Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OSM competitie inschrijvingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlquote:Vandermar (steef91)
Dudeweiser (Kevin Guardiola)
Kamikazie (????)
StijnDa??? (???)
Reemi (???)
GJE (????)
[ Bericht 0% gewijzigd door vandermar op 22-01-2012 18:03:30 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Wat?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Beerens is ook zo achterlijk duur. 12.000 coins
Ik hoop hetquote:Op zondag 22 januari 2012 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:
ik doe trouwens een wilde voorspelling:
PSV scoort in de 90ste minuut de 0-1.
huh?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Beerens is ook zo achterlijk duur. 12.000 coins
Als dat zo is dan verkoop ik mijne ookquote:Op zondag 22 januari 2012 17:54 schreef Dudeweiser het volgende:
ah, Beerens wordt gepricefixed. Klootzakken.
als ze verliezen wel. Maar dat zal wel niet. Ik voorspel een sweaty goal in de 90ste minuut. en de 1-2 diep in de verlenging.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
wordt spannend zo in de Eredivisie!
Ik verwacht dat het ook gelijk blijft in de verlenging, en dat PSV met penalty's wint.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ze verliezen wel. Maar dat zal wel niet. Ik voorspel een sweaty goal in de 90ste minuut. en de 1-2 diep in de verlenging.
Hou op manquote:Op zondag 22 januari 2012 18:01 schreef Dudeweiser het volgende:
jammer
nou sweaty 1-2 in de 90ste minuut dan.
verlenging, extra tijd, allemaal hetzelfdequote:Op zondag 22 januari 2012 18:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het ook gelijk blijft in de verlenging, en dat PSV met penalty's wint.
Jailbaitquote:
Touchéquote:
En daarna gewoon klaar voor de hele dag?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:08 schreef vandermar het volgende:
Morgen 9 uur een meerkeuze tentamen van 24 vragen met A en B als mogelijkhedenna een half uur mag je pas weg FML. Zonet oefentoets gemaakt en 16 van de 24 goed. Dat is een 7
Jup en donderdag weer voor tentamen waarme een voldoende makkelijk moet zijn als je goed met wetboeken overweg kan.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En daarna gewoon klaar voor de hele dag?
Je bent wel 3 dagen vrij in de week manquote:Op zondag 22 januari 2012 18:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup en donderdag weer voor tentamen waarme een voldoende makkelijk moet zijn als je goed met wetboeken overweg kan.
En dan volgende week vrij maar moet nog wel 2 verslagen en 1 opdracht van zelfsturingmaken. Klere veel werk is dat.
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:10 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ga ook HBO doen als ik vandermar's leven zo lees
Welke opleiding doe je?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup en donderdag weer voor tentamen waarme een voldoende makkelijk moet zijn als je goed met wetboeken overweg kan.
En dan volgende week vrij maar moet nog wel 2 verslagen en 1 opdracht van zelfsturingmaken. Klere veel werk is dat.
Dit, beetje chillen en half uur naar school per dagquote:Op zondag 22 januari 2012 18:10 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ga ook HBO doen als ik vandermar's leven zo lees
Armero had ook nog een goal.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:11 schreef Tobi-wan het volgende:
Miccoli 1 goal 3 assists.
Armero 2 assists.
Ibrahimovic 2 goals
Totti 2 goals
Di Natale 1 goal
Ik ga denk maar even wat Serie A spelers lobbyen.
HBO rechten, echt makkelijkquote:
Afgelopen week moest ik in totaal een half uur verspreid over 3 dagenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit, beetje chillen en half uur naar school per dag
Beiden gedaan?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Verschil tussen HBO en universitair is echt bizar groot. HBO is eigenlijk gewoon hetzelfde als middelbare school, je kan gewoon lekker aankloten en het zonder te veel moeite halen.
Met mijn opleiding kan het in ieder geval wel. Als je je bachelor hebt kan je Master aan de uni doen in 2 jaar ipv 4 jaar.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Want ik zit dus te twijfelen of ik na mijn havo nog vwo zal doen en dan bachelor > master
Met mijn HBO accountancy ben ik toch wel veel meer tijd kwijt.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
HBO rechten, echt makkelijkniets uitvoeren en alles halen lol. Zit nu zo rond de 20 studiepunten en met deze 2 tentamens kan ik er 6 halen en met zelfsturing nog 4. Zit na 2 periodes dan op 30 lol. Moet nog 10 halen om naar volgend jaar te mogen.
[..]
Afgelopen week moest ik in totaal een half uur verspreid over 3 dagen
Want jij doet rechten?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met mijn opleiding kan het in ieder geval wel. Als je je bachelor hebt kan je Master aan de uni doen in 2 jaar ipv 4 jaar.
Ja op de ene site staat dat het een goal van Armero is en op de andere dat het een eigen doelpunt is.quote:
Eerst 2x universitaire opleiding begonnen, toen door omstandigheden gestopt. Heb daar wel spijt van want bij HBO ben ik nog geen uitdaging tegen gekomen. Maar eerst maar dit afmaken en dan kijken of er nog een interessante master te vinden is.quote:
Wat? Master is nooit vier jaar.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met mijn opleiding kan het in ieder geval wel. Als je je bachelor hebt kan je Master aan de uni doen in 2 jaar ipv 4 jaar.
Hij bedoelt dat je niet eerst je bachelor hoeft te halen als je HBO hebt gedaan.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat? Master is nooit vier jaar.
Nee maar normaal moet je Uni 4 jaar doen. Als je Bachelor hebt 2 jaar en dan heb je je master. Zo bedoel ik dat.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat? Master is nooit vier jaar.
Ah zo, één schakeljaar en één jaar Master inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee maar normaal moet je Uni 4 jaar doen. Als je Bachelor hebt 2 jaar en dan heb je je master. Zo bedoel ik dat.
VVVquote:Op zondag 22 januari 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
6-4 van utrecht verliezen en alsnogUtrecht
Vandaag welquote:Op zondag 22 januari 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
Beter degradeerd die pauper clubquote:
ze hebben PSV toch mooi in bedwang gehouden? Waarom moet je nou steeds Ajax in de vergelijking trekken?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
Vind ik leukquote:Op zondag 22 januari 2012 18:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze hebben PSV toch mooi in bedwang gehouden? Waarom moet je nou steeds Ajax in de vergelijking trekken?
The Oxladquote:Op zondag 22 januari 2012 18:33 schreef Thorb het volgende:
Wat een verademing die AOC vergeleken met die andere blinde gasten. Hoe durf je deze jongen zo weinig op te stellen
Gelukkig is deze zomer de bevrijding, zijn contract loopt af. Volgend jaar dus gewoon elke wedstrijd The Ox.quote:
Triest ja, maar zo denkt de gemiddelde Feyenoordsupporter standaard heb ik het idee...quote:Op zondag 22 januari 2012 18:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze hebben PSV toch mooi in bedwang gehouden? Waarom moet je nou steeds Ajax in de vergelijking trekken?
Pato by far. Veel beter vind ik. Sterker aan de bal, beter schot, allround beter.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:35 schreef zerokil het volgende:
Ontopic:
Hoe speelt Pato?
Pato of Cisse in een 4-2-3-1 systeem.
Pato. No doubt.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:35 schreef zerokil het volgende:
Ontopic:
Hoe speelt Pato?
sommige ajaxsupporters ook hoor, en daardoor ontstaat die achterlijke rivaliteitquote:Op zondag 22 januari 2012 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Triest ja, maar zo denkt de gemiddelde Feyenoordsupporter standaard heb ik het idee...
sowieso Pato>Cisséquote:Op zondag 22 januari 2012 18:35 schreef zerokil het volgende:
Ontopic:
Hoe speelt Pato?
Beter een gelijkspel uit tegen utrecht dan een verlies uit in venloquote:
Ja klopt maar jij hebt me overgehaald!quote:Op zondag 22 januari 2012 18:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sommige ajaxsupporters ook hoor, en daardoor ontstaat die achterlijke rivaliteit
[..]
sowieso Pato>Cissé
en ik dacht dat je Serie A kut vond?
Cissequote:Op zondag 22 januari 2012 18:35 schreef zerokil het volgende:
Ontopic:
Hoe speelt Pato?
Je spelt pace verkeerdquote:Op zondag 22 januari 2012 18:43 schreef zerokil het volgende:
[..]
Cisse was bij mij wel altijd een beest, zijn fysiek maakte veel goed.
geef het maar toe, je vond zijn pace ook awesome.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:43 schreef zerokil het volgende:
[..]
Cisse was bij mij wel altijd een beest, zijn fysiek maakte veel goed.
Xbox en zijn kleine kinderenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:44 schreef DannyDeko het volgende:
Oh shit een engels 17jarig kindje gaat me neersteken als die me ooit in real life tegen komt
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geef het maar toe, je vond zijn pace ook awesome.
Niet als jij hem eerst neersteektquote:Op zondag 22 januari 2012 18:44 schreef DannyDeko het volgende:
Oh shit een engels 17jarig kindje gaat me neersteken als die me ooit in real life tegen komt
Zeg dat Heskey hem gaat rapen, zal wel een KSI follower zijn dus die is wel zo droevig dat te geloven dat het echt gaat gebeuren.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:44 schreef DannyDeko het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeg dat Heskey hem gaat rapen, zal wel een KSI follower zijn dus die is wel zo droevig dat te geloven dat het echt gaat gebeuren.
ik heb deze reactie doorgestuurd naar Emile.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeg dat Heskey hem gaat rapen, zal wel een KSI follower zijn dus die is wel zo droevig dat te geloven dat het echt gaat gebeuren.
OOOOOH SNAAAAAAAHAAAAAP!!!!!quote:Op zondag 22 januari 2012 18:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb deze reactie doorgestuurd naar Emile.
lekker met Bent op LW spelen. En beter zet je Albrighton er nog even in.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:48 schreef DannyDeko het volgende:
Ach ik vertel ze altijd gewoon dat ze niet zo moeten ragen als ze zo slecht zijn. Kunnen ze al helemaal niet tegen
Maarja ik wilde ff 3-4-3 testen en heb een heerlijk paceabuse-sweaty-teampje ervoor samengesteld:
Bent - Aggie - Wallcot
IF Bellamy - Milner - Parker - nZogbia
Toure - Kompany - Luiz
Hart
![]()
Mijn voorhoede zal ook wel de reden zijn waarom die zo boos werd gok ik zo.
Geen Young op LW of Balequote:Op zondag 22 januari 2012 18:48 schreef DannyDeko het volgende:
Ach ik vertel ze altijd gewoon dat ze niet zo moeten ragen als ze zo slecht zijn. Kunnen ze al helemaal niet tegen
Maarja ik wilde ff 3-4-3 testen en heb een heerlijk paceabuse-sweaty-teampje ervoor samengesteld:
Bent - Aggie - Wallcot
Toure - Kompany - Luiz
Hart
![]()
Nee kostte me te veel. Was puur om te testen of ik 343 wat vindquote:
en IF Etherington.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:48 schreef DannyDeko het volgende:
Bent - Aggie - Wallcot
Toure - Kompany - Luiz
Hart
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:52 schreef n0ir het volgende:
Leuk al die spoilers voor de mensen die het om 7 uur willen kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steeds meer pace abusers spelen 3-4-3 en zetten hem dan meteen naar ultra defensive..dan heb je in de praktijk echt 7 verdedigers voor je eigen 16 hangen. Nu al zeker 5 keer tegen gekomen afgelopen dagen.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:48 schreef DannyDeko het volgende:
Bent - Aggie - Wallcot
Toure - Kompany - Luiz
Hart
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]GRRRR T&$F#@&*S ik moest weer klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die bodycheck op Rooney vond ik ook wel epic daar op de middenlijnquote:Op zondag 22 januari 2012 18:56 schreef Tim86 het volgende:
hahaha Wellbeck wilde achter zijn standbeen langs kappen en valt vol over zijn eigen benen
Ik ga wel op Z@pp Who's In Who's Out #WIWO kijkenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik doe het nog in een spoiler klikt ie er alsnog op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:01 schreef vandermar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Jonge, spoilerquote:
Doe dan ook meteen counterattackquote:Op zondag 22 januari 2012 18:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Steeds meer pace abusers spelen 3-4-3 en zetten hem dan meteen naar ultra defensive..dan heb je in de praktijk echt 7 verdedigers voor je eigen 16 hangen. Nu al zeker 5 keer tegen gekomen afgelopen dagen.
No way? Alle keepers in de eredivisie is lood om oud ijzer. Mihailov vind ik nog wel enigzins goed.quote:
Hoeveel had je ingezet?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:08 schreef Kamikazie het volgende:
Heel mijn toto goed, op PSV na....mijn eigen club laat me in de steek
Lood om oud ijzer. Beide zijn zelfde niveau, Mulder is niet slechter.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wij hebben een nog slechtere keeper dan Ajax.... Mulder![]()
Hij is homo? Misschien wil hij zo mannen lokken. Dat lijkt mij het enige logische bij hem.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom juicht die Lodeiro zo overdreven met z'n shirt uittrekken e.d terwijl hij hem niet eens gescoord heeft?
Die keeper van RKC gister was helemaal om te huilen. Wat die man allemaal aan het doen was..quote:Op zondag 22 januari 2012 19:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
No way? Alle keepers in de eredivisie is lood om oud ijzer. Mihailov vind ik nog wel enigzins goed.
Ik vond Zoet ook altijd wel aardig maar die is ook in een neerwaardse spiraal.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die keeper van RKC gister was helemaal om te huilen. Wat die man allemaal aan het doen was..
Was gisteren erg zwak ja, maar doet het verder uitstekend dit seizoen.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die keeper van RKC gister was helemaal om te huilen. Wat die man allemaal aan het doen was..
Huh, Zoet keept echt goed dit seizoen, dit is was dan tot nu toe zijn slechtste wedstrijd maar voor de rest is hij gewoon prima bezig.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond Zoet ook altijd wel aardig maar die is ook in een neerwaardse spiraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |