SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Iemand die dit ook heeft trouwens?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die tyfus BB van me heeft een niet functionerende camera.
Als ik die probeer op te starten bitcht hij van: Could not start the camera. Close other applications and try opening the camera again.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Probeer anders even met Blackberry Device Manager de nieuwste device software (firmware) erop te knallen. Dit gebrek voer je natuurlijk ook aan als bewijs dat BB suckt hè? Ik heb echt nog nooit één probleem gehad ermeequote:Op zondag 22 januari 2012 16:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Iemand die dit ook heeft trouwens?
[..].
![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wtf is datquote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Er staat ook beeldmateriaal van mij op youtube.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Er staat ook beeldmateriaal van mij op youtube.
Cobra uses Hypnotize, it's Super Effective!![]()
Until now, I used to think wrestling was fake.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Er staat ook beeldmateriaal van mij op youtube.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Until now, I used to think wrestling was fake.![]()
![]()
Ik ben die bruine. Niet door vertellen.quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wat de fuuuck is ditquote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Er staat ook beeldmateriaal van mij op youtube.!
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Serieus? Wat een toeval.. Ik ben die met die rode kniebeschermersquote:Op zondag 22 januari 2012 16:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben die bruine. Niet door vertellen.
Samen worstelen?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Serieus? Wat een toeval.. Ik ben die met die rode kniebeschermersThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ultraaaa ultraaaa ultraaaaquote:Op zondag 22 januari 2012 17:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Blijkbaar de meest illegale move in Wrestling
Maar de ziekste move gaat naar:![]()
Mits gebruik van olie ben ik downquote:
Goed neukstandje wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Er staat ook beeldmateriaal van mij op youtube.![]()
Uitproberen?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Lekkerrrrrrrrquote:Op zondag 22 januari 2012 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfgemaakte saté, altijd goed. Kankerlekker.
Ik ben beresterk.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Vies jongentje.
Ga dan maar vast krachttraining doen trouwens
Ik heb een keer een volwassen paard dood gebeten, en een volgroeide tijger weten te wurgen.quote:Het mocht niet baten.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Probeer anders even met Blackberry Device Manager de nieuwste device software (firmware) erop te knallen.
[ Bericht 40% gewijzigd door Chocolatebear op 22-01-2012 20:08:11 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Good enough for me.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb een keer een volwassen paard dood gebeten, en een volgroeide tijger weten te wurgen.
Alleen je mag geen paarden doden want dan dood ik jou![]()
![]()
Ja, was tof! Al is er over m'n suède schoenen gekotst en ik weet niet wat ik er mee aan moetquote:![]()
Jij?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Oja eerste dag gehad he? Hoe was het?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Héél druk! Liters energydrank naar binnen gegooid ookquote:Op zondag 22 januari 2012 20:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, was tof! Al is er over m'n suède schoenen gekotst en ik weet niet wat ik er mee aan moet![]()
Jij?![]()
Ook echt over suède.
Veel te lekker weekend gehad weer, zojuist afgesloten met 5-1 winst tegen de koploper.
Deathlift or Die.![]()
Leuk, gezellige zaak ook alleen jammer dat het best rustig was. Ze zeiden ook zovan ja ene keer is het superdruk en andere keer superrustig. Gewoon pech gehadquote:Op zondag 22 januari 2012 20:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oja eerste dag gehad he? Hoe was het?
Meiske, drink eens een keer wat minderquote:Op zondag 22 januari 2012 20:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, was tof! Al is er over m'n suède schoenen gekotst en ik weet niet wat ik er mee aan moet![]()
Jij?![]()
![]()
Ze heeft er toch niet zelf overheen gekotst?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuk, gezellige zaak ook alleen jammer dat het best rustig was. Ze zeiden ook zovan ja ene keer is het superdruk en andere keer superrustig. Gewoon pech gehad
[..]
Meiske, drink eens een keer wat minder![]()
Als dat zo is kan ik nooit meer op Jumi fappen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft er toch niet zelf overheen gekotst?Deathlift or Die.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als dat zo is kan ik nooit meer op Jumi fappen.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als dat zo is kan ik nooit meer op Jumi fappen.
Whehe, nee door een vriendin die ik in de stad opgehaald heb vannacht. Ik moest midden op straat stoppen omdat ze moest overgeven, dus ik stapte uit de auto om haar haren vast te houden enzo, kwam alles over m'n laarsjes heen. Ik voelde m'n voet gewoon warm wordenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Oja sorry Jumi, ik las IK heb over m'n suede schoenen heengekotst
quote:Echt kaolo vies. Bah.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Whehe, nee door een vriendin die ik in de stad opgehaald heb vannacht. Ik moest midden op straat stoppen omdat ze moest overgeven, dus ik stapte uit de auto om haar haren vast te houden enzo, kwam alles over m'n laarsjes heen. Ik voelde m'n voet gewoon warm worden
Deathlift or Die.![]()
Echte vrienden helpen elkaar als ze moeten kotsenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:32 schreef Juminelle het volgende:
Whehe, nee door een vriendin die ik in de stad opgehaald heb vannacht. Ik moest midden op straat stoppen omdat ze moest overgeven, dus ik stapte uit de auto om haar haren vast te houden enzo, kwam alles over m'n laarsjes heen. Ik voelde m'n voet gewoon warm wordenOok een keer gehad op m'n verjaardag dat de wiet+drank verkeerd viel bij n vriend. Iedereen wegrennen toen ie moest kotsen op straat behalve ik
![]()
![]()
Wow fuck hee.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Whehe, nee door een vriendin die ik in de stad opgehaald heb vannacht. Ik moest midden op straat stoppen omdat ze moest overgeven, dus ik stapte uit de auto om haar haren vast te houden enzo, kwam alles over m'n laarsjes heen. Ik voelde m'n voet gewoon warm wordenDan hebben ze wel echt de volle laag gekregen.
![]()
![]()
Ik kreeg toen dus die halve brie in m'n smoel gedouwd. Lekkere matties heb ikquote:Op zondag 22 januari 2012 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echte vrienden helpen elkaar als ze moeten kotsen.
![]()
Ik heb een keer een maat van me lekker liters water laten drinkenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kreeg toen dus die halve brie in m'n smoel gedouwd. Lekkere matties heb ik.
Deathlift or Die.![]()
Kloptquote:Op zondag 22 januari 2012 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echte vrienden helpen elkaar als ze moeten kotsenOok een keer gehad op m'n verjaardag dat de wiet+drank verkeerd viel bij n vriend. Iedereen wegrennen toen ie moest kotsen op straat behalve ik
! Ik weet hoe kut het is om te moeten kotsen van drank, dus ik vind het sneu om mensen dan alleen te laten staan zodat ze over hun eigen haar/kleding/schoenen heen kotsen enzo.
Alleen dit keer waren mijn schoenen dus het slachtoffer
Dat is echt gemeenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb een keer een maat van me lekker liters water laten drinkenMelk overgeven
Ik had donderdagavond shots gedronken, toen ik de volgende ochtend een beker melk dronk, smaakte de melk naar die shots.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is echt gemeenMelk overgeven
Deathlift or Die.![]()
Ik één keer in Polenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Overigens heb ik nog nooit gekotst waar m'n vrienden bij waren..![]()
Over Polen gesproken, CB ken jij ene Alan uit Amstelveen?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Da's ranzig inderdaad, of je boeren die er de volgende dag nog naar ruiken om daar vervolgens weer misselijk van te wordenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik had donderdagavond shots gedronken, toen ik de volgende ochtend een beker melk dronk, smaakte de melk naar die shots..
![]()
Nee, zou ik die moeten kennen dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik één keer in Polen![]()
Over Polen gesproken, CB ken jij ene Alan uit Amstelveen?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Als ik de hele avond bacardi ofzo heb gedronken proef ik het de volgende dag sowieso nog, hoe hard je je tanden ook poetstquote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's ranzig inderdaad, of je boeren die er de volgende dag nog naar ruiken om daar vervolgens weer misselijk van te worden.
Hoef ik niet eens voor te boeren
![]()
![]()
Oh, nee geen flauw idee. Ik vroeg het me al een tijdje af maar ik vergat het telkens te vragen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee, zou ik die moeten kennen dan?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik heb dat alleen met ranzige shotsquote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik de hele avond bacardi ofzo heb gedronken proef ik het de volgende dag sowieso nog, hoe hard je je tanden ook poetstHoef ik niet eens voor te boeren
Deathlift or Die.![]()
Shotjes zijn sowieso kut. Het duurt best lang voordat die dingen inslaan, dus ik drink er altijd fucking veel en opeens voel ik 'm zwaaar.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen met ranzige shotsThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Precies dit, dodelijke shit datquote:Op zondag 22 januari 2012 20:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Shotjes zijn sowieso kut. Het duurt best lang voordat die dingen inslaan, dus ik drink er altijd fucking veel en opeens voel ik 'm zwaaar.Ooit 5 tequila gedronken terwijl ik al best aangeschoten was. En jahoor, stond ik te zwalken en te lallen en mensen lastig te vallen
![]()
![]()
Dit doe ik altijd als ik dronken benquote:Op zondag 22 januari 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Precies dit, dodelijke shit datOoit 5 tequila gedronken terwijl ik al best aangeschoten was. En jahoor, stond ik te zwalken en te lallen en mensen lastig te vallen
Deathlift or Die.![]()
Whehe ja dat dusquote:Op zondag 22 januari 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Precies dit, dodelijke shit datOoit 5 tequila gedronken terwijl ik al best aangeschoten was. En jahoor, stond ik te zwalken en te lallen en mensen lastig te vallen
Als ik heel dronken ben ga ik nonstop lachen en blij doen tegen iedereen. Iedereen omhelzen enzo
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit doe ik altijd als ik dronken benOok in de trant van mensen hun bril afpakken en opzetten enzo?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe ja dat dusAls ik heel dronken ben ga ik nonstop lachen en blij doen tegen iedereen. Iedereen omhelzen enzo
![]()
![]()
Mmh, ik ben laatst gefilmd dat ik bij een meisje met echt een gigantische kont er in kneep.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ook in de trant van mensen hun bril afpakken en opzetten enzo?En dan niet 1 keer ook
Toen ze er achter kwam kon ze het wel waarderen tho, maar dat filmpje was echt epic
Deathlift or Die.![]()
En dat meisje deed niks?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mmh, ik ben laatst gefilmd dat ik bij een meisje met echt een gigantische kont er in kneep.En dan niet 1 keer ook
Oh je edit![]()
![]()
Ja ik verwachtte er al reacties op haha.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dat meisje deed niks?
Oh je edit
Deathlift or Die.![]()
Jaquote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ook in de trant van mensen hun bril afpakken en opzetten enzo?Soms word ik wakker en kom ik dingen tegen die ik nooit eerder gezien heb
![]()
Eerder vond ook vaak leuk om bij huisfeestjes voiceclips van mezelf te makenShit sloeg echt helemaal nergens op.
Ik beland altijd met spullen van anderen in mijn klauwen wanneer ik dronken ben.Noord-Afrikaanse genen die de overhand krijgen wanneer mijn verdediging tegen deze genen neer gaat door de alcohol.
Ik heb nog zo een grote kartonnen poster van Loveland 2010 die langs de weg stondenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Alcohol is bad mmkay.En idd, spullen vinden/stelen (meer dat laatste)
Deathlift or Die.![]()
Stelletje schavuiten.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Ja vet origineel.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ey, die 'je bent geen Molukker maar een Mislukker' punchline van gister was wel hard man.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Ron.Jeremy gisteren.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ey, die 'je bent geen Molukker maar een Mislukker' punchline van gister was wel hard man.
Dit ja, stomme Oerbeerquote:Op zondag 22 januari 2012 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb dat gedelete gedeelte gemist man, samenvatting?![]()
Ik vind die verkrachtingsopmerkingen van hem echt idioot.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Wut? Vertel, dat heb ik gemist. Ik ging stuk om zijn internet white knight gedrag.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind die verkrachtingsopmerkingen van hem echt idioot.
Oh. Ja die opmerkingen jegens Tliciouz telkens.. Gisteren ook weer iets in de trant van: "Ik verkracht jou binnenkort een keer midden op straat in Arnhem, wacht maar af. Die dag zal binnenkort komen"quote:Op zondag 22 januari 2012 21:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wut? Vertel, dat heb ik gemist. Ik ging stuk om zijn internet white knight gedrag.
Niet tof.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Dat zei ie 2 dagen geleden ook nog toch? Waarop zij zei van: In bed kan ik die praat wel waarderen ofzo. Anyway, meneer heeft een streep door z'n naam dus hebben we ff geen last vanquote:Op zondag 22 januari 2012 21:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh. Ja die opmerkingen jegens Tliciouz telkens.. Gisteren ook weer. Iets in de trant van: "Ik verkracht jou binnenkort een keer midden op straat in Arnhem, wacht maar af. Die dag zal binnenkort komen"
Niet tof.![]()
![]()
Ja klopt, maar gisteren weer. Zieke uitsprakenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zei ie 2 dagen geleden ook nog toch? Waarop zij zei van: In bed kan ik die praat wel waarderen ofzo. Anyway, meneer heeft een streep door z'n naam dus hebben we ff geen last van
Niet cool idd.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja klopt, maar gisteren weer. Zieke uitsprakenDeathlift or Die.![]()
Ik heb echt ziek veel zin melkchocolade maar ik heb alleen witte chocolade in huis![]()
First World Problem.
Ik ben allang vergeten wat er nou eigenlijk aan de hand wasquote:
Pure chocoladequote:Op zondag 22 januari 2012 21:54 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb echt ziek veel zin melkchocolade maar ik heb alleen witte chocolade in huis![]()
First World Problem.
[ afbeelding ].
![]()
Dat is echt de kanker onder de chocoladequote:
+1 voor jouquote:Op zondag 22 januari 2012 22:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is echt de kanker onder de chocolade![]()
![]()
Op z'n tijd grofgebektquote:Op zondag 22 januari 2012 22:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is echt de kanker onder de chocolade.
![]()
Klopt maar dat was getroll dit was gewoon sick.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zei ie 2 dagen geleden ook nog toch? Waarop zij zei van: In bed kan ik die praat wel waarderen ofzo. Anyway, meneer heeft een streep door z'n naam dus hebben we ff geen last vanAll good things are wild and free.![]()
Nee, hoor. Dat is tenminste echte chocolade.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is echt de kanker onder de chocolade![]()
Oh jij kan het wel even samenvatten toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klopt maar dat was getroll dit was gewoon sick.![]()
![]()
quote:quote:Op zondag 22 januari 2012 22:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is echt de kanker onder de chocoladefull stops and exclamation marks![]()
Ik kwam er later pas bij ging iets over Jajong en Phas ofzo?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh jij kan het wel even samenvatten toch?
All good things are wild and free.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |