Ik zat in het stadion.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:57 schreef LDS het volgende:
Nou, dit was een lekker voetbalweekend. 22-1-2012 gaat de geschiedenisboeken in in Nijmegen!
Aah okee. Was het eigenlijk nog erg onrustig na de wedstrijd of viel het mee?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik zat in het stadion.
[..]
Ach, Vitesse wint in Nijmegen, Nijmegen in Arnhem. Een keer wat anders.
Oh wachtquote:Op zondag 29 januari 2012 19:10 schreef CaptainCookie het volgende:
ALTIJD DAT LUCKY AJAX KNJB ALLES DIT DAT
KNAB?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:10 schreef CaptainCookie het volgende:
ALTIJD DAT LUCKY AJAX KNJB ALLES DIT DAT
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht de KNHB
Koninklijk, Nederlandse , Havenarbeiders BondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gebeurt vakerquote:Op zondag 29 januari 2012 19:20 schreef alors het volgende:
De scheids waarschuwen voor een speler van tevorenkarma jongen.
Ik kan begrijpen dat hij er een strafschop voor geeft, maar Vertonghen raakte wel eerst de bal.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:19 schreef Snuf. het volgende:
Is gewoon een strafschop hoor, Amsterdamse huilies
Ja man. Guidetti gaat op de voet van Vertonghen staan.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:19 schreef Snuf. het volgende:
Is gewoon een strafschop hoor, Amsterdamse huilies
Dan legt Vertonghen hem dus neer met zijn voet?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals, Ik zag Guidetti nog op de voet van Vertonghen staan voor hij viel
Bedankt dat je dit nog een keer benadrukt.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals, Ik zag Guidetti nog op de voet van Vertonghen staan voor hij viel
Nee. Schwalbe is de conclusiequote:Op zondag 29 januari 2012 19:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan legt Vertonghen hem dus neer met zijn voet?
Op een kasteel kan je toch niet voetballen man.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:23 schreef Snuf. het volgende:
Tiendalli heeft nog op het Kasteel gespeeld
Nee, overtreding op Vertonghen. Rood Guidetti.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee want hij viel omdat hij op de voet stond dus geen schwalbe?
nee.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:23 schreef jepperdeprep het volgende:
Was die 3e goal van Guidetti niet een buitenspel goal?
Guidetti stond eerst op de voet van Vertonghen en daarna viel hij. Kan onmogelijk een over treding zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 19:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee want hij viel omdat hij op de voet stond dus geen schwalbe?
Nee.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:23 schreef jepperdeprep het volgende:
Was die 3e goal van Guidetti niet een buitenspel goal?
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, overtreding op Vertonghen. Rood Guidetti.
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op een kasteel kan je toch niet voetballen man.
Nee.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]![]()
Heeft Joshua John meegedaan bij Twente?
Jaa.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]![]()
Heeft Joshua John meegedaan bij Twente?
Net zoals er geen beelden waren van het onterechte buitenspel van Fernandez.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:25 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ok. Ik zag namelijk geen goede herhaling bij de samenvatting zojuist.
Schaken toch ..quote:Op zondag 29 januari 2012 19:25 schreef Cara het volgende:
[..]
Net zoals er geen beelden waren van het onterechte buitenspel van Fernandez.
Met dank aan a4lquote:Op zondag 29 januari 2012 19:25 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ok. Ik zag namelijk geen goede herhaling bij de samenvatting zojuist.
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan laat Vertonghen hem toch vallen door zijn voet onder die van Guidetti te zetten?
vertonghen speelde de bal eerst.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan laat Vertonghen hem toch vallen door zijn voet onder die van Guidetti te zetten?
Ga lekker Jupiler League kijken jonge, daar is het een penal waard. amateurvoetbal.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet huilen jongen, leer er mee leven dat Ajax geen kampioen wordtquote:Op zondag 29 januari 2012 19:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga lekker Jupiler League kijken jonge, daar is het een penal waard. amateurvoetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |