Ik ben beresterk.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Vies jongentje.
Ga dan maar vast krachttraining doen trouwens![]()
Ik heb een keer een volwassen paard dood gebeten, en een volgroeide tijger weten te wurgen.quote:
Het mocht niet baten.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Probeer anders even met Blackberry Device Manager de nieuwste device software (firmware) erop te knallen.
Good enough for me.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb een keer een volwassen paard dood gebeten, en een volgroeide tijger weten te wurgen.
Ja, was tof! Al is er over m'n suède schoenen gekotst en ik weet niet wat ik er mee aan moetquote:
Oja eerste dag gehad he? Hoe was het?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Héél druk! Liters energydrank naar binnen gegooid ook
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, was tof! Al is er over m'n suède schoenen gekotst en ik weet niet wat ik er mee aan moet![]()
Jij?
Leuk, gezellige zaak ook alleen jammer dat het best rustig was. Ze zeiden ook zovan ja ene keer is het superdruk en andere keer superrustig. Gewoon pech gehadquote:Op zondag 22 januari 2012 20:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oja eerste dag gehad he? Hoe was het?
Meiske, drink eens een keer wat minderquote:Op zondag 22 januari 2012 20:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, was tof! Al is er over m'n suède schoenen gekotst en ik weet niet wat ik er mee aan moet![]()
Jij?
Ze heeft er toch niet zelf overheen gekotst?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuk, gezellige zaak ook alleen jammer dat het best rustig was. Ze zeiden ook zovan ja ene keer is het superdruk en andere keer superrustig. Gewoon pech gehad
[..]
Meiske, drink eens een keer wat minder
Als dat zo is kan ik nooit meer op Jumi fappen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft er toch niet zelf overheen gekotst?
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als dat zo is kan ik nooit meer op Jumi fappen.
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als dat zo is kan ik nooit meer op Jumi fappen.
Whehe, nee door een vriendin die ik in de stad opgehaald heb vannacht. Ik moest midden op straat stoppen omdat ze moest overgeven, dus ik stapte uit de auto om haar haren vast te houden enzo, kwam alles over m'n laarsjes heen. Ik voelde m'n voet gewoon warm wordenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Oja sorry Jumi, ik las IK heb over m'n suede schoenen heengekotst
quote:
Echt kaolo vies. Bah.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Whehe, nee door een vriendin die ik in de stad opgehaald heb vannacht. Ik moest midden op straat stoppen omdat ze moest overgeven, dus ik stapte uit de auto om haar haren vast te houden enzo, kwam alles over m'n laarsjes heen. Ik voelde m'n voet gewoon warm worden
Echte vrienden helpen elkaar als ze moeten kotsenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:32 schreef Juminelle het volgende:
Whehe, nee door een vriendin die ik in de stad opgehaald heb vannacht. Ik moest midden op straat stoppen omdat ze moest overgeven, dus ik stapte uit de auto om haar haren vast te houden enzo, kwam alles over m'n laarsjes heen. Ik voelde m'n voet gewoon warm worden
Wow fuck hee.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg toen dus die halve brie in m'n smoel gedouwd. Lekkere matties heb ikquote:Op zondag 22 januari 2012 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echte vrienden helpen elkaar als ze moeten kotsen
Ik heb een keer een maat van me lekker liters water laten drinkenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kreeg toen dus die halve brie in m'n smoel gedouwd. Lekkere matties heb ik.
Kloptquote:Op zondag 22 januari 2012 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echte vrienden helpen elkaar als ze moeten kotsenOok een keer gehad op m'n verjaardag dat de wiet+drank verkeerd viel bij n vriend. Iedereen wegrennen toen ie moest kotsen op straat behalve ik
Dat is echt gemeenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb een keer een maat van me lekker liters water laten drinken
Ik had donderdagavond shots gedronken, toen ik de volgende ochtend een beker melk dronk, smaakte de melk naar die shots.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is echt gemeenMelk overgeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |