Nee man. Dat voorkomen de trainers echt wel. Het probleem is gewoon dat we een aansluitende schakel tussen middenveld en aanval misten op techniek (normaal Ahmadi) en op 'kracht' (normaal Guidetti, het schuiven van "Kuijt" principe).quote:Op zondag 22 januari 2012 16:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal al bezig met volgende week en kwamen ze er vanmorgen om 11 uur achter dat er vanmiddag ook nog een wedstrijdje op het programma stond.
Nou...als deze man geen knippie heeft gehad weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
HIJ STAAT OP DE LOER VRIEND
Dat kwam iig. niet als een verrassingquote:Op zondag 22 januari 2012 16:38 schreef Caland het volgende:
Kunnen we vandaag niet gewoon constateren wat we al wisten? De basis 11 is meer dan prima, als er een paar wegvallen is de josti band er echter niets bij...
Maar ook de manier waarop: die ballen moet je gewoon hard wegverdedigen. Tot twee keer toe schiet je hem tegen een ploeggenoot aan.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:38 schreef H.M.Murdock het volgende:
In 5 minuten 2 tegengoals. Kom op zeg, daarbij leg je de bal bijna panklaar voor die koekenbakkers.
19quote:Op zondag 22 januari 2012 16:39 schreef Typisch het volgende:
Die Huigevoort oid was echt ruk. Hoe oud is hij?
Mwa was niet zoveel aan die hand bij de kaart. Vond Makkelie ook niet echt super.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:39 schreef Typisch het volgende:
Ook niet helemaal waar. Gewoon veel te ongecontroleerd. Vond hem niet per definitie teleurstellen ofzo, gewoon wat wild. Zie je vaker bij debutanten.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:39 schreef Typisch het volgende:
Komt omdat er 8 man in de 16 meter staanquote:Op zondag 22 januari 2012 16:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar ook de manier waarop: die ballen moet je gewoon hard wegverdedigen. Tot twee keer toe schiet je hem tegen een ploeggenoot aan.
Is ook niet zijn positie.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:39 schreef Typisch het volgende:
Ga er toch vanuit dat Guidetti gewoon speelt.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:36 schreef Caland het volgende:
Volgende week dus Cissé - Fernandez - Schaken.
My god...
Ik niet. Zal wel teveel z'n vuisten gebald hebben ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:40 schreef eight het volgende:
[..]
Ga er toch vanuit dat Guidetti gewoon speelt.
Ja komop zeg hoe lang duurt een griep nouquote:Op zondag 22 januari 2012 16:40 schreef eight het volgende:
[..]
Is te hopen jaquote:Op zondag 22 januari 2012 16:40 schreef eight het volgende:
[..]
Totdat je beter bent.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja komop zeg hoe lang duurt een griep nou.
Er is nog een herstelperiode na de griep nodig om weer in vorm te komen. Als hij nu nog hoge koorts heeftquote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Realistisch dus.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Geen dreiging. Teveel persoonlijke fouten in de verdediging.
Inderdaad, desnoods vreet ie 3 kilo ibuprofen per dag in de komende week, ken mij het schelen, hij moet meedoen gewoon.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
Guidetti daalt anders wel in mijn achting hoor. Ik zou met 40 graden griep nog tegen de joden kunnen voetballen, puur op emotie. Als hij zo erg ''zijn vuisten balt'' denkend aan de neuzen, mag hij zijn best gaan doen ook zeg.
Niet overdrijven. Als je jezelf vreselijk slap voelt kun je beter iemand anders laten spelen. Dat is toch gewoon logisch? Is ook niet aan je bankzitters te verkopen als trainer.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
Guidetti daalt anders wel in mijn achting hoor. Ik zou met 40 graden griep nog tegen de joden kunnen voetballen, puur op emotie. Als hij zo erg ''zijn vuisten balt'' denkend aan de neuzen, mag hij zijn best gaan doen ook zeg.
Volproppen met prednison desnoods, de pleuris hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Inderdaad, desnoods vreet ie 3 kilo ibuprofen per dag in de komende week, ken mij het schelen, hij moet meedoen gewoon.
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
Man man man, wat een slap gelul zegquote:Op zondag 22 januari 2012 16:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Inderdaad, desnoods vreet ie 3 kilo ibuprofen per dag in de komende week, ken mij het schelen, hij moet meedoen gewoon.
Ja zoals altijd een heldere en rustige analyse. Goede gevoel van voor de winterstop is overigens nu wel helemaal weg.quote:
Kerel vreet echt alleen maar pizza en KFC volgens mij hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef eight het volgende:
Blijft vreemd dat die gast zo vaak ziek is. Misschien moet die eens ophouden met iedere dag fastfood eten.
Ik hoor dat de vriendin van Guiddeti ook veel wiet rooktquote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef eight het volgende:
Blijft vreemd dat die gast zo vaak ziek is. Misschien moet die eens ophouden met iedere dag fastfood eten.
En bij Vapianosquote:Op zondag 22 januari 2012 16:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kerel vreet echt alleen maar pizza en KFC volgens mij hoor
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
Helemaal mee eens. Roep het al maanden, maar er wordt iedere keer om gelachen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef eight het volgende:
Wij is ook niet helemaal goed bij d'r kokosnoot hoor, zoek maar eens filmpjes van dat mens op youtube, die is echt niet goed wijsquote:Op zondag 22 januari 2012 16:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik hoor dat de vriendin van Guiddeti ook veel wiet rookt
Ja, en ik heb gehoord dat Guidetti elke dag een spuit in z'n arm zet.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik hoor dat de vriendin van Guiddeti ook veel wiet rookt
Ja echt jij roept dat voortdurend inderdaad, al maandenlang! En de rest maar lachen. Nou, nu zien we dus wie er gelijk heeft: jij.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Roep het al maanden, maar er wordt iedere keer om gelachen.
Voordat je het een griep kan noemen heb je er zeker 10 dagen hele erg last van, anders is het geen griep.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Natuurlijk proces. Als jij 1 gestoorde aap bij een gezonde aap zet in een klein hok dan wordt die gezonde ook gestoord ipv andersom.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wij is ook niet helemaal goed bij d'r kokosnoot hoor, zoek maar eens filmpjes van dat mens op youtube, die is echt niet goed wijs
Hij zet toch steeds van die grote bekken op over hoe hij droomt dat de wedstrijd tegen Ajax vandaag is en hoe hij zijn vuisten balt en de opmerking "Een hattrick tegen Ajax? Waarom niet?".quote:
Anders loop je niet zo bijdehand te doen droeftoeter. Dat mag ik toch gewoon zeggen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja echt jij roept dat voortdurend inderdaad, al maandenlang! En de rest maar lachen. Nou, nu zien we dus wie er gelijk heeft: jij.
Nee joh, hij vreet slecht en daarom is hij ziek. Kapitein roept dat al maanden, die heeft er kijk op.quote:
deze?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wij is ook niet helemaal goed bij d'r kokosnoot hoor, zoek maar eens filmpjes van dat mens op youtube, die is echt niet goed wijs
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, hij vreet slecht en daarom is hij ziek. Kapitein roept dat al maanden, die heeft er kijk op.
Ja maar tegenwoordig noemt iedereen een verkoudheid al een griepquote:Op zondag 22 januari 2012 16:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Voordat je het een griep kan noemen heb je er zeker 10 dagen hele erg last van, anders is het geen griep.
Ga een end fietsen man met je trieste gevit.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, hij vreet slecht en daarom is hij ziek. Kapitein roept dat al maanden, die heeft er kijk op.
Ik kan er prima op leven. Lekker man, is toch heerlijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)i-in-rotterdam-.htmlquote:John Guidetti is vandaag in Rotterdam achtergebleven. De Zweedse aanvaller heeft in tegenstelling tot eerdere berichtgeving geen griep, maar de spits kampt met ontstoken amandelen, waardoor hij vandaag niet met de manschappen van Ronald Koeman kan meespelen in het duel tegen VVV-Venlo. Jan Dirk Stouten meldt dat Guidetti vandaag het ziekenhuis heeft verlaten, waar hij gisteren opgenomen was.
De verslaggever van RTV Rijnmond weet ook te melden dat de inzetbaarheid van publiekslieveling voor het volgende duel tegen Ajax nog onzeker is. De clubarts bevestigt tegenover het regionale medium dat Guidetti nog een aantal dagen rust moet houden, voordat hij de training weer kan hervatten.
Ach joh, ben jij nooit jong geweest? Laat zo'n meid lekker joh.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je mag het gewoon zeggen, net als ik het mag zeggen dat ik het irritant vind hoe jij je eigen gelijk steeds wilt halen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Anders loop je niet zo bijdehand te doen droeftoeter. Dat mag ik toch gewoon zeggen.
Dat zijn mietjes, die horen niet in rotterdam.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar tegenwoordig noemt iedereen een verkoudheid al een griep.
Een nickelson, ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:49 schreef Muto het volgende:
Amandelinfectie ontstaat door een bacterie of door pfeifer. Dat heeft totaal niet te maken met wiet roken of fastfood eten.
Guidetti moet gewoon een goede jas kopen.
Heeft gewoon niets te doen, leeft van d'r vriend z'n geld en heeft verder niets te doen. Ja, dan ga je zulke filmpjes makenquote:
Mjoh laat zo'n kind joh. Zelf nooit jong geweest?quote:
Flikker jij dan lekker op met die "ik zeg het al tijden" zinnetjes van je, zelfingenomen wijsneus.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga een end fietsen man met je trieste gevit.
quote:RTV Rijnmond meldt dat de kleedkamer van Feyenoord voorlopig dicht blijft. Ronald Koeman zou uitgebreid in gesprek zijn met zijn spelersgroep over de wedstrijd. Ze zullen zich pas later bij de media melden.
Stond jij zo idioot te doen toen je jong was?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mjoh laat zo'n kind joh. Zelf nooit jong geweest?
Geweldig ook om te zien hoe die sfeer na 1 wedstrijd totaal is omgeslagen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
Toch wel mooi joh. Al die knowhow hier.
Psychologen, artsen, gedragswetenschappers. Dat dit kan in het Feijenoord-topic.
Een gemiddelde user is dan ook academicusquote:Op zondag 22 januari 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
Psychologen, artsen, gedragswetenschappers. Dat dit kan in het Feijenoord-topic.
Uh, wat? Mike Bodde dacht daar toch echt anders over.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat zijn mietjes, die horen niet in rotterdam.
Gast, ik studeer Economie op universitair niveau. Dus, wie heeft er verstand van amandelinfecties? Juist, dus ik heb gewoon gelijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
Iedereen meteen geďrriteerd..quote:Op zondag 22 januari 2012 16:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geweldig ook om te zien hoe die sfeer na 1 wedstrijd totaal is omgeslagen.
Geen psycholoog, arts en gedragswetenschapper zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
Je ziet spoken man. Het is een fucking forum...mensen willen in de regel hun gelijk halen. Waarom zou je je mening anders verkondigen. Niet zo huilen en gewoon weer aardig tegen elkaar doen. Het is gewoon een kutpot geweest en we zijn allemaal chagrijnig.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Je mag het gewoon zeggen, net als ik het mag zeggen dat ik het irritant vind hoe jij je eigen gelijk steeds wilt halen.
Anders noem je nog een keer hoe jij meteen al zei dat ze Janssen moesten halen ipv Hofs, maar dat de hele wereld je uitlachte.
Dat was eerst niet verplicht? Viezerikken, ja zo krijg je wel ontstekingen in je team.twitter:MegaFeyenoord twitterde op zondag 22-01-2012 om 16:49:17Opmerkelijk late interviews van #Feyenoorders die eerst verplicht moeten douchen. reageer retweet
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Gast, ik studeer Economie op universitair niveau. Dus, wie heeft er verstand van amandelinfecties? Juist, dus ik heb gewoon gelijk.
Niet alleen toen hij jong was.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stond jij zo idioot te doen toen je jong was?
Voedingsdeskundigen!?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
Nou ik ben geen wijf, maar ik heb genoeg idioots gedaan hoor! Ben alleen niet echt camerageil ofzo dus dat is nou weer net niet mijn shit.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stond jij zo idioot te doen toen je jong was?
Hoeveel had je op Feyenoord gezet man?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
.
Ik wist overigens niet dat hij een amandelinfectie had. Dat maakt het een HEEL ander verhaal.
De meesten hielden gewoon rekening met dit, want als je een beetje terugleest hoor je er veel zeggen dat het gewoon een lastige kut wedstrijd zou worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
NEEquote:Op zondag 22 januari 2012 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je ziet spoken man. Het is een fucking forum...mensen willen in de regel hun gelijk halen. Waarom zou je je mening anders verkondigen. Niet zo huilen en gewoon weer aardig tegen elkaar doen. Het is gewoon een kutpot geweest en we zijn allemaal chagrijnig.
Vrede?
Als er nou 1 wedstrijd voorspelbaar was dan was dat deze wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De meesten hielden gewoon rekening met dit, want als je een beetje terugleest hoor je er veel zeggen dat het gewoon een lastige kut wedstrijd zou worden.
En dat Feyenoord verliest is helemaal niet vreemd, want het hele seizoen is zo onvoorspelbaar als wat.
En wat doe je hier sowieso, pleur lekker op naar je neuzentopic en ga het daar lekker over jullie eigen problemen hebben, retard.
Ja, en Mokotjo speelde kut. Of toch niet. Of toch wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
Kortom : Guidetti moet een dikkere jas kopen, Guidetti moet beter eten (dit roept kapiteintje overigens al maanden), zijn vriendin rookt wiet en is tevens knettergek.
Eens ?
Dit dus.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
NEE
Nou vooruit dan maar.![]()
Het is weer even terug naar vorig seizoen. Vanavond geen studio sport kijken dus.
Niets, als je in dit topic meelas had je geweten dat ik nog even de ''winterstop'' doortrek wegens te onvoorspelbaar. AZ - Ajax verwachtte ik winst AZ (had ik fout gehad) en Feijenoord verlies (had ik goed gehad).quote:Op zondag 22 januari 2012 16:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoeveel had je op Feyenoord gezet man?
Als het ondermaats is, is het ondermaats. Dan mag dat best gezegd worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
+ Ze is spuuglelijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
Kortom : Guidetti moet een dikkere jas kopen, Guidetti moet beter eten (dit roept kapiteintje overigens al maanden), zijn vriendin rookt wiet en is tevens knettergek.
Eens ?
Een wedstrijd tegen VVV met dit spelersmateriaal moet je standaard winnenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er nou 1 wedstrijd voorspelbaar was dan was dat deze wel.
Wel geil.quote:
Ja, was het maar zo simpel.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Een wedstrijd tegen VVV met dit spelersmateriaal moet je standaard winnen
quote:Kleedkamer blijft voorlopig dicht, Koeman in gesprek met spelers
RTV Rijnmond meldt dat de kleedkamer van Feyenoord voorlopig dicht blijft. Ronald Koeman zou uitgebreid in gesprek zijn met zijn spelersgroep over de wedstrijd. Ze zullen zich pas later bij de media melden.
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
Eens ?
Echt he. Had jij nog ge''1X'ed? Ik heb het maar niet gedaan, ook al was de kans dat dit gebeurde 99%quote:Op zondag 22 januari 2012 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er nou 1 wedstrijd voorspelbaar was dan was dat deze wel.
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou d'r wel geven hoor. Een fles GHB.
Toch had ik gehoopt dat ze wat verder zouden zijn. Maar zonder bepaalde sleutelspelers is het zeer middelmatig, en er stond niemand op om de ploeg bij de hand te nemen. Clasie heeft er de rol niet voor en Bakkal is te flets.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En dat Feyenoord verliest is helemaal niet vreemd, want het hele seizoen is zo onvoorspelbaar als wat.
Mooi pak ze maar aan koemanquote:
Die GHB dan voor jezel, want ze is me toch een partij lelijk!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou d'r wel geven hoor. Een fles GHB.
Leerdam een bamboestok geven en hem even z'n gang laten gaan.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
En terecht dat die deur dichtblijft. Dit zijn echt cruciale momenten waar je als trainer jezelf moet laten gelden. Spelers vanonder de douche terugroepen om te gaan zitten en die donderpreek te ondergaan.
wat is dat gat in der tong?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:59 schreef Muto het volgende:
Guidetti heb ik nog nooit met een jas gezien. Ik blijf erbij dat hij een jas nodig heeft.
Bewijs:
[ afbeelding ]
Beter Martins Indi.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Leerdam een bamboestok geven en hem even z'n gang laten gaan.
Hij is 1keer bij de beren geweest.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
Eens ?
Komt omdat hij lang in Engeland heeft gewoond. Engelsen dragen ook geen jassen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:59 schreef Muto het volgende:
Guidetti heb ik nog nooit met een jas gezien. Ik blijf erbij dat hij een jas nodig heeft.
Bewijs:
[ afbeelding ]
Ik roep dat ook al maanden, ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:59 schreef Muto het volgende:
Bewijs:
[ afbeelding ]
Hoopte ik ook, en ik dacht dat mijn hoop gerechtvaardigd was na het volgens iedereen uitstekend verlopen trainingskamp in Marbella.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch had ik gehoopt dat ze wat verder zouden zijn. Maar zonder bepaalde sleutelspelers is het zeer middelmatig, en er stond niemand op om de ploeg bij de hand te nemen. Clasie heeft er de rol niet voor en Bakkal is te flets.
Splinters in de kont van Cabral.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Leerdam een bamboestok geven en hem even z'n gang laten gaan.
Cabral z'n poten breken jaquote:Op zondag 22 januari 2012 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Splinters in de kont van Cabral.
Foto maken en faxen naar Marokko of waar ze die Cup ook houden.quote:
Behalve in het zwembad in de zomer, dan dragen ze complete ski outfits.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt omdat hij lang in Engeland heeft gewoond. Engelsen dragen ook geen jassen.
Da's geen gat da's een pil. Je ziet aan d'r ogen dat ze veel teveel sos heeft gesnoven dus nu even een downer er achteraan.quote:
Volgens mij is iedereen zowat alweer over het verlies heen.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
Om de boel een klein beetje op te vrolijken:
Ja, dan nog wens je je eigen speler geen gebroken been toe. Mafkees.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gast doet meer kwaad dan goed nu hij nog bij de selectie zit
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen zowat alweer over het verlies heen.
Over de ergste woede.quote:
D'r wordt hem wel vaker veel ergere dingen toegewenst als je op de tribune zitquote:Op zondag 22 januari 2012 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dan nog wens je je eigen speler geen gebroken been toe. Mafkees.
Goed argument man. Zeker ook die nepperts die hem toen uitfloten.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
D'r wordt hem wel vaker veel ergere dingen toegewenst als je op de tribune zit
@Muto: nou, over het verlies heen nog niet. Ik heb altijd al gezegd dat ik het heerlijk vind om te dromen. Die droom is nu weer in 100 stukjes geslagenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen zowat alweer over het verlies heen.
Caland gaat netjes bij iedereen langs op de tribune om te zeggen dat je dat niet mag toewensen.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet in de Kuip hoor. Als ik dat hoor flikker ik zo iemand naast die pool in de gracht.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vast die hazen weer he.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed argument man. Zeker ook die nepperts die hem toen uitfloten.
Ik hoor wel eens wat gekanker om me heen ja. Maar heb werkelijk nog nooit iemand een eigen speler een gebroken poot horen toewensen. Ja, hooguit bij Charisteas of Lurling de eerste wedstrijdenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Caland gaat netjes bij iedereen langs op de tribune om te zeggen dat je dat niet mag toewensen.
Zou dat gekanker over een speler minder erg zijn dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens wat gekanker om me heen ja. Maar heb werkelijk nog nooit iemand een eigen speler een gebroken poot horen toewensen. Ja, hooguit bij Charisteas of Lurling de eerste wedstrijden
ik heb alleen eens tegen ostlund gezegd dat zijn baard eraf moest, meer niequote:Op zondag 22 januari 2012 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens wat gekanker om me heen ja. Maar heb werkelijk nog nooit iemand een eigen speler een gebroken poot horen toewensen. Ja, hooguit bij Charisteas of Lurling de eerste wedstrijden
Ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zou dat gekanker over een speler minder erg zijn dan?
Laat jezelf eens nakijken man. Schelden omdat een actie mislukt of je eigen speler gebroken benen toewensen. Doe je maar lekker in Duivendrecht ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoezo dan? Uiteindelijk bedoelt iedereen hetzelfde d'r mee..
Toch mooi dat De Kuip weer ontzag oproept bij iedereen, incl. Ajacieden in het Ajaxtopic.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Feyenoord speelde nóg slechter dan Ajax.
Maarja, de Kuip hé...
Als het volgende week weer een ouderwets gekkenhuis wordt dan geef ik ons nog een kleine kans. Te beginnen met de training zaterdag.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toch mooi dat De Kuip weer ontzag oproept bij iedereen, incl. Ajacieden in het Ajaxtopic.
Gewoon weer als vanouds vanaf de warming up al met aanstekers bekogelen. Helaas zie ik dat niet meer gebeuren, ook door het gebrek aan uitsupporters.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als het volgende week weer een ouderwets gekkenhuis wordt dan geef ik ons nog een kleine kans. Te beginnen met de training zaterdag.
Manier van expressiequote:Op zondag 22 januari 2012 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat jezelf eens nakijken man. Schelden omdat een actie mislukt of je eigen speler gebroken benen toewensen. Doe je maar lekker in Duivendrecht ofzo.
Klassiekerquote:Op zondag 22 januari 2012 17:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zul je net zien dat hij de klassieker gaat beslissen.
FireFox1 is al een tijdje niet meer voor Ajax hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toch mooi dat De Kuip weer ontzag oproept bij iedereen, incl. Ajacieden in het Ajaxtopic.
Komop gek, we speelden PSV en Twente kapot. Waarom zou het niet blij Ajax gebeu...quote:Op zondag 22 januari 2012 17:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als het volgende week weer een ouderwets gekkenhuis wordt dan geef ik ons nog een kleine kans. Te beginnen met de training zaterdag.
Inmiddels is voorstaan ook niet zo handig meerquote:Op zondag 22 januari 2012 17:16 schreef Muto het volgende:
Gewoon hopen dat je niet na 10 minuten achterstaat. Dat is zo verneukeratief.
Oke, we moeten niet voorstaan, we moeten niet achterstaan.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Inmiddels is voorstaan ook niet zo handig meer
Die gast gister bij de Graafschap ookquote:Op zondag 22 januari 2012 17:18 schreef Caland het volgende:
Scheidsrechters zijn ook allemaal op trainingskamp geweest deze winter. Nou, het is te zien. De stelregel 'befehl is befehl' wordt nu nog meer nageleefd. Bijna elke wedstrijd dit weekend wordt volledig kapotgefloten. Vaak vandaag in het voordeel van ons, maar zelfs dan ergerde ik me er kapot aan.
Kan die haakneus niet naar z'n eigen ploegje kijken ofzotwitter:MegaFeyenoord twitterde op zondag 22-01-2012 om 17:11:50Sneer van Frank de Boer: ,,Misschien was Feyenoord al teveel met Ajax bezig." reageer retweet
Was Ajax donderdag ookquote:Op zondag 22 januari 2012 17:20 schreef Caland het volgende:
Kan die haakneus niet naar z'n eigen ploegje kijken ofzotwitter:MegaFeyenoord twitterde op zondag 22-01-2012 om 17:11:50Sneer van Frank de Boer: ,,Misschien was Feyenoord al teveel met Ajax bezig." reageer retweet
Niks mis met een grapje.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:20 schreef Caland het volgende:
Wat een mongool, moet hij godverdomme niet lekker een champagnefles openen om het gelijkspel tegen AZ te vieren?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:20 schreef Caland het volgende:
Daley Blind en Lorenzo Imbicilio opstellen. Dat getuigt van veel tactisch inzicht, Frank.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:20 schreef Caland het volgende:
Ik moest lachenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:20 schreef Caland het volgende:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op zondag 22-01-2012 om 17:11:50Sneer van Frank de Boer: ,,Misschien was Feyenoord al teveel met Ajax bezig." reageer retweet
Serieus?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:22 schreef Muto het volgende:
Die Lodeiro ook. Eigen doelpunt en hij gaat het vieren alsof hij de CL binnen heeft gehaald met shirt uit enzo.
Neuzen
Ja. Hij kreeg geel voor shirtje uittrekken.quote:
Gast, dat heeft er echt niets mee te maken, daar zorgt de KGB wel voor. Het was gewoon ouderwets Been-kut, voornamelijk dankzij het ontbreken van je twee sterspelers.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:23 schreef Muto het volgende:
Wellicht zit er een kern van waarheid in het verhaal van De Boer. Is de tweede keer dat je de week voorafgaand verliest.
Frank de Boer moet gewoon z'n muil houden. Hebben ze vandaag gewonnen van AZ? Nee.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:23 schreef Muto het volgende:
Wellicht zit er een kern van waarheid in het verhaal van De Boer. Is de tweede keer dat je de week voorafgaand verliest.
Daarna nog met een overtreding waar hij geel voor moest krijgen > rood.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Hij kreeg geel voor shirtje uittrekken.
Je kreeg haast plaatsvervangende schaamte van.
Dat dus. Ik ga met je trouwen.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Frank de Boer moet gewoon z'n muil houden. Hebben ze vandaag gewonnen van AZ? Nee.
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daarna nog met een overtreding waar hij geel voor moest krijgen > rood.
Nep supporter.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
FireFox1 is al een tijdje niet meer voor Ajax hoor.
Dat moet hij ook. Maar misschien waren de spelers niet 100% gefocust op vandaag.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Frank de Boer moet gewoon z'n muil houden. Hebben ze vandaag gewonnen van AZ? Nee.
ik weet niet. vond het ook al raar.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Lekker slim.
.
Maar waarom praten we hier over ojox?
Snap het ook niet zo.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Lekker slim.
.
Maar waarom praten we hier over ojox?
Je hebt gewoon bijna niks achter de basis 11 zitten. Dat is het probleem.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat moet hij ook. Maar misschien waren de spelers niet 100% gefocust op vandaag.
Ja. Ook dat.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt gewoon bijna niks achter de basis 11 zitten. Dat is het probleem.
Klopt, als er serieuze concurrentie is halen gasten als Clasie en El-Ahmadi een nog hoger niveau denk ikquote:Op zondag 22 januari 2012 17:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Ook dat.
Daarom is het mooi dat er nu spelers als Goossens komen.
Da's heel normaal daar, als het even minder gaat zijn ze voor reserve-ojox en gaan ze kaas knabbelen en klapperen. Een seizoen later staan ze dan weer in de aRENa.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nep supporter.
Ik ben geboren als Feyenoord supporter dan ben je niet opeens voor de andere ploeg.
Ik kan Swerts niet meer zoen zonder die hipsterbril op dat gala.quote:
Kan jij niet even opflikkeren naar het neuzentopic?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat zou Guidetti gaan eten vanavond? Ik denk dat ie even wat patat besteld.
Jodenkoeken.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:32 schreef j0rdiiii het volgende:
denk jodenkoeken ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Nee.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kan jij niet even opflikkeren naar het neuzentopic?
quote:
Als avondeten, dat is toch niet gezond man.quote:
Als ik ziek ben, werk ik ook de meest ranzige troep naar binnen. Alleen is Guidetti een topsporter en zal hij iets gezonder moeten eten. Denk bijvoorbeeld aan een groentesoep.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Als avondeten, dat is toch niet gezond man.
Ja, en omdat hij geen jas draagt. En slecht eet.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die keelpijn komt dus door de wiet die zijn vriendin rookt
Eens, gewoon malaria ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:42 schreef Caland het volgende:
Ik zeg trouwens dat het komt door zijn trip naar Afrika.
Die gasten hebben afgelopen jaar in de competitie zoveel geluk gehad, daarna ook nog in play-offs tegen FC Zwolle. Zwolle tikte die gasten twee wedstrijden helemaal zoek,quote:Op zondag 22 januari 2012 17:40 schreef Helpmefok het volgende:
Ik hoop trouwens dat dat teringvenlo degradeertwat een kleurloze kutclub
![]()
![]()
![]()
Laat maar een club terugkomen waar we altijd winnen.
Nu vanaf a.s. zaterdagochtend één groot gekkenhuis ervan maken. Dan zorgen wij er maar voor dat die gasten zonder punten naar huis gaan.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar wat moeten we nu?
Net zo lekker de vorige seizoen helft afgesloten.
En dan zo beginnen.
Niks, lekker zeiken na kut wedstrijden, lekker blij zijn na een goede pot. Hopen dat we van de joden winnen en lekker vijfde worden. Daarna op naar volgend seizoenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar wat moeten we nu?
En dan zo beginnen.
Wedstrijd tegen Ajax staat er een heel ander Feyenoord, dat hebben we dit seizoen toch wel gezien.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar wat moeten we nu?
En dan zo beginnen.
Ik ben bang dat het zonder Ahmadi, Guidetti en de Vrij ook volgende week een moeilijk verhaal gaat worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:52 schreef nostra het volgende:
[..]
Wedstrijd tegen Ajax staat er een heel ander Feyenoord, dat hebben we dit seizoen toch wel gezien.
+ Nelom.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:56 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het zonder Ahmadi, Guidetti en de Vrij ook volgende week een moeilijk verhaal gaat worden.
Wees verdomme blij. Nu hebben we nog een klein perspectief om op te hopen.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:55 schreef Caland het volgende:
Ja hoor, letterlijk elke concurrent verspeelt punten. Taffestyfusteringweekend.
Welk perspectief. Volgende week weer een goede pot spelen om uit bij NEC kansloos te verliezen.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wees verdomme blij. Nu hebben we nog een klein perspectief om op te hopen.
Je wordt er niet vrolijk van .quote:Op zondag 22 januari 2012 17:59 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
+ Nelom.
En Bakkal, Schaken en Cabral in deze vorm.
Nelom is zeker terug en de Vrij waarschijnlijkquote:Op zondag 22 januari 2012 17:59 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
+ Nelom.
En Bakkal, Schaken en Cabral in deze vorm.
Raspatat wel te verstaan, een superraspatat als hij geluk heeft zelfs.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Bij Ikea hebben ze heerlijke Zweedse gehaktballetjes, ook een goede optie voor hem denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Raspatat wel te verstaan, een superraspatat als hij geluk heeft zelfs.
Het is ook geen back he.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:11 schreef PIETR het volgende:
Vlaar, Swerts, Mulder, Mokotjo.. allemaal kankerslecht vandaag. Van Huijgevoort komt trouwens nog zwaar tekort voor het eerste.
Met name Mokotjo stelde erg teleur, had verwacht dat hij verder was.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:11 schreef PIETR het volgende:
Vlaar, Swerts, Mulder, Mokotjo.. allemaal kankerslecht vandaag. Van Huijgevoort komt trouwens nog zwaar tekort voor het eerste.
Ik schrok er zelfs van. Vorig seizoen echt veel en veel betere wedstrijden zien spelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:13 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Met name Mokotjo stelde erg teleur, had verwacht dat hij verder was.
Skitta. Hoe hij de duels aanging, zwaar onbesuisd. Verder nog een grote dekkingsfout waaruit een doelpunt viel ..quote:
Tony Trindade de Vilhena dan maar in de basis zondag ipv Kamohelo.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik schrok er zelfs van. Vorig seizoen echt veel en veel betere wedstrijden zien spelen.
Helemaal niks meer van over.
BMI ben ik wel tevreden over, vond ik vandaag ook weer beter dan Vlaar. Ik zou bijna zeggen dat De Vrij - Indi het centrum moet worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:56 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het zonder Ahmadi, Guidetti en de Vrij ook volgende week een moeilijk verhaal gaat worden.
Ipv Bakkal ja. Mokotjo speelde echt niet slecht, na Clasie de beste man aan onze kant.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tony Trindade de Vilhena dan maar in de basis zondag ipv Kamohelo.
Echt He.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Welk perspectief. Volgende week weer een goede pot spelen om uit bij NEC kansloos te verliezen.
Voorspelbaar +1
Mokotjo was dramatisch, haalde telkens alle snelheid uit de aanvalquote:Op zondag 22 januari 2012 18:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ipv Bakkal ja. Mokotjo speelde echt niet slecht, na Clasie de beste man aan onze kant.
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mokotjo was dramatisch, haalde telkens alle snelheid uit de aanval
Jij vind weer eens het tegenovergestelde? Verrassend..quote:Op zondag 22 januari 2012 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Nelom terug is wel vrij belangrijk, ja
Met het spel van vandaag moet je blij zij dat je niet 5 punten van de onderste staat.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:23 schreef Helpmefok het volgende:
Het ergste is nog dat je vandaag 5 punten van de eerste plek had kunnen staan op plek 4. Volgende week had je zomaar derde of zelfs tweede kunnen staan na winst op Ajax.
Daarom wel GEWELDIG dat we niet de enigen Zijn die punten cerspelen dit weekend.
Wat? Had telkens tijd nodig om een bal aan te nemen, ipv hem direct door te spelen. Met hem ga je er echt zwaar op achteruit tov El Ahmadiquote:
Mokotjo heeft geen enkel duel op het middenveld gewonnnen. Die gozer speelde slecht.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ipv Bakkal ja. Mokotjo speelde echt niet slecht, na Clasie de beste man aan onze kant.
Dequote:Op zondag 22 januari 2012 18:26 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Jij vind weer eens het tegenovergestelde? Verrassend..
Nelom is volgens mij de best optie voor de linksbackpositie. Wie wou je er anders neerzetten. Indi, Ramsteijn, Huijgevoort?
Meneer kan niet tegen zijn verlies...quote:Op zondag 22 januari 2012 17:40 schreef Helpmefok het volgende:
Ik hoop trouwens dat dat teringvenlo degradeertwat een kleurloze kutclub
![]()
![]()
![]()
Laat maar een club terugkomen waar we altijd winnen.
Dan zijn we het voor de verandering een keer eens.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Deis meer voor de verdediging zonder Nelom. Vrij bizar dat daar eerst nog Ramsteijn de voorkeur kreeg imo. Het fit worden van De Vrij vind ik iig van minder belang dan het fit worden van Nelom.
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:00 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dan zijn we het daar voor de verandering een keer eens.
goed dat Vitesse verloor ja, Heerenveen en Groningen hebben gewonnen.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:23 schreef Helpmefok het volgende:
Het ergste is nog dat je vandaag 5 punten van de eerste plek had kunnen staan op plek 4. Volgende week had je zomaar derde of zelfs tweede kunnen staan na winst op Ajax.
Daarom wel GEWELDIG dat we niet de enigen Zijn die punten cerspelen dit weekend.
Ik ook, mist hij de 2e klassieker van het jaar ookquote:Op zondag 22 januari 2012 19:13 schreef Caland het volgende:
Pff. Die Alderweireld geblesseerd. Waarschijnlijk Ooijer ofzo als vervanger.
Als Guidetti niet fit is.volgende week word ik gek
Belgquote:Op zondag 22 januari 2012 19:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook, mist hij de 2e klassieker van het jaar ookik verwacht echt iets van hem.
Janet Vertengon en Andrea Ooijer worden zoekgespeelt.
Ik ben geen Belg hoorquote:
We speelden praktisch zonder middenveld ja. Clasie die alles in z'n eentje moest doen, backs en buitenspelers die falen, een veel te lichte spits op een eiland.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:21 schreef Merkie het volgende:
Wat speelde Mokotjo bagger trouwens zeg. Liep maar als een mongool rond te rennen en verspeelde elke keer de bal. Een bal aannemen was ook vrij lastig. Sjongejonge. Wat een verzwakking t.o.v. El Ahmadi.
Wist je dat niet? Daarom hebben we verloren vandaagquote:Op zondag 22 januari 2012 19:24 schreef Merkie het volgende:
Wat lees ik nou allemaal over Guidetti die een dikkere jas moet kopen, waar is dat nou weer op gebaseerd?
Het ontbreken van een jas en het overmatige wietgebruik van Sanna zijn de redenen dat we vandaag verloren. Logisch.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:24 schreef Merkie het volgende:
Wat lees ik nou allemaal over Guidetti die een dikkere jas moet kopen, waar is dat nou weer op gebaseerd?
Je vergeet iets...quote:Op zondag 22 januari 2012 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ontbreken van een jas en het overmatige wietgebruik van Sanna zijn de redenen dat we vandaag verloren. Logisch.
Want hoe loopt een mongool?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:21 schreef Merkie het volgende:
Liep maar als een mongool rond te rennen en verspeelde elke keer de bal.
Je gaat bij de training van Barca kijken?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef Grifte het volgende:
Volgend weekend lekker 10 uurtjes reizen voor laatste training en de wedstrijd, gvd laten we alsjeblieft winnen.
Hopelijk is Guidetti enigzins fit, die kan met z'n beleving en passie net het publiek en team wat extra's geven
In elk geval is de Huig zéker nog niet goed genoeg voor de basis, maar dat is dan ook logisch. Hij heeft er nu even aan mogen ruiken, leert'ie ook weer van.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:37 schreef Stokstaart het volgende:
Van Huijgevoort duidelijk nog niet toe aan het eerste. Wat speelde die kerel dramatisch.
Zal wel opgepakt zijn samen met zijn SCF-matties.quote:
Nog net niet, al scheelt et niet veel zo al die treinurenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je gaat bij de training van Barca kijken?
Wat ie ook moet leren, is dat ie zijn broek niet zo achterlijk hoog op moet trekken. Zijn spel zag er al niet uit, maar dan zag je ook nog steeds die samengeknepen billetjesquote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In elk geval is de Huig zéker nog niet goed genoeg voor de basis, maar dat is dan ook logisch. Hij heeft er nu even aan mogen ruiken, leert'ie ook weer van.
Niets mis mee.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat ie ook moet leren, is dat ie zijn broek niet zo achterlijk hoog op moet trekken. Zijn spel zag er al niet uit, maar dan zag je ook nog steeds die samengeknepen billetjes
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat ie ook moet leren, is dat ie zijn broek niet zo achterlijk hoog op moet trekken. Zijn spel zag er al niet uit, maar dan zag je ook nog steeds die samengeknepen billetjes
Als hij echter geen fastfood had gegeten hadden we gewonnenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:52 schreef Muto het volgende:
Jongens, jongens. Dat van die jas was een grap.
schaken was ook een 20 minuten niet dramatisch in de 2e helft. Weer een positief punt gevonden.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:26 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vond dat Swerts relatief weinig fout deed en t met hem erbij wel stukken beter ging dan met Mats, heb hem geen heel grote fouten zien maken iig...
Bakkal was nog wel betrokken bij de weinige aanvallende impulsen en was nog wel een redelijk aanspeelpunt met niet zo heel veel balverlies...
En je moet toch ergens een voldoende voor geven
andre is ook geblesseerd, goed nieuws voor jullie.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:13 schreef Caland het volgende:
Pff. Die Alderweireld geblesseerd. Waarschijnlijk Ooijer ofzo als vervanger.
Als Guidetti niet fit is.volgende week word ik gek
Heb het gehaald dit keer. Uiteindelijk mezelf wel rond 22.00 de stad uitgezet, maar dat terzijde.quote:
Ah. 'Mooi'quote:Op maandag 23 januari 2012 00:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb het gehaald dit keer.
Maar of ik er zo blij mee moet zijn. Wat een drama. Sloeg werkelijk nergens op deze wedstrijd. Wordt duidelijk dat je de spelers die ontbreken node mist. Juist een wedstrijd als dit hadden we moeten winnen..
Yes, dat wel. Niet iedereen heeft het gehaald. Er zijn mensen de stad uitgegooid, maar uiteindelijk waren er nog redelijk veel Feyenoordsupporters in de Koel.quote:
Iedereen was gewoon veel te optimistisch. Zoveel kwaliteit zat er nou ook weer niet in het basiselftal van vandaag, alhoewel je natuurlijk altijd wilt dat ze winnen..quote:Op maandag 23 januari 2012 00:05 schreef Paul-89 het volgende:
Hadden we hier allemaal zo naar uitgekeken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |