Nou ik weet niet of dat maf is. Ik heb wel eens geprobeerd te remmen met mijn gezicht/lip en dat lukte wonderbaarlijk. Alleen die brandende pijnquote:Op maandag 23 januari 2012 09:10 schreef snoopy het volgende:
Ja, die schaafplek schijnt het meest pijn te doen. Maf hè?
Ging je vast niet naar Denemarken.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Leuk vooruitzicht Snoop! Waar gaan jullie heen?
Wij gaan naar Lermoos, dus maar net over de Oostenrijkse grens. Er ligt aardig wat sneeuw momenteel dus de meneer is happy. Ik ga helemaal niet skiën![]()
Wat zijn jullie allemaal vlot met vakanties bedenken. Wij hebben vorig jaar één week van te voren geboektMaar daardoor was het wel mega goedkoop want last minute
En dat terwijl we er vroeger (als in het prékindertijdperk) niet aan moesten denken steeds naar hetzelfde te moeten gaan. Nou gaan we niet steeds naar dezelfde plekken vaarwel naar hetzelfde landquote:Op maandag 23 januari 2012 09:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Italië fans in hart en nieren dus Snoop!
Nee Zuid-Frankrijk en niet in het hoogseizoenquote:Op maandag 23 januari 2012 09:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ging je vast niet naar Denemarken.alle last minutes waren alsnog godsgruwelijk duur.
dit jaar eens proberen of we in de meivakantie ook kunnen gaan. En dan lekkel wallem
Ze heeft me de vorige keer een algemeen bloedbeeld dinges gedaan, wordt daar dan ook standaard naar de vitaminespiegel gekeken? Weet iemand dat? Anders is dat mss ook nog wel een optie.quote:Op maandag 23 januari 2012 08:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah ja, toch b6. En da's ook de nagelvitamine? Wellicht even laten prikken BE? Schijnt zeldzaam te zijn, maar stel dat je die hebt en met een injectie ben je weer boven jan.
Nee dat moet je apart aan laten kruisen is mijn ervaring.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze heeft me de vorige keer een algemeen bloedbeeld dinges gedaan, wordt daar dan ook standaard naar de vitaminespiegel gekeken? Weet iemand dat? Anders is dat mss ook nog wel een optie.
Ok, dan ga ik dat maar eens aanvragen. Ben nu twee maanden aan de pil, maar ik heb niet het idee dat dat nou de uitkomst is.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee dat moet je apart aan laten kruisen is mijn ervaring.
Ja, maar hoe dan ook nog een flink eind hoor!quote:Op maandag 23 januari 2012 09:54 schreef trui het volgende:
Livelink, Weert is nog best noordelijk in Limburg toch?
mooi, BE!
Die is ook leuk zeg!quote:Op maandag 23 januari 2012 09:43 schreef livelink het volgende:
Leuk die bank, BE. Ik ben helemaal verliefd geworden op de bank die CAT22 in de aanbieding had (of heeft) [TK] Bankstel incl. hocker
Maar ik kreeg lief echt niet zover dat hij naar Limburg wilde gaan om hem proberen op te halen![]()
Ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Heb je al de standaard dingen als geen koffie, geen alcohol en zo geprobeerd?
Volledige lijst met mogelijke symptomen.quote:Klachten van je spijsverteringsorganen (opgezette buik, slijm in de ontlasting, spastische darm, darmkrampen, maagklachten, winderigheid, constipatie of diarree, anale jeuk, geregeld last van vage misselijkheid)
Klachten van je geslachtsorganen (steeds terugkerende vaginale infecties, jeuk, vieze witte afscheiding, libidoverlies)
Klachten van je immuunsysteem (klachten die verband houden met een overreactief of verzwakt immuunsysteem zoals allergieën, verstopte en/of jeukende neus, eczeem, toegenomen overgevoeligheid of intolerantie voor voedsel, blaasontstekingen, steeds terugkerende infecties, chronische bijholte ontstekingen, kwakkelen met je gezondheid)
Klachten met je energieniveau (afnemende energie, minder puf hebben, chronische vermoeidheidsklachten, snel uitgeput raken, toegenomen slaapbehoefte, slaapproblemen)
Klachten van je spieren en gewrichten (pijnlijke spieren en gewrichten ook al bij normale aanraking, snel uitgeputte spieren, het gevoel van lood in je armen en benen)
Klachten van je hormonale systeem (menstruatiestoornissen, hoofdpijn, trek in zoet, "vreetaanvallen", altijd koude handen en voeten)
Dat boeit me op zich niet. Ik ben niet bang voor bloedprikken ofzo.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:01 schreef Troel het volgende:
Vitamines en mineralen moeten altijd apart aangegeven worden, vaak staan niet eens alle vitamines op een formulier. Bedenk wel dat je zo'n 15 buisjes kwijt bent als je het allemaal aan laat strepen
Niet zeuren, ik heb geeneens een kamer laat staan een huisquote:Op maandag 23 januari 2012 10:09 schreef RockabeIIa het volgende:
BE, mooie bank!
*jaloers*
ik heb een rare kamer
Wij dus ook, vandaar dat ik op zoek moest naar die gekke hoek om het mogelijk te maken de boel eens een beetje om te gooien. En nu nog is het niet helemaal hoe ik wilde, maar vooruit...quote:Op maandag 23 januari 2012 10:09 schreef RockabeIIa het volgende:
BE, mooie bank!
*jaloers*
ik heb een rare kamer
+1quote:Op maandag 23 januari 2012 10:11 schreef Lois het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik heb geeneens een kamer laat staan een huis
Ja I know... en Diaan tikte me ook al op de vingers dat ik langs had moeten komen, maar ik ben daar stiekem echt te verlegen voor.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Die winkel zit hier in de stad he, BE?
tsk, ik probeer haar man over te halen, nou niet gaan zitten tegenwerken he!quote:Op maandag 23 januari 2012 10:00 schreef Troel het volgende:
Ja, maar hoe dan ook nog een flink eind hoor!
Wij hebben wit laminaat op Oscar zijn slaapkamer en ik vind het echt supermooi! Is van de Gamma als ik het me goed herinner. Het was destijds supermoeilijk om wit-wit te vinden ipv white-wash wat je veel zag. Ik zou het ook zo in mijn woonkamer leggen.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:30 schreef lily het volgende:
Waar kan ik de bank van BE bewonderen?
Wij krijgen ook een nieuween ik wil wit laminaat (maar dat schijnt afgeraden te worden?).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Loisquote:Op maandag 23 januari 2012 10:11 schreef Lois het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik heb geeneens een kamer laat staan een huis
Het is al te laat, we hebben inmiddels een andere gekocht. Ik begreep het ook wel. Onze auto had veel kuren en we zijn er al heel vaak onderweg door in de steek gelaten. Dus eigenlijk werden ongeveer alle ritjes als te lang en te veel gezien. Inmiddels hebben we de auto ingeruild tegen een kleiner, goedkoper (en hopelijk beter) exemplaar. Maar nu hebben we weer geen trekhaak (en wel een aanhanger). Kortom, het lukte gewoon echt even niet. Maar erg vind ik het wel, want ik vind het echt mijn droombank.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:54 schreef trui het volgende:
Livelink, Weert is nog best noordelijk in Limburg toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, ik heb echt wel zin in zomervakantie en het is pas januari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |