Kringloop, vaak zijn daar wel allerlei resten te vinden wat mensen overhouden van het klussen...alhoewel ze blijkbaar tegenwoordig zulke dingen minder aannemen.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:04 schreef Incognita het volgende:
Ben al bij bouwmarkten enzo geweest, maar dan moet je gelijk een stok van 3 meter kopen terwijl ik maar een klein stukje nodig hebt.
Edit: paardensport?
Edit2: bezemstelen die ik heb gevonden zijn niet breed genoeg.
Je kan bij de Gamma gewoon een stuk af laten zagen en dat is dan het enige waarvoor je betaalt.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:04 schreef Incognita het volgende:
Ben al bij bouwmarkten enzo geweest, maar dan moet je gelijk een stok van 3 meter kopen terwijl ik maar een klein stukje nodig hebt.
Dat kan vies tegen vallen.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:39 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Je kan bij de Gamma gewoon een stuk af laten zagen en dat is dan het enige waarvoor je betaalt.
Nope! Je betaalt voor de gehele lengte en wat je daar dan van mee wilt nemen na het zagen is jouw pakkie aan! (tenminste, bij de praxis werkt het wel zo)quote:Op zondag 22 januari 2012 19:39 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Je kan bij de Gamma gewoon een stuk af laten zagen en dat is dan het enige waarvoor je betaalt.
Kom, zo moeilijk is dat toch nietquote:Op zondag 22 januari 2012 18:56 schreef Incognita het volgende:
Geen idee of ik dit in het goede subforum plaats, als het verkeerd staat hoor ik het wel!
De reden dat ik twijfelde: we hebben het niet al te breed, vandaar dat het dus ook geen optie is om gewoon een 3 meter stok te kopen... Ik wil het gebruiken om houten knopen van te zagen voor verkleedkleding voor mn dochtertje (houten knopen zijn best duur) dus ik hoopte dat iemand een restje over zou hebben/een goede tip zou hebben (die ook genoemd zijn). In deze context dacht ik aan dit subforum.quote:
Dat vind ik een hele goeie! 2e hands damspel kopen bij een kringloopwinkel en hoppa!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:55 schreef JK1982 het volgende:
Oh, gelukkig maar.. Nouja, ik hoop dat je iets vindt of iets aan bovengenoemde tips hebt
Edit: sjoelstenen zijn zeker veel te groot hè? Damstenen dan misschien?
Ik vermoed knopen met een diameter van 3,5 cm :pquote:Op zondag 22 januari 2012 23:27 schreef The_Dean het volgende:
Mijn moeder en zus hebben handwerkwinkel, en honderdduizenden knopen. Wat zoek je ongeveer?
En van houtquote:Op maandag 23 januari 2012 00:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik vermoed knopen met een diameter van 3,5 cm :p
Niet zo bijdehand hè..quote:Op maandag 23 januari 2012 00:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik vermoed knopen met een diameter van 3,5 cm :p
Ben ik ook bang voor.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:36 schreef 2cv het volgende:
Voor zover ik verstand heb van hout vermoed ik dat een gewone houten stok niet geschikt is om knopen van te maken. Ik vrees dat de houten schijfjes snel splijten.
Online ben ik er 1 tegengekomen voor 2.99 per stuk (wel 38mm ipv 35mm)quote:Op maandag 6 februari 2012 18:03 schreef Martijntj het volgende:
Wat kost zo'n knoop als je 'm koopt in de winkel dan eigenlijk? :x
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |