hij is tofquote:Op zondag 22 januari 2012 20:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wist het. Bart is echt een sympathieke gast; hij verdient het
Nou zeg tot een jaar of 12. En daarna is het een beetje verschillend; en dat heeft met persoonlijkheid en toch ook ouders te maken. Maar ik denk dat iedereen er wel onder uit is als je uit huis gaat.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe jong is jong? Ik was al vanaf kleins af aan letterlijk aan het vechten tegen de vormende factoren die mijn ouders heten
Op wat voor manier verzet?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe jong is jong? Ik was al vanaf kleins af aan letterlijk aan het vechten tegen de vormende factoren die mijn ouders heten
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Was best spannend hoelang het zou duren voordat de eerste van de bank afviel ja.
Lenzen gaan helaas niet, ik heb het gevraagd. Ik heb nu een ander kapselquote:Op zondag 22 januari 2012 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En es luisteren (echt luisteren, niet aanhoren) naar anderen die je tips geven.
Heb jij al es lenzen aangeschaft en een afspraak met een kapper gemaakt bijvoorbeeld?
Niet eens een klein beetje. Beter maar optijd naar bed vanavondquote:
Ik geloof niet in de maakbaarheid van je eigen geluk.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kan ook iets voor jezelf zoeken en je ontworstelen van die negatieve sfeer he?
Je hebt het grootste deel van je leven in eigen hand. Als je maar wil.
Ik zat tot half 3 naakt te cammen met Drommel, Beast en Heath.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet eens een klein beetje. Beter maar optijd naar bed vanavond
Ok.quote:
Was de rest ook half naakt?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat tot half 3 naakt te cammen met Drommel, Beast en Heath.Toen moest ik alweer bijna opstaan voor werk. Het is niet eerlijk.
Oh, toen waren wij aant chatroulettenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat tot half 3 naakt te cammen met Drommel, Beast en Heath.Toen moest ik alweer bijna opstaan voor werk. Het is niet eerlijk.
Ik heb eigenlijk heel weinig tegen mijn ouders gedaan. Was altijd heel gehoorzaam.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok.
Ik heb me ook vanaf een bepaalde leeftijd tegenover mijn ouders verzet. Lijkt me niet meer dan normaal. Maar tegen bepaalde dingen kan je je niet verzetten.
Mmm dat kan ik best missenquote:
En als dat Tijn dat zeg, dan zegt dat heel watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn ouders faalden om zich als ouder te gedragen dus ik weigerde de ideale dochter te zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok.
Ik heb me ook vanaf een bepaalde leeftijd tegenover mijn ouders verzet. Lijkt me niet meer dan normaal. Maar tegen bepaalde dingen kan je je niet verzetten.
Hoe kan je nu de ideale dochter van falende ouders zijn? Door maar genoeg fietsen te jatten?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mijn ouders faalden om zich als ouder te gedragen dus ik weigerde de ideale dochter te zijn
Weet niet, durfde niet te kijkenquote:
Ik heb me zoals elk kind/puber verzet tegen de kleine dingen en de "ik weet het zelf wel" mentaliteit en alles kon, niets te verliezen, je bent maar eens jong etc etc etc.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk heel weinig tegen mijn ouders gedaan. Was altijd heel gehoorzaam.
Kijk, dit zie ik nu al voorbeeld van hoe het kan gaan als je uit een minder fijn gezin komt. Niet alles heb je zelf in de hand, maar er is veel mogelijkquote:Op zondag 22 januari 2012 21:00 schreef LostInSpace het volgende:
Toen ik 20 was, had de combinatie van een dominante pa en vroeger gepest worden op school een nog behoorlijke impact op hoe ik mezelf zag en hoe ik mij gedroeg.
Het feit dat ik daarna allemaal positieve ervaringen opdeed met hoe mensen mij zagen en met mij omgingen, heeft dit echter wel een voor een aardig deel weer ongedaan gemaakt. Hierdoor ben ik tegenwoordig (nu ik 30 ben) extraverter dan vroeger, durf ik mijn gevoelens te uiten, heb ik een relatie, etc.
Dus voor degenen waar het niet zo lekker loopt: het kan anders. Je moet het alleen wel ervaren en niet teveel binnen blijven zitten.
Dan beperk je jezelf enorm.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de maakbaarheid van je eigen geluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |