Ik zat in het stadion.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:57 schreef LDS het volgende:
Nou, dit was een lekker voetbalweekend. 22-1-2012 gaat de geschiedenisboeken in in Nijmegen!
Aah okee. Was het eigenlijk nog erg onrustig na de wedstrijd of viel het mee?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik zat in het stadion.
[..]
Ach, Vitesse wint in Nijmegen, Nijmegen in Arnhem. Een keer wat anders.
Oh wachtquote:Op zondag 29 januari 2012 19:10 schreef CaptainCookie het volgende:
ALTIJD DAT LUCKY AJAX KNJB ALLES DIT DAT
KNAB?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:10 schreef CaptainCookie het volgende:
ALTIJD DAT LUCKY AJAX KNJB ALLES DIT DAT
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht de KNHB
Koninklijk, Nederlandse , Havenarbeiders BondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gebeurt vakerquote:Op zondag 29 januari 2012 19:20 schreef alors het volgende:
De scheids waarschuwen voor een speler van tevorenkarma jongen.
Ik kan begrijpen dat hij er een strafschop voor geeft, maar Vertonghen raakte wel eerst de bal.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:19 schreef Snuf. het volgende:
Is gewoon een strafschop hoor, Amsterdamse huilies
Ja man. Guidetti gaat op de voet van Vertonghen staan.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:19 schreef Snuf. het volgende:
Is gewoon een strafschop hoor, Amsterdamse huilies
Dan legt Vertonghen hem dus neer met zijn voet?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals, Ik zag Guidetti nog op de voet van Vertonghen staan voor hij viel
Bedankt dat je dit nog een keer benadrukt.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals, Ik zag Guidetti nog op de voet van Vertonghen staan voor hij viel
Nee. Schwalbe is de conclusiequote:Op zondag 29 januari 2012 19:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan legt Vertonghen hem dus neer met zijn voet?
Op een kasteel kan je toch niet voetballen man.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:23 schreef Snuf. het volgende:
Tiendalli heeft nog op het Kasteel gespeeld
Nee, overtreding op Vertonghen. Rood Guidetti.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee want hij viel omdat hij op de voet stond dus geen schwalbe?
nee.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:23 schreef jepperdeprep het volgende:
Was die 3e goal van Guidetti niet een buitenspel goal?
Guidetti stond eerst op de voet van Vertonghen en daarna viel hij. Kan onmogelijk een over treding zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 19:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee want hij viel omdat hij op de voet stond dus geen schwalbe?
Nee.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:23 schreef jepperdeprep het volgende:
Was die 3e goal van Guidetti niet een buitenspel goal?
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, overtreding op Vertonghen. Rood Guidetti.
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op een kasteel kan je toch niet voetballen man.
Nee.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]![]()
Heeft Joshua John meegedaan bij Twente?
Jaa.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]![]()
Heeft Joshua John meegedaan bij Twente?
Net zoals er geen beelden waren van het onterechte buitenspel van Fernandez.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:25 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ok. Ik zag namelijk geen goede herhaling bij de samenvatting zojuist.
Schaken toch ..quote:Op zondag 29 januari 2012 19:25 schreef Cara het volgende:
[..]
Net zoals er geen beelden waren van het onterechte buitenspel van Fernandez.
Met dank aan a4lquote:Op zondag 29 januari 2012 19:25 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ok. Ik zag namelijk geen goede herhaling bij de samenvatting zojuist.
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan laat Vertonghen hem toch vallen door zijn voet onder die van Guidetti te zetten?
vertonghen speelde de bal eerst.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan laat Vertonghen hem toch vallen door zijn voet onder die van Guidetti te zetten?
Ga lekker Jupiler League kijken jonge, daar is het een penal waard. amateurvoetbal.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet huilen jongen, leer er mee leven dat Ajax geen kampioen wordtquote:Op zondag 29 januari 2012 19:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga lekker Jupiler League kijken jonge, daar is het een penal waard. amateurvoetbal.
Menig grensrechter had gevlagd inderdaad. Maar het is het nietquote:Op zondag 29 januari 2012 19:30 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Wel randje hoor. Als het Ajax in de aanval was had ie al 5x afgefloten geweest
Doe ik al jaren.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet huilen jongen, leer er mee leven dat Ajax geen kampioen wordt
Mooi héquote:Op zondag 29 januari 2012 19:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe ik al jaren.Maak je daar maar niet druk om.
30, 3 sterren
A. Neequote:Op zondag 29 januari 2012 19:35 schreef CaptainCookie het volgende:
Heeft Zeefuik nou al gescoord dit seizoen?
Al die Denen zijn vrij snel in het leren van Nederlands, valt mij op.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:39 schreef Darkestrah het volgende:
Wow, Schöne spreekt prima Nederlands.
Perez, nog meer voorbeelden?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:40 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Al die Denen zijn vrij snel in het leren van Nederlands, valt mij op.
Frank is een echte topsporter. Die kunnen gewoon niet toegeven dat ze terecht hebben verloren. heeft ook wel watquote:Op zondag 29 januari 2012 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens met Gert-Jan. Zo zou Frank ook moeten spreken
over 2 weken het avondje nacquote:Op zondag 29 januari 2012 19:49 schreef Snuf. het volgende:
NAC is gruwelijk slecht, Sparta zou die ploeg nog van de mat spelen.
Maar Frank moeten we sparen. De selectie verdient een keiharde portie zweepslagenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Frank is een echte topsporter. Die kunnen gewoon niet toegeven dat ze terecht hebben verloren. heeft ook wel wat
Frank moeten we sparen? Wat bedoel je.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Frank moeten we sparen. De selectie verdient een keiharde portie zweepslagen
Ebecilio opstellenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Frank moeten we sparen? Wat bedoel je.
Strootman was wel een baas vandaag.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ah strootman was het dus met die bal
45.880 hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:17 schreef Snuf. het volgende:
Wat zitten er troosteloos weinig mensen in de Arena zeg
Mooi man ;:Dquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:27 schreef Snuf. het volgende:
Jezus, het interesseert me geen flikker wat Wesley Sneijder vindt
Wel beetje te letterlijk net.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
Wat fijn dat de NOS ons een kijkje in de keuken van de familie Sneijder geeft.
mooie pattas welquote:Op zondag 5 februari 2012 19:32 schreef mrstylo het volgende:
Zeefuik is soort Torres. Hij doet alles goed, alleen kan niet scoren.
Selectief gehoor?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik hoor alleen Feyenoord, Ajax, Ajax, Ajax, Ajax, Ajax.
Gevoelstemperatuur ligt er nog een stuk onder he.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:54 schreef DennisDeBengel het volgende:
Syberische kouhet was amper -5 vandaag
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:07 schreef Smoofie het volgende:
En hij zegt nog dat het geen schwalbe is.
Post het anders nog een keer.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:08 schreef Smoofie het volgende:
Hij ontkent het gewoon nog he, die tyfusbelg.
Relax.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:08 schreef Smoofie het volgende:
Hij ontkent het gewoon nog he, die tyfusbelg.
Hij blijft maar ontkennen!!! Zelfs nadat hij de beelden had gezien.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Post het anders nog een keer.
IK BEN ZO BOOS NIGGA ECHT FAYA IS DIT G IK WOR HELEMAAAAAAL PARA , DIT IS ECHT NIET MEER FATOE G TANTOE HARDE LEUGENAAR DIE MERTENSquote:
Sodemieter toch lekker op knurftquote:
Hij viel al, ezel.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:11 schreef mrstylo het volgende:
Dries heeft toch gelijk, hij pakt hem met zijn hand.
Mertens.
quote:
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:06 schreef Snuf. het volgende:
Mertens is echt nog veel erger dan Suarez
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:07 schreef Snuf. het volgende:
Zo'n jongen als Mertens verkloot het imago van PSV.
Wat een klein jankkind ben jij zegquote:
Als hij bleef staan kreeg hij die voet tegen zijn benen.quote:
Kijk mijn serieuze reactie dan.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
Is er al gezegd dat Mertens een beetje triest bezig is?
Deed 'ie ook. Werd niet of nauwelijks geraakt en ging alweer huilen.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens de commentator stelt hij zich hier aan
Gelijk heeft hij, hij wordt namelijk niet geraakt.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Das een heel ander moment jong.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe jij altijd bij een randstad vs provincie discussie komt blijft mij verbazen.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:14 schreef HeatWave het volgende:
Zie hier de mythe van de zuidelijke gemoedelijkheid in optima forma, doen alsof je aardig en beschaafd bent om vervolgens een mes in de rug te plaatsen.
Dan maar liever arrogant en hard als randstedeling, wij zijn tenminste eerlijk als we je naaien.
Je ziet hem totaal niet voor de bal gaan en naar Mertens springen?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Deed 'ie ook. Werd niet of nauwelijks geraakt en ging alweer huilen.
Dat is het punt niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je ziet hem totaal niet voor de bal gaan en naar Mertens springen?
QFT. Hier in 't noorden zijn we ook liever direct en eerlijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:14 schreef HeatWave het volgende:
Zie hier de mythe van de zuidelijke gemoedelijkheid in optima forma, doen alsof je aardig en beschaafd bent om vervolgens een mes in de rug te plaatsen.
Dan maar liever arrogant en hard als randstedeling, wij zijn tenminste eerlijk als we je naaien.
"Wij?"quote:Op zondag 12 februari 2012 19:14 schreef HeatWave het volgende:
Dus? Moet hij dan maar gaan kermen van de pijn terwijl hij niet geraakt werd? Mkay.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je ziet hem totaal niet voor de bal gaan en naar Mertens springen?
Door dit soort typische voorbeeldenquote:Op zondag 12 februari 2012 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe jij altijd bij een randstad vs provincie discussie komt blijft mij verbazen.
Bij dat moment wij hij wel geraakt. Bij de eerste niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dus? Moet hij dan maar gaan kermen van de pijn terwijl hij niet geraakt werd? Mkay.
Liefdes beetje toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Door dit soort typische voorbeelden.
Dit is zo typisch, geef nou gewoon toe dat het een schwalbe is man, dat deden Ajacieden bij Suarez ook gewoon. Het is slim van die Mertens, maar dat jij het blijft volhouden is gewoon typisch.
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:17 schreef Buitendam het volgende:
100% pingel. Wormgoor trekt aan Mertens z'n enkel.
Huh dat heb ik zelf vandaag al 3x gezegd hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 19:16 schreef HeatWave het volgende:
Dit is zo typisch, geef nou gewoon toe dat het een schwalbe is man, dat deden Ajacieden bij Suarez ook gewoon.
Dat was een mongolenactie, en het is ook een debiel, zie dit weekend weer. Maar geen Ajacied die dat ontkende en de 7 wedstrijden schorsing was kut voor Ajax, maar niemand die maar bleef volhouden dat er niets aan de hand was.quote:
PSV'er zeker?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Moet die Wormgoor z'n handen maar thuis houden.
Heb je een bril nodig?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk de beelden nou maar, hij trekt hem gewoon aan z'n poot.
Ik heb het nu al minimaal 5 keer gezien. Linkerhand van Wormgoor trekt aan de linkervoet van Mertens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |