Misschien wel omdat de kwaliteit te erg isquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:48 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Geen idee, heb hem zelf niet geprobeerd maar haalde hem aan omdat ie op plek 3 stond in die ranglijst vast beste pindakaas. Hij schijnt sowieso bijna nergens meer te krijgen zijn.
Geen idee, ze zijn goedkoop maar ik kan nergens terug vinden dat hun pinda's van slechte kwaliteit zijn? Ik lees eigenlijk dat die van hun het meeste naar pinda's smaakt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Misschien wel omdat de kwaliteit te erg is. PCD is een fabriek die van alle soorten noten de meest goedkope inkoopt (waar ook het meeste afval bij zit en niet schoongemaakt wordt) en als je alles goed maalt; wie heeft dan door dat er een stukje plastic of steen in zit?
Geloof me, ik weet wat voor pinda's zij gebruiken. De potjes zijn ook niet voor niks zo goedkoop.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:04 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Geen idee, ze zijn goedkoop maar ik kan nergens terug vinden dat hun pinda's van slechte kwaliteit zijn? Ik lees eigenlijk dat die van hun het meeste naar pinda's smaakt.
Maargoed, het zal een kwestie van smaak zijn
Tsja het moet idd ergens vandaan komen. Desalniettemin zou ik het zelf ook nog wel eens willen maken, op het roosteren na is het een piece of cake tochquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geloof me, ik weet wat voor pinda's zij gebruiken. De potjes zijn ook niet voor niks zo goedkoop.
De AH verkoopt kleine potjes met pindakaas met een beetje cashewnoten gemixt. Lekker maar wordt machtig omdat cashewnoten heel romig zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:00 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Tsja het moet idd ergens vandaan komen. Desalniettemin zou ik het zelf ook nog wel eens willen maken, op het roosteren na is het een piece of cake toch
Maar dan zou ik er ook voor een deel cashews in gooien![]()
bij de natuurwinkel hier in de stad kun je je eigen pindakaaas makenquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De AH verkoopt kleine potjes met pindakaas met een beetje cashewnoten gemixt. Lekker maar wordt machtig omdat cashewnoten heel romig zijn.
En of zelf maken moeilijk is; ligt eraan hoe vloeibaar je t wilt hebben. Voor wat slordig uitziende, grove kun je t goed zelf. Voor vloeibare smeuige pasta heb je echt een
fabrieksmachine nodig, voor
Bij mij mogen er best wat stukjes inzittenquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De AH verkoopt kleine potjes met pindakaas met een beetje cashewnoten gemixt. Lekker maar wordt machtig omdat cashewnoten heel romig zijn.
En of zelf maken moeilijk is; ligt eraan hoe vloeibaar je t wilt hebben. Voor wat slordig uitziende, grove kun je t goed zelf. Voor vloeibare smeuige pasta heb je echt een
fabrieksmachine nodig, voor
dat ziet er echt overheerlijk uit, dat ga ik snel eens proberenquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:26 schreef minilot het volgende:
Pittige geroosterde kikkerwten!![]()
Recepten van Foodgawker
Foto's van Foodgawker:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Supersimpel en reuze lekker, echt waar!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:34 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Stom genoeg had dit te maken met het 'ik kies bewust'-logo.Dat hele 'ik kies bewust'-logo (en waarschijnlijk ook de meeste supermarkt-eigen varianten zoals AH "gezonde keus") is dan ook een grote oplichting. Was een hele tijd geleden een aflevering over bij Keuringsdienst van Waarden: een appelboer kon voor z'n zelfgeperste pure appelsap geen IKB logo krijgen maar als hij nog wat rotzooi aan z'n sap toe zou voegen (en een flinke zak geld aan die organisatie doneren) kon het ineens wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:41 schreef anboni het volgende:
[..]
Dat hele 'ik kies bewust'-logo (en waarschijnlijk ook de meeste supermarkt-eigen varianten zoals AH "gezonde keus") is dan ook een grote oplichting. Was een hele tijd geleden een aflevering over bij Keuringsdienst van Waarden: een appelboer kon voor z'n zelfgeperste pure appelsap geen IKB logo krijgen maar als hij nog wat rotzooi aan z'n sap toe zou voegen (en een flinke zak geld aan die organisatie doneren) kon het ineens wel.precies. En als een fabrikant er van een bepaald ingrediënt zoveel procent minder indoet kan hij ook dat logo kopen ookal zit er van een ander ingrediënt veel meer in. BV 10% minder vet maar wel veel meer suikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waardoor het product ansich geen bewustere keuze is......
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
jij had ze zelf ook gemaakt toch? ze staan hier nu bij mij in de oven maar er ligt een klein laagje olie op de bodem die er vanaf is komen druppelen. Heb t idee dat het daardoor niet echt goed roostert, had jij dat ook of waren ze droog bij jou?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:12 schreef minilot het volgende:
Is een apart pindakaastopic misschien een idee?![]()
Eet smakelijk aan iedereen die de kikkerwerten gaat uitproberen!
Hoelang heb je ze al in de oven liggen en heb je eentje geproefd?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij had ze zelf ook gemaakt toch? ze staan hier nu bij mij in de oven maar er ligt een klein laagje olie op de bodem die er vanaf is komen druppelen. Heb t idee dat het daardoor niet echt goed roostert, had jij dat ook of waren ze droog bij jou?
iets meer dan drie kwartier nu, net geproeft, nog bijna helemaal zacht ( maar wel al heel lekkerquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:52 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Hoelang heb je ze al in de oven liggen en heb je eentje geproefd?
O wacht, je had het over kikkererwten roosteren, niet over pinda's!quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iets meer dan drie kwartier nu, net geproeft, nog bijna helemaal zacht ( maar wel al heel lekker)
Oh dat is raar, heb je ze gedroogd en de oven op 200 graden?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iets meer dan drie kwartier nu, net geproeft, nog bijna helemaal zacht ( maar wel al heel lekker)
ja en jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:54 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Oh dat is raar, heb je ze gedroogd en de oven op 200 graden?
hmm in een ander recept las ik een tijd van 55-65 minuten dus ik zou nog even geduld hebben!quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja en jadus ik ben even een beetje in de war nu haha
miss kan ik ze alsnog wel in de koekenpan mikkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:54 schreef minilot het volgende:
[..]
O wacht, je had het over kikkererwten roosteren, niet over pinda's!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |