Nou ik weet niet of dat maf is. Ik heb wel eens geprobeerd te remmen met mijn gezicht/lip en dat lukte wonderbaarlijk. Alleen die brandende pijnquote:Op maandag 23 januari 2012 09:10 schreef snoopy het volgende:
Ja, die schaafplek schijnt het meest pijn te doen. Maf hè?
Ging je vast niet naar Denemarken.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Leuk vooruitzicht Snoop! Waar gaan jullie heen?
Wij gaan naar Lermoos, dus maar net over de Oostenrijkse grens. Er ligt aardig wat sneeuw momenteel dus de meneer is happy. Ik ga helemaal niet skiën![]()
Wat zijn jullie allemaal vlot met vakanties bedenken. Wij hebben vorig jaar één week van te voren geboektMaar daardoor was het wel mega goedkoop want last minute
En dat terwijl we er vroeger (als in het prékindertijdperk) niet aan moesten denken steeds naar hetzelfde te moeten gaan. Nou gaan we niet steeds naar dezelfde plekken vaarwel naar hetzelfde landquote:Op maandag 23 januari 2012 09:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Italië fans in hart en nieren dus Snoop!
Nee Zuid-Frankrijk en niet in het hoogseizoenquote:Op maandag 23 januari 2012 09:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ging je vast niet naar Denemarken.alle last minutes waren alsnog godsgruwelijk duur.
dit jaar eens proberen of we in de meivakantie ook kunnen gaan. En dan lekkel wallem
Ze heeft me de vorige keer een algemeen bloedbeeld dinges gedaan, wordt daar dan ook standaard naar de vitaminespiegel gekeken? Weet iemand dat? Anders is dat mss ook nog wel een optie.quote:Op maandag 23 januari 2012 08:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah ja, toch b6. En da's ook de nagelvitamine? Wellicht even laten prikken BE? Schijnt zeldzaam te zijn, maar stel dat je die hebt en met een injectie ben je weer boven jan.
Nee dat moet je apart aan laten kruisen is mijn ervaring.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze heeft me de vorige keer een algemeen bloedbeeld dinges gedaan, wordt daar dan ook standaard naar de vitaminespiegel gekeken? Weet iemand dat? Anders is dat mss ook nog wel een optie.
Ok, dan ga ik dat maar eens aanvragen. Ben nu twee maanden aan de pil, maar ik heb niet het idee dat dat nou de uitkomst is.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee dat moet je apart aan laten kruisen is mijn ervaring.
Ja, maar hoe dan ook nog een flink eind hoor!quote:Op maandag 23 januari 2012 09:54 schreef trui het volgende:
Livelink, Weert is nog best noordelijk in Limburg toch?
mooi, BE!
Die is ook leuk zeg!quote:Op maandag 23 januari 2012 09:43 schreef livelink het volgende:
Leuk die bank, BE. Ik ben helemaal verliefd geworden op de bank die CAT22 in de aanbieding had (of heeft) [TK] Bankstel incl. hocker
Maar ik kreeg lief echt niet zover dat hij naar Limburg wilde gaan om hem proberen op te halen![]()
Ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Heb je al de standaard dingen als geen koffie, geen alcohol en zo geprobeerd?
Volledige lijst met mogelijke symptomen.quote:Klachten van je spijsverteringsorganen (opgezette buik, slijm in de ontlasting, spastische darm, darmkrampen, maagklachten, winderigheid, constipatie of diarree, anale jeuk, geregeld last van vage misselijkheid)
Klachten van je geslachtsorganen (steeds terugkerende vaginale infecties, jeuk, vieze witte afscheiding, libidoverlies)
Klachten van je immuunsysteem (klachten die verband houden met een overreactief of verzwakt immuunsysteem zoals allergieën, verstopte en/of jeukende neus, eczeem, toegenomen overgevoeligheid of intolerantie voor voedsel, blaasontstekingen, steeds terugkerende infecties, chronische bijholte ontstekingen, kwakkelen met je gezondheid)
Klachten met je energieniveau (afnemende energie, minder puf hebben, chronische vermoeidheidsklachten, snel uitgeput raken, toegenomen slaapbehoefte, slaapproblemen)
Klachten van je spieren en gewrichten (pijnlijke spieren en gewrichten ook al bij normale aanraking, snel uitgeputte spieren, het gevoel van lood in je armen en benen)
Klachten van je hormonale systeem (menstruatiestoornissen, hoofdpijn, trek in zoet, "vreetaanvallen", altijd koude handen en voeten)
Dat boeit me op zich niet. Ik ben niet bang voor bloedprikken ofzo.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:01 schreef Troel het volgende:
Vitamines en mineralen moeten altijd apart aangegeven worden, vaak staan niet eens alle vitamines op een formulier. Bedenk wel dat je zo'n 15 buisjes kwijt bent als je het allemaal aan laat strepen
Niet zeuren, ik heb geeneens een kamer laat staan een huisquote:Op maandag 23 januari 2012 10:09 schreef RockabeIIa het volgende:
BE, mooie bank!
*jaloers*
ik heb een rare kamer
Wij dus ook, vandaar dat ik op zoek moest naar die gekke hoek om het mogelijk te maken de boel eens een beetje om te gooien. En nu nog is het niet helemaal hoe ik wilde, maar vooruit...quote:Op maandag 23 januari 2012 10:09 schreef RockabeIIa het volgende:
BE, mooie bank!
*jaloers*
ik heb een rare kamer
+1quote:Op maandag 23 januari 2012 10:11 schreef Lois het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik heb geeneens een kamer laat staan een huis
Ja I know... en Diaan tikte me ook al op de vingers dat ik langs had moeten komen, maar ik ben daar stiekem echt te verlegen voor.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Die winkel zit hier in de stad he, BE?
tsk, ik probeer haar man over te halen, nou niet gaan zitten tegenwerken he!quote:Op maandag 23 januari 2012 10:00 schreef Troel het volgende:
Ja, maar hoe dan ook nog een flink eind hoor!
Wij hebben wit laminaat op Oscar zijn slaapkamer en ik vind het echt supermooi! Is van de Gamma als ik het me goed herinner. Het was destijds supermoeilijk om wit-wit te vinden ipv white-wash wat je veel zag. Ik zou het ook zo in mijn woonkamer leggen.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:30 schreef lily het volgende:
Waar kan ik de bank van BE bewonderen?
Wij krijgen ook een nieuween ik wil wit laminaat (maar dat schijnt afgeraden te worden?).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Loisquote:Op maandag 23 januari 2012 10:11 schreef Lois het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik heb geeneens een kamer laat staan een huis
Het is al te laat, we hebben inmiddels een andere gekocht. Ik begreep het ook wel. Onze auto had veel kuren en we zijn er al heel vaak onderweg door in de steek gelaten. Dus eigenlijk werden ongeveer alle ritjes als te lang en te veel gezien. Inmiddels hebben we de auto ingeruild tegen een kleiner, goedkoper (en hopelijk beter) exemplaar. Maar nu hebben we weer geen trekhaak (en wel een aanhanger). Kortom, het lukte gewoon echt even niet. Maar erg vind ik het wel, want ik vind het echt mijn droombank.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:54 schreef trui het volgende:
Livelink, Weert is nog best noordelijk in Limburg toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, ik heb echt wel zin in zomervakantie en het is pas januari
weerterbergen he? zijn wij vorig jaar geweest via actievandedag.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Weert, daar zijn wij al een paar keer op vakantie geweest....
Koos konijn, woei!
Wij waren er een week, was leuk, kids vonden het geweldig, maar het huisje was echt een drama, zo goor....daarna nog over gemaild, geen antwoord op gehad, best erg he!quote:Op maandag 23 januari 2012 15:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
weerterbergen he? zijn wij vorig jaar geweest via actievandedag.
lang weekend voor weinig. langer hoeft ook niet, want zo leuk is het nou ook weer niet
ze hebben daar wel een te gek inboeksysteem met die computersleutels. heel handig!
Oh... ik dacht dat je daar al was afgelopen weekend en dat je het niet zo naar je zin had, want je bleef het hele weekend maar op FOK! postenquote:Op maandag 23 januari 2012 15:36 schreef Pvoesss het volgende:
nou mensen ik heb nu echt planning nodig voor mijn uitje met mijn![]()
Ik ben een aantal dagen te vroeg ongesteld![]()
Dus als iemand tips heeft omgeving, deventer, zutphen of hengelo op woensdag, donderdag en vrijdag?
Gefeliciteerd Diaan en lily![]()
Kunnen je zusje en jij met de kids een kamer delen? Dat is vast flink kostenbesparend?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:55 schreef miss_sly het volgende:
Ook gefeliciteerd Lily!
Ik ben ook helemaal in vakantiestemming. Dus k ben aan het zoeken voor een vakantie naar Egypte in maart. Met mijn ouders. Mijn zusje had het erover dat ze misschien met de jongste ook mee wilde, en dat leek ons wel gezellig. Dus nu ben ik aan het zoeken naar een hotel dat en voldoet aan de kwaliteitseisen van mijn ouders (goed eten, 4-5 sterren, beoordeling van minstens een 8) en iets dat past bij het wat kleinere budget van mijn zusje (wegens even een extra vakantie zomaar voor de leuk). Een nogal onmogelijke opgave, geloof ik:')
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... ik dacht dat je daar al was afgelopen weekend en dat je het niet zo naar je zin had, want je bleef het hele weekend maar op FOK! posten
Daarom vonden die van mij het zwembad wel oke. Maar vooral dat konijn, en de animatie vond meike geweldig. Ons huisje was echt verschimmeld....brrrrquote:Op maandag 23 januari 2012 15:39 schreef lady-wrb het volgende:
ja eigenlijk wel. bij ons was het ook niet helemaal je van het. je kon zien dat er een voedselgevecht was geweest
voor de rest ging het allemaal wel. groot huisje (6 persoons) voor met zijn 3-en, dus ruimte zat.
het zwembad is wel meer iets voor kleine kinderen, veel is het niet.
Ja ongesteld en sex is niet lekkerquote:Op maandag 23 januari 2012 16:25 schreef trui het volgende:
dus omdat je mentruatie nu heeft ingezet moet je je vakantiedagen (van over een paar dagen) ineens heel anders gaan vullen?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:52 schreef Pvoesss het volgende:
pffff ik ben zo inspiratieloos vandaag.
Ik ga met mijnlekker weg een paar daagjes en heb echt geen idee wat ik wil doen
3 dagen op je hotelkamer zitten is ook zo saai he!
oh, dat heb ik niet zo gevolgd.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:31 schreef Leandra het volgende:
Nee toch, toen werd hier toch ook al om vermaakstips gevraagd?
Het geadviseerde vermaak was toen nog vrijpartijen...
En hotels hebben altijd witte lakens en handdoeken. Why?????quote:Op maandag 23 januari 2012 16:29 schreef Leandra het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk wel genant als het kamermeisje je lakens moet verschonen
Omdat "we" dat lekker fris vinden, dan kun je tenminste zien dat de lakens goed schoon zijnquote:Op maandag 23 januari 2012 16:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En hotels hebben altijd witte lakens en handdoeken. Why?????![]()
als er hier een buikgriepje is gaan de donkere handdoeken ook op 95 graden, dan maar vaal.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:48 schreef Leandra het volgende:
Plus dat je ze sowieso heter kunt wassen als het witte katoen is.... 60 graden zal geen probleem zijn.
Haahaha nee trui..quote:
Dat zou je verwachten, maar dat valt nog flink tegen. Ze zijn net te oud, namelijk ruim 2,5, en dan heb je hooguit een korting van 25%, als er al een korting is.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kunnen je zusje en jij met de kids een kamer delen? Dat is vast flink kostenbesparend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:15 schreef amaranta het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een heel clubje?
![]()
hahaha dat is ietsje minder genantquote:Op maandag 23 januari 2012 19:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
hele vervelende typo...vriendin dus... :
Nou, ik hoef mn vader al niet tegen te komen met zn vriendin onder de douche, laat staan mn vader met heel zn vriendengroepquote:Op maandag 23 januari 2012 19:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hahaha dat is ietsje minder genant
nou dat idd en ik heb dr altijd zoveel kramp bij dat ik er helemaal niet aan moet denkenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:19 schreef Pvoesss het volgende:
hahahaha ik vind de rode zee bevaren echt zo vies![]()
ik zeg toch ook ietsjequote:Op maandag 23 januari 2012 19:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, ik hoef mn vader al niet tegen te komen met zn vriendin onder de douche, laat staan mn vader met heel zn vriendengroep
Ik heb wel zin hoor als ik ongesteld ben.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou dat idd en ik heb dr altijd zoveel kramp bij dat ik er helemaal niet aan moet denken
De cadeautjes vond hij wel interessant, maar hij bleef erbij dat hij niet jarig wilde zijn... maar het ging wel goed. Ook op kdv hebben ze het gewoon gevierd en heeft hij zn verjaardagsmuts opgehouden. geen idee waarom hij niet jarig wilde zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lennon alweer wat beter gehumeurd diaan? Dat is ook wat, een peuter die niet jarig wil zijn....
Natuurlijk van harte gefeliciteerd!
En lily gefeliciteerd met je zoon!
Gewoon extra glijmiddel joh.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:27 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik heb wel zin hoor als ik ongesteld ben.![]()
Maar ik vind bloed zo erg stinken en gewoon blugh
Ik vond het ook een beetje verdrietig eigenlijk... omdat ik zelf verjaardagen erg leuk vindt/vond... maar gelukkig heeft hij gewoon echt meegevierd. Ook op psz en kdv. Hij heeft zelfs de cupcakes gegeten, hij vond ze lekker en wilde er nog eentje.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:22 schreef livelink het volgende:
Diaan en Lily, van harte gefeliciteerd met jullie zonen.
En ach, Lennon die niet jarig wilde zijn![]()
![]()
Aan de ene kant vind ik het zo schattig en aan de andere kant ook een beetje verdrietig. Maar gelukkig heeft hij het wel fijn gehad, verder.
Nee echt geen idee. Hij wil juist groot zijn. Maar als je nu vraagt hoe oud hij is geworden, zegt hij standaard 1. Misschien is het in zijn beleving iets vervelends, jarig zijn. Vind ik ook vreemd, wij maken er altijd een feestje van. De leidster op psz zei wel dat Lennon het niet leuk vindt om in de belangstelling te staan. Hij trekt zich dan altijd wat terug. Misschien heeft dat ermee te maken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:07 schreef Ssserpente het volgende:
Heb je echt geen idee waar het vandaan komt, Diaan? Mss een grapje dat verkeerd is gevallen of zo? Iets in de trant van: "Als je straks groot bent, dan kan dat niet meer."
Dan is dat het misschien idd. Trekt vast wel weer bij.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee echt geen idee. Hij wil juist groot zijn. Maar als je nu vraagt hoe oud hij is geworden, zegt hij standaard 1. Misschien is het in zijn beleving iets vervelends, jarig zijn. Vind ik ook vreemd, wij maken er altijd een feestje van. De leidster op psz zei wel dat Lennon het niet leuk vindt om in de belangstelling te staan. Hij trekt zich dan altijd wat terug. Misschien heeft dat ermee te maken.
Whaahaaaa! Ik lig dubbel hier! Echte blaadjes! Wat jammer nou dat je mannen al praten! Pquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:47 schreef Brighteyes het volgende:
De blaadjes op het behang zijn geen blaadjes maar bladeren! (Zwaait naar Bodpa!
)
[ afbeelding ]
En het is grijs met grijs ipv grijs met mintgroen, nog meer combinatie-mogelijkheden!
Mooi!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:47 schreef Brighteyes het volgende:
De blaadjes op het behang zijn geen blaadjes maar bladeren! (Zwaait naar Bodpa!
)
[ afbeelding ]
En het is grijs met grijs ipv grijs met mintgroen, nog meer combinatie-mogelijkheden!
Jij slikt niet?quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:38 schreef Estrys het volgende:
Gggggoedemiddag, ik val weer op het juiste moment binnen zie ik
Dude!quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:16 schreef Ticootje het volgende:
OH OH OH... Ik lag nog ff te piekeren over pvoess dr weekendje... Je kan ook gewoon anaal doen. Voelt die knul ook nog wat.
Ja wat?quote:
WTF? Ik heb ooit een jarenlange vriendschap beëindigd over een soortgelijke opmerking...quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:16 schreef Ticootje het volgende:
OH OH OH... Ik lag nog ff te piekeren over pvoess dr weekendje... Je kan ook gewoon anaal doen. Voelt die knul ook nog wat.
Dan ben je gewoon humorloos... your loss...quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF? Ik heb ooit een jarenlange vriendschap beëindigd over een soortgelijke opmerking...
Nou nee, het was gewoon een grove belediging.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon humorloos... your loss...
Nah... ik vind het geen belediging... Je anus is toch strakker dan je doos na het baren van 2 kinderen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, het was gewoon een grove belediging.
En aan dat mens heb ik niets verloren, ik mis haar nog steeds niet.
Echt?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF? Ik heb ooit een jarenlange vriendschap beëindigd over een soortgelijke opmerking...
Poep jij?! Das echt vies.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:26 schreef Vicky het volgende:
aan mijn reet geen polonaise... er komt wat uit maar er gaat echt niks in!
en lekker!quote:
Als je goed nodig moet is het soms beter dan klaarkomen...quote:
nou idd..quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je goed nodig moet is het soms beter dan klaarkomen...
Ja, maar ja, hij moet er toch ook weer uit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:24 schreef Ticootje het volgende:
Ook wel handig als je dan toch zit... Ken je meteen ff vragen of hij je aambeien terugvrot voordat ie m erin steekt.
dan trekt ie vast die aambeien weer mee terug..quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:42 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ja, maar ja, hij moet er toch ook weer uit.
vuistquote:
Jazeker weer terug! het was heerlijk!quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:19 schreef miss_sly het volgende:
Hee KP, terug van de eilanden? Hoe was het?
Meiden waren bij opa en oma!quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:10 schreef miss_sly het volgende:
Dat klinkt inderdaad heerlijk! Als Senna wat groter is, moeten we dat toch ook maar eens doen!
Dan had ik ze ook aan de drank moeten zetten,denk ik. Misschien waren ze dan om 13 uur omgevallen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:24 schreef livelink het volgende:
Ik vroeg me net al af of de meiden ook gewoon elke dag een middagslaapje hadden gedaan![]()
Het klinkt heerlijk, KP.
Watskeburt?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:42 schreef _Bar_ het volgende:
Heeft iemand een lekker glas wijn? kan ik wel gebruiken...
Ja, dat bedoelde ik ook met als Senna wat grotere is en ik haar een weekje kan missen;)quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:52 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Meiden waren bij opa en oma!
Anders het woord uitslapen niet tussen mijn samenvatting gestaan,hahaha!
Gewoon met z,n 2 -en,heerlijk!
zit dat ook in hun takenpakket (eventueel)?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
maar ik wil nog niet naar de fysio, want ze doet ook inwendig onderzoek
nja, het klinkt alsof er een flinke imbalans in je hormoonhuishouding is. die dingen die je allemaal noemt zo in de loop der tijd zijn allemaal dingen die je lijf regelt via hormonen. moeheid, slecht geheugen, zware pmsbuien, gewichtstoe(of af)name.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
Vlgs mij is mijn temp meestal gewoon normaal tussen de 36,7 en de 37.
En ik ben 36.
Je maakt me wel heel nieuwsgierig nu.
Nou ja, op zich was ze wel bereid mee te gaan zoeken naar waar het nou vandaan kwam, die buien etc. Dat LDN waar ik zelf mee aan de slag was vond ze geen goed idee ('dat geven we normaal an alcoholisten')quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:05 schreef simmu het volgende:
nja, vragen mag altijdhet ligt aan de huisarts of die er in meegaat. mijnes zou het echt wel doen. wellicht dat die eerder een internist aanbeveeelt ofzo. maar ja. de ene is de andere niet he. sommigen zijn zo naar. en soms moet je je eerst door de graftakassistentes heen worstelen
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:06 schreef simmu het volgende:
is je schildklier eigenlijk al getest?
dan zou ik het toch eens navragen. gewoon rustig thuis een lijstje maken van *al* je klachten (ook die gewichtstoename) gecombineerd met een tijdje 'gewoon' gezond leven. met normale lichaamsbeweging, goed eten (met alle pitamientjes). het zijn toch lichamelijke klachten, dus daar moet dan toch een oorzaak voor zijn. tis toch niks om je steeds rot te voelen!quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja, op zich was ze wel bereid mee te gaan zoeken naar waar het nou vandaan kwam, die buien etc. Dat LDN waar ik zelf mee aan de slag was vond ze geen goed idee ('dat geven we normaal an alcoholisten')en ook de candida was een route die ze liever niet wilde nemen vanwege het alternatieve gebeuren zeg maar.
Eerst kijken of we iets anders kunnen vinden, maar na 2 maanden pil had ik al wel wat verbetering willen zien zeg maar.
Ondanks je geheugenverlies, zou ik bij mezelf te rade gegaan wat "toen" mijn motivatie was.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar dat goed eten klopte niet. Op zich wel de maaltijden enzo, maar ik vreet met tussendoor echt af en toe ongans.Echt buien.
Maar goed, ik zal idd binnenkort eens een lijstje maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |