couldnt agree morequote:Op maandag 23 januari 2012 18:23 schreef ems. het volgende:
Laat die kinderen maar lekker praten. Het gaat mij om de games, wat zij er verder van vinden laat me siberisch.
En zoals ik het nu zie is iedereen gewoon keihard geklopt door m5 en zijn de mensen die achteraf schreeuwen degenen die hebben verloren of niet mee mochten doen; irrelevant dus.
Speel een meer uitdagende champ?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:27 schreef Lamabal het volgende:
9 minuten dominion game.
12/0/blabla ap shaco. Te makkelijk
Dat schreeuwen valt van Reginald wel mee. Saint's team heeft zich niet eens gekwalificeerd en als M5 heeft gewonnen dan zijn ze opeens niet zo goed en had hun team wel even gewonnen van het team dat iedereen het toernooi uitblies, TSM daargelaten. Saint is een hele goede jungler, maar zijn team verloor in Korea omdat ze het in de finale opeens wel grappig vonden om Akali/Blitz te gaan, dus ik snap niet waar opeens die grote mond vandaan komtquote:Op maandag 23 januari 2012 18:23 schreef ems. het volgende:
Laat die kinderen maar lekker praten. Het gaat mij om de games, wat zij er verder van vinden laat me siberisch.
En zoals ik het nu zie is iedereen gewoon keihard geklopt door m5 en zijn de mensen die achteraf schreeuwen degenen die hebben verloren of niet mee mochten doen; irrelevant dus.
My bad. Weinig slaap gehad.quote:
viktorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:56 schreef Zith het volgende:
Even een troll-video gemaakt van mn eerste 3 soraka AP games![]()
Idd,quote:
Mantheon!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:45 schreef Zith het volgende:
Al vind ik pantheon full metal net zo mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |