Dieetcake, je verzint ditquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:06 schreef Awesome_ het volgende:
Ik kreeg ooit in een ver verleden de vraag in de supermarkt of we ook dieetcake hadden..
"Plakje minder misschien mevrouw?"
""
Helaas, dikke vrouwen met pittige kapsels doen er werkelijk alles aan om de dans te ontspringen.quote:
Inderdaad ja vond het ook zeer knap, maar vergeet niet dat zij wel onder heel wat strictere begeleiding stonden dan de gemiddelde sportschool-chubby.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh man, ik heb daar mijn ogen uitgekeken. Wel respect dat ze elke dag uren gaan sporten D:
Ik doe max 40 minuten cardio drie keer in de week, en dan ben ik het al goed zatquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:11 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Inderdaad ja vond het ook zeer knap, maar vergeet niet dat zij wel onder heel wat strictere begeleiding stonden dan de gemiddelde sportschool-chubby.
Overigens zou ik het zelf niet aan raden om iedere dag langer dan 45 minuten aan cardio te doen. Je doet het om af te vallen, niet om voor een marathon te trainen. Tevens kun je altijd nog de intensiteit op voeren om meer uit de tijd die je hebt te halen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Die mensen gooide dat patatje helemaal niet naar haar hoofd, dat werd gewoon aangetrokken door haar eigen zwaartekrachtveld
Family Guyquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Die mensen gooide dat patatje helemaal niet naar haar hoofd, dat werd gewoon aangetrokken door haar eigen zwaartekrachtveld
Hahaha echte gems in dit topic.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Sterker nog, die boy had geluk dat het daar bij bleef.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Niet jij weer!quote:
Ze heeft een natuurlijke beschermlaag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:23 schreef Lolque het volgende:
Is dat wel veilig met koud weer buiten lopen als je bloedgroep Nutella hebt?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Kan ze wel hebben toch, ze heeft een dikke huid
Hahahaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Kan ze wel hebben toch, ze heeft een dikke huid
Wat ze nodig heeft is:quote:
Ga anders met haar naar de huisarts en dietist en kijk wat er anders gedaan kan worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |