Dat was sarcastisch natuurlijk, n.a.v. die mensen die een taart gingen brengen na het goede spel tegen Ajax.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die het team ging feliciteren na 1 goede wedstrijd?
Staan er 2 op de verkeerde plek ipv 1. Logisch toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:35 schreef Tomasso het volgende:
Swerts rechtsback, Leerdam linksback. Mijn God, Koeman...
Dat is vragen om problemen.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:35 schreef Tomasso het volgende:
Swerts rechtsback, Leerdam linksback. Mijn God, Koeman...
Sarcasme en het geschreven woord... Geen gelukkige combinatiequote:Op zondag 22 januari 2012 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch natuurlijk, n.a.v. die mensen die een taart gingen brengen na het goede spel tegen Ajax.
Moet wat volwassener worden qua spel, maar vond 'm ook niet zozeer tegenvallen.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:35 schreef Merkie het volgende:
Swerts. Opzich wel logisch dat Van Huijgenvoort er uit is gehaald, je kan geen rode kaart gebruiken.
Jonguh, Swerts gaat gewoon 2 assists geven op Achahbar en wordt in de armen geklemd van het legioenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:35 schreef Merkie het volgende:
Swerts. Opzich wel logisch dat Van Huijgenvoort er uit is gehaald, je kan geen rode kaart gebruiken.
True, maar met wat inside information en de sfeer van het topic had je het er wel uitgepikt hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sarcasme en het geschreven woord... Geen gelukkige combinatie
Grootste faalhaas van het Feyenoord van vorig jaar.. wat een rampverdediger was da zegquote:Op zondag 22 januari 2012 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet wat volwassener worden qua spel, maar vond 'm ook niet zozeer tegenvallen.
Hij stond te pissen tegen het been van schaken, schreeuwde racistische leuzen en swaffelde Mokotjo in zijn smoel.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:36 schreef Niles-Crane het volgende:
hopen dat Koeman de hele kleedkamer op z'n kop heeft gezet
Van Huijgevoort natuurlijk appel.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:37 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Grootste faalhaas van het Feyenoord van vorig jaar.. wat een rampverdediger was da zeg
ey grappig manquote:Op zondag 22 januari 2012 15:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij stond te pissen tegen het been van schaken, schreeuwde racistische leuzen en swaffelde Mokotjo in zijn smoel.
Zie jij Koeman al plassen in de kleedkamer?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij stond te pissen tegen het been van schaken, schreeuwde racistische leuzen en swaffelde Mokotjo in zijn smoel.
Misschien dat 'ie het onder Koeman beter doet. Ken wel meer spelers die er niet zoveel van bakten onder Beenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:37 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Grootste faalhaas van het Feyenoord van vorig jaar.. wat een rampverdediger was da zeg
Zo gaat het altijdquote:Op zondag 22 januari 2012 15:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jonguh, Swerts gaat gewoon 2 assists geven op Achahbar en wordt in de armen geklemd van het legioen![]()
![]()
.
Kutquote:Op zondag 22 januari 2012 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van Huijgevoort natuurlijk appel.
het scheelt dat ze dat niet goed kunnenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:37 schreef Muto het volgende:
VVV gaat met 11 man verdedigen nu. Kom je echt niet doorheen.
Rustig.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
JEZUS ACHAHBAR SCHIET DAN JOH BEDORVEN MONGOOL
Die had hij best kunnen maken, nu heb je een corner. Ja want daar hebben we zo vaak uit gescoord dit seizoenquote:
Het debiele is dat we op druk alles en iedereen kapot spelen (Ajax, PSV, Twente). Laten we verzaken (70 tot 85e minuut PSV, tweede helft Twente) op de aanval dan stort het zooitje in.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:41 schreef Muto het volgende:
Als je iets meer druk zet weten ze al niet meer wat te doen.
Wie, Feyenoord? Idd...quote:Op zondag 22 januari 2012 15:41 schreef Muto het volgende:
Ik zie het ook duister inquote:
Ik snap gewoon niet dat ze het niet voor elkaar krijgen om de boel gewoon neer te zetten bij Feyenoord in zo'n situatie. Het is helemaal niet moeilijk. Je speelt tegen een slecht team dus het enige wat je moet doen is je positie houden en je man dekken. De rest komt wel goed aangezien je toch het betere team bent, maar nu zie ik ze weer lopen alsof ze totaal geen idee hebben wie ze nu moeten dekken.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:41 schreef Muto het volgende:
Zit Tony bij de selectie?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
We hadden zelfs Guyon kunnen gebruiken nu
Hij zal vannacht wel te hard in z'n kont zijn genomen denk ik.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij zal vannacht wel te hard in z'n kont zijn genomen denk ik.
Hoop wel, als ze niet als een stel bij elkaar geraapte boelers blijven spelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:46 schreef NumberSeven het volgende:
Hoe staan we er voor mensen, is er nog hoop? (kan de wedstrijd niet zien)
RKC - Feyenoord, maar dan zonder Guidetti en onze knuffelmocro. Tja...quote:Op zondag 22 januari 2012 15:46 schreef NumberSeven het volgende:
Hoe staan we er voor mensen, is er nog hoop? (kan de wedstrijd niet zien)
Want als je hard in je kont genomen bent ga je fluiten?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij zal vannacht wel te hard in z'n kont zijn genomen denk ik.
Nee, dat snap je niet, gok ik zo.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want als je hard in je kont genomen bent ga je fluiten?
Oh wachtIk snap de link ineens. Gast
Dus we wachten op een wonder, hoe doet Achabar het, hij begon wel aardig (goed in de kleine ruimtes)quote:Op zondag 22 januari 2012 15:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
RKC - Feyenoord, maar dan zonder Guidetti en onze knuffelmocro. Tja...
Hij kan tenminste niet naar de africa cupquote:Op zondag 22 januari 2012 15:47 schreef Sjapoela het volgende:
Het blijkt vandaag toch maar weer hoe blij we mogen zijn dat Vormer volgend jaar op het middenveld staat.
Zo'n gast hebben we nu echt nodig!
Inderdaad, tering wat een voorzet.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:50 schreef zoekeenleven het volgende:
Een fantastische voorzet van schaken
Ben je gek, verantwoordelijk voor de 1-1quote:Op zondag 22 januari 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
Schaken! Lekkere voorzet. Mokotjo speelt niet zo slecht, die moeten ze gewoon behouden man.
Mooi, Achahbar eruit en aub niet meer opstellen dit seizoen.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:52 schreef eight het volgende:
[..]
Mooi, Achahbar eruit en aub niet meer opstellen dit seizoen.
Weet ik, nog 1 wedstrijdquote:Op zondag 22 januari 2012 15:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Da''s leuk maar Guyon is geschorst.
Dan kan je nog wel redelijk spelen voor de rest.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben je gek, verantwoordelijk voor de 1-1.
Gewoon gefrustreerdquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:52 schreef Helpmefok het volgende:
Ik zei toch, Schaken heeft een dollo in zijn kont gehad van Koeman. Speelt ineens veel beter
Daar heb je verder weinig aan als je door zulke acties wedstrijden verliest.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel redelijk spelen voor de rest.
Nee. Schaken, Cabral en Achahbar doen ook niet mee.quote:
Tssss, zijn debuutwedtrijd man, reken deze zaadpot hem maar aan jaquote:Op zondag 22 januari 2012 15:52 schreef eight het volgende:
[..]
Mooi, Achahbar eruit en aub niet meer opstellen dit seizoen.
Hij mist toch 100% kans of niet danquote:Op zondag 22 januari 2012 15:54 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Tssss, zijn debuutwedtrijd man, reken deze zaadpot hem maar aan ja
Heeft al eerder gedebuteerd. Wel eerste debuut als basisspeler.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:54 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Wie speelt er wel goed dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:54 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Is dan ook weer zo.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar heb je verder weinig aan als je door zulke acties wedstrijden verliest.
Bedoel ik ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heeft al eerder gedebuteerd. Wel eerste debuut als basisspeler.
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:55 schreef Tomasso het volgende:
Eerste goede actie van Cabral vandaag.
Alleen kan hij er geen richting aan geven.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Overigens, waarom doet Vlaar geen vrije trappen, die kan ballen schieten met ongeveer 110km/h.
Nog steeds beter dan recht de muur in van cabral die ''zogenaamd'' wel richting kan gevenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alleen kan hij er geen richting aan geven.
Wat een onzin. Een van de weinige Eredivisie-spelers die een bal hard en strak op goal kan krijgen.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alleen kan hij er geen richting aan geven.
Oh ja, Clasiequote:Op zondag 22 januari 2012 15:57 schreef SjaakBauer het volgende:
Verhuur die Cabral lekker aan Excelsior, misschien hebben ze dr daar wat aan. En blijf volgende keer met je poten van die bal af en laat Clasie de vrije trap nemen
en als die hem niet willen dan maar naar de JLquote:Op zondag 22 januari 2012 15:57 schreef SjaakBauer het volgende:
Verhuur die Cabral lekker aan Excelsior, misschien hebben ze dr daar wat aan. En blijf volgende keer met je poten van die bal af en laat Clasie de vrije trap nemen
Wel mooie aanvalquote:Op zondag 22 januari 2012 15:59 schreef OProg het volgende:
Daar was het bijna definitief over voor vandaag.
Dat doet Danny wel vaker. Hihi.quote:
Zou wat zijn als die ook nog eens onder z'n niveau zou spelen. Man...wat een klote partij. Dat ik hier m'n tijd weer zit te verdoen. Ik had ook op bed Harry Potter kunnen kijken. Maarja...je wilt het toch weer zien he.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
Trouwens wel een dikke actie van Mulder zeg. Die jongen staat serieus goed te keepen.
Ja ik hoop dat van Geel goed zit te kijken.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:02 schreef Dekatria het volgende:
Wordt wel pijnlijk duidelijk hoe belangrijk zowel Guidetti als El-Ahmadi zijn.
Zo goed zijn die gasten ook niet hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:03 schreef nostra het volgende:
Waarom kan zo'n miniploegje werkelijk blikken aan goede Afrikanen binnenhalen en betalen wij 5 mio. voor een cisse.
Denk nog het meeste El Ahmadi. Ik zit me hier echt op te vreten man. Dat apathische spel is echt niet om aan te zien.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:02 schreef Dekatria het volgende:
Wordt wel pijnlijk duidelijk hoe belangrijk zowel Guidetti als El-Ahmadi zijn.
En japannersquote:Op zondag 22 januari 2012 16:03 schreef nostra het volgende:
Waarom kan zo'n miniploegje werkelijk blikken aan goede Afrikanen binnenhalen en betalen wij 5 mio. voor een cisse.
Bruins zou dat aardig doen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef Hamilcar het volgende:
Bakkal is 100% waardeloos in wedstrijden zoals deze. Er is totaal geen aansluiting tussen spits, middenveld en flanken - dat is Bakkal z'n rol.
Bakkal was alleen de eerste paar wedtrijden goed, nu totaal onzichtbaar.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef Hamilcar het volgende:
Bakkal is 100% waardeloos in wedstrijden zoals deze. Er is totaal geen aansluiting tussen spits, middenveld en flanken - dat is Bakkal z'n rol.
Dit dus. Wat spelen wij een ongelooflijke zaadpot zeg.quote:
Ik dacht tot vandaag dat het een neger was.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:08 schreef Sjapoela het volgende:
Wat een grafhoofd heeft die vvv wissel, leiwakabessi ofzo
In ieder geval prima voor hun bankrekening.quote:
Idd...maar dat valt me al jaren op hoor. Dat is het verschil met ploegen die gewend zijn om ook Europees te spelen. Die spelen echt een stuk volwassener en degelijker.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:07 schreef Muto het volgende:
Als je voor de gein naar EL 1 zapt, dan zie je pas het tempoverschil. Ongelofelijk.
Nee man. een beetje pit t.o.v. de scheids en tegenstnader is goed, maar dat gejank mogen ze van mij laten. Niet des Feyenoords.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
Jezus wat ben ik blij dat Bakkal (wel als enige) godverdomme die teringneger eens een grote bek durft te geven. Waarom zeikt ons team niet om kaarten, proberen ze het andere team niet op te naaien?
Echt, dat moet Koeman ze leren man, leren zeiken, leren Barcelona'en (nee, niet het baggervoetbal van ze, maar dat gerol en gejank over het veld bij elk klein tikje)
Dit.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
Nee man. een beetje pit t.o.v. de scheids en tegenstnader is goed, maar dat gejank mogen ze van mij laten. Niet des Feyenoords.
By far de beste speler op heel het veld. Speelt nu al onder z'n niveau eigenlijk bij Feyenoord.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
Wat is Clasie trouwens bizar sterk aan de bal. De enige die de bal wel netjes rondspeelt in een hoog tempo.
Ja maar nu worden er aanslagen gepleegd op bijv. Guidetti (Fey - PSV) en trekt niemand zijn bek open.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man. een beetje pit t.o.v. de scheids en tegenstnader is goed, maar dat gejank mogen ze van mij laten. Niet des Feyenoords.
Neehoor, de rest speelt onder het niveau wat Feyenoord dient na te streven .quote:Op zondag 22 januari 2012 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
By far de beste speler op heel het veld. Speelt nu al onder z'n niveau eigenlijk bij Feyenoord.
Na streven is heel wat anders. Bij Ajax streven ze 'meedoen in de Europese top' na.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:11 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Neehoor, de rest speelt onder het niveau wat Feyenoord dient na te streven .
Komen bijna nooit goede voorzetten/passes, Guidetti creert al zen goals zelfquote:Op zondag 22 januari 2012 16:12 schreef Sjapoela het volgende:
Erg sneu voor Achahbar, krijgt behalve die kopbal geen enkele kans, het is niet zijn schuld.
op deze manier verliezen is altijd een schandequote:Op zondag 22 januari 2012 16:13 schreef RvLaak het volgende:
Het ergste is nog, imo, dat het voor Feyenoord niet eens een schande is om hier te verliezen... Tot nu toe nog maar 2 keer gewonnen in Venlo
Achahbar is gewoon geen 4-3-3 spits. Hoe moet zo'n klein mannetje nu ooit kopduels winnen?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Komen bijna nooit goede voorzetten/passes, Guidetti creert al zen goals zelf
Ben je gek?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:13 schreef RvLaak het volgende:
Het ergste is nog, imo, dat het voor Feyenoord niet eens een schande is om hier te verliezen... Tot nu toe nog maar 2 keer gewonnen in Venlo
Eens, maar (statistisch gezien) wel te verwachten bij Feyenoord.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:14 schreef eight het volgende:
[..]
op deze manier verliezen is altijd een schande
Anderzijds is het ook wel weer mooi om de beentjes op de grond te krijgen. Ik had het ergens wel aan zien komen - vond het sowieso vreemd dat iedereen dacht 'dat er wel even gewonnen zou worden'.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:13 schreef RvLaak het volgende:
What the fuck, dat heeft NIEMAND hier gezegdquote:Op zondag 22 januari 2012 16:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Anderzijds is het ook wel weer mooi om de beentjes op de grond te krijgen. Ik had het ergens wel aan zien komen - vond het sowieso vreemd dat iedereen dacht 'dat er wel even gewonnen zou worden'.
Volgende week weer een kansquote:Op zondag 22 januari 2012 16:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Anderzijds is het ook wel weer mooi om de beentjes op de grond te krijgen. Ik had het ergens wel aan zien komen - vond het sowieso vreemd dat iedereen dacht 'dat er wel even gewonnen zou worden'.
Er moet toch ook gewoon 'eventjes' gewonnen worden. Het is gewoon bar en bar slecht vandaag. Echt weer door de ondergrens gezakt. Alles aan doen om zo'n El Ahmadi te behouden als er geen clubs zijn die meer dan 5 miljoen willen betalen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
+ everybody else. Hmja, dan kan je Feyenoord nietquote:Op zondag 22 januari 2012 16:17 schreef Helpmefok het volgende:
Ja, die ajacieden zeiden dat we VVV wel op zouden rollen.
Sorry hoor maar 5 miljoen voor Ahmadi is echt veel te weinig. Minimaal 8, anders kunnen ze opdonderen. Hij is veel te fucking belangrijk voor dit elftal.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er moet toch ook gewoon 'eventjes' gewonnen worden. Het is gewoon bar en bar slecht vandaag. Echt weer door de ondergrens gezakt. Alles aan doen om zo'n El Ahmadi te behouden als er geen clubs zijn die meer dan 5 miljoen willen betalen.
Ik zou hem wel een nachtje anaal willen vernederen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zitten er nou mensen verliefd naar berghuis te fluiten?
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sorry hoor maar 5 miljoen voor Ahmadi is echt veel te weinig. Minimaal 8, anders kunnen ze opdonderen. Hij is veel te fucking belangrijk voor dit elftal.
Allemaal leuk en aardig, maar vandaag wordt het sowieso niks meer.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:18 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik ben hier zo doodziek van dat volgende week me even gestolen kan worden.
wtfquote:Op zondag 22 januari 2012 16:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zou hem wel een nachtje anaal willen vernederen.
Hoeft hij alleen maar een drol te leggen in een natte krant. Dat is deze wedstrijd gewoon: Een drol in een natte krant. Van gister.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:23 schreef Dekatria het volgende:
Ben benieuwd naar de analyse van Koeman.
Eens, gaat niet meer goed komen lijkt het .quote:Op zondag 22 januari 2012 16:23 schreef Muto het volgende:
Oh ja, Cabral was grootste drama. Na Swerts.
En dan in brand steken, voor de deur.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoeft hij alleen maar een drol te leggen in een natte krant. Dat is deze wedstrijd gewoon: Een drol in een natte krant. Van gister.
Jongen zeg me alsjeblieft dat je niet denkt dat Feyenoord kampioenkandidaat isquote:Op zondag 22 januari 2012 16:24 schreef Helpmefok het volgende:
Nou maar hopen dat Utrecht wint van PSV, dan blijven we tenminste nog een beetje bij.
Jij kijkt nog altijd naar bovenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:24 schreef Helpmefok het volgende:
Nou maar hopen dat Utrecht wint van PSV, dan blijven we tenminste nog een beetje bij.
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
Nu krijgen we natuurlijk weer eerst Vlaar met zo'n huilhoofd voor de camera. Bespaar me die vertoning aub.![]()
Geen domme grappen maken, ben niet in de mood voor dat soort onzin.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En dan in brand steken, voor de deur.
En Ajax wel dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jongen zeg me alsjeblieft dat je niet denkt dat Feyenoord kampioenkandidaat is...Er zitten leuke wedstrijden van Feyenoord ertussen maar het niveau is veel te laag...
Dek je maar alvast inquote:Op zondag 22 januari 2012 16:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Achja, des te leuker zal jullie winst zijn op Ajax komende week. Want jullie zullen gewoon winnen met 4-0 ofzo.
Benzine is ook natquote:Op zondag 22 januari 2012 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen domme grappen maken, ben niet in de mood voor dat soort onzin.Sowieso vind ik het knap als je een natte krant in de fik kan steken, maar dat terzijde.
Komop man. Tenminste betrokkenheid. Daar ben ik trots op. Daar ben ik blij mee.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
Nu krijgen we natuurlijk weer eerst Vlaar met zo'n huilhoofd voor de camera. Bespaar me die vertoning aub.![]()
Dat is idd echt de meest vreselijke BN-er die ik ken. Samen met die idioot van Breukelen. Van die wanstaltig dominante persoonlijkheden waar je je altijd ongemakkelijk van gaat voelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:27 schreef Caland het volgende:
En die Peter r de Vries met z'n blije kankerharses natuurlijk weer blij doen. Kunnen ze die goochemerd niet een keer omleggen ofzo.
In welke zin is dat betrokkenheid dan? Het is elke keer dat huilhoofd. Gewoon die boel van achter uit neerzetten ipv diezelfde face voor de camera achteraf iedere keer. Sorry...de teleurstelling spreekt nu. Ben niet objectief.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komop man. Tenminste betrokkenheid. Daar ben ik trots op. Daar ben ik blij mee.
Hij moet er een positieve draai aan geven, gok ik. Ik ben al lang weggezaptquote:Op zondag 22 januari 2012 16:29 schreef eight het volgende:
Vlaar die roept dat we meer kwaliteit hebben maar voor het gemak even vergeet dat inzet minstens net zo belangrijk is
Kan je niet gewoon oppleuren hier met dat trieste indekken van je.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgende week zal hij wel stil zijn. Net als ik.
Hallooooo, hij staat half te janken elke keer. Het grijpt hem dus aan, en DAT is goed. Beter dan PlayStation 2 FIFA-Greene achtige types, die lekker gaan FIFA'en na een verliespot in de bus.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In welke zin is dat betrokkenheid dan?
Nee dat merk ik. Ik ben er iig. blij mee.quote:Het is elke keer dat huilhoofd. Gewoon die boel van achter uit neerzetten ipv diezelfde face voor de camera achteraf iedere keer. Sorry...de teleurstelling spreekt nu. Ben niet objectief.
Je je hebt je al genoeg ingedekt.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgende week zal hij wel stil zijn. Net als ik.
Nee.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik denk trouwens serieus dat we gewonnen hadden met Guyon, die komt de bal gewoon halen en jaagt goed door
Laagste wat kan is zevende. Dan moet Vitesse winnen van PSV en Heerenveen van Utrecht, EN wij verliezen van de joden.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:31 schreef Caland het volgende:
Volgende week weer ergens rond de 9e plek bungelen.
Cabral en Swerts tegen de muur?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:31 schreef Paul-89 het volgende:
Dit kan maar op een manier rechtgezet worden.
Nee, hij heeft gewoon elke keer hetzelfde huilhoofd. Hij moet gewoon eens kwaad worden in het veld. Het is een fucking aanvoerder. Grijp in als je ziet dat het weer zo'n apathische vertoning wordt.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hallooooo, hij staat half te janken elke keer. Het grijpt hem dus aan, en DAT is goed. Beter dan PlayStation 2 FIFA-Greene achtige types, die lekker gaan FIFA'en na een verliespot in de bus..
[..]
Nee dat merk ik. Ik ben er iig. blij mee.
Mwah, ajax moet ook wat rechtzetten en hebben vrijwel altijd het geluk aan hun zijde..quote:Op zondag 22 januari 2012 16:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgende week winnen we wel, daar ben ik totaal niet bang voor. Vandaag stond ik al met een kutgevoel op, maar over volgende week maak ik me totaal geen zorgen.
Duidelijk wel. Hij kon het tempo nu al niet aan. Laat staan als je twee of drie tempos hoger moet spelen.quote:
Bizar ja. Wat viel die tegen. Keer op keer valt hij tegen als hij zelfs al mag invallen. Wordt tijd dat we afscheid nemen van die kabouter. Potentie of niet. Het komt er gewoon totaal niet uit.quote:
Optyfen met die gast idd. Totaal geen toegevoegde waarde meer. Echt dramatisch hoe hij al weken speelt.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:33 schreef SjaakBauer het volgende:
Cabral wordt binnenkort echt uit de selectie gezet door Koeman, dat moet haast wel.
als zijn haar maar goed zitquote:Op zondag 22 januari 2012 16:32 schreef H.M.Murdock het volgende:
Cabral zal zelf wel weer vinden dat hij redelijk tot goed speelde.
Dat uitverdedigen ook bij die 2-1quote:Op zondag 22 januari 2012 16:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Duidelijk wel. Hij kon het tempo nu al niet aan. Laat staan als je twee of drie tempos hoger moet spelen.
Volgens mij zijn ze allemaal al bezig met volgende week en kwamen ze er vanmorgen om 11 uur achter dat er vanmiddag ook nog een wedstrijdje op het programma stond.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:33 schreef eight het volgende:
[..]
Mwah, ajax moet ook wat rechtzetten en hebben vrijwel altijd het geluk aan hun zijde..
Dan zijn ze vandaag dus allemaal door de mand gevallen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Duidelijk wel. Hij kon het tempo nu al niet aan. Laat staan als je twee of drie tempos hoger moet spelen.
Gast, wat lul je nou.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:33 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Bizar ja. Wat viel die tegen. Keer op keer valt hij tegen als hij zelfs al mag invallen. Wordt tijd dat we afscheid nemen van die kabouter. Potentie of niet. Het komt er gewoon totaal niet uit.
Als Vitesse en groningen winnen en wij verliezen dan sta je 8equote:Op zondag 22 januari 2012 16:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Laagste wat kan is zevende. Dan moet Vitesse winnen van PSV en Heerenveen van Utrecht, EN wij verliezen van de joden.
Zie ik niet gebeuren TBH.
Maar wel een toffe smoel altijd. Kan Henk Fraser of John de Wolf niet even een keertje meetrainen, 1 tegen 1 tegen Cabral?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Optyfen met die gast idd. Totaal geen toegevoegde waarde meer. Echt dramatisch hoe hij al weken speelt.
Hij is - op één wedstrijd na - nooit van toegevoegde waarde geweest.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Optyfen met die gast idd. Totaal geen toegevoegde waarde meer. Echt dramatisch hoe hij al weken speelt.
Dit dus. Heeft totaal niks met Mokotjo te maken. Raar om het op hem af te schuiven, want viel niet meer door de mand dan heel het elftal.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan zijn ze vandaag dus allemaal door de mand gevallen.
Overleefd hij niet, zeker niet tegen John de Wolfquote:Op zondag 22 januari 2012 16:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar wel een toffe smoel altijd. Kan Henk Fraser of John de Wolf niet even een keertje meetrainen, 1 tegen 1 tegen Cabral?
Nee man. Dat voorkomen de trainers echt wel. Het probleem is gewoon dat we een aansluitende schakel tussen middenveld en aanval misten op techniek (normaal Ahmadi) en op 'kracht' (normaal Guidetti, het schuiven van "Kuijt" principe).quote:Op zondag 22 januari 2012 16:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal al bezig met volgende week en kwamen ze er vanmorgen om 11 uur achter dat er vanmiddag ook nog een wedstrijdje op het programma stond.
John de Wolf draagt tegenwoordig sjaaltjes, ik betwijfel het.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Overleefd hij niet, zeker niet tegen John de Wolf
Gaat het ook omquote:Op zondag 22 januari 2012 16:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Overleefd hij niet, zeker niet tegen John de Wolf
Haha idd.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
John de Wolf draagt tegenwoordig sjaaltjes, ik betwijfel het.
Dit is gewoon hetzelfde liedje als voor de winterstop. Blijkbaar kunnen ze zich alleen maar motiveren als ze tegen andere titelkandidaten spelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal al bezig met volgende week en kwamen ze er vanmorgen om 11 uur achter dat er vanmiddag ook nog een wedstrijdje op het programma stond.
Kan Fernandez al spelen dan? En bij de oefenwedstrijden was hij best goedquote:Op zondag 22 januari 2012 16:36 schreef Caland het volgende:
Volgende week dus Cissé - Fernandez - Schaken.
My god...
Die komen nooit verder dan de eerste paal inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2012 16:36 schreef Muto het volgende:
Cabral die is het gewoon helemaal kwijt. Eerst kon hij een actie maken en die lukte. Vervolgens een actie inzetten, die niet lukte. Maar nu komt hij niet eens aan de bal.
En dan die voorzetten/corners...
Hoaxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |