tis ook muggenziften, maar waarom mist er een hoofdpersoon? en als het in elk nieuw topic weer gebeurt, ja dan hou je dat gezeik natuurlijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:03 schreef NoCigar het volgende:
Dat Gezeik over de o.p. altijd, erger nog dan tvp's.
Als ik jou was zou ik uit dit topic blijven, als je pas twee afleveringen gezien hebt, ivm spoilers.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:25 schreef Daskaar het volgende:
[..]
tis ook muggenziften, maar waarom mist er een hoofdpersoon? en als het in elk nieuw topic weer gebeurt, ja dan hou je dat gezeik natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:47 schreef dimmak het volgende:
Is er nieuws over een nieuw seizoen?ja dat komt er, waarschijnlijk in septemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zei juist dat iedereen verder is dan die eerste twee afleveringenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:27 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik uit dit topic blijven, als je pas twee afleveringen gezien hebt, ivm spoilers.
Hele goede tip. Even de oudjes inlichtenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Vanaf morgen 20:40u op Canvas eerste seizoen van Boardwalk Empire.
?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:40 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik zie dat mijn favo persoontje Omar hier ook in speelt, maar op de foto die in de OP staat ziet ie eruit als een mietje. Hij speelt toch wel een harde in deze serie hoop ik???
Als je zo correct wil spreken: een keiharde mietje dan...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:46 schreef =HellFire= het volgende:
Technisch gezien was Omar het mietje in Die Andere Serie.Nee, met name in het 2e seizoen komt mr. White in actie, no worries.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
wat grappig, ik zie nu n foto uit trainspotting en nog herken ik r niet haha. echt heel ander(en leuker) gezicht gekregen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:40 schreef Mirel het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat Margaret de actrice is die dat meisje uit de disco speelt in Trainspotting!
https://www.google.nl/sea(...)g-L1&aql=&gs_l=img.3..0i19.1742l3153l0l3629l14l14l0l10l10l1l165l385l2j2l4l0.frgbld.
[ afbeelding ]
Wordt je ook niet echt vrolijk van..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
??? spoilersquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:50 schreef Houniet het volgende:
Net klaar, maar godverdomme waarom is James dood.
Misschien zijn er nog mensen die de aflevering niet hebben gezien en onbewust in dit topic terechtkomen. Vind wel dat je daar rekening mee moet houden.quote:
Ik vind van niet. Als ik een serie nog niet heb gezien en ik wil absoluut geen spoilers hebben dan ga ik dus ook geen topics lezen. Zeker niet als het seizoen al een lange tijd afgelopen is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog mensen die de aflevering niet hebben gezien en onbewust in dit topic terechtkomen. Vind wel dat je daar rekening mee moet houden.
Het was een grappig bedoelde reactie op de mensen die in topics altijd zeuren over mensen die al praten over de aflevering die ze nog niet gezien hebbenquote:
Clown.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog mensen die de aflevering niet hebben gezien en onbewust in dit topic terechtkomen. Vind wel dat je daar rekening mee moet houden.
diiiiiiitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:30 schreef dimmak het volgende:
September, nog zo ver wel. En zonder Jimmy.
Zolang Enoch, Rothstein, Luciano en Chalky White er nog in zitten vind ik alles bestquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:30 schreef dimmak het volgende:
September, nog zo ver wel. En zonder Jimmy.
jij hebt geen ziiiieeeeeellll!!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:50 schreef kensei het volgende:
[..]
Zolang Enoch, Rothstein, Luciano en Chalky White er nog in zitten vind ik alles best![]()
THX.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:16 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee, alleen seizoen 1. Seizoen 2 is door HBO-NL uitgezonden.
BNN zal dat wel beseffen. De gemiddelde Nederlandse kijker snapt dat niet. De eerste keer dat seizoen 1 werd uitgezonden stond het tegenover boer zoekt vrouw. 300.000 kijkers voor Boardwalk Empire, Boer zoekt vrouw ca. 4 miljoen..quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
THX.
Hoop dat BNN of België ook de tweede serie uitzend.
Wat mij verbaasd is, dat BNN de eerste keer het tegenover het WK voetbal uitzond, en de herhaling op een laat tijdstip zondagavond/nacht tijdens de tour en de Olympische spelen.
Beseffen ze niet wat voor mooi programma ze in huis hebben?
Ook het onmiddellijk afkappen na het laatste beeldje is storend en respectloos ( altijd weer een BNNer die een barst in een stuk glas slaat)
Yesss.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:52 schreef Jivis het volgende:
Bijna weer.
Heerlijk sfeertje heeft deze serie.
OOewh dat ziet er goed uit.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef Aventura het volgende:
Nog 4 dagen...
We hebben in twee maanden de eerste 2 series gekeken. Wat een topserie, doet heel erg aan Soprano's denken en die serie staat bij mij op nummer 1 van de beste series ooit.
je vind sopranos trager dan BB? wat?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]![]()
Ik ben iig bijna klaar met S1 en ik vind het soms een beetje... traag. Ik denk dat ik afkick verschijnselen heb van BB. Ik hoop dat S2 beter wordt.
Nee ik had het over BE.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:57 schreef Daskaar het volgende:
[..]
je vind sopranos trager dan BB? wat?
sopranos heeft duidelijk wel zn trage momenten, maar is nog beter geschreven en boeiend op alle vlakken. zeker ook mijn favo serie.
nog paar daaaaagjes!!!
Duidelijker herschreven.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]![]()
Ik ben iig bijna klaar met Boardwalk empire S1 en ik vind het soms een beetje... traag. Ik denk dat ik afkick verschijnselen heb van Breaking bad. Ik hoop dat S2 beter wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
jij kijkt m in stijl.quote:Op maandag 17 september 2012 11:34 schreef ems. het volgende:
Ik ga vanavond met een lekker bodempje whisky beginnen aan E01. Ben heel benieuwd
Ik denk dat iedereen kijkt in die stijl. Zoals het hoort.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 11:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Aflevering 1 zit er weer op, wat een uitstekende opening weer met enkele zeer verrassende momenten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
quote:Op maandag 17 september 2012 13:01 schreef dimmak het volgende:
[..]Hopen als inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
quote:Op maandag 17 september 2012 14:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hopen als inJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitvinder van de biersmiley.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 17 september 2012 15:07 schreef golfer het volgende:
Weer een lekker begin van het nieuwe seizoen met ook weer een heerlijke nieuwe slechterik erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok stelletje hokboeren
Je ziet dat dagelijks in werkelijkheid in jouw leven gebeuren?quote:Op maandag 17 september 2012 23:09 schreef Mani89 het volgende:
Heerlijk hoe die moorden altijd zo realitsch en gewelddadig in beeld worden gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |