week. Toch ben ik gewoon 57 kilo. Dus dat is onzin.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jezus, IK weet het niet beter. Het IS gewoon zo.
Natuurlijk weet ik niet wat jouw oom en tante in huis hebben. Wat beschouw jij als gezond? Als jouw nichtje elke dag een teveel aardappelen en boterhammen eet, dan tikt het wel aan hoor.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:54 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Nu al verkozen tot hét dieet van 2012:
Het kankerdieet
Ja gewoon je pik tegen de magnetron houden.
Je gaf zelf al antwoord:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:55 schreef Aliana het volgende:
[..]
Oke, ik eet ongezonder dan mijn nichtje en sport maar 3x per week. Toch ben ik gewoon 57 kilo. Dus dat is onzin.
Jij bent gezegend met een snellere stofwisseling dan je nichtje. Zij moet dus gewoon minder eten dan jij.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:50 schreef Aliana het volgende:
[..]
En iedereen is hetzelfde of heeft dezelfde reactie op medicatie.
Dom wijfquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:55 schreef Aliana het volgende:
[..]
Oke, ik eet ongezonder dan mijn nichtje en sport maar 3x per week. Toch ben ik gewoon 57 kilo. Dus dat is onzin.
En zij sport hoe vaak?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:55 schreef Aliana het volgende:
[..]
Minder eten?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je gaf zelf al antwoord:
[..]
Jij bent gezegend met een snellere stofwisseling dan je nichtje. Zij moet dus gewoon minder eten dan jij.
Elke dag een uur.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En zij sport hoe vaak?
Ps: kan iemand me dmen waar ik mobiel de pi's vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |