Ja dat dus. Daarom was ik blij te zien dat ze ook nog een gewone trouwjurk had,.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die korte jurk echt niks, puur omdat de schouders al bloot zijn... Leuk uitgaansdingetje maar niet voor een bruiloft met je vader aan je arm
Nou ze zaten als heilige Maria's met donkere brillen en kant op de kop voor de begrafenis, maar een bruiloft krijgen we nu een nachtjurkje?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Jeez Pisces , wat ben jij degelijk zeg, dr is goed geld betaald voor die tetten, dat moet je niet bedekken
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:03 schreef roos85 het volgende:
Fotospecial:
http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF20120526_096
quote:Op zondag 27 mei 2012 10:14 schreef Mani89 het volgende:
Linkje heeft maar 3 foto's, deze heeft er 38.
http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF20120526_096
Ze blijft lekkere tetten hebben.
Dave is hier net een oud mannetje, het zal wel een heel ongelukkig fotomoment zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:37 schreef DarkElf het volgende:
Oh die jurk van Lyndsey is alles behalve flatteus en haar buste lijkt enorm te hangen erdoor.
[ afbeelding ]
Lange jurken is vrij normaal op 'op stand' bruiloften. De bruiloften in Spanje waar ik ben gweest ben ik altjid in het lang/gala.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:39 schreef Mirjam30 het volgende:
Al die lange jurken van de dames! Zou er een soort thema bij de bruiloft hebben gehoord?
Voor Lyndsey werkt zo'n jurk niet, ze heeft best een goed figuur, maar in die blauwe jurk komt die niet echt tot zijn recht....
Vinden jullie trouwens ook niet dat Debby er zoveel beter uit is gaan zien als je haar vergelijkt met de eerste seizoenen?? Dat valt me echt iedere keer op! Zeker nu we weer de oudere seizoenen kunnen zien op RTL.
Ze is ook geen dertig plus, ze is veertig min.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind haar er oud uitzien voor iemand van 30+. Ik zou haar zo een jaar of 42 geven.
Ze zien er inderdaad nogal eh...onflatteus uit ja. Die jurk van Lindsey is vreselijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dave is hier net een oud mannetje, het zal wel een heel ongelukkig fotomoment zijn
ja, zeker wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:39 schreef Mirjam30 het volgende:
Vinden jullie trouwens ook niet dat Debby er zoveel beter uit is gaan zien als je haar vergelijkt met de eerste seizoenen?? Dat valt me echt iedere keer op! Zeker nu we weer de oudere seizoenen kunnen zien op RTL.
Ik vind dat beige/zalm juist helemaal niks doen voor Kelly. Ze valt er helemaal in weg (en d'r haarkleur helpt ook niet echt).quote:Op zondag 27 mei 2012 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
Dat beige/zalm achtige van Kelly vind ik met jurken wel heel mooi en stijlvol voor een bruiloft
En Den Broes, ahhhhhhhhh![]()
Dave was al snel oud, maar nu nog ouder
Dan kennen ze Carmen nog niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Tot slot zijn er ook facturen waarvan de fiscus denkt dat ze ronduit vals zijn. Zoals de aankoop van 424 flessen sterke drank in één jaar. 'Daarmee kan je een horecazaak beginnen', merkt de fiscus op.
Ja ze hadden toch ook iets van 100 flessen wijn voor de babyshower van een van die kleinkinderen?quote:
En dit staat in Dag Allemaal:quote:De familie Pfaff slaagt er ook nu niet in om uit 'de boekskes' te blijven. Deze week is de vete tussen Dave Volders, de man van Lyndsey Pfaff, en zijn vader Dirk de oorzaak.
Sinds de verloving met Lyndsey, zo'n acht jaar geleden, leven Dave en zijn vader in onmin. 'Ik hoopte op een verzoening tussen mijn zoon en mij', zegt Dirk Volders in Dag Allemaal. 'Maar Dave blijft koppig zwijgen. Ik wil hem niet dwingen om het goed te maken, maar ik wil gewoon een zoon die niet op mijn gezicht slaat.' Wordt ongetwijfeld vervolgd.
quote:het is al een tijdje oorlog tussen Dave Volders en zijn vader Dirk. In Dag Allemaal vertelt die laatste wat het BV-schap heeft aangericht bij zijn zoon.
"Als vrijgezel heb ik mijn zonen naar de normen van goed fatsoen en met veel liefde grootgebracht. Het BV-schap en de beroemdheid kan iemand zodanig verzieken dat hij zijn vader voorliegt en onrecht aandoet en geen sorry meer kan zeggen", vertelt de man.
De twee waren samen op een trouwfeest van familie. Daar liep het stevig uit de hand. "Op een huwelijksfeest, ongeveer een jaar geleden, schold Dave zijn broer en mij luidkeels uit, omdat hij dacht dat we over hem aan het praten waren. Bij het terug naar de feestzaal gaan kom ik Dave in een gezelschap op de trap tegen en wil ik hem bij de schouder nemen om hem te berispen, daarop kreeg ik zijn vuist in mijn gezicht."
Ook met de rest van de familie Pfaff heeft de man geen goede band. Zo wou hij bij de trouw van Dave met Lyndsey eventjes over het huwelijk samenzitten met zijn toekomstige schoonfamilie. Maar de Pfaffs lieten de man tot drie keer toe in de steek. "In april kwam de entourage van Jean-Marie vergaderen in hetzelfde restaurant waar ik en mijn vrouw samen met vrienden haar verjaardag aan het vieren waren. Hij stapt op me af en vraagt hoe het met me gaat. 'Slecht', antwoord ik. 'Want je hebt me al drie keer laten zitten op een afspraak over het huwelijk van mijn zoon'. Waarop Jean-Marie Pfaff zegt: Met dat huwelijk heb jij geen klote te maken."
Nicolas heeft geen paps meerquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:51 schreef themauster het volgende:
Ik dacht altijd dat Dave geen vader had maar ik las zojuist op nieuwsblad.be dit:
......
Beetje vreemde PI keuze.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nicolas heeft geen paps meer
quote:Jean-Marie en Carmen Pfaff pakken hun biezen en vertrekken naar het steenrijke oliestaatje Qatar. Jean-Marie wordt er hoofdtrainer op een voetbalacademie, zo melden Belgische media.
Pa en Ma Pfaff beginnen een nieuw avontuur in de woestijn en laten hun lieftallige dochters Kelly, Lindsey en Debbie achter in Brasschaat.
Hun emigratie naar het oliestaatje zou volgens manager Mourad Bouchikhi niets te maken hebben met hun problemen met de Belgische fiscus, waar de voormalige doelman nog een rekening van 300.000 euro zou hebben openstaan.
Bron: RTL Boulevard
Dit geloof ik nou gelijk, JM lijkt me buiten de camera's echt een ontzettende zak.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:51 schreef themauster het volgende:
"In april kwam de entourage van Jean-Marie vergaderen in hetzelfde restaurant waar ik en mijn vrouw samen met vrienden haar verjaardag aan het vieren waren. Hij stapt op me af en vraagt hoe het met me gaat. 'Slecht', antwoord ik. 'Want je hebt me al drie keer laten zitten op een afspraak over het huwelijk van mijn zoon'. Waarop Jean-Marie Pfaff zegt: Met dat huwelijk heb jij geen klote te maken."
Voor de camera is hij nou ook niet altijd sympathiek vind ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit geloof ik nou gelijk, JM lijkt me buiten de camera's echt een ontzettende zak.
Vlak Keano en Liam niet uit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu een van de talloze herhalingen te kijken maar echt die Bruce moet toch wel het grootste kutkind allertijden zijn he... wel mede veroorzaakt door het gebrek aan opvoeding
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:12 schreef icloud het volgende:...... zoals je kan zien in het onderstaande fragment. (KA)
Ik heb de bron van het artikel gevonden, maar kan het filmpje zelf even niet kijken nu: http://www.clint.be/enter(...)-hun-jeugd-afgenomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |