Iemand "redelijk stevig" en "wel zwaar" noemen terwijl ze gewoon kkdik is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:04 schreef Aliana het volgende:
Mijn nichtje is 18 en redelijk stevig. Ongeveer 1.60 en rond de 100 kilo, wel zwaar dus.
Maar ze heeft zware bottenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:07 schreef HenkieVdV het volgende:
Triest natuurlijk om iets op dikke mensen te gooien, maar ik adviseer je nichtje te gaan bewegen/sporten om af te vallen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:09 schreef killfrenzy het volgende:
Dikke mensen moeten meer belasting betalen voor alles. Net als joden, negers en moslims.
Dan is AIDS meer iets om af te vallen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar ze heeft zware botten![]()
Maar ze heeft een schildklier afwijking
Maar ze neemt medicijnen
tuurlijk is ze er niet happy mee wie wil er uit zien als een aangespoelde walrus?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:08 schreef A-ce het volgende:
Ik snap niet wat mensen zich daar mee bemoeiend... Laat je nichtje gewoon zo zijn als ze daar happy mee is...!!
klaagbaak... whats newquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:10 schreef bambino het volgende:
wow de reacties hier...
Ik wist dat fok users niet overal normaal op reageren maar damn dit is wel erg.
Het is toch sneu voor zo'n meisje dat zoiets gebeurd. Ook al was ze dik omdat ze gewoon te veel eet, wat maakt het uit?
Sommige mensen sporen gewoon niet, blijkt wel uit de meeste reacties in dit topic.
ach kom op zeg, als je de rest zo dik kweekt, moet je de huid ook maar wat aandikken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:10 schreef bambino het volgende:
wow de reacties hier...
Het is toch sneu voor zo'n meisje dat zoiets gebeurd. Ook al was ze dik omdat ze gewoon te veel eet, wat maakt het uit?
Sommige mensen sporen gewoon niet, blijkt wel uit de meeste reacties in dit topic.
[SWJ mode on]quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:10 schreef bambino het volgende:
wow de reacties hier...
Ze helpen haar door te zeggen dat het ongezond isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:10 schreef bambino het volgende:
wow de reacties hier...
Nee hoor, dit soort reacties zeiden mensen ook in haar gezicht. Het zijn mensen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:12 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
[SWJ mode on]
het is FOK!
[SWJ mode off]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:12 schreef JApieman het volgende:
Neem haar eens mee naar de sportschool.
100 kilo bij 1,60 is wel extreem iddquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:13 schreef Verbodsbord het volgende:
Dikke mensen zijn gewoon smerig, en 100 kilo bij 1,60 is achterlijk
Vraag me serieus wat de neuk er in het hoofd van zo iemand omgaat dat ze het zo ver laten komen.
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:13 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nee hoor, dit soort reacties zeiden mensen ook in haar gezicht. Het zijn mensen.
quote:
Sport ze wel?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:15 schreef Aliana het volgende:
Het komt door medicatie/ziekte. Maarja, niet dat het uit maakt.
[..]
Ha ha.
Dat hoor je wel vaker als excuus. Gaat ze wel eens sporten en eet ze wel gezond?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:15 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ha ha.
Dan nog kan je bij 100 kilo wel eens gaan nadenken wat je misschien anders moet gaan doen, teringquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:15 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ha ha.
al is het een maagballon operatie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:16 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dan nog kan je bij 100 kilo wel eens gaan nadenken wat je misschien anders moet gaan doen, teringHet is gewoon ziekelijk.
Ja, ze zwemt elke dag. Veel andere dingen kan ze niet doen door lichamelijke problemen.quote:
Hij gooide het achter op haar hoofd. Haar haar zat vol met mayo. Dus rot op met je slimme commentaar. Dat wat hij deed ging gewoon te ver, klaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:16 schreef kwiwi het volgende:
Hij vond gewoon dat ze er hongerig uitzag en gaf haar gratis eten. Oppervlakkige mensen die altijd te snel conclusies trekken
Dat is inderdaad nogal watquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:13 schreef Verbodsbord het volgende:
Dikke mensen zijn gewoon smerig, en 100 kilo bij 1,60 is achterlijk
Maar heb je er wat van gezegd of wat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:18 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja, ze zwemt elke dag. Veel andere dingen kan ze niet doen door lichamelijke problemen.
[..]
Hij gooide het achter op haar hoofd. Haar haar zat vol met mayo. Dus rot op met je slimme commentaar. Dat wat hij deed ging gewoon te ver, klaar.
Was die persoon niet gewoon zat? Ik ben al zovaak met een frietje speciaal in mijn haar thuis gekomen omdat een of andere zatlap tegen me aan viel met zijn frietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:18 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja, ze zwemt elke dag. Veel andere dingen kan ze niet doen door lichamelijke problemen.
[..]
Hij gooide het achter op haar hoofd. Haar haar zat vol met mayo. Dus rot op met je slimme commentaar. Dat wat hij deed ging gewoon te ver, klaar.
Beetje overgewicht, ga weg man.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:19 schreef betonronde het volgende:
Wat een gezeik om een beetje overgewicht, echt kinderachtig. Laat wel weer zien hoe oud de mensen hier zijn. ( lees onvolwassen gedrag )
Hij kan er toch niks aan doen dat ze niet kan vangen. Misschien is handbal goalie een optie, dat zijn wel vaker dikkere mensen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:18 schreef Aliana het volgende:
[..]
[..]
1.60, 100 kilo... dat is geen beetje.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:19 schreef betonronde het volgende:
Wat een gezeik om een beetje overgewicht, echt kinderachtig. Laat wel weer zien hoe oud de mensen hier zijn. ( lees onvolwassen gedrag )
Ja dat is idd erg schadelijk voor je gezondheid, of het mooi is erbuiten gelaten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1.60, 100 kilo... dat is geen beetje.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:21 schreef betonronde het volgende:
[..]
Wat een dom figuur ben jij zeg, iemand beoordelen op hun uiterlijk
Fucking triest gedrag inderdaad. Terechte klacht hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:18 schreef Aliana het volgende:
[..]
[..]
ben je lelijk en dik ofzo?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:21 schreef betonronde het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:21 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
zolang ze maar geen bommetje doet...
Weet je wat dom is? Niks aan je gewicht doen als je zo dik bent. Dat is gewoon gevaarlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:21 schreef betonronde het volgende:
[..]
heeft niks met uiterlijk te maken maar met de gezondheid.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:21 schreef betonronde het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:21 schreef betonronde het volgende:
[..]
obesitas zal in de familie zittenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:23 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
kijk eens naar z'n username: betonronde
je usernamequote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Fucking triest gedrag inderdaad. Terechte klacht hoor.
Nouja ik denk dat ze meer tegen de 1.65 aanzit. En rond de 100.. ik weet het ook niet exact, misschien ook iets van 90. Wel gewoon heel zwaar ja, maar dat is het punt niet. Het gaat om hoe achterlijk anderen daar op reageren.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1.60, 100 kilo... dat is geen beetje.
dat is het ook.. maar heb je er nog wat van gezegd?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:24 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nouja ik denk dat ze meer tegen de 1.65 aanzit. En rond de 100.. ik weet het ook niet exact, misschien ook iets van 90. Wel gewoon heel zwaar ja, maar dat is het punt niet. Het gaat om hoe achterlijk anderen daar op reageren.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:24 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nouja ik denk dat ze meer tegen de 1.65 aanzit. En rond de 100.. ik weet het ook niet exact, misschien ook iets van 90. Wel gewoon heel zwaar ja, maar dat is het punt niet. Het gaat om hoe achterlijk anderen daar op reageren.
Nee fout. Het probleem is hoe zij er niet op reageert. Met alle respect, maar je hebt een bord voor je kop.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:24 schreef Aliana het volgende:
[..]
Een verbodsbord ahahahah einz einz@$@$@$quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:25 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee fout. Het probleem is hoe zij er niet op reageert. Met alle respect, maar je hebt een bord voor je kop.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:25 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Een verbodsbord ahahahah einz einz@$@$@$
Een pizzabord.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:25 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Een verbodsbord ahahahah einz einz@$@$@$
had ze wel een bordje om dan met "gelieve niet de nijlpaarden voeren" ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:24 schreef Aliana het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:27 schreef Waaghals het volgende:
maar ff serieus he, dik zijn en dan ook nog in het openbaar friet met mayo gaan eten...
ja maar dikke mensen hebben toch ook vetten nodigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:27 schreef Waaghals het volgende:
maar ff serieus he, dik zijn en dan ook nog in het openbaar friet met mayo gaan eten...
Oh zeker waar. Maar hoe ze er zelf niet op reageert vind ik walgelijker.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:28 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
Het gaat wel meteen érg los hier
TS ze is te dik en daar kan ze zelfs met medicijnen wat aan veranderen hoor. Maar hoe mensen op haar hebben gereageerd is net zo goed verachterlijk.
Opzich wel weer apart waarom ze patat eet terwijl ze overgewicht heeft.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:28 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
Het gaat wel meteen érg los hier
TS ze is te dik en daar kan ze zelfs met medicijnen wat aan veranderen hoor. Maar hoe mensen op haar hebben gereageerd is net zo goed verachterlijk.
Ik deed gewoon alles behalve jokken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:25 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
het ging meer om je username bij die reactie!!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:30 schreef Waaghals het volgende:
misschien struikelde die jongen wel met zijn bakje met friet, logisch dat dan de breedste van het stel het opvangt
Er zijn er die het doen enkel om te laten zien dat zij daar maling aan hebben.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:27 schreef Waaghals het volgende:
Nee eten om je problemen weg te denken is het toonbeeld van een gezonde en volwassen geestquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:32 schreef HermanHoi het volgende:
Wat een flauwe reacties zeg, het denkniveau is niet erg hoog.
Bedenk dat het meisje misschien wel een hoop heeft meegemaakt, sommige mensen gaan dan eten, ja.
Om met mayo te gooien, erg volwassen hoor.
Zij patat eet? Dat staat nergens.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Opzich wel weer apart waarom ze patat eet terwijl ze overgewicht heeft.
Dat heeft verder niks met medicijnen te maken dus mijdt dan ook zoveel mogelijk verzadigde vetten.
Had ze nog geluk dat het geen frietje oorlog wasquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:32 schreef HermanHoi het volgende:
Wat een flauwe reacties zeg, het denkniveau is niet erg hoog.
Bedenk dat het meisje misschien wel een hoop heeft meegemaakt, sommige mensen gaan dan eten, ja.
Om met mayo te gooien, erg volwassen hoor.
Don't feed te trollsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:32 schreef Aliana het volgende:
[..]
Zij patat eet? Dat staat nergens.
Ze liep gewoon buiten en daar stonden wat jongen patat te eten/gooien.
Hihi, volgens mij gooiden ze al hun frietjes op dikke mensenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:32 schreef Aliana het volgende:
[..]
Zij patat eet? Dat staat nergens.
Ze liep gewoon buiten en daar stonden wat jongen patat te eten/gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |