Ja dat dus. Daarom was ik blij te zien dat ze ook nog een gewone trouwjurk had,.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die korte jurk echt niks, puur omdat de schouders al bloot zijn... Leuk uitgaansdingetje maar niet voor een bruiloft met je vader aan je arm
Nou ze zaten als heilige Maria's met donkere brillen en kant op de kop voor de begrafenis, maar een bruiloft krijgen we nu een nachtjurkje?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Jeez Pisces , wat ben jij degelijk zeg, dr is goed geld betaald voor die tetten, dat moet je niet bedekken
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:03 schreef roos85 het volgende:
Fotospecial:
http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF20120526_096
quote:Op zondag 27 mei 2012 10:14 schreef Mani89 het volgende:
Linkje heeft maar 3 foto's, deze heeft er 38.
http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF20120526_096
Ze blijft lekkere tetten hebben.
Dave is hier net een oud mannetje, het zal wel een heel ongelukkig fotomoment zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:37 schreef DarkElf het volgende:
Oh die jurk van Lyndsey is alles behalve flatteus en haar buste lijkt enorm te hangen erdoor.
[ afbeelding ]
Lange jurken is vrij normaal op 'op stand' bruiloften. De bruiloften in Spanje waar ik ben gweest ben ik altjid in het lang/gala.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:39 schreef Mirjam30 het volgende:
Al die lange jurken van de dames! Zou er een soort thema bij de bruiloft hebben gehoord?
Voor Lyndsey werkt zo'n jurk niet, ze heeft best een goed figuur, maar in die blauwe jurk komt die niet echt tot zijn recht....
Vinden jullie trouwens ook niet dat Debby er zoveel beter uit is gaan zien als je haar vergelijkt met de eerste seizoenen?? Dat valt me echt iedere keer op! Zeker nu we weer de oudere seizoenen kunnen zien op RTL.
Ze is ook geen dertig plus, ze is veertig min.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind haar er oud uitzien voor iemand van 30+. Ik zou haar zo een jaar of 42 geven.
Ze zien er inderdaad nogal eh...onflatteus uit ja. Die jurk van Lindsey is vreselijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dave is hier net een oud mannetje, het zal wel een heel ongelukkig fotomoment zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |