quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Don't feed te trolls
... en je nichtje.
Raar he, dat niet iedereen zijn verdriet op dezelfde manier verwerkt?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:32 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee eten om je problemen weg te denken is het toonbeeld van een gezonde en volwassen geest
nu doe je ut zelf ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Don't feed te trolls
... en je nichtje.
Nee hoor, wat ik raar vind is dat iemand die fucking 100 kilo weegt niet eens na gaat denken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:34 schreef HermanHoi het volgende:
[..]
Raar he, dat niet iedereen zijn verdriet op dezelfde manier verwerkt?
OT: Ze is natuurlijk wel veel te zwaar, TS het is aan jou om dat haar laten in te zien en hier iets aan te doen.
ooh ok... dacht ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:32 schreef Aliana het volgende:
[..]
Zij patat eet? Dat staat nergens.
Ze liep gewoon buiten en daar stonden wat jongen patat te eten/gooien.
Hihi, het komt door de medicijnen en ze heeft aanleg want haar ouders zijn ook dikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee hoor, wat ik raar vind is dat iemand die fucking 100 kilo weegt niet eens na gaat denken.
Waarschijnlijk denkt die persoon juist teveel na. Denk daar zelf maar eens over naquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee hoor, wat ik raar vind is dat iemand die fucking 100 kilo weegt niet eens na gaat denken.
Ga toch weg manquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denkt die persoon juist teveel na. Denk daar zelf maar eens over na
Altijd van die lui die zeggen nauwelijks wat te eten en ondertussen de 2e fles cola van de dag uit de kelder halenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:36 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Hihi, het komt door de medicijnen en ze heeft aanleg want haar ouders zijn ook dik![]()
het was ook wel grappig maar eerst huilie doen en dan zelf mee doen dat vinden dikke mensen nog erger als je niey eerlijk bentquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gewoon een geintje joh. Ik meen het niet. Jullie allemaal wel.
Dat laatste klopt wel, maar wat had je anders verwacht hier?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:19 schreef betonronde het volgende:
Wat een gezeik om een beetje overgewicht, echt kinderachtig. Laat wel weer zien hoe oud de mensen hier zijn. ( lees onvolwassen gedrag )
Toen ik 109kg woog dacht ik er ook iedere dag over na hoor. Het is gewoon niet makkelijk, ook nu ik meer dan 30kg kwijt ben heb ik er nog steeds moeite mee dat ik gewoon niet kan vreten wat ik wil, wanneer ik dat wil.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ken jij veel dikke mensen, of ben jezelf dik en zweterig? Hoe weet jij nou wat dikke mensen vinden?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:37 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
het was ook wel grappig maar eerst huilie doen en dan zelf mee doen dat vinden dikke mensen nog erger als je niey eerlijk bent
Eten wat je wil kan prima, zolang het met enige mate en je genoeg beweegtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:38 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Toen ik 109kg woog dacht ik er ook iedere dag over na hoor. Het is gewoon niet makkelijk, ook nu ik meer dan 30kg kwijt ben heb ik er nog steeds moeite mee dat ik gewoon niet kan vreten wat ik wil, wanneer ik dat wil.
Maar goed, jezelf zowat laten stikken als je voorover bukt om je schoenen te strikken is ook echt niet normaal meer.
Dat heeft iedereen op aarde... niks nieuws en niks speciaals.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:38 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Toen ik 109kg woog dacht ik er ook iedere dag over na hoor. Het is gewoon niet makkelijk, ook nu ik meer dan 30kg kwijt ben heb ik er nog steeds moeite mee dat ik gewoon niet kan vreten wat ik wil, wanneer ik dat wil.
Maar goed, jezelf zowat laten stikken als je voorover bukt om je schoenen te strikken is ook echt niet normaal meer.
Ik weet ik weet, maar m'n verlangen naar ongezond voedsel is helaas nog vele malen meer aanwezig,quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:39 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Eten wat je wil kan prima, zolang het met enige mate en je genoeg beweegt
Als je echt 30 kilo kwijt bent geraakt
Elke avond 4 uur op de crosstrainer nivootje 20quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:42 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Ik weet ik weet, maar m'n verlangen naar ongezond voedsel is helaas nog vele malen meer aanwezig,
was fijner geweest als dat ook zou verminderen.
30kg maar het ging dan ook wel met behoorlijke ups en downs
Als jij veel voetbalt en iemand noemt je voetballer dan hoef je toch niet te huilen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:10 schreef bambino het volgende:
wow de reacties hier...
Ik wist dat fok users niet overal normaal op reageren maar damn dit is wel erg.
Het is toch sneu voor zo'n meisje dat zoiets gebeurd. Ook al was ze dik omdat ze gewoon te veel eet, wat maakt het uit?
Sommige mensen sporen gewoon niet, blijkt wel uit de meeste reacties in dit topic.
Fantastische vergelijking zegquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Als jij veel voetbalt en iemand noemt je voetballer dan hoef je toch niet te huilen?
Als je buitensporig vet bent dan kun je dit verwachten.Simpel actie-reactie..
En tevens gedag zeggen tegen m'n spiermassaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:43 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Elke avond 4 uur op de crosstrainer nivootje 20
dan kan je eten wat je wil
Ze zouden ook kunnen sporten natuurlijk...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:32 schreef HermanHoi het volgende:
Wat een flauwe reacties zeg, het denkniveau is niet erg hoog.
Bedenk dat het meisje misschien wel een hoop heeft meegemaakt, sommige mensen gaan dan eten, ja.
Om met mayo te gooien, erg volwassen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
je lijkt wel een dikzak, steeds een ander excuusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:49 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
En tevens gedag zeggen tegen m'n spiermassa
Nee, die panlatjes die op de crosstrainer staan als ik de sportschool binnen wandel en nog niet klaar zijn als ik mijn krachttraining + cardio al achter de rug hebquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:57 schreef Waaghals het volgende:
[..]
je lijkt wel een dikzak, steeds een ander excuus
jonge, als je je hele leven gepest wordt en eigenlijk al zo'n laag zelfbeeld hebt dat je even niet weet hoe je dit kan beteren is dat niet zo makkelijk..in theorie heb je gelijk maar mensen zijn nu eenmaal emotionele wezens...soms is een blijk van waardering van een ander dat steuntje wat ze nodig hebben wat later kan leiden tot die schop onder hun eigen reetquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:54 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen met excessief overgewicht zitten vol met zelfmedelijden en moeten een schop terug de realiteit inkrijgen.
"Ze pesten me allemaal"
Waardering waarvoor? Gewoon eerlijk tegen jezelf zijn en doelen stellen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:01 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
jonge, als je je hele leven gepest wordt en eigenlijk al zo'n laag zelfbeeld hebt dat je even niet weet hoe je dit kan beteren is dat niet zo makkelijk..in theorie heb je gelijk maar mensen zijn nu eenmaal emotionele wezens...soms is een blijk van waardering van een ander dat steuntje wat ze nodig hebben wat later kan leiden tot die schop onder hun eigen reet
Hier ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:01 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
jonge, als je je hele leven gepest wordt en eigenlijk al zo'n laag zelfbeeld hebt dat je even niet weet hoe je dit kan beteren is dat niet zo makkelijk..in theorie heb je gelijk maar mensen zijn nu eenmaal emotionele wezens...soms is een blijk van waardering van een ander dat steuntje wat ze nodig hebben wat later kan leiden tot die schop onder hun eigen reet
Ontken ik niet. Maar je kunt ook wat ballen groeien en niet altijd de schuld buiten jezelf leggen. Slechte genen, grof gebouwd, een keer een kuurtje prednison hebben gehad, geen tijd, ik ben ooit gepest... Allemaal kutsmoesjes om maar niet aan de gang te gaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:04 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens.
Ontkennen dat constant gepest tot psychologisch gezeik kan leiden
Goede reacties in dit topic?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:09 schreef Catkiller het volgende:
Goede reacties in dit topic. Maar dit had je toch wel kunnen verwachten als je haar mee uit neemt? Mensen in groepjes + drank wat hun ware aard naar boven brengt.
Vind ik wel. Maar je verwacht natuurlijk dat we haar allemaal heel zielig vinden en zo.quote:
Fijn voor je.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:14 schreef Catkiller het volgende:
Ja, ik heb flink gelachen om sommige.
Ze is plotseling moddervet geworden?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:17 schreef Aliana het volgende:
[..]
Fijn voor je.
Ik hoop dat jij dit zelf jarenlang meemaakt. Kijken of je dan nog kan lachen.
Dat dan ook weer wel, ja. Vraag me af in wat voor uitgaansgelegenheden je dan komtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:17 schreef Levolution het volgende:
Ik bash ook graag dikke mensen, maar dit is gewoon triest.
Je gaat toch geen patat naar iemand gooien?Wat ben je dan voor gigantische loser?
Klopt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:17 schreef Levolution het volgende:
Ik bash ook graag dikke mensen, maar dit is gewoon triest.
Je gaat toch geen patat naar iemand gooien?Wat ben je dan voor gigantische loser?
Ik kan met redelijke zekerheid zeggen dat dit mij nooit zal gebeuren. Toch bedankt dat je me wat gunt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:17 schreef Aliana het volgende:
[..]
Fijn voor je.
Ik hoop dat jij dit zelf jarenlang meemaakt. Kijken of je dan nog kan lachen.
Ze sport elke dag, jezus. Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ze zelfs als ze niets meer eet, ze nu niet af zal vallen. Ze slikt nogsteeds medicijnen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:20 schreef Levolution het volgende:
Maar TS, ze zit wel duidelijk met haar gewicht. Je hebt ook meisjes met zo'n gewicht die gewoon schijt hebben. Dus misschien tijd om er iets aan te gaan doen?
Waarom ooit?quote:
Tien minuten op laag tempo op de crosstrainer is geen sporten. Geneesmiddelen kunnen het je wel degelijk moeilijk maken, maar het is onmogelijk om aan te komen als je onder je onderhoud blijft zitten met je energie-inname. Geneesmiddelen toveren geen vet tevoorschijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:22 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ze sport elke dag, jezus. Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ze zelfs als ze niets meer eet, ze nu niet af zal vallen. Ze slikt nogsteeds medicijnen.
Omdat ze dik zijn.quote:[..]
Waarom ooit?
Is net zo triest.
je bent er in ieder geval we hard van geworden...of dit nou iets is om trots op te zijn betwijfel ik..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ontken ik niet. Maar je kunt ook wat ballen groeien en niet altijd de schuld buiten jezelf leggen. Slechte genen, grof gebouwd, een keer een kuurtje prednison hebben gehad, geen tijd, ik ben ooit gepest... Allemaal kutsmoesjes om maar niet aan de gang te gaan.
Ik denk dat veel ook gaat om vocht vasthouden ofzo, zoiets zei ze ooit. En ze zwemt, elke dag een uur. Doe dus niet alsof je het allemaal wel weet, want dat is overduidelijk niet zo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tien minuten op laag tempo op de crosstrainer is geen sporten. Geneesmiddelen kunnen het je wel degelijk moeilijk maken, maar het is onmogelijk om aan te komen als je onder je onderhoud blijft zitten met je energie-inname. Geneesmiddelen toveren geen vet tevoorschijn.
[..]
Omdat ze dik zijn.
Ze houdt 40 kilo teveel aan vocht vast?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:32 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ik denk dat veel ook gaat om vocht vasthouden ofzo, zoiets zei ze ooit. En ze zwemt, elke dag een uur. Doe dus niet alsof je het allemaal wel weet, want dat is overduidelijk niet zo.
Nouja zoals jij nog velen. Alleen maar vooroordelen en geen verstand.
Doe mij die magische pillen ook eensquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:22 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ze sport elke dag, jezus. Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ze zelfs als ze niets meer eet, ze nu niet af zal vallen. Ze slikt nogsteeds medicijnen.
Welkom op de foks, een fijne tijd toegewenst.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:10 schreef bambino het volgende:
wow de reacties hier...
Ik wist dat fok users niet overal normaal op reageren maar damn dit is wel erg.
Het is toch sneu voor zo'n meisje dat zoiets gebeurd. Ook al was ze dik omdat ze gewoon te veel eet, wat maakt het uit?
Sommige mensen sporen gewoon niet, blijkt wel uit de meeste reacties in dit topic.
Die pillen bevatten 3000 kcal per stuk man! Ik neem ze ook voor mijn muscle gains.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:35 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Doe mij die magische pillen ook eens
HAHAHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:04 schreef Aliana het volgende:
Uiteindelijk moest ze huilen en is weg gegaan doordat iemand patat (met veel mayonaise) naar haar gooide.
Gast, dat stuk vond ik nog zielig, maar door jou moest ik lachen.quote:
Haha oh mijn god ik hoop niet dat mn vriendin wakker wordt want ik ga helemaal stuk hier.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gast, dat stuk vond ik nog zielig, maar door jou moest ik lachen.
Is wel 93/7 eiwit/koolhydraat verhouding echt zieke shit mang!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die pillen bevatten 3000 kcal per stuk man! Ik neem ze ook voor mijn muscle gains.
Het is totaal niet grappig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha oh mijn god ik hoop niet dat mn vriendin wakker wordt want ik ga helemaal stuk hier.
Het is wel zielig natuurlijk maar wel heel grappig at the same time.
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:41 schreef Awesome_ het volgende:
Dit verschijnsel noemen ze een externe locus of control;
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Locus_of_control
Oftewel, jezelf heel zielig vinden en het idee hebben dat je geleefd wordt.
Vrouwen weten dit ook altijd lekker te doen onder elkaar en denken de kilo's er wel af te praten bij dr.
Handboeien aan de loopband, 10kmpu instellen en 3weken later terug komen.
Jawel is het wel.quote:
Waarschijnlijk heeft ze ook nog eens een kort pittig kapsel en kon ze haar haren niet in haar mond krijgen om de mayonaise er af te likken en was ze daarom overstuur.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:44 schreef Awesome_ het volgende:
Had ze het frietje met mayonaise wel gevangen en opgegeten trouwens?
Van de grond opgegeten zeker. Nee dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:44 schreef Awesome_ het volgende:
Had ze het frietje met mayonaise wel gevangen en opgegeten trouwens?
Echt he, ik heb een traag werkende schildklier én andere medicatie waar je van aan (kan) komen en ik ben ook gewoon ripped. No problems here brah.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:45 schreef Levolution het volgende:
Wat Vervloektesloddervos zegt. Niemand ontkent dat geneesmiddelen invloed kunnen hebben op je stofwisseling, schildklier, vochtretentie etc. Maar daarop moet je je leefstijl aanpassen. Minder calorieën naar binnen werken. Misschien dat je alsnog wat kilootjes aankomt. Maar 100 kg wegen komt echt niet door het geneesmiddel.
Ja het was een schatting. Misschien is ze ook wel lichter, weet ik het. Ze is wel gewoon zwaar en gezet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:45 schreef Levolution het volgende:
Wat Vervloektesloddervos zegt. Niemand ontkent dat geneesmiddelen invloed kunnen hebben op je stofwisseling, schildklier, vochtretentie etc. Maar daarop moet je je leefstijl aanpassen. Minder calorieën naar binnen werken. Misschien dat je alsnog wat kilootjes aankomt. Maar 100 kg wegen komt echt niet door het geneesmiddel.
Maar waar is Jahr00n?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:46 schreef Awesome_ het volgende:
Overigens insinueren dat wij geen verstand van zaken zouden hebben.
Heel het FOK! Bodybuild-team zit nu in je topic.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:47 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja het was een schatting. Misschien is ze ook wel lichter, weet ik het. Ze is wel gewoon zwaar en gezet.
Ik ben ook wel eens bij mijn oom en tante en zij zijn gewoon normaal/slank, hebben nauwelijks ongezond eten in huis en mijn nicht gaat verder nauwelijks naar buiten. Maar jij weet het toch beter.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt he, ik heb een traag werkende schildklier én andere medicatie waar je van aan (kan) komen en ik ben ook gewoon ripped. No problems here brah.
En iedereen is hetzelfde of heeft dezelfde reactie op medicatie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt he, ik heb een traag werkende schildklier én andere medicatie waar je van aan (kan) komen en ik ben ook gewoon ripped. No problems here brah.
Misschien moet dat nichtje jouw trainingsschema eens uitproberenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:50 schreef Lolque het volgende:
1.60 en 100kg?
Wat is die medicatie dan, een frituurvet infuus?
Je moet niet zo dom lullen bitch. Je nichtje is gewoon een luie kut. Als ik de hele dag op m'n reet zou zitten zou ik ook 150 kilo zijn. Ja ik moet er misschien harder voor werken dan de gemiddelde mensen maar ik doe het wel gewoon.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:50 schreef Aliana het volgende:
[..]
En iedereen is hetzelfde of heeft dezelfde reactie op medicatie.
OMGquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:50 schreef Lolque het volgende:
1.60 en 100kg?
Jezus, IK weet het niet beter. Het IS gewoon zo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:47 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja het was een schatting. Misschien is ze ook wel lichter, weet ik het. Ze is wel gewoon zwaar en gezet.
Ik ben ook wel eens bij mijn oom en tante en zij zijn gewoon normaal/slank, hebben nauwelijks ongezond eten in huis en mijn nicht gaat verder nauwelijks naar buiten. Maar jij weet het toch beter.
1.60 en 100kg?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je moet niet zo dom lullen bitch. Je nichtje is gewoon een luie kut. Als ik de hele dag op m'n reet zou zitten zou ik ook 150 kilo zijn. Ja ik moet er misschien harder voor werken dan de gemiddelde mensen maar ik doe het wel gewoon.
1.60 en 100kg?
We hopen het voor je.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:52 schreef boskameel het volgende:
ts ik leef met je mee ik ben 1.62 en 135 kg en kan er niks aan doen hopenlijk gaat t beter met haar ik heb gehoord dat ik kanker heb dan val ik hopelijk af
Nu al verkozen tot hét dieet van 2012:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:52 schreef boskameel het volgende:
ts ik leef met je mee ik ben 1.62 en 135 kg en kan er niks aan doen hopenlijk gaat t beter met haar ik heb gehoord dat ik kanker heb dan val ik hopelijk af
Oke, ik eet ongezonder dan mijn nichtje en sport maar 3x per week. Toch ben ik gewoon 57 kilo. Dus dat is onzin.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jezus, IK weet het niet beter. Het IS gewoon zo.
Natuurlijk weet ik niet wat jouw oom en tante in huis hebben. Wat beschouw jij als gezond? Als jouw nichtje elke dag een teveel aardappelen en boterhammen eet, dan tikt het wel aan hoor.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:54 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Nu al verkozen tot hét dieet van 2012:
Het kankerdieet
Ja gewoon je pik tegen de magnetron houden.
Je gaf zelf al antwoord:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:55 schreef Aliana het volgende:
[..]
Oke, ik eet ongezonder dan mijn nichtje en sport maar 3x per week. Toch ben ik gewoon 57 kilo. Dus dat is onzin.
Jij bent gezegend met een snellere stofwisseling dan je nichtje. Zij moet dus gewoon minder eten dan jij.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:50 schreef Aliana het volgende:
[..]
En iedereen is hetzelfde of heeft dezelfde reactie op medicatie.
Dom wijfquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:55 schreef Aliana het volgende:
[..]
Oke, ik eet ongezonder dan mijn nichtje en sport maar 3x per week. Toch ben ik gewoon 57 kilo. Dus dat is onzin.
En zij sport hoe vaak?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:55 schreef Aliana het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |