Ze zouden ook kunnen sporten natuurlijk...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:32 schreef HermanHoi het volgende:
Wat een flauwe reacties zeg, het denkniveau is niet erg hoog.
Bedenk dat het meisje misschien wel een hoop heeft meegemaakt, sommige mensen gaan dan eten, ja.
Om met mayo te gooien, erg volwassen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
je lijkt wel een dikzak, steeds een ander excuusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:49 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
En tevens gedag zeggen tegen m'n spiermassa
Nee, die panlatjes die op de crosstrainer staan als ik de sportschool binnen wandel en nog niet klaar zijn als ik mijn krachttraining + cardio al achter de rug hebquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:57 schreef Waaghals het volgende:
[..]
je lijkt wel een dikzak, steeds een ander excuus
jonge, als je je hele leven gepest wordt en eigenlijk al zo'n laag zelfbeeld hebt dat je even niet weet hoe je dit kan beteren is dat niet zo makkelijk..in theorie heb je gelijk maar mensen zijn nu eenmaal emotionele wezens...soms is een blijk van waardering van een ander dat steuntje wat ze nodig hebben wat later kan leiden tot die schop onder hun eigen reetquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:54 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen met excessief overgewicht zitten vol met zelfmedelijden en moeten een schop terug de realiteit inkrijgen.
"Ze pesten me allemaal"
Waardering waarvoor? Gewoon eerlijk tegen jezelf zijn en doelen stellen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:01 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
jonge, als je je hele leven gepest wordt en eigenlijk al zo'n laag zelfbeeld hebt dat je even niet weet hoe je dit kan beteren is dat niet zo makkelijk..in theorie heb je gelijk maar mensen zijn nu eenmaal emotionele wezens...soms is een blijk van waardering van een ander dat steuntje wat ze nodig hebben wat later kan leiden tot die schop onder hun eigen reet
Hier ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:01 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
jonge, als je je hele leven gepest wordt en eigenlijk al zo'n laag zelfbeeld hebt dat je even niet weet hoe je dit kan beteren is dat niet zo makkelijk..in theorie heb je gelijk maar mensen zijn nu eenmaal emotionele wezens...soms is een blijk van waardering van een ander dat steuntje wat ze nodig hebben wat later kan leiden tot die schop onder hun eigen reet
Ontken ik niet. Maar je kunt ook wat ballen groeien en niet altijd de schuld buiten jezelf leggen. Slechte genen, grof gebouwd, een keer een kuurtje prednison hebben gehad, geen tijd, ik ben ooit gepest... Allemaal kutsmoesjes om maar niet aan de gang te gaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:04 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens.
Ontkennen dat constant gepest tot psychologisch gezeik kan leiden
Goede reacties in dit topic?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:09 schreef Catkiller het volgende:
Goede reacties in dit topic. Maar dit had je toch wel kunnen verwachten als je haar mee uit neemt? Mensen in groepjes + drank wat hun ware aard naar boven brengt.
Vind ik wel. Maar je verwacht natuurlijk dat we haar allemaal heel zielig vinden en zo.quote:
Fijn voor je.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:14 schreef Catkiller het volgende:
Ja, ik heb flink gelachen om sommige.
Ze is plotseling moddervet geworden?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:17 schreef Aliana het volgende:
[..]
Fijn voor je.
Ik hoop dat jij dit zelf jarenlang meemaakt. Kijken of je dan nog kan lachen.
Dat dan ook weer wel, ja. Vraag me af in wat voor uitgaansgelegenheden je dan komtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:17 schreef Levolution het volgende:
Ik bash ook graag dikke mensen, maar dit is gewoon triest.
Je gaat toch geen patat naar iemand gooien?Wat ben je dan voor gigantische loser?
Klopt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:17 schreef Levolution het volgende:
Ik bash ook graag dikke mensen, maar dit is gewoon triest.
Je gaat toch geen patat naar iemand gooien?Wat ben je dan voor gigantische loser?
Ik kan met redelijke zekerheid zeggen dat dit mij nooit zal gebeuren. Toch bedankt dat je me wat gunt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:17 schreef Aliana het volgende:
[..]
Fijn voor je.
Ik hoop dat jij dit zelf jarenlang meemaakt. Kijken of je dan nog kan lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |