Die zoute zeelucht heeft haar wel goed gedaanquote:
Ohja dat is ook zo import was de laatste kans voor hemquote:
Denk het niet, hij heeft wel een lekker worstjequote:Op zondag 22 januari 2012 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kom op, hij kan beter krijgen hoor
Oh die wil je wel he..quote:Op zondag 22 januari 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het niet, hij heeft wel een lekker worstje
granny fucker!quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
Bij dat Rob even Poolshoogte heeft genomen daar.
daar is ie niet meer welkomquote:Op zondag 22 januari 2012 22:25 schreef tralalala het volgende:
Beter gaat Rob ook nog even terug naar die Toko
Iddquote:Op zondag 22 januari 2012 22:25 schreef tralalala het volgende:
Beter gaat Rob ook nog even terug naar die Toko
NEE MIJN TV KAN NIET ACHTERUIT..quote:Op zondag 22 januari 2012 22:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
NED2 mensenwegmisbruikers
Brandpuntquote:Op zondag 22 januari 2012 22:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
NED2 mensenwegmisbruikers
Nee, die vent zag er freaky uit en heb net een halve liter ijs gepakt, die wil ik niet weg gooienquote:
homo!quote:
Ik misschien wel maar ben dan niet meer op fokquote:
of fok is er ook niet meer!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik misschien wel maar ben dan niet meer op fok
Die nieuwe!?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, die vent zag er freaky uit en heb net een halve liter ijs gepakt, die wil ik niet weg gooien
Ik ga lekker Harold & Kumar kijken!
ik totdat ik mn oogjes niet meer open kan houdenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik misschien wel maar ben dan niet meer op fok
Is me compleet ontgaan dat die uitkwam... is hier niet in de bios geweest.quote:
joepie, een kerstaflevering kijken in januariquote:
Biosquote:Op zondag 22 januari 2012 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is me compleet ontgaan dat die uitkwam... is hier niet in de bios geweest.
Is gewoon de normaalste zaak in Geertruidenbergquote:Op zondag 22 januari 2012 22:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gewoon granaten meenemen in je auto_!
hoe wil je ze anders transporterenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gewoon granaten meenemen in je auto_!
terug in mijn kruipruimte!quote:
Daarom wil ze ook niet terug naar nederlandquote:Op zondag 22 januari 2012 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wanneer wordt ze anaal uitgewoond door de leerplichtambtenaar?
ze had er waarschijnlijk al webcamsex meequote:Op zondag 22 januari 2012 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wanneer wordt ze anaal uitgewoond door de leerplichtambtenaar?
In guppyquote:Op zondag 22 januari 2012 22:42 schreef missU het volgende:
[..]
ze had er waarschijnlijk al webcamsex mee
gelukkig heeft ze geen typemachine meerquote:Op zondag 22 januari 2012 22:45 schreef WcPot het volgende:
Een laptop hebben met een normaal toetsen bord ervoor
We kunnen haar ook verkopen aan Joran, weten we zeker dat we geen last meer van haar hebben.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:42 schreef WcPot het volgende:
[..]
Daarom wil ze ook niet terug naar nederland
Dat gun ik laura ook weer niet bij die idiootquote:Op zondag 22 januari 2012 22:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
We kunnen haar ook verkopen aan Joran, weten we zeker dat we geen last meer van haar hebben.
Tellen ze 5x dezelfde vogelquote:Op zondag 22 januari 2012 22:47 schreef missU het volgende:
OMG de nationale tuinvogeltelling?Tijd om naar bed te gaan
Lekker slobberen en kluiven.quote:
Ik wou eigenlijk jou quoten maar ik zat één te ver naar onderenquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk jou quoten maar ik zat één te ver naar onderen
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk jou quoten maar ik zat één te ver naar onderen
Rot op met je voetbalquote:Op zondag 22 januari 2012 22:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
VBL Awards 2011! Uitslag laatste ronde!
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:56 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Doe jij eens normaal, met die linkjes
Dat ga ik me ook bij jouw afvragenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat dit soort mensen zich mogen voortplanten
Oh noesquote:Op zondag 22 januari 2012 22:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Volgende week zondag ben ik er niet
lekker zo kippepoot geheel in je mond nemen!quote:
Dit valt nog mee. Sommige mensen zijn al een tumor opzich.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat dit soort mensen zich mogen voortplanten
40 uur werken de hele week! en volgende week naar Engelandquote:Op zondag 22 januari 2012 23:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hah! 1,5 dag werken volgende week ^^
Hah! en ahwquote:Op zondag 22 januari 2012 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
40 uur werken de hele week! en volgende week naar Engeland
Ahw,quote:Op zondag 22 januari 2012 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
en dan naar Oostenrijk, Duitsland en Belgie
Ja echt he vorige week gezien. Ze worden behandeld als kleine kinderen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef Doler12 het volgende:
Nu de strengste ouders van de wereld, nog zo achterlijke Amerikaanse programma lol
Spoorloosquote:Op maandag 23 januari 2012 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat kijken we? Ik occupy docu op 2
twitter:AlbertoStegeman twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 12:44:07Zo, dat liep maar net goed af. Alleen blikschade, gelukkig bestuurders andere auto's ook geen letsel http://t.co/GhOK8soY reageer retweet
Omg dat dit kan in Nederland!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:52 schreef Karina het volgende:
Alberto
[ afbeelding ]twitter:AlbertoStegeman twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 12:44:07Zo, dat liep maar net goed af. Alleen blikschade, gelukkig bestuurders andere auto's ook geen letsel http://t.co/GhOK8soY reageer retweet
BEL 112 112!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:57 schreef Karina het volgende:
Misschien moet Alberto meedoen aan "Slechtste chauffeur van Nederland"
KOOOOOOOOOOOOOOOSquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:52 schreef Karina het volgende:
Alberto
[ afbeelding ]twitter:AlbertoStegeman twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 12:44:07Zo, dat liep maar net goed af. Alleen blikschade, gelukkig bestuurders andere auto's ook geen letsel http://t.co/GhOK8soY reageer retweet
Alberto achtervolgde iemand underkoffer en reed te snel?quote:
Uiterdaad!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alberto achtervolgde iemand underkoffer en reed te snel?
Zo, die heeft ie hendig sjiek geparkeerd zeg.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:52 schreef Karina het volgende:
Alberto
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
- Koos, de heer Stegeman reed veel te hard, hoe zit dat?
Dit is een goed voorbeeld van de keerzijde van undercoverjournalistiek. Meneer reed veel te hard, de man had geluk dat tijdens de meting 48 km te hard werd geconstateerd waardoor de heer Stegeman net niet zijn rijbewijs kwijt is. Wel zal hij mee moeten doen aan een verplichte educatieve maatregel gedrag, een cursus van 800 euro die hij uiteraard zelf mag betalen. Daarbij is er een boete van 365 euro voor de snelheid met nog 6.25 administratiekosten.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een goed voorbeeld van de keerzijde van undercoverjournalistiek. Meneer reed veel te hard, de man had geluk dat tijdens de meting 48 km te hard werd geconstateerd waardoor de heer Stegeman net niet zijn rijbewijs kwijt is. Wel zal hij mee moeten doen aan een verplichte educatieve maatregel gedrag, een cursus van 800 euro die hij uiteraard zelf mag betalen. Daarbij is er een boete van 365 euro voor de snelheid met nog 6.25 administratiekosten.
[ afbeelding ]
Dat wijf is twee keer op tv geweest toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Deze nog even reposten hoorHoogtepuntje
Met jos en ger
Ger wordt bedreigd via telefoon
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:52 schreef Karina het volgende:
Alberto
Was jij erbij?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Maar het was wel zijn schuld hield niet genoeg afstand!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
EMG cursus voor Alberto
Oh dat heb ik even gemist dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:08 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat zei hij zelf bij RTL boulevard!
Ooow ja dat was ik vergeten hij stond te shake als een gekquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
filmpje
Alberto stond te trillen!
Hij had zijn pruik in de auto liggen![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
filmpje
Alberto stond te trillen!
Hij had zijn pruik in de auto liggen![]()
Op Pownewsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Bij shownieuws maken ze het helemaal spannend, dat hij een ongeluk heeft gehad tijdens opnames.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Op Pownewsstond een spectaculaire kop "Alberto Stegeman bijna dood"
Kloptquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien bang voor concurrentie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, ze doen zelf ook undercoveracties dus denk niet dat ze hem heel erg haten
Dat is een beetje overdrevenquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Van alberto?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oké jongens wie was het die het telefoontje pleegde naar RTL boulevard
Nah...quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Morgen geen zondagavond tv voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |