Nee man. Dat voorkomen de trainers echt wel. Het probleem is gewoon dat we een aansluitende schakel tussen middenveld en aanval misten op techniek (normaal Ahmadi) en op 'kracht' (normaal Guidetti, het schuiven van "Kuijt" principe).quote:Op zondag 22 januari 2012 16:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal al bezig met volgende week en kwamen ze er vanmorgen om 11 uur achter dat er vanmiddag ook nog een wedstrijdje op het programma stond.
Nou...als deze man geen knippie heeft gehad weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
HIJ STAAT OP DE LOER VRIEND
Dat kwam iig. niet als een verrassingquote:Op zondag 22 januari 2012 16:38 schreef Caland het volgende:
Kunnen we vandaag niet gewoon constateren wat we al wisten? De basis 11 is meer dan prima, als er een paar wegvallen is de josti band er echter niets bij...
Maar ook de manier waarop: die ballen moet je gewoon hard wegverdedigen. Tot twee keer toe schiet je hem tegen een ploeggenoot aan.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:38 schreef H.M.Murdock het volgende:
In 5 minuten 2 tegengoals. Kom op zeg, daarbij leg je de bal bijna panklaar voor die koekenbakkers.
19quote:Op zondag 22 januari 2012 16:39 schreef Typisch het volgende:
Die Huigevoort oid was echt ruk. Hoe oud is hij?
Mwa was niet zoveel aan die hand bij de kaart. Vond Makkelie ook niet echt super.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:39 schreef Typisch het volgende:
Ook niet helemaal waar. Gewoon veel te ongecontroleerd. Vond hem niet per definitie teleurstellen ofzo, gewoon wat wild. Zie je vaker bij debutanten.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:39 schreef Typisch het volgende:
Komt omdat er 8 man in de 16 meter staanquote:Op zondag 22 januari 2012 16:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar ook de manier waarop: die ballen moet je gewoon hard wegverdedigen. Tot twee keer toe schiet je hem tegen een ploeggenoot aan.
Is ook niet zijn positie.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:39 schreef Typisch het volgende:
Ga er toch vanuit dat Guidetti gewoon speelt.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:36 schreef Caland het volgende:
Volgende week dus Cissé - Fernandez - Schaken.
My god...
Ik niet. Zal wel teveel z'n vuisten gebald hebben ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:40 schreef eight het volgende:
[..]
Ga er toch vanuit dat Guidetti gewoon speelt.
Ja komop zeg hoe lang duurt een griep nouquote:Op zondag 22 januari 2012 16:40 schreef eight het volgende:
[..]
Is te hopen jaquote:Op zondag 22 januari 2012 16:40 schreef eight het volgende:
[..]
Totdat je beter bent.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja komop zeg hoe lang duurt een griep nou.
Er is nog een herstelperiode na de griep nodig om weer in vorm te komen. Als hij nu nog hoge koorts heeftquote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Realistisch dus.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Geen dreiging. Teveel persoonlijke fouten in de verdediging.
Inderdaad, desnoods vreet ie 3 kilo ibuprofen per dag in de komende week, ken mij het schelen, hij moet meedoen gewoon.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
Guidetti daalt anders wel in mijn achting hoor. Ik zou met 40 graden griep nog tegen de joden kunnen voetballen, puur op emotie. Als hij zo erg ''zijn vuisten balt'' denkend aan de neuzen, mag hij zijn best gaan doen ook zeg.
Niet overdrijven. Als je jezelf vreselijk slap voelt kun je beter iemand anders laten spelen. Dat is toch gewoon logisch? Is ook niet aan je bankzitters te verkopen als trainer.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
Guidetti daalt anders wel in mijn achting hoor. Ik zou met 40 graden griep nog tegen de joden kunnen voetballen, puur op emotie. Als hij zo erg ''zijn vuisten balt'' denkend aan de neuzen, mag hij zijn best gaan doen ook zeg.
Volproppen met prednison desnoods, de pleuris hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Inderdaad, desnoods vreet ie 3 kilo ibuprofen per dag in de komende week, ken mij het schelen, hij moet meedoen gewoon.
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
Man man man, wat een slap gelul zegquote:Op zondag 22 januari 2012 16:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Inderdaad, desnoods vreet ie 3 kilo ibuprofen per dag in de komende week, ken mij het schelen, hij moet meedoen gewoon.
Ja zoals altijd een heldere en rustige analyse. Goede gevoel van voor de winterstop is overigens nu wel helemaal weg.quote:
Kerel vreet echt alleen maar pizza en KFC volgens mij hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef eight het volgende:
Blijft vreemd dat die gast zo vaak ziek is. Misschien moet die eens ophouden met iedere dag fastfood eten.
Ik hoor dat de vriendin van Guiddeti ook veel wiet rooktquote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef eight het volgende:
Blijft vreemd dat die gast zo vaak ziek is. Misschien moet die eens ophouden met iedere dag fastfood eten.
En bij Vapianosquote:Op zondag 22 januari 2012 16:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kerel vreet echt alleen maar pizza en KFC volgens mij hoor
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
Helemaal mee eens. Roep het al maanden, maar er wordt iedere keer om gelachen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef eight het volgende:
Wij is ook niet helemaal goed bij d'r kokosnoot hoor, zoek maar eens filmpjes van dat mens op youtube, die is echt niet goed wijsquote:Op zondag 22 januari 2012 16:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik hoor dat de vriendin van Guiddeti ook veel wiet rookt
Ja, en ik heb gehoord dat Guidetti elke dag een spuit in z'n arm zet.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik hoor dat de vriendin van Guiddeti ook veel wiet rookt
Ja echt jij roept dat voortdurend inderdaad, al maandenlang! En de rest maar lachen. Nou, nu zien we dus wie er gelijk heeft: jij.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Roep het al maanden, maar er wordt iedere keer om gelachen.
Voordat je het een griep kan noemen heb je er zeker 10 dagen hele erg last van, anders is het geen griep.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Natuurlijk proces. Als jij 1 gestoorde aap bij een gezonde aap zet in een klein hok dan wordt die gezonde ook gestoord ipv andersom.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wij is ook niet helemaal goed bij d'r kokosnoot hoor, zoek maar eens filmpjes van dat mens op youtube, die is echt niet goed wijs
Hij zet toch steeds van die grote bekken op over hoe hij droomt dat de wedstrijd tegen Ajax vandaag is en hoe hij zijn vuisten balt en de opmerking "Een hattrick tegen Ajax? Waarom niet?".quote:
Anders loop je niet zo bijdehand te doen droeftoeter. Dat mag ik toch gewoon zeggen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja echt jij roept dat voortdurend inderdaad, al maandenlang! En de rest maar lachen. Nou, nu zien we dus wie er gelijk heeft: jij.
Nee joh, hij vreet slecht en daarom is hij ziek. Kapitein roept dat al maanden, die heeft er kijk op.quote:
deze?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wij is ook niet helemaal goed bij d'r kokosnoot hoor, zoek maar eens filmpjes van dat mens op youtube, die is echt niet goed wijs
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, hij vreet slecht en daarom is hij ziek. Kapitein roept dat al maanden, die heeft er kijk op.
Ja maar tegenwoordig noemt iedereen een verkoudheid al een griepquote:Op zondag 22 januari 2012 16:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Voordat je het een griep kan noemen heb je er zeker 10 dagen hele erg last van, anders is het geen griep.
Ga een end fietsen man met je trieste gevit.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, hij vreet slecht en daarom is hij ziek. Kapitein roept dat al maanden, die heeft er kijk op.
Ik kan er prima op leven. Lekker man, is toch heerlijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)i-in-rotterdam-.htmlquote:John Guidetti is vandaag in Rotterdam achtergebleven. De Zweedse aanvaller heeft in tegenstelling tot eerdere berichtgeving geen griep, maar de spits kampt met ontstoken amandelen, waardoor hij vandaag niet met de manschappen van Ronald Koeman kan meespelen in het duel tegen VVV-Venlo. Jan Dirk Stouten meldt dat Guidetti vandaag het ziekenhuis heeft verlaten, waar hij gisteren opgenomen was.
De verslaggever van RTV Rijnmond weet ook te melden dat de inzetbaarheid van publiekslieveling voor het volgende duel tegen Ajax nog onzeker is. De clubarts bevestigt tegenover het regionale medium dat Guidetti nog een aantal dagen rust moet houden, voordat hij de training weer kan hervatten.
Ach joh, ben jij nooit jong geweest? Laat zo'n meid lekker joh.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je mag het gewoon zeggen, net als ik het mag zeggen dat ik het irritant vind hoe jij je eigen gelijk steeds wilt halen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Anders loop je niet zo bijdehand te doen droeftoeter. Dat mag ik toch gewoon zeggen.
Dat zijn mietjes, die horen niet in rotterdam.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar tegenwoordig noemt iedereen een verkoudheid al een griep.
Een nickelson, ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:49 schreef Muto het volgende:
Amandelinfectie ontstaat door een bacterie of door pfeifer. Dat heeft totaal niet te maken met wiet roken of fastfood eten.
Guidetti moet gewoon een goede jas kopen.
Heeft gewoon niets te doen, leeft van d'r vriend z'n geld en heeft verder niets te doen. Ja, dan ga je zulke filmpjes makenquote:
Mjoh laat zo'n kind joh. Zelf nooit jong geweest?quote:
Flikker jij dan lekker op met die "ik zeg het al tijden" zinnetjes van je, zelfingenomen wijsneus.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga een end fietsen man met je trieste gevit.
quote:RTV Rijnmond meldt dat de kleedkamer van Feyenoord voorlopig dicht blijft. Ronald Koeman zou uitgebreid in gesprek zijn met zijn spelersgroep over de wedstrijd. Ze zullen zich pas later bij de media melden.
Stond jij zo idioot te doen toen je jong was?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mjoh laat zo'n kind joh. Zelf nooit jong geweest?
Geweldig ook om te zien hoe die sfeer na 1 wedstrijd totaal is omgeslagen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
Toch wel mooi joh. Al die knowhow hier.
Psychologen, artsen, gedragswetenschappers. Dat dit kan in het Feijenoord-topic.
Een gemiddelde user is dan ook academicusquote:Op zondag 22 januari 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
Psychologen, artsen, gedragswetenschappers. Dat dit kan in het Feijenoord-topic.
Uh, wat? Mike Bodde dacht daar toch echt anders over.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat zijn mietjes, die horen niet in rotterdam.
Gast, ik studeer Economie op universitair niveau. Dus, wie heeft er verstand van amandelinfecties? Juist, dus ik heb gewoon gelijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
Iedereen meteen geïrriteerd..quote:Op zondag 22 januari 2012 16:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geweldig ook om te zien hoe die sfeer na 1 wedstrijd totaal is omgeslagen.
Geen psycholoog, arts en gedragswetenschapper zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
Je ziet spoken man. Het is een fucking forum...mensen willen in de regel hun gelijk halen. Waarom zou je je mening anders verkondigen. Niet zo huilen en gewoon weer aardig tegen elkaar doen. Het is gewoon een kutpot geweest en we zijn allemaal chagrijnig.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Je mag het gewoon zeggen, net als ik het mag zeggen dat ik het irritant vind hoe jij je eigen gelijk steeds wilt halen.
Anders noem je nog een keer hoe jij meteen al zei dat ze Janssen moesten halen ipv Hofs, maar dat de hele wereld je uitlachte.
Dat was eerst niet verplicht? Viezerikken, ja zo krijg je wel ontstekingen in je team.twitter:MegaFeyenoord twitterde op zondag 22-01-2012 om 16:49:17Opmerkelijk late interviews van #Feyenoorders die eerst verplicht moeten douchen. reageer retweet
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Gast, ik studeer Economie op universitair niveau. Dus, wie heeft er verstand van amandelinfecties? Juist, dus ik heb gewoon gelijk.
Niet alleen toen hij jong was.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stond jij zo idioot te doen toen je jong was?
Voedingsdeskundigen!?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
Nou ik ben geen wijf, maar ik heb genoeg idioots gedaan hoor! Ben alleen niet echt camerageil ofzo dus dat is nou weer net niet mijn shit.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stond jij zo idioot te doen toen je jong was?
Hoeveel had je op Feyenoord gezet man?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
.
Ik wist overigens niet dat hij een amandelinfectie had. Dat maakt het een HEEL ander verhaal.
De meesten hielden gewoon rekening met dit, want als je een beetje terugleest hoor je er veel zeggen dat het gewoon een lastige kut wedstrijd zou worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
NEEquote:Op zondag 22 januari 2012 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je ziet spoken man. Het is een fucking forum...mensen willen in de regel hun gelijk halen. Waarom zou je je mening anders verkondigen. Niet zo huilen en gewoon weer aardig tegen elkaar doen. Het is gewoon een kutpot geweest en we zijn allemaal chagrijnig.
Vrede?
Als er nou 1 wedstrijd voorspelbaar was dan was dat deze wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De meesten hielden gewoon rekening met dit, want als je een beetje terugleest hoor je er veel zeggen dat het gewoon een lastige kut wedstrijd zou worden.
En dat Feyenoord verliest is helemaal niet vreemd, want het hele seizoen is zo onvoorspelbaar als wat.
En wat doe je hier sowieso, pleur lekker op naar je neuzentopic en ga het daar lekker over jullie eigen problemen hebben, retard.
Ja, en Mokotjo speelde kut. Of toch niet. Of toch wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
Kortom : Guidetti moet een dikkere jas kopen, Guidetti moet beter eten (dit roept kapiteintje overigens al maanden), zijn vriendin rookt wiet en is tevens knettergek.
Eens ?
Dit dus.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
NEE
Nou vooruit dan maar.![]()
Het is weer even terug naar vorig seizoen. Vanavond geen studio sport kijken dus.
Niets, als je in dit topic meelas had je geweten dat ik nog even de ''winterstop'' doortrek wegens te onvoorspelbaar. AZ - Ajax verwachtte ik winst AZ (had ik fout gehad) en Feijenoord verlies (had ik goed gehad).quote:Op zondag 22 januari 2012 16:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoeveel had je op Feyenoord gezet man?
Als het ondermaats is, is het ondermaats. Dan mag dat best gezegd worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
+ Ze is spuuglelijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
Kortom : Guidetti moet een dikkere jas kopen, Guidetti moet beter eten (dit roept kapiteintje overigens al maanden), zijn vriendin rookt wiet en is tevens knettergek.
Eens ?
Een wedstrijd tegen VVV met dit spelersmateriaal moet je standaard winnenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er nou 1 wedstrijd voorspelbaar was dan was dat deze wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |