61040 / 8285029quote:Op maandag 23 januari 2012 15:48 schreef Tyron het volgende:
Geef mij je inlog codes enzo, doe ik het wel even voor je.
Komt wel goed!quote:Op maandag 23 januari 2012 15:49 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
61040 / 8285029
Stort maar een naar eigen inzicht te bepalen fooi op je eigen rekening.
Thx man!
Gastquote:Op maandag 23 januari 2012 15:49 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
61040 / 8285029
Stort maar een naar eigen inzicht te bepalen fooi op je eigen rekening.
Thx man!
Oke, top! PM mn nieuwe gegevens maan ffquote:Op maandag 23 januari 2012 15:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast! Ik heb even ingelogd en meteen je password veranderd, tegen kwaadwillenden enzo. Wtf dude
.
Watquote:Op maandag 23 januari 2012 15:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast! Ik heb even ingelogd en meteen je password veranderd, tegen kwaadwillenden enzo. Wtf dude
.
Dit is toch niet echt?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:49 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
61040 / 8285029
Stort maar een naar eigen inzicht te bepalen fooi op je eigen rekening.
Thx man!
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast! Ik heb even ingelogd en meteen je password veranderd, tegen kwaadwillenden enzo. Wtf dude
.
hier altijd. Nooit problemen gehad eigenlijkquote:
Je bank verdedigenquote:
Hihi, dat komt omdat de door mij genoemde bovenstaande gegevens eigenlijk van jou zijn...quote:Op maandag 23 januari 2012 16:20 schreef Internepper het volgende:
Wanne kutzooi weer. Kan niet eens inloggen. Ik dacht dat het probleem inmiddels wel verholpen was.
Natuurlijk verdedig ik mijn bankquote:Op maandag 23 januari 2012 16:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je bank verdedigen![]()
Andere banken afkraken omdat je daar zelf toevallig niet bij zit
Hee, helemaal toppie gasten, bedankt hoor!quote:Op maandag 23 januari 2012 16:16 schreef MichaelScott het volgende:
Beste sjapoela,
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de service van ING. Aangezien het niet functioneren van de app een complex probleem is raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice of een bezoek te brengen aan de lokale ING-vestiging.
Met vriendelijke groet,
Michaelscott
ING Webcare
Nee dat niet. Maar ik verbaasde me wel dat je er erg dicht bij zatquote:Op maandag 23 januari 2012 16:23 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Hihi, dat komt omdat de door mij genoemde bovenstaande gegevens eigenlijk van jou zijn...xxXD lolz
Vroeger had ik die. Alleen toen was er een keer ingebroken, waren ze wegquote:Op maandag 23 januari 2012 16:26 schreef PhatBassBoom het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit ding niet hebben. Ik lach jullie uit
Ik mocht die nooitquote:Op maandag 23 januari 2012 16:26 schreef PhatBassBoom het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit ding niet hebben. Ik lach jullie uit
Ik heb trouwens hetzelfde probleemquote:Op maandag 23 januari 2012 17:12 schreef das_phantom het volgende:
GVD net nu ik een bestelling wilde doen zodat ik m MORGEN in huis kan hebben. Anders moet ik een WEEK wachten. KKKKKKKKKKKKKK
Vind ik echt heel zielig voor je. Oprecht.quote:
iedereen als een malle op F5 rammen. Ik ook want m'n betaal rekening is leeg, en moet dus wat van m'n spaar afhalen. HONGER GVD.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:19 schreef das_phantom het volgende:
Drukte op Mijn ING
Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.
Onze excuses voor het ongemak.
Die enkele minuten duren wel erg lang dan. Kan nog steeds niet inloggen.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:19 schreef das_phantom het volgende:
Drukte op Mijn ING
Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.
Onze excuses voor het ongemak.
Dat dus. Sterf kutbank, sterf!quote:Op maandag 23 januari 2012 18:19 schreef das_phantom het volgende:
Drukte op Mijn ING
Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.
Onze excuses voor het ongemak.
Neequote:Op maandag 23 januari 2012 19:37 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Komt er nog een vorm van compensatie voor al die storingen? Ik betaal voor de service, dus verwacht ook een goed werkend product.
Je bent zelf een aap, Vincent.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
[..]
Aap, hoe weet jij dat?
Gewoon overstappen naar Rabobank.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Kan eindelijk op mijn ING....doen de Ideal betalingen het niet!!!
Echt sterf ING.
Ja en dan naar de Rabobank gaan en altijd met zo'n achterlijk ding meenemen?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef S1gnum het volgende:
Jullie zijn een stelletje paupers met je ING, je had na de 2e landelijke storing die bank al lekker moeten laten stikken.
Het is echt een super app. Wel erg jammer wat er gaande is.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef Adelante het volgende:
Zag vanavond die commercial van de mobiele app, werkt de pleuriszooi niet
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:47 schreef das_phantom het volgende:
jezus doet ideal het nog steeds niet triest
Hohohohahahah jaaaaajajajaja trolololololquote:Op maandag 23 januari 2012 23:14 schreef trolololo het volgende:
Ik kreeg een mailtje dat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord naar ingbank@hotmail.com moest sturen, nu kan ik gewoon weer inloggen
Sowieso Amsterdam en Rotterdamquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:27 schreef davihaa het volgende:
Waarom begrijpt niemand dat de ABN de beste bank ooit is?Nog nooit storing gehad, internetbankieren is heerlijk overzichtelijk, ook App beschikbaar, als student zijnde kan je ook 2500 rood staan mocht je dat willen. Dat de rabo de grootste hypotheekverstrekker is maakt het nog niet de beste bank wat betaalrekeningen betreft.
Liever dan met die idiote TAN codes aan de gang via je mobiel. De Rabobank heeft al tijden een app voor internetbankieren. Ik heb die random reader al niet eens meer nodig voor overschrijvingen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja en dan naar de Rabobank gaan en altijd met zo'n achterlijk ding meenemen?
Heineken, een van de sterkste merken ter wereld. Zo'n slechte combinatie is het niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:31 schreef Internepper het volgende:
[..]
Sowieso Amsterdam en Rotterdam
Als je toch een smartphone hebt.. wat is er dan tegen het tancode systeem ? Je krijgt die dan immers op hetzelfde apparaat binnen waarmee je aan het internetbankieren bentquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:36 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Liever dan met die idiote TAN codes aan de gang via je mobiel. De Rabobank heeft al tijden een app voor internetbankieren. Ik heb die random reader al niet eens meer nodig voor overschrijvingen.
TAN-codes zijn relax joh!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:36 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Liever dan met die idiote TAN codes aan de gang via je mobiel. De Rabobank heeft al tijden een app voor internetbankieren. Ik heb die random reader al niet eens meer nodig voor overschrijvingen.
Met je smartphone werk je niet met TAN-codes, mijn.ing is niet beschikbaar op mobiel. Tenminste het overschrijven etc werkt niet, en voor de mobiele app heb je alleen je 5 cijferige pincode nodig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:39 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Als je toch een smartphone hebt.. wat is er dan tegen het tancode systeem ? Je krijgt die dan immers op hetzelfde apparaat binnen waarmee je aan het internetbankieren bent
Eeehm... mijn.ing.nl werkt prima en zonder enig probleem volledig op mijn smartphone.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:41 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Met je smartphone werk je niet met TAN-codes, mijn.ing is niet beschikbaar op mobiel. Tenminste het overschrijven etc werkt niet, en voor de mobiele app heb je alleen je 5 cijferige pincode nodig.
Mijn.ing werkt helemaal wel op smartphones.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:41 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Met je smartphone werk je niet met TAN-codes, mijn.ing is niet beschikbaar op mobiel. Tenminste het overschrijven etc werkt niet, en voor de mobiele app heb je alleen je 5 cijferige pincode nodig.
Je moederquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:46 schreef ikbenvetstoer het volgende:
Wat een zwaar leven hebben jullie
Volgens mij ligt het er net weer uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:56 schreef das_phantom het volgende:
Zo ideal werkt weer hoor jongens. Het heeft even mogen duren maar ik ben blij dat ik toch bij de ING ben gebleven
quote:zegt
saldo
ING Buddy zegt
ING Buddy kan op dit moment niet bepalen of u zich heeft aangemeld als MSN klant. Onze excuses voor het ongemak, probeert het later nog eens.
Helaas wordt dat elk kwartaal automatisch afgeschrevenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:52 schreef Civilian het volgende:
Kankerbank..
En nu verwachten ze zeker wel dat ik nog netjes ga betalen voor mn rekening
Tegen wie moet ik nu aanpraten op MSN danquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:48 schreef CaptainCookie het volgende:
Nu gaan ze te ver, ING Buddy ligt er ook uit.
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tegen wie moet ik nu aanpraten op MSN dan?
Maar, zou dit onder grove schuld vallen? Niet dat ik iets te claimen heb, want ik heb geen schade, maar stel nou dat je door deze storing bepaalde rekeningen niet op tijd kan betalen en extra kosten moet maken?quote:Aansprakelijkheid
28 Storing en misverstanden
28.1 De ING is niet aansprakelijk voor schade bij een
storing van Mijn ING of van de randapparatuur die Mijn
ING ondersteunt. Behalve als de schade is te wijten aan
opzet of grove schuld van de ING.
28.2 De ING is niet aansprakelijk voor schade door misverstanden, verminkingen, vertragingen of niet
behoorlijk overkomen van opdrachten en mededelingen
door het gebruik van Mijn ING. Behalve als de schade is te
wijten aan opzet of grove schuld van de ING.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |