DC de hele tijd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:16 schreef MrEarcheese het volgende:
Holy shit, what the fuck is er aan de hand op LoL.
Inderdaad, Riot servers die moeilijk doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 januari 2012 00:28 schreef kensei het volgende:
Fiddlesticks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]Is ook niet zo moeilijk tijdens het summoner levelen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Ga naar de dichtstbijzijnde teamfight.
2. CAWCAWCAWCAWCAWCAWCAWCAWCAWCAW
3. PENTAKILL!!
4. Herhalen totdat je gewonnen hebt.
Hahahahaha lijkt me echt hilarisch om zulk soort gasten te verslaan en ze te zien ragen op streamquote:Op zondag 29 januari 2012 01:10 schreef Zith het volgende:
Reginald, Oddone en Ocelote die met zn 3en premade <lvl30s normals gaan doen en verliezen van een evelyn team
Nou nou nou. Hij is echt niet de allerbeste jungler ofzo maar troep is nogal overdreven.quote:
Troep? Geniaal man, niemand durft lanes te pushen, overal wards.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:48 schreef Zeroku het volgende:
Fiddle jungle is echt troep, en lane wordt hij eig nooit gespeeld omdat je die ulti dan nooit fatsoenlijk kunt gebruiken.
Hoe heet die bounce, dark wind o.i.d.? Sinds die generfed is, duurt junglen veel te lang. Daarnaast zijn ganks <6, het belangrijkste gedeelte voor een jungler, ook lang niet zo goed als Skarner, Udyr, Trundle, Lee Sin, Maokai, Shaco, etc. etc.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Nou nou nou. Hij is echt niet de allerbeste jungler ofzo maar troep is nogal overdreven.
als je dat merkt in champ select kun je nog dodgen.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:12 schreef Silv het volgende:
Crap nu krijg ik de hele tijd matches waarbij iemand afk is.
Myeah ze gaan eerst even door tot lvl 5-10 en dan kappen ze er mee.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
als je dat merkt in champ select kun je nog dodgen.
Ja, onzinquote:Op zondag 29 januari 2012 13:15 schreef Silv het volgende:
Oh HoN is ook free to play geworden. Even checken hoe dat is.
Doe dat. Ik ben benieuwdquote:Op zondag 29 januari 2012 13:15 schreef Silv het volgende:
Oh HoN is ook free to play geworden. Even checken hoe dat is.
Ik hoop dat het zoals LoL is, maar dan zónder de achterlijke community.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Doe dat. Ik ben benieuwd
Ik hoorde trouwens dat ze die weekly champ rotation nu óók al van LoL hebben overgenomen.
Een nóg kuttere community dan LoL? Kan dat?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:21 schreef ems. het volgende:
De community bij HoN is vele malen meer elitist en kut, maar ik let er nooit zo op want fuck communities. Succes ermee, als je een beetje dezelfde smaak hebt als ik ben je snel genoeg weer terug bij LoL, wat eigenlijk gewoon een leuker spel is
Er zijn weinig echt goede communities. De enige hele goede die ik nu kan opnoemen is SC II.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:26 schreef Silv het volgende:
[..]
Een nóg kuttere community dan LoL? Kan dat?
Die comments.quote:
Een community is vind ik zo kut als je het zelf maakt. Relatief gezien zijn beide communties ongetwijfeld kut. Maar je kan ze ook gewoon negeren. Dan heb je nooit meer last van een kutcommunityquote:Op zondag 29 januari 2012 13:26 schreef Silv het volgende:
[..]
Een nóg kuttere community dan LoL? Kan dat?
Voor een hoop mensen valt hier lering uit te trekken.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Een community is vind ik zo kut als je het zelf maakt. Relatief gezien zijn beide communties ongetwijfeld kut. Maar je kan ze ook gewoon negeren. Dan heb je nooit meer last van een kutcommunity
Dit is inderdaad een beetje de essentie van het 'probleem'. De enige manier om dat er op lange termijn zoveel mogelijk uit te krijgen is tribunal. Alleen denk ik dat de straffen wat zwaarder moeten worden, niemand zit erop te wachten om zijn account waar hij 50 euro aan RP en 1000 speeluren in heeft gestoken geband te zien worden voor een maand oid.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:45 schreef tdrone het volgende:
zolang je een game speelt waarin je anderen de schuld kan geven (bij starcraft kan dit geloof ik niet want jij maakt de fouten) zal de community slecht zijn
Het systeem is nogal grof, banned snel, en is onvergefelijk maar het systeem zoals het in de dota beta wordt gedaan werkt erg snel denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een beetje de essentie van het 'probleem'. De enige manier om dat er op lange termijn zoveel mogelijk uit te krijgen is tribunal. Alleen denk ik dat de straffen wat zwaarder moeten worden, niemand zit erop te wachten om zijn account waar hij 50 euro aan RP en 1000 speeluren in heeft gestoken geband te zien worden voor een maand oid.
Hmm als je nog low level bent heb je nog niet alle summoners. Was soms best lastig om 2 nuttige te kiezen bij een of andere random free character toen ik mijn US account aan het levelen was.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:20 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Aan het aantal surges te zien was het niet echt highskilled
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |