Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OSM competitie inschrijvingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlquote:Vandermar (steef91)
Dudeweiser (Kevin Guardiola)
Kamikazie (????)
StijnDa??? (???)
Reemi (???)
GJE (????)
[ Bericht 0% gewijzigd door vandermar op 22-01-2012 18:03:30 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Wat?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Beerens is ook zo achterlijk duur. 12.000 coins
Ik hoop hetquote:Op zondag 22 januari 2012 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:
ik doe trouwens een wilde voorspelling:
PSV scoort in de 90ste minuut de 0-1.
huh?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Beerens is ook zo achterlijk duur. 12.000 coins
Als dat zo is dan verkoop ik mijne ookquote:Op zondag 22 januari 2012 17:54 schreef Dudeweiser het volgende:
ah, Beerens wordt gepricefixed. Klootzakken.
als ze verliezen wel. Maar dat zal wel niet. Ik voorspel een sweaty goal in de 90ste minuut. en de 1-2 diep in de verlenging.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
wordt spannend zo in de Eredivisie!
Ik verwacht dat het ook gelijk blijft in de verlenging, en dat PSV met penalty's wint.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ze verliezen wel. Maar dat zal wel niet. Ik voorspel een sweaty goal in de 90ste minuut. en de 1-2 diep in de verlenging.
Hou op manquote:Op zondag 22 januari 2012 18:01 schreef Dudeweiser het volgende:
jammer
nou sweaty 1-2 in de 90ste minuut dan.
verlenging, extra tijd, allemaal hetzelfdequote:Op zondag 22 januari 2012 18:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het ook gelijk blijft in de verlenging, en dat PSV met penalty's wint.
Jailbaitquote:
Touchéquote:
En daarna gewoon klaar voor de hele dag?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:08 schreef vandermar het volgende:
Morgen 9 uur een meerkeuze tentamen van 24 vragen met A en B als mogelijkhedenna een half uur mag je pas weg FML. Zonet oefentoets gemaakt en 16 van de 24 goed. Dat is een 7
Jup en donderdag weer voor tentamen waarme een voldoende makkelijk moet zijn als je goed met wetboeken overweg kan.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En daarna gewoon klaar voor de hele dag?
Je bent wel 3 dagen vrij in de week manquote:Op zondag 22 januari 2012 18:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup en donderdag weer voor tentamen waarme een voldoende makkelijk moet zijn als je goed met wetboeken overweg kan.
En dan volgende week vrij maar moet nog wel 2 verslagen en 1 opdracht van zelfsturingmaken. Klere veel werk is dat.
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:10 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ga ook HBO doen als ik vandermar's leven zo lees
Welke opleiding doe je?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup en donderdag weer voor tentamen waarme een voldoende makkelijk moet zijn als je goed met wetboeken overweg kan.
En dan volgende week vrij maar moet nog wel 2 verslagen en 1 opdracht van zelfsturingmaken. Klere veel werk is dat.
Dit, beetje chillen en half uur naar school per dagquote:Op zondag 22 januari 2012 18:10 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ga ook HBO doen als ik vandermar's leven zo lees
Armero had ook nog een goal.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:11 schreef Tobi-wan het volgende:
Miccoli 1 goal 3 assists.
Armero 2 assists.
Ibrahimovic 2 goals
Totti 2 goals
Di Natale 1 goal
Ik ga denk maar even wat Serie A spelers lobbyen.
HBO rechten, echt makkelijkquote:
Afgelopen week moest ik in totaal een half uur verspreid over 3 dagenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit, beetje chillen en half uur naar school per dag
Beiden gedaan?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Verschil tussen HBO en universitair is echt bizar groot. HBO is eigenlijk gewoon hetzelfde als middelbare school, je kan gewoon lekker aankloten en het zonder te veel moeite halen.
Met mijn opleiding kan het in ieder geval wel. Als je je bachelor hebt kan je Master aan de uni doen in 2 jaar ipv 4 jaar.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Want ik zit dus te twijfelen of ik na mijn havo nog vwo zal doen en dan bachelor > master
Met mijn HBO accountancy ben ik toch wel veel meer tijd kwijt.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
HBO rechten, echt makkelijkniets uitvoeren en alles halen lol. Zit nu zo rond de 20 studiepunten en met deze 2 tentamens kan ik er 6 halen en met zelfsturing nog 4. Zit na 2 periodes dan op 30 lol. Moet nog 10 halen om naar volgend jaar te mogen.
[..]
Afgelopen week moest ik in totaal een half uur verspreid over 3 dagen
Want jij doet rechten?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met mijn opleiding kan het in ieder geval wel. Als je je bachelor hebt kan je Master aan de uni doen in 2 jaar ipv 4 jaar.
Ja op de ene site staat dat het een goal van Armero is en op de andere dat het een eigen doelpunt is.quote:
Eerst 2x universitaire opleiding begonnen, toen door omstandigheden gestopt. Heb daar wel spijt van want bij HBO ben ik nog geen uitdaging tegen gekomen. Maar eerst maar dit afmaken en dan kijken of er nog een interessante master te vinden is.quote:
Wat? Master is nooit vier jaar.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met mijn opleiding kan het in ieder geval wel. Als je je bachelor hebt kan je Master aan de uni doen in 2 jaar ipv 4 jaar.
Hij bedoelt dat je niet eerst je bachelor hoeft te halen als je HBO hebt gedaan.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat? Master is nooit vier jaar.
Nee maar normaal moet je Uni 4 jaar doen. Als je Bachelor hebt 2 jaar en dan heb je je master. Zo bedoel ik dat.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat? Master is nooit vier jaar.
Ah zo, één schakeljaar en één jaar Master inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee maar normaal moet je Uni 4 jaar doen. Als je Bachelor hebt 2 jaar en dan heb je je master. Zo bedoel ik dat.
VVVquote:Op zondag 22 januari 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
6-4 van utrecht verliezen en alsnogUtrecht
Vandaag welquote:Op zondag 22 januari 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
Beter degradeerd die pauper clubquote:
ze hebben PSV toch mooi in bedwang gehouden? Waarom moet je nou steeds Ajax in de vergelijking trekken?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
Vind ik leukquote:Op zondag 22 januari 2012 18:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze hebben PSV toch mooi in bedwang gehouden? Waarom moet je nou steeds Ajax in de vergelijking trekken?
The Oxladquote:Op zondag 22 januari 2012 18:33 schreef Thorb het volgende:
Wat een verademing die AOC vergeleken met die andere blinde gasten. Hoe durf je deze jongen zo weinig op te stellen
Gelukkig is deze zomer de bevrijding, zijn contract loopt af. Volgend jaar dus gewoon elke wedstrijd The Ox.quote:
Triest ja, maar zo denkt de gemiddelde Feyenoordsupporter standaard heb ik het idee...quote:Op zondag 22 januari 2012 18:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze hebben PSV toch mooi in bedwang gehouden? Waarom moet je nou steeds Ajax in de vergelijking trekken?
Pato by far. Veel beter vind ik. Sterker aan de bal, beter schot, allround beter.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:35 schreef zerokil het volgende:
Ontopic:
Hoe speelt Pato?
Pato of Cisse in een 4-2-3-1 systeem.
Pato. No doubt.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:35 schreef zerokil het volgende:
Ontopic:
Hoe speelt Pato?
sommige ajaxsupporters ook hoor, en daardoor ontstaat die achterlijke rivaliteitquote:Op zondag 22 januari 2012 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Triest ja, maar zo denkt de gemiddelde Feyenoordsupporter standaard heb ik het idee...
sowieso Pato>Cisséquote:Op zondag 22 januari 2012 18:35 schreef zerokil het volgende:
Ontopic:
Hoe speelt Pato?
Beter een gelijkspel uit tegen utrecht dan een verlies uit in venloquote:
Ja klopt maar jij hebt me overgehaald!quote:Op zondag 22 januari 2012 18:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sommige ajaxsupporters ook hoor, en daardoor ontstaat die achterlijke rivaliteit
[..]
sowieso Pato>Cissé
en ik dacht dat je Serie A kut vond?
Cissequote:Op zondag 22 januari 2012 18:35 schreef zerokil het volgende:
Ontopic:
Hoe speelt Pato?
Je spelt pace verkeerdquote:Op zondag 22 januari 2012 18:43 schreef zerokil het volgende:
[..]
Cisse was bij mij wel altijd een beest, zijn fysiek maakte veel goed.
geef het maar toe, je vond zijn pace ook awesome.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:43 schreef zerokil het volgende:
[..]
Cisse was bij mij wel altijd een beest, zijn fysiek maakte veel goed.
Xbox en zijn kleine kinderenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:44 schreef DannyDeko het volgende:
Oh shit een engels 17jarig kindje gaat me neersteken als die me ooit in real life tegen komt
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geef het maar toe, je vond zijn pace ook awesome.
Niet als jij hem eerst neersteektquote:Op zondag 22 januari 2012 18:44 schreef DannyDeko het volgende:
Oh shit een engels 17jarig kindje gaat me neersteken als die me ooit in real life tegen komt
Zeg dat Heskey hem gaat rapen, zal wel een KSI follower zijn dus die is wel zo droevig dat te geloven dat het echt gaat gebeuren.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:44 schreef DannyDeko het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeg dat Heskey hem gaat rapen, zal wel een KSI follower zijn dus die is wel zo droevig dat te geloven dat het echt gaat gebeuren.
ik heb deze reactie doorgestuurd naar Emile.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeg dat Heskey hem gaat rapen, zal wel een KSI follower zijn dus die is wel zo droevig dat te geloven dat het echt gaat gebeuren.
OOOOOH SNAAAAAAAHAAAAAP!!!!!quote:Op zondag 22 januari 2012 18:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb deze reactie doorgestuurd naar Emile.
lekker met Bent op LW spelen. En beter zet je Albrighton er nog even in.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:48 schreef DannyDeko het volgende:
Ach ik vertel ze altijd gewoon dat ze niet zo moeten ragen als ze zo slecht zijn. Kunnen ze al helemaal niet tegen
Maarja ik wilde ff 3-4-3 testen en heb een heerlijk paceabuse-sweaty-teampje ervoor samengesteld:
Bent - Aggie - Wallcot
IF Bellamy - Milner - Parker - nZogbia
Toure - Kompany - Luiz
Hart
![]()
Mijn voorhoede zal ook wel de reden zijn waarom die zo boos werd gok ik zo.
Geen Young op LW of Balequote:Op zondag 22 januari 2012 18:48 schreef DannyDeko het volgende:
Ach ik vertel ze altijd gewoon dat ze niet zo moeten ragen als ze zo slecht zijn. Kunnen ze al helemaal niet tegen
Maarja ik wilde ff 3-4-3 testen en heb een heerlijk paceabuse-sweaty-teampje ervoor samengesteld:
Bent - Aggie - Wallcot
Toure - Kompany - Luiz
Hart
![]()
Nee kostte me te veel. Was puur om te testen of ik 343 wat vindquote:
en IF Etherington.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:48 schreef DannyDeko het volgende:
Bent - Aggie - Wallcot
Toure - Kompany - Luiz
Hart
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:52 schreef n0ir het volgende:
Leuk al die spoilers voor de mensen die het om 7 uur willen kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steeds meer pace abusers spelen 3-4-3 en zetten hem dan meteen naar ultra defensive..dan heb je in de praktijk echt 7 verdedigers voor je eigen 16 hangen. Nu al zeker 5 keer tegen gekomen afgelopen dagen.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:48 schreef DannyDeko het volgende:
Bent - Aggie - Wallcot
Toure - Kompany - Luiz
Hart
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]GRRRR T&$F#@&*S ik moest weer klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die bodycheck op Rooney vond ik ook wel epic daar op de middenlijnquote:Op zondag 22 januari 2012 18:56 schreef Tim86 het volgende:
hahaha Wellbeck wilde achter zijn standbeen langs kappen en valt vol over zijn eigen benen
Ik ga wel op Z@pp Who's In Who's Out #WIWO kijkenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik doe het nog in een spoiler klikt ie er alsnog op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:01 schreef vandermar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Jonge, spoilerquote:
Doe dan ook meteen counterattackquote:Op zondag 22 januari 2012 18:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Steeds meer pace abusers spelen 3-4-3 en zetten hem dan meteen naar ultra defensive..dan heb je in de praktijk echt 7 verdedigers voor je eigen 16 hangen. Nu al zeker 5 keer tegen gekomen afgelopen dagen.
No way? Alle keepers in de eredivisie is lood om oud ijzer. Mihailov vind ik nog wel enigzins goed.quote:
Hoeveel had je ingezet?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:08 schreef Kamikazie het volgende:
Heel mijn toto goed, op PSV na....mijn eigen club laat me in de steek
Lood om oud ijzer. Beide zijn zelfde niveau, Mulder is niet slechter.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wij hebben een nog slechtere keeper dan Ajax.... Mulder![]()
Hij is homo? Misschien wil hij zo mannen lokken. Dat lijkt mij het enige logische bij hem.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom juicht die Lodeiro zo overdreven met z'n shirt uittrekken e.d terwijl hij hem niet eens gescoord heeft?
Die keeper van RKC gister was helemaal om te huilen. Wat die man allemaal aan het doen was..quote:Op zondag 22 januari 2012 19:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
No way? Alle keepers in de eredivisie is lood om oud ijzer. Mihailov vind ik nog wel enigzins goed.
Ik vond Zoet ook altijd wel aardig maar die is ook in een neerwaardse spiraal.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die keeper van RKC gister was helemaal om te huilen. Wat die man allemaal aan het doen was..
Was gisteren erg zwak ja, maar doet het verder uitstekend dit seizoen.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die keeper van RKC gister was helemaal om te huilen. Wat die man allemaal aan het doen was..
Huh, Zoet keept echt goed dit seizoen, dit is was dan tot nu toe zijn slechtste wedstrijd maar voor de rest is hij gewoon prima bezig.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond Zoet ook altijd wel aardig maar die is ook in een neerwaardse spiraal.
Hij begon dit seizoen echt heel goed maar naarmate het seizoen vordert begint hij matiger te spelen, het hele team gaat matiger spelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:14 schreef zerokil het volgende:
[..]
Huh, Zoet keept echt goed dit seizoen, dit is was dan tot nu toe zijn slechtste wedstrijd maar voor de rest is hij gewoon prima bezig.
Zoet niet hoor..dit is echt pas zijn eerste slechte wedstrijd.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij begon dit seizoen echt heel goed maar naarmate het seizoen vordert begint hij matiger te spelen, het hele team gaat matiger spelen.
4321quote:Op zondag 22 januari 2012 19:18 schreef zerokil het volgende:
Tim welke opstelling vindt jij het fijnst?
Nee, hij mag van zijn moeder niet heel de dag voetbal kijken.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:18 schreef zerokil het volgende:
@ Vandermar, gast kijk jij wel voetbal? Heel het stadion zat bijna elke wedstrijd Zoet te zingen dus hou effe op.
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:18 schreef zerokil het volgende:
@ Vandermar, gast kijk jij wel voetbal? Heel het stadion zat bijna elke wedstrijd Zoet te zingen dus hou effe op.
GJE, lijkt me iets voor jou.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, hij mag van zijn moeder niet heel de dag FOK! kijken.
Anders doet hij niks aan zijn school
Mooie ninja-editquote:
Nu moet ik wel zeggen dat het stadion hier wel tegenvaltquote:Op zondag 22 januari 2012 19:18 schreef zerokil het volgende:
Dat zijn heldenquote:Op zondag 22 januari 2012 19:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nu moet ik wel zeggen dat het stadion hier wel tegenvalt. Je hebt een hoek met supporters die een kwartier voor rust naar de kantine gaan en een kwartier erna weer naar buiten komen. Briljant
Overtoomquote:Op zondag 22 januari 2012 19:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Wie op rechts? Ik ga geen 12.000 coins neerleggen voor Beerens omdat 'ie toevallig wat pace heeft.
[ afbeelding ]
En zijn derde is gevallen.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:36 schreef zerokil het volgende:
Als Messi nou nog 1 scoort dan hebben we kans op nog een IF versie![]()
RCM? Goossensquote:Op zondag 22 januari 2012 19:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Wie op rechts? Ik ga geen 12.000 coins neerleggen voor Beerens omdat 'ie toevallig wat pace heeft.
[ afbeelding ]
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat EA nog met een IF Messi komt want de 99 versie bewaren ze voor TOTY denk ik.quote:
en nog duur ookquote:Op zondag 22 januari 2012 19:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Goeie, Anita schiet me nu ook te binnen, maar die blijkt vrij schaars te zijn op dit moment.
Overtoom of Andersson..die kunnen als CAM daar ook goed spelen..Jouw Elm heeft toch ook maar 7 chem?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Tentamen Psychologie lerenquote:
Ik zet mijn linksbenige middenvelders altijd op RCM.quote:
Sarpong laat ik graag staan, dus moet een Nederlander zijn die in de Eredivisie speelt (vanwege Rosales). Of ik moet een andere RB nemen.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:47 schreef laucas het volgende:
Serero linkt niet met Sarpong/Frimpong(?). Dan moet je op RW een eredivisie neerzetten.
Je hebt echt teveel keus op RW. Ik vind Biseswar ook heerlijk spelen. George is echt een tank op die positie met een goed schot en dan heb je Emnes nog.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:49 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sarpong laat ik graag staan, dus moet een Nederlander zijn die in de Eredivisie speelt (vanwege Rosales). Of ik moet een andere RB nemen.
Dan leef je echt onder een steen.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:51 schreef vandermar het volgende:
123 miljoen viewswtf. Voor het eerst dat ik het heb gekeken of van gehoord heb
lol ik ging hem net ook opzoekenquote:Op zondag 22 januari 2012 19:51 schreef vandermar het volgende:
123 miljoen viewswtf. Voor het eerst dat ik het heb gekeken of van gehoord heb
quote:
Waarom denk je dat dat filmpje zo vaak is bekeken?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:52 schreef vandermar het volgende:
[..]vind het nu al niets, vooral omdat er alleen wijven bij staan te kijken.
Justin Bieber praktijkenquote:Op zondag 22 januari 2012 19:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dat filmpje zo vaak is bekeken?
hoax je kan de keeper niet tackelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:54 schreef Longcat. het volgende:
Dit spel is kapot vies
90ste minuut staat 1-1 mijn keeper krijgt de bal word die geslide tackle geen rood/geel
is van achter en dan loopt die speler die mijn keeper zojuist onderuit heeft geslide gewoon rustig de goal in.
Hoeveel hebben ze daar eingelijk voor betaald? 3 miljoen ofzo? Het zou ook wel epic zijn als Sulejmani niet gaat verlengen. 16 miljoenquote:
Je moet deze kijken. Die dame op 0:11quote:Op zondag 22 januari 2012 19:52 schreef vandermar het volgende:
[..]vind het nu al niets, vooral omdat er alleen wijven bij staan te kijken.
Ja 3 miljoen, als Sulejmani niet bij gaat tekenen ga ik me echt kapot lachen. (maar die kans is 1%)quote:Op zondag 22 januari 2012 19:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoeveel hebben ze daar eingelijk voor betaald? 3 miljoen ofzo? Het zou ook wel epic zijn als Sulejmani niet gaat verlengen. 16 miljoen
Dunno, net alsof hij in de eredivisie wil blijven spelen bij een matige middenmotorquote:Op zondag 22 januari 2012 19:57 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja 3 miljoen, als Sulejmani niet bij gaat tekenen ga ik me echt kapot lachen. (maar die kans is 1%)
Wel als je de bal paast naar de keeper.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoax je kan de keeper niet tackelen.
Kun je allemaal checken op http://www.transfermarkt.co.uk/quote:Op zondag 22 januari 2012 19:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoeveel hebben ze daar eingelijk voor betaald? 3 miljoen ofzo? Het zou ook wel epic zijn als Sulejmani niet gaat verlengen. 16 miljoen
ja maar dat is ook vragen om problemen hequote:Op zondag 22 januari 2012 20:00 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Wel als je de bal paast naar de keeper.
Gewoon een re-release van de IF of SIF, hebben ze wel vaker gedaan vorig jaar.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:43 schreef laucas het volgende:
[..]
RCM? Goossens
[..]
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat EA nog met een IF Messi komt want de 99 versie bewaren ze voor TOTY denk ik.
In Engeland kan je mensen huren voor een korte periode..hij is al een paar keer voor 3 maanden verhuurd geweest..echt wazig. Kom je even langs als uitzendkracht vanwege wat blessuresquote:Op zondag 22 januari 2012 20:01 schreef laucas het volgende:
[..]
Kun je allemaal checken op http://www.transfermarkt.co.uk/
Zat bij van Aanholt te kijken.. die heeft al aardig wat clubs gehad voor zijn leeftijd
Nee, verhuren voor 3 maanden of zelfs korter is daar gebruikelijk..check bijv dit:quote:Op zondag 22 januari 2012 20:08 schreef zerokil het volgende:
Gewoon huurbasis met een optie dat ze je terug kunnen roepen, niks raars aan.
Nice team! Hoeveel heeft je dat ongeveer gekost?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:13 schreef vandermar het volgende:
Ik heb zin om Fifa te spelen met dit team
[ afbeelding ]
Morgen de hele dag maar even
Tering, Paint fuckt die kleuren wel zeg.
Hutchinson!quote:Op zondag 22 januari 2012 19:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Komt door .gifquote:Op zondag 22 januari 2012 20:13 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Opslaan als jpg i.p.v. gif kan helpen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:13 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Van Aanholt? Ja, verdedigende stats (heading en defending) zijn kut, maar ik merk er niets van. Speelt erg fijn en houdt bij mij Braafheid uit de basis, terwijl ik daar ook erg tevreden over was. Stuk of 20 wedstrijden mee gespeeld al.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:13 schreef laucas het volgende:
Heeft iemand 'm al uitgeprobeerd in het spel? Ben wel benieuwd, vooral in verdedigend opzicht.
Thanks voor de tip, had nog nooit van dat knipprogramma gehoord. Wel lekker makkelijk!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:14 schreef zerokil het volgende:
[..]
Nice team! Hoeveel heeft je dat ongeveer gekost?
Btw, gebruik Knipprogramma staat al op je PC als het goed is.
ja maar jij bent biased.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hutchinson!
Lijkt misschien niet de beste stats te hebben maar speelt erg fijn en is allroundHoge workrates aanvallend en verdedigend dus hij is overal op het veld te vinden
Ok, nog even aanschaffen dan.. misschien ipv Nelom als 2e keus achter Tiendalli.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van Aanholt? Ja, verdedigende stats (heading en defending) zijn kut, maar ik merk er niets van. Speelt erg fijn en houdt bij mij Braafheid uit de basis, terwijl ik daar ook erg tevreden over was. Stuk of 20 wedstrijden mee gespeeld al.
Rechtspoot op linksback vind ik echt irritant..ik speel graag mijn wingers aan over de lijn en bij een rechtspoot gaan die allemaal uitquote:Op zondag 22 januari 2012 20:18 schreef laucas het volgende:
[..]
Ok, nog even aanschaffen dan.. misschien ipv Nelom als 2e keus achter Tiendalli.
Stijgende heb ik het idee. Bij veel spelers zie ik ze niet meer voor lage bedragen erop staan als tijdens TOTY en net er voor.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:20 schreef Fenomeno het volgende:
Is de markt alweer stabiel na TOTY, of zijn de prijzen nog zakkende?
Niet natuurlijk nee maar ik moet zeggen dat ik er geen last van hebquote:Op zondag 22 januari 2012 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rechtspoot op linksback vind ik echt irritant..ik speel graag mijn wingers aan over de lijn en bij een rechtspoot gaan die allemaal uit
ik zou Enoh daar neerzetten.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh ik ben redelijk objectief hoor![]()
Makkelijk om zo te zeggen
ja dat kan.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:33 schreef vandermar het volgende:
Mijn huidige telefoonnummer kan ik dat overzetten naar een andere provider? Ik weet wel dat het kan blijven als ik bij T-Mobile blijf maar ik krijg de schurft aan t-mobile. Ik wil dus een andere provider maar dan wel met zelfde telefoonnummer omdat ik anders iedereen weer moet vragen en mijn nummer moet verspreiden wat nogal een tering karweitje is.
Kan die ook met Iphone? Misschien dat ik wel een iphone dan ga nemen maar moet maar even kijken welke htc er dan beschikbaar zijn. Zolang het wel maar iets is met veel internetquote:Op zondag 22 januari 2012 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat kan.
Tevens een tip: Simyo.
Wat is je budget dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:35 schreef poker4lifee het volgende:
nou dacht ff een mls bronze team te gaan maken in 41212, staat elke middenvelder voor +-4k op de marktplan gaat niet door dus
iemand een goedkope oplossing voor een bronze team? link erbij graag.
Moet echt iets hebben anders zware geld problemen
Zit je op PS3? Je mag mijn MLS bronzes wel hebben.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:35 schreef poker4lifee het volgende:
nou dacht ff een mls bronze team te gaan maken in 41212, staat elke middenvelder voor +-4k op de marktplan gaat niet door dus
iemand een goedkope oplossing voor een bronze team? link erbij graag.
Moet echt iets hebben anders zware geld problemen
quote:
yup, graag!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:38 schreef laucas het volgende:
[..]
Zit je op PS3? Je mag mijn MLS bronzes wel hebben.
zit misschien 1 bij die 1k waard is, dus veel zal dat niet helpenquote:
hmm niet dat ik weet, het is sowieso een sim only dus je moet zelf een telefoon kopen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan die ook met Iphone? Misschien dat ik wel een iphone dan ga nemen maar moet maar even kijken welke htc er dan beschikbaar zijn. Zolang het wel maar iets is met veel internet
Sowieso no go voor een studentquote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hmm niet dat ik weet, het is sowieso een sim only dus je moet zelf een telefoon kopen.
Ik hoef er niks voor terug.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zit misschien 1 bij die 1k waard is, dus veel zal dat niet helpen
www.dealdirect.nlquote:Op zondag 22 januari 2012 20:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso no go voor een student
T-Mobile heeft altijd cheap aanbiedingen maar dat netwerk is echt schurft.
chill man, tyvm. paar min wachten totdat m'n huidige veilingen van een paar kut kaarten afloopt en ik plek heb:Dquote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik hoef er niks voor terug.
Zet er maar drie op voor 149k start / 150 bin
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
www.dealdirect.nl
Altijd goede aanbiedingen.
wat wil je dan, 10 inch?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:54 schreef vandermar het volgende:
[..]thanks ouwe
O, zijn allemaal kleine grafbeeldschermpjes
Pak maar een Galaxy S2quote:Op zondag 22 januari 2012 20:54 schreef vandermar het volgende:
[..]thanks ouwe
O, zijn allemaal kleine grafbeeldschermpjes
lascelles CVquote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik hoef er niks voor terug.
Zet er maar drie op voor 149k start / 150 bin
k tyvm manquote:Op zondag 22 januari 2012 21:02 schreef laucas het volgende:
Ja daarom die starting/BIN zodat ik me niet de pleuris hoef te zoeken. Eerste twee moet je maar ff accepteren, me tradepile staat ook vol namelijk.
Ik ben net 20, geen eind 40quote:Op zondag 22 januari 2012 20:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat wil je dan, 10 inch?3,5 inch is prima.
Die galaxy ace van vodafone heeft mn pa ook
haha ja dat wordt extra aanvallend spelenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:06 schreef laucas het volgende:
Het is wel een 3-4-3 team
Die Jamaicaanse CM kun je het beste LCM zetten en Zusi RCM, rest spreekt voor zich.
Hoeveel wil je maximaal per maand kwijt zijn dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben net 20, geen eind 40wat moet ik met minder dan 3,7 inch
Dunnoquote:Op zondag 22 januari 2012 21:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoeveel wil je maximaal per maand kwijt zijn dan?
Ik wacht tot dit jaar klaar isquote:
Opzich wel te doen hoor, die CB's lopen zoveel gaten dicht.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha ja dat wordt extra aanvallend spelenen k thx zal ik doen
ben benieuwdquote:Op zondag 22 januari 2012 21:13 schreef laucas het volgende:
[..]
Opzich wel te doen hoor, die CB's lopen zoveel gaten dicht.
Zusi heeft een heel erg goed schot/vrije trap + zijn passing is prima.. Evans is veel minder.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ben benieuwddie zusi komt niet eens in de basis met die jamaicaan links en evans als rcm
ahh ja die eigenschappen zijn eigenlijk wel belangrijk ja lol, toch maar in de basis danquote:Op zondag 22 januari 2012 21:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Zusi heeft een heel erg goed schot/vrije trap + zijn passing is prima.. Evans is veel minder.
Hoe speel jij dan eigenlijk?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:23 schreef Pino0 het volgende:
sommige mensen.. echt
enige wat hij deed was in de 16 gwn dribbelen op en neer net zolang hij een vrije schietkans kreeg
niks spelers vrijspelen of steekballen, nee, gewoon vies spelen. afschieten die duitse hond
Sowieso mensen die dat de hele tijd doen. LT ingedrukt houden maar geen skills doen en draaien en kerenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:23 schreef Pino0 het volgende:
sommige mensen.. echt
enige wat hij deed was in de 16 gwn dribbelen op en neer net zolang hij een vrije schietkans kreeg
niks spelers vrijspelen of steekballen, nee, gewoon vies spelen. afschieten die duitse hond
probeer de 1-2 te vinden en dan een hoge steekbal tussendoor en dan 1op1 met de keeperquote:
haha ja, jammer genoeg jullie verloren van vvvquote:Op zondag 22 januari 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso mensen die dat de hele tijd doen. LT ingedrukt houden maar geen skills doen en draaien en keren
Dat is van hetzelfde niveau als dat je beschrijftquote:Op zondag 22 januari 2012 21:25 schreef Pino0 het volgende:
[..]
probeer de 1-2 te vinden en dan een hoge steekbal tussendoor en dan 1op1 met de keeper
of stoten en dan voorzetten met een kopballetje
Ach, terechte nederlaag. Ze moesten maar niet zo zwak spelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:25 schreef Pino0 het volgende:
[..]
haha ja, jammer genoeg jullie verloren van vvvfeyenoord vind ik wel mooie club altijd
maar ik ben echt niet goed ofzo hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is van hetzelfde niveau als dat je beschrijftals je het continue doet, dus geen enkele variatie.
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:27 schreef Pino0 het volgende:
[..]
maar ik ben echt niet goed ofzo hoorik weet geen andere mogelijkheden
af en toe een corner of een vrije trap die er wel is in gaat maar ik win wel denk ik 1 op de 4/5 online
Dus Elia, Ben Arfa, etc. zijn gewoon fake voetballers?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:29 schreef Pino0 het volgende:
skills vind ik fake voetbal en daarvoor koop ik geen fifa, dan kan je beter fifa 12 spelen imo
nee maar ik heb zon hekel aan iemand die ronaldo choppend het veld over gaatquote:Op zondag 22 januari 2012 21:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dus Elia, Ben Arfa, etc. zijn gewoon fake voetballers?
Dat is waar, maar dat is wel makkelijk te verdedigenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:34 schreef Pino0 het volgende:
[..]
nee maar ik heb zon hekel aan iemand die ronaldo choppend het veld over gaat
komop man
Slidingsquote:Op zondag 22 januari 2012 21:53 schreef Longcat. het volgende:
JEZUS CHRISTUS WAT IS DIT WEER ZWAAR IRRITANT HOOR
JA OUDE LONGCAT HEEFT WEER EEN GOEDE TEGENSTANDER GESPOT
IEMAND DIE HET BUTTONTJE X NEUKT. WAT IK VROEGER DEED MAAR WAT IS DAT TOCH ZWAAR IRRITANT OPA LONGCAT DACHT OM HEM IS TERUG TE PAKKEN OM OOK OP X TE NEUKEN JA 3X GEEL 1X ROOD VOOR MIJN TEAM. EN WAT KRIJGT HIJ? 1X GEEL.
TERWIJL HIJ ME 20X HEEFT GETACKLED ACHTER ZIJKANT ALLES. EN TOCH DENKT DIE KUT SCHEIDSRECHTER OM NIET TE FLUITEN. IK DOE STANDING TACKLE JA HOOR GEEL.
NU IS ME CONTROLLER OOK IS KAPOT. EN WAT DENKT DIE GRAPPIGE TEGENSTANDER?
HIJ MESSAGE ME MET L2 TACKLE NUB LOLOLOL. WTF IS DEZE SHIT
Pino!?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:53 schreef Longcat. het volgende:
JEZUS CHRISTUS WAT IS DIT WEER ZWAAR IRRITANT HOOR
JA OUDE LONGCAT HEEFT WEER EEN GOEDE TEGENSTANDER GESPOT
IEMAND DIE HET BUTTONTJE X NEUKT. WAT IK VROEGER DEED MAAR WAT IS DAT TOCH ZWAAR IRRITANT OPA LONGCAT DACHT OM HEM IS TERUG TE PAKKEN OM OOK OP X TE NEUKEN JA 3X GEEL 1X ROOD VOOR MIJN TEAM. EN WAT KRIJGT HIJ? 1X GEEL.
TERWIJL HIJ ME 20X HEEFT GETACKLED ACHTER ZIJKANT ALLES. EN TOCH DENKT DIE KUT SCHEIDSRECHTER OM NIET TE FLUITEN. IK DOE STANDING TACKLE JA HOOR GEEL.
NU IS ME CONTROLLER OOK IS KAPOT. EN WAT DENKT DIE GRAPPIGE TEGENSTANDER?
HIJ MESSAGE ME MET L2 TACKLE NUB LOLOLOL. WTF IS DEZE SHIT
Welke?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mooie sig met al die quote en img tags
Hey kill, wat is je PSN?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:34 schreef Pino0 het volgende:
[..]
nee maar ik heb zon hekel aan iemand die ronaldo choppend het veld over gaat
komop man
en nee miss volgende x ik ga zo ff eten halen en dan serie kijken (K)
Achja elke dag is er weer iemand anders de klos.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vandaag is Longcat de rager.Mooi is dat.
Ik heb alleen al een rage-quote in m'n sig.
Moet jij niet eco leren?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
sowieso mensen die lopen te haten op elke manier van fifa spelenhet is ook nooit goed he.
Robbie Findleyquote:Op zondag 22 januari 2012 22:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Welke snelle negert speelt bij Nottingham?
Ik haat niet. Ik vind het gewoon niet leuk. Inplaats van alleen op x te drukken als enige defensie modus. kun je ook iets anders proberen.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
sowieso mensen die lopen te haten op elke manier van fifa spelenhet is ook nooit goed he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |