couldnt agree morequote:Op maandag 23 januari 2012 18:23 schreef ems. het volgende:
Laat die kinderen maar lekker praten. Het gaat mij om de games, wat zij er verder van vinden laat me siberisch.
En zoals ik het nu zie is iedereen gewoon keihard geklopt door m5 en zijn de mensen die achteraf schreeuwen degenen die hebben verloren of niet mee mochten doen; irrelevant dus.
Speel een meer uitdagende champ?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:27 schreef Lamabal het volgende:
9 minuten dominion game.
12/0/blabla ap shaco. Te makkelijk
Dat schreeuwen valt van Reginald wel mee. Saint's team heeft zich niet eens gekwalificeerd en als M5 heeft gewonnen dan zijn ze opeens niet zo goed en had hun team wel even gewonnen van het team dat iedereen het toernooi uitblies, TSM daargelaten. Saint is een hele goede jungler, maar zijn team verloor in Korea omdat ze het in de finale opeens wel grappig vonden om Akali/Blitz te gaan, dus ik snap niet waar opeens die grote mond vandaan komtquote:Op maandag 23 januari 2012 18:23 schreef ems. het volgende:
Laat die kinderen maar lekker praten. Het gaat mij om de games, wat zij er verder van vinden laat me siberisch.
En zoals ik het nu zie is iedereen gewoon keihard geklopt door m5 en zijn de mensen die achteraf schreeuwen degenen die hebben verloren of niet mee mochten doen; irrelevant dus.
My bad. Weinig slaap gehad.quote:
viktorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:56 schreef Zith het volgende:
Even een troll-video gemaakt van mn eerste 3 soraka AP games![]()
Idd,quote:
Mantheon!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:45 schreef Zith het volgende:
Al vind ik pantheon full metal net zo mooi
Niet veel bijzonders.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:55 schreef jespertje het volgende:
Heeft iemand btw de nieuwe champ al gezien? Al een aantal potjes gespeeld, maar nog geen 1 x gezien
Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Voornamelijk prutsters tegengekomen natuurlijk, maar ook een paar keer gewoon goede spelers gehad en daar vond ik hem helemaal niet slecht.quote:
Ik zie niet zo goed in waarom je hem AP móet bouwen. Amumu doet ook overwegend magic damage maar ik zie maar weinig amumu's AP bouwen (tenzij ze sterk gefed raken). Het gaat met Sejuani voornamelijk om de CC, net als amumu. De damage is een welkome bijzaak en de ingebouwde slows een interessante toevoeging, maar de utility van de skills blijven hetgeen wat de champ maakt of breekt. (Even van jungle uitgaand dus hm?)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:28 schreef Zeroku het volgende:
Klopt, maar dat is hier niet het geval. Het is namelijk een champion die AP moet hebben, maar geen range heeft. Je moet hem dus AP tanky bouwen en dan doe je veel te weinig damage om viable te worden.
Die vergelijking gaat dan ook niet echt op lijkt me. Het was mijn intentie ook niet om die met elkaar te vergelijken qua power, maar meer qua hoe er op de releasedate mee omgegaan werdquote:Riven en Lee Sin hebben veel meer mobility en dat is bij die twee ook een van sterkste punten van de champion, Sejuani heeft dat niet.
Amumu heeft 2 CC's waar je niet weg van kunt komen, Sejuani alleen een slow en zijn ulti. Hij is niet compleet waardeloos, maar er zijn top en jungle gewoon veel betere champions, dat maakt hem niet viable.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik zie niet zo goed in waarom je hem AP móet bouwen. Amumu doet ook overwegend magic damage maar ik zie maar weinig amumu's AP bouwen (tenzij ze sterk gefed raken). Het gaat met Sejuani voornamelijk om de CC, net als amumu. De damage is een welkome bijzaak en de ingebouwde slows een interessante toevoeging, maar de utility van de skills blijven hetgeen wat de champ maakt of breekt. (Even van jungle uitgaand dus hm?)
Ik speelde laatst tegen een fiddle met die skin. En zelfs toen hij me gigantisch afmaakte, moest ik giechelen om de geluiden die hij maaktequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:43 schreef kensei het volgende:
Beste skin ooit, net gehaald![]()
[ afbeelding ]
Ja echt geniaal, hij gooit ook met ballonnen & regenboogdrain is epicquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik speelde laatst tegen een fiddle met die skin. En zelfs toen hij me gigantisch afmaakte, moest ik giechelen om de geluiden die hij maakte![]()
Sowieso bij al die kerstskins volgens mij, Maokai gooit bijvoorbeeld pakjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:03 schreef kensei het volgende:
[..]
Ja echt geniaal, hij gooit ook met ballonnen & regenboogdrain is epic
Volgens mij ook de enige skin waarbij de abilities anders worden, of niet?
Nee skin omdat ze volgens mij iets speciaals hadden toch.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:29 schreef Cornelis83 het volgende:
die fiddlesticks skin is geen kerstskin. Halloweenskin toch?
LoL niet, Riot bestond 5 jaar geloof ik. LoL is nog maar 2 jaar uit ofzo.quote:
Ohja dat was het.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
LoL niet, Riot bestond 5 jaar geloof ik. LoL is nog maar 2 jaar uit ofzo.
Melee AD Assassin aub. Ga er niet van uit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:06 schreef Lamabal het volgende:
http://na.leagueoflegends(...)s-hexplosives-expert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |