Als je toch een smartphone hebt.. wat is er dan tegen het tancode systeem ? Je krijgt die dan immers op hetzelfde apparaat binnen waarmee je aan het internetbankieren bentquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:36 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Liever dan met die idiote TAN codes aan de gang via je mobiel. De Rabobank heeft al tijden een app voor internetbankieren. Ik heb die random reader al niet eens meer nodig voor overschrijvingen.
TAN-codes zijn relax joh!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:36 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Liever dan met die idiote TAN codes aan de gang via je mobiel. De Rabobank heeft al tijden een app voor internetbankieren. Ik heb die random reader al niet eens meer nodig voor overschrijvingen.
Met je smartphone werk je niet met TAN-codes, mijn.ing is niet beschikbaar op mobiel. Tenminste het overschrijven etc werkt niet, en voor de mobiele app heb je alleen je 5 cijferige pincode nodig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:39 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Als je toch een smartphone hebt.. wat is er dan tegen het tancode systeem ? Je krijgt die dan immers op hetzelfde apparaat binnen waarmee je aan het internetbankieren bent
Eeehm... mijn.ing.nl werkt prima en zonder enig probleem volledig op mijn smartphone.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:41 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Met je smartphone werk je niet met TAN-codes, mijn.ing is niet beschikbaar op mobiel. Tenminste het overschrijven etc werkt niet, en voor de mobiele app heb je alleen je 5 cijferige pincode nodig.
Mijn.ing werkt helemaal wel op smartphones.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:41 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Met je smartphone werk je niet met TAN-codes, mijn.ing is niet beschikbaar op mobiel. Tenminste het overschrijven etc werkt niet, en voor de mobiele app heb je alleen je 5 cijferige pincode nodig.
Je moederquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:46 schreef ikbenvetstoer het volgende:
Wat een zwaar leven hebben jullie
Volgens mij ligt het er net weer uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:56 schreef das_phantom het volgende:
Zo ideal werkt weer hoor jongens. Het heeft even mogen duren maar ik ben blij dat ik toch bij de ING ben gebleven
quote:zegt
saldo
ING Buddy zegt
ING Buddy kan op dit moment niet bepalen of u zich heeft aangemeld als MSN klant. Onze excuses voor het ongemak, probeert het later nog eens.
Helaas wordt dat elk kwartaal automatisch afgeschrevenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:52 schreef Civilian het volgende:
Kankerbank..
En nu verwachten ze zeker wel dat ik nog netjes ga betalen voor mn rekening
Tegen wie moet ik nu aanpraten op MSN danquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:48 schreef CaptainCookie het volgende:
Nu gaan ze te ver, ING Buddy ligt er ook uit.
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tegen wie moet ik nu aanpraten op MSN dan?
Maar, zou dit onder grove schuld vallen? Niet dat ik iets te claimen heb, want ik heb geen schade, maar stel nou dat je door deze storing bepaalde rekeningen niet op tijd kan betalen en extra kosten moet maken?quote:Aansprakelijkheid
28 Storing en misverstanden
28.1 De ING is niet aansprakelijk voor schade bij een
storing van Mijn ING of van de randapparatuur die Mijn
ING ondersteunt. Behalve als de schade is te wijten aan
opzet of grove schuld van de ING.
28.2 De ING is niet aansprakelijk voor schade door misverstanden, verminkingen, vertragingen of niet
behoorlijk overkomen van opdrachten en mededelingen
door het gebruik van Mijn ING. Behalve als de schade is te
wijten aan opzet of grove schuld van de ING.
quote:Mijn ING, iDEAL en de Mobiel Bankieren App zijn geleidelijk weer beschikbaar
Na de storingen van de afgelopen twee dagen dagen zijn Mijn ING, iDEAL en de Mobiel Bankieren App geleidelijk weer beschikbaar gesteld. ING wil u als klant een gecontroleerde, stabiele omgeving aanbieden om online uw bankzaken te kunnen regelen. Om die stabiele omgeving te kunnen waarborgen zit er tijdelijk een maximum op het aantal klanten dat gelijktijdig kan inloggen op Mijn ING. Het kan dus helaas voorkomen dat u niet in één keer kunt inloggen. Ons advies is om het dan na enige tijd nogmaals te proberen.
Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.
Nee, dan kwam er de melding dat het te druk is. Nu ligt het gewoon weer helemaal plat.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:03 schreef m0ridin het volgende:
Oh, wacht... misschien is hij helemaal niet down maar kunnen er maar 4 klanten tegelijk internetbankieren ofzo.
http://www.ing.nl/particu(...)schikbaar/index.aspx
[..]
Dan is er iets mis met je eigen planning als je op het laatste nippertje pas je rekeningen betaaltquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dit staat er trouwens over in de voorwaarden:
[..]
Maar, zou dit onder grove schuld vallen? Niet dat ik iets te claimen heb, want ik heb geen schade, maar stel nou dat je door deze storing bepaalde rekeningen niet op tijd kan betalen en extra kosten moet maken?
Waarom? Mijn loon werd bijvoorbeeld gisteren gestort. Misschien moest ik daar wel op wachten voordat ik die rekening kon betalen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met je eigen planning als je op het laatste nippertje pas je rekeningen betaalt
Extra kosten komen er echt niet bij binnen een maand hoor..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:09 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom? Mijn loon werd bijvoorbeeld gisteren gestort. Misschien moest ik daar wel op wachten voordat ik die rekening kon betalen.
In een ING topic?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:12 schreef LadyD19 het volgende:
iemand hier met sns de stufi al binnen?
Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:12 schreef LadyD19 het volgende:
iemand hier met sns de stufi al binnen?
sns ook!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:35 schreef Skillstorm het volgende:
Wil kijken of stufi binnen is. Maar neeeee ING faalt.
i know, maar denk probeer het toch hier ffquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, maar dit is toch een ING topic.
Ik had 'm binnen. Die 3 seconden dat ik kon kijken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:35 schreef Skillstorm het volgende:
Wil kijken of stufi binnen is. Maar neeeee ING faalt.
Inderdaad, net alsof er nu ineens 10x zoveel mensen als normaal inloggen....quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:26 schreef Skillstorm het volgende:
Het is duidelijk dat ze ons willen laten denken dat het weer gerepareerd is maar dat we er niet in kunnen omdat het 'te druk' is.
Ja hoor, ff zorgverzekering betaald. Ben er al van af.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:44 schreef _dirkjan_ het volgende:
Willen jullie een beetje opschieten, dan is er misschien voor mij ook een plekje vrij
PauperING
Ik wel, maar wat later dan normaal.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:45 schreef Anno2012 het volgende:
Ontvang ik geen TAN code, nog nooit gehad!
Te veel bezoekers... Hebben ze Polen in dienst die al die overboekingen van de website handmatig overtypen ofzo?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:47 schreef Noppie2000 het volgende:
Bij mij doet hij het gewoon weer
Oh nee, nu weer nietwel leuke melding trouwens:
Drukte op Mijn ING
Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.
Onze excuses voor het ongemak.
Indd, kreeg nu 3 tancodesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:46 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik wel, maar wat later dan normaal.
Ik snap alleen niet waarom ik 196 euro moest betalen (eind 2011). ipv de standaard 110 euro. En dan in Januari nog om 110 vragen....quote:
Rabo of ASN aangevraagd?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:29 schreef PiRANiA het volgende:
Zo, de financiën zijn weer bijgewerkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |