Yesss.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:52 schreef Jivis het volgende:
Bijna weer.
Heerlijk sfeertje heeft deze serie.
OOewh dat ziet er goed uit.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef Aventura het volgende:
Nog 4 dagen...
We hebben in twee maanden de eerste 2 series gekeken. Wat een topserie, doet heel erg aan Soprano's denken en die serie staat bij mij op nummer 1 van de beste series ooit.
je vind sopranos trager dan BB? wat?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]![]()
Ik ben iig bijna klaar met S1 en ik vind het soms een beetje... traag. Ik denk dat ik afkick verschijnselen heb van BB. Ik hoop dat S2 beter wordt.
Nee ik had het over BE.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:57 schreef Daskaar het volgende:
[..]
je vind sopranos trager dan BB? wat?
sopranos heeft duidelijk wel zn trage momenten, maar is nog beter geschreven en boeiend op alle vlakken. zeker ook mijn favo serie.
nog paar daaaaagjes!!!
Duidelijker herschreven.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]![]()
Ik ben iig bijna klaar met Boardwalk empire S1 en ik vind het soms een beetje... traag. Ik denk dat ik afkick verschijnselen heb van Breaking bad. Ik hoop dat S2 beter wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |