Nou ik weet niet of dat maf is. Ik heb wel eens geprobeerd te remmen met mijn gezicht/lip en dat lukte wonderbaarlijk. Alleen die brandende pijnquote:Op maandag 23 januari 2012 09:10 schreef snoopy het volgende:
Ja, die schaafplek schijnt het meest pijn te doen. Maf hè?
Ging je vast niet naar Denemarken.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Leuk vooruitzicht Snoop! Waar gaan jullie heen?
Wij gaan naar Lermoos, dus maar net over de Oostenrijkse grens. Er ligt aardig wat sneeuw momenteel dus de meneer is happy. Ik ga helemaal niet skiën![]()
Wat zijn jullie allemaal vlot met vakanties bedenken. Wij hebben vorig jaar één week van te voren geboektMaar daardoor was het wel mega goedkoop want last minute
En dat terwijl we er vroeger (als in het prékindertijdperk) niet aan moesten denken steeds naar hetzelfde te moeten gaan. Nou gaan we niet steeds naar dezelfde plekken vaarwel naar hetzelfde landquote:Op maandag 23 januari 2012 09:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Italië fans in hart en nieren dus Snoop!
Nee Zuid-Frankrijk en niet in het hoogseizoenquote:Op maandag 23 januari 2012 09:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ging je vast niet naar Denemarken.alle last minutes waren alsnog godsgruwelijk duur.
dit jaar eens proberen of we in de meivakantie ook kunnen gaan. En dan lekkel wallem
Ze heeft me de vorige keer een algemeen bloedbeeld dinges gedaan, wordt daar dan ook standaard naar de vitaminespiegel gekeken? Weet iemand dat? Anders is dat mss ook nog wel een optie.quote:Op maandag 23 januari 2012 08:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah ja, toch b6. En da's ook de nagelvitamine? Wellicht even laten prikken BE? Schijnt zeldzaam te zijn, maar stel dat je die hebt en met een injectie ben je weer boven jan.
Nee dat moet je apart aan laten kruisen is mijn ervaring.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze heeft me de vorige keer een algemeen bloedbeeld dinges gedaan, wordt daar dan ook standaard naar de vitaminespiegel gekeken? Weet iemand dat? Anders is dat mss ook nog wel een optie.
Ok, dan ga ik dat maar eens aanvragen. Ben nu twee maanden aan de pil, maar ik heb niet het idee dat dat nou de uitkomst is.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee dat moet je apart aan laten kruisen is mijn ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |