sjeesis, hoe doe je dat? Beiden, zo vroeg hardlopen en zo vroeg naar bed. Dan heb je niets geen avond..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:09 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Net weer hardgelopen en het was zwaar, maar ik ben wel voldaan. Er zit weer een stijgende lijn in. Fijn, want mijn tempo moet weer omhoog
. Van tevoren even een mueslireep eten helpt ook wel
.
Gisteren om 20:45 al gaan slapen en meteen in slaap gevallen, dus nu ben ik weer fris en fruitig. Laat de dag maar komen
.
Fijn Jagar! Herorganiseren is dan wel lekker, dan begin je weer goedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:11 schreef Jagärtrut het volgende:
waar ga je heen, Pruch?
Ik ga vandaag m'n kantoor opruimen en organiseren. Heb gister alles afgerond wat ik aan verplichtingen had, en nu heb ik een hele vrije tijd voor me waarin ik m'n eigen ding kan doen. Om dat georganiseerd te beginnen, ga ik m'n kantoor opruimen en organiseren. Inclusief m'n desktop en computer.
Planning:
O: yoghurt met banaan en muesli
T: peer
L: sperciebonen, pindasaus, kip
T: 2 knackebrod
D: rosti met appelmoes, broccoli.
Ik wil ook zo graag, maar kan me er neit toe zetten om voor het werk hard te lopen op het moment. Het is hier zo donker dat je niet zonder zaklamp de deur uitkan 's nachts en 's morgens.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:42 schreef Viking84 het volgende:
En ik sta sowieso om 6 uur op, of ik nu ga hardlopen of niet dus dat is ook niet zo heel moeilijk
Waarom niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Garnalen?!Nu al?
Ik heb nog niet eens ontbeten!
*naar het keukentje rent om havermout te gaan maken*
wat geeft hij aan als argumentatie? Want het lijkt me dat je de schade blijft zien?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben lichtelijk geïrriteerd na een gesprek met een kneus van de woningbouw. Hij vindt dat mijn raam gerepareerd kan worden en heeft dat advies ook gegeven aan de opstalverzekering en ik wil gewoon een nieuw raam.
Echt zo kansloos.
Nu wil ik mijn agressie ergens op botvieren, maar ik moet werken en kan niet veel meer dan een beetje agressief op mn toetsenbord rammen.
Dat zouden nog wel 'ns eerstejaars Engelse Taal & Cultuur kunnen zijn, ik weet toevallig dat zij dat tentamen vandaag hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
2 meisjes in de trein zitten elkaar te overhoren in de trein. Ik vraag me af voor welke opleiding je namen van de beroemdste britse architect, 5 voetbalclubs in Londen en de beschermheilige van Wales niet leren!
Dat zou best wel eens kunnen! Ze hadden iig geen typisch Nederlands steenkolen accent!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:47 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Dat zou nog wel 'ns eerstejaars Engelse Taal & Cultuur kunnen zijn
moest jij vijf voetbalclubs in London weten?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:47 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Dat zou nog wel 'ns eerstejaars Engelse Taal & Cultuur kunnen zijn, ik weet toevallig dat zij dat tentamen vandaag hebben
Ik ben niet zo'n goede eter 's ochtends vroeg.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Waarom niet?Slok melk er achteraan, heerlijk
Maar heb een rare garnalen-verslaving de laatste tijd
Gaat bijna een kilo per week doorheen
Bedankt, maar mij teveel gedoequote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:35 schreef MarMar het volgende:
@ viz http://www.24kitchen.nl/r(...)%99s-en-tomatenbrood recept met garnalen (nou ja, gamba's dansame difference) tip: halveer de peper.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen! Ze hadden iig geen typisch Nederlands steenkolen accent!
Nah nee maar we moesten een boek over Britse cultuur kennen voor een taalvaardigheid tentamen, kan best zijn dat daar 5 Londense voetbalclubs bijstondenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moest jij vijf voetbalclubs in London weten?
Ik ben terstond misselijk. Garnalen zijn yukkie!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Waarom niet?Slok melk er achteraan, heerlijk
Maar heb een rare garnalen-verslaving de laatste tijd
Gaat bijna een kilo per week
doorheen
He gets...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga het wel via de VVE van het kopersgedeelte spelen. Ik vind ook dat er een onafhankelijk advies gegeven moet worden, de woningbouw boeit het niet, die wil de snelste oplossing.
Volgens de woningbouwknakker kan het heel mooi gerepareerd worden en zie je er bijna niets van. Ik vind dat het een zwak punt blijft en wil dus een nieuw raam erin.
Gedoe allemaal.
En ik heb bezoek gehad in mijn huis wat het nodig vond om onaangekondigd langs te komen en mijn raam daarvoor open te slopen en wat geld mee te nemen. Gelukkig is het daar bij gebleven.
Maar het gedoe erna!
Ughquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga het wel via de VVE van het kopersgedeelte spelen. Ik vind ook dat er een onafhankelijk advies gegeven moet worden, de woningbouw boeit het niet, die wil de snelste oplossing.
Volgens de woningbouwknakker kan het heel mooi gerepareerd worden en zie je er bijna niets van. Ik vind dat het een zwak punt blijft en wil dus een nieuw raam erin.
Gedoe allemaal.
En ik heb bezoek gehad in mijn huis wat het nodig vond om onaangekondigd langs te komen en mijn raam daarvoor open te slopen en wat geld mee te nemen. Gelukkig is het daar bij gebleven.
Maar het gedoe erna!
hoe zit het met de verdeling huurders/kopers bij je in het appt? Hebben de kopers de meerderheid?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gedoe allemaal.
Maar het gedoe erna!
ik rijd daar regelmatig voorbij jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:07 schreef loveli het volgende:
Grootste nadeel is hoe dicht het aan de weg ligt. Wordt veel als sluiproute gebruikt, nu zijn er wegversmallingen waardoor de drukte minder is.
Pro: Zwetheul op kruipafstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |