quote:Mijn ING, iDEAL en de Mobiel Bankieren App zijn geleidelijk weer beschikbaar
Na de storingen van de afgelopen twee dagen dagen zijn Mijn ING, iDEAL en de Mobiel Bankieren App geleidelijk weer beschikbaar gesteld. ING wil u als klant een gecontroleerde, stabiele omgeving aanbieden om online uw bankzaken te kunnen regelen. Om die stabiele omgeving te kunnen waarborgen zit er tijdelijk een maximum op het aantal klanten dat gelijktijdig kan inloggen op Mijn ING. Het kan dus helaas voorkomen dat u niet in één keer kunt inloggen. Ons advies is om het dan na enige tijd nogmaals te proberen.
Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.
Nee, dan kwam er de melding dat het te druk is. Nu ligt het gewoon weer helemaal plat.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:03 schreef m0ridin het volgende:
Oh, wacht... misschien is hij helemaal niet down maar kunnen er maar 4 klanten tegelijk internetbankieren ofzo.
http://www.ing.nl/particu(...)schikbaar/index.aspx
[..]
Dan is er iets mis met je eigen planning als je op het laatste nippertje pas je rekeningen betaaltquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dit staat er trouwens over in de voorwaarden:
[..]
Maar, zou dit onder grove schuld vallen? Niet dat ik iets te claimen heb, want ik heb geen schade, maar stel nou dat je door deze storing bepaalde rekeningen niet op tijd kan betalen en extra kosten moet maken?
Waarom? Mijn loon werd bijvoorbeeld gisteren gestort. Misschien moest ik daar wel op wachten voordat ik die rekening kon betalen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met je eigen planning als je op het laatste nippertje pas je rekeningen betaalt
Extra kosten komen er echt niet bij binnen een maand hoor..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:09 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom? Mijn loon werd bijvoorbeeld gisteren gestort. Misschien moest ik daar wel op wachten voordat ik die rekening kon betalen.
In een ING topic?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:12 schreef LadyD19 het volgende:
iemand hier met sns de stufi al binnen?
Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:12 schreef LadyD19 het volgende:
iemand hier met sns de stufi al binnen?
sns ook!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:35 schreef Skillstorm het volgende:
Wil kijken of stufi binnen is. Maar neeeee ING faalt.
i know, maar denk probeer het toch hier ffquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, maar dit is toch een ING topic.
Ik had 'm binnen. Die 3 seconden dat ik kon kijken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:35 schreef Skillstorm het volgende:
Wil kijken of stufi binnen is. Maar neeeee ING faalt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |