Bartje een datequote:Op zondag 22 januari 2012 19:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik mail de foto's vanavond en wie m online wilt moet t maar zeggen
Bartje zal wel voorlopig niet reageren, die was direct door naar zijn volgende date
Ja, dat had 'ie wel even mogen zeggenquote:
Gelijk heeft hijquote:
Jullie zijn allemaal leuke personen hoor. Alleen heb ik bioj jou af en toe moeite om te begrijpen/verstaanquote:Op zondag 22 januari 2012 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelijk heeft hijmisschien met deze nieuwe foto's vallen vrouwen voor mij als een blok
Hoezo dat?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal leuke personen hoor. Alleen heb ik bioj jou af en toe moeite om te begrijpen/verstaan
Oh ik praat wel eens onduidelijk en zeg rare dingenquote:Op zondag 22 januari 2012 19:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal leuke personen hoor. Alleen heb ik bioj jou af en toe moeite om te begrijpen/verstaan
Ik maak daar vooral testenquote:Op zondag 22 januari 2012 19:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik vind die blog wel leuk, al die leuke grafieken en statistieken
[ afbeelding ]
Ik vind altijd dat ik een beetje twijfelend praat, omdat ik misschien te veel naar de juiste woorden zoek. En als ik ze niet vind zeg ik maar weer hetzelfde en lijk ik in herhaling te vallenquote:Op zondag 22 januari 2012 19:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tijn praat een beetje binnensmonds
Jij moet wat spontaner wordenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vind altijd dat ik een beetje twijfelend praat, omdat ik misschien te veel naar de juiste woorden zoek. En als ik ze niet vind zeg ik maar weer hetzelfde en lijk ik in herhaling te vallen
Maar misschien vergis ik me en ziet (hoort?) een ander het niet zo
Niet dat ik spontaan ben maar inderdaad wat jij zegtquote:
quote:
Ja, zo had ik het natuurlijk ook kunnen omschrijven. Maar is dat wel iets dat je zomaar kunt worden?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet dat ik spontaan ben maar inderdaad wat jij zegt
Gewoon meer uit je nek lullenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet dat ik spontaan ben maar inderdaad wat jij zegt
Dat wilde ik niet zeggenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Ja, zo had ik het natuurlijk ook kunnen omschrijven. Maar is dat wel iets dat je zomaar kunt worden?
Oh dat is niet zo moeilijk hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon meer uit je nek lullen
Dat zeker. Ik doe er ook al jaren mijn best voorquote:Op zondag 22 januari 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wilde ik niet zeggenmaar toch ze heeft een punt
Een eerste indruk is bepalend maar ik vind he lastig om een 1e indruk bij jou te krijgenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik doe er ook al jaren mijn best vuoor
Dat zijn misschien best wel woorden waar ik iets aan kan hebben...maar kun je dan ook zeggen hoe dat komt? Wat mist er dat het je niet lukt?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Een eerste indruk is bepalend maar ik vind he lastig om een 1e indruk bij jou te krijgen
Mwa geeft toch niet. Ik denk dat het uitje toch wel een leuke ervaring was voor iedereen?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Een eerste indruk is bepalend maar ik vind he lastig om een 1e indruk bij jou te krijgen
Staat los van het uitjequote:Op zondag 22 januari 2012 20:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mwa geeft toch niet. Ik denk dat het uitje toch wel een leuke ervaring was voor iedereen?
Je schuift teveel naar de achtergrond. Als ik onderweg bijv nie4t van plek was gewisseld om met jou te kletsen had je waarschijnlijk de hele route niets gezegdquote:Op zondag 22 januari 2012 20:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat zijn misschien best wel woorden waar ik iets aan kan hebben...maar kun je dan ook zeggen hoe dat komt? Wat mist er dat het je niet lukt?
Weet ikquote:Op zondag 22 januari 2012 20:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik doe er ook al jaren mijn best voor
Whehequote:Op zondag 22 januari 2012 20:34 schreef El_Matador het volgende:
Hey, het verhaal van richard is weg.
Geef mij het nummer van die zakenmansdochter maar, komt het helemaal goed.
Autisten.
Ik herken het ook wel, hoor. Van hoe dat zo gekomen is heb ik ook wel een vermoeden, maar nog veel belangrijker is natuurlijk hoe het minder wordt.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je schuift teveel naar de achtergrond. Als ik onderweg bijv nie4t van plek was gewisseld om met jou te kletsen had je waarschijnlijk de hele route niets gezegdbij wijze van
hoe kwam t?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik herken het ook wel, hoor. Van hoe dat zo gekomen is heb ik ook wel een vermoeden, maar nog veel belangrijker is natuurlijk hoe het minder wordt.
En het dan ook nog op je ouders gooien. Mijn moeder was ook alcoholiste, en nu? Is dat een excuus om je dan maar als een autistische mongool op te stellen?quote:
Op de basisschool (en later ook nog wel) te vaak buitengesloten. Altijd maar horen dat je weg moet gaan, en zo. Dat zal er waarschijnlijk veel mee te maken hebben.quote:
Vooral naar (blijven) luisteren, daar word je een sterke man van!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op de basisschool (en later ook nog wel) te vaak buitengesloten. Altijd maar horen dat je weg moet gaan, en zo. Dat zal er waarschijnlijk veel mee te maken hebben.
Om hier nog maar even serieus op in te gaan. Je doet nu net of achtergrond niet veel invloed op je heeft als persoon. Dat vind ik onzin. Een groot gedeelte van je als persoon wordt gemaakt door je ouders. Zeker als het bijvoorbeeld gaat om zelfvertrouwen, initiatief nemen en dergelijke. Een alcoholische moeder heeft daar een zeer negatieve invloed op, hoe dan ook. Het is dus niet zo gek als je uit zo'n situatie wat minder sociaal bent, omdat bv. je alcoholisch mam je altijd loopt af te kraken. Als je uit zo'n situatie komt mag je het niet gek vinden dat je er niet in een keer vanaf komt en misschien debiele uitglijders maakt. Wat ik niet wil zeggen is dat je niet verantwoordelijk ben voor je eigen daden en alles op je ouders en omgeving af kan schuiven.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En het dan ook nog op je ouders gooien. Mijn moeder was ook alcoholiste, en nu? Is dat een excuus om je dan maar als een autistische mongool op te stellen?
Je moet inderdaad niet in het verleden blijven hangenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vooral naar (blijven) luisteren, daar word je een sterke man van!
Keihard.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is er nog gehosseld op de verschillende meets?
bartje zit nu bij een fotomodel.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is er nog gehosseld op de verschillende meets?
Vertel! Laat me niet langer in spanning!quote:
Dat doet ie goed. Ben benieuwd hoe het met hem gaat daar.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
bartje zit nu bij een fotomodel.
Ik wist het. Bart is echt een sympathieke gast; hij verdient hetquote:Op zondag 22 januari 2012 20:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je hebt de keuze om je door je omgeving te laten leiden of niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om hier nog maar even serieus op in te gaan. Je doet nu net of achtergrond niet veel invloed op je heeft als persoon. Dat vind ik onzin. Een groot gedeelte van je als persoon wordt gemaakt door je ouders. Zeker als het bijvoorbeeld gaat om zelfvertrouwen, initiatief nemen en dergelijke. Een alcoholische moeder heeft daar een zeer negatieve invloed op, hoe dan ook. Het is dus niet zo gek als je uit zo'n situatie wat minder sociaal bent, omdat bv. je alcoholisch mam je altijd loopt af te kraken. Als je uit zo'n situatie komt mag je het niet gek vinden dat je er niet in een keer vanaf komt en misschien debiele uitglijders maakt. Wat ik niet wil zeggen is dat je niet verantwoordelijk ben voor je eigen daden en alles op je ouders en omgeving af kan schuiven.
Helder?
Wacht even...had dat ook zijn basis in een meet, dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Met kingtoppie op de bank geslapenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel! Laat me niet langer in spanning!
[..]
Dat doet ie goed. Ben benieuwd hoe het met hem gaat daar.
En es luisteren (echt luisteren, niet aanhoren) naar anderen die je tips geven.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet inderdaad niet in het verleden blijven hangen
Niet als je jong bent, dan heb je minder vrije wil dan je denkt. Daarnaast kom je er niet onderuit om tot een bepaalde leeftijd thuis te wonen. Als er daar een slechte sfeer is, dan word je daardoor beïnvloedt. Dat heeft gevolgen en onder die gevolgen kom je ook niet uit. Enige wat je kan doen is die gevolgen om te buigen naar iets goeds en dat kost tijd. De illussie dat je je eigen leven volledig in je eigen had hebt deel ik niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt de keuze om je door je omgeving te laten leiden of niet.
Oeh, wat spannend.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Met kingtoppie op de bank geslapen
En later kwam Mur daar ook nog even bij.
Hoe jong is jong? Ik was al vanaf kleins af aan letterlijk aan het vechten tegen de vormende factoren die mijn ouders hetenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet als je jong bent, dan heb je minder vrije wil dan je denkt. Daarnaast kom je er niet onderuit om tot een bepaalde leeftijd thuis te wonen. Als er daar een slechte sfeer is, dan word je daardoor beïnvloedt. Dat heeft gevolgen en onder die gevolgen kom je ook niet uit. Enige wat je kan doen is die gevolgen om te buigen naar iets goeds en dat kost tijd. De illussie dat je je eigen leven volledig in je eigen had hebt deel ik niet.
Was best spannend hoelang het zou duren voordat de eerste van de bank afviel ja.quote:
Je kan ook iets voor jezelf zoeken en je ontworstelen van die negatieve sfeer he?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet als je jong bent, dan heb je minder vrije wil dan je denkt. Daarnaast kom je er niet onderuit om tot een bepaalde leeftijd thuis te wonen. Als er daar een slechte sfeer is, dan word je daardoor beïnvloedt. Dat heeft gevolgen en onder die gevolgen kom je ook niet uit. Enige wat je kan doen is die gevolgen om te buigen naar iets goeds en dat kost tijd. De illussie dat je je eigen leven volledig in je eigen had hebt deel ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |