SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Iemand die dit ook heeft trouwens?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die tyfus BB van me heeft een niet functionerende camera.
Als ik die probeer op te starten bitcht hij van: Could not start the camera. Close other applications and try opening the camera again.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Probeer anders even met Blackberry Device Manager de nieuwste device software (firmware) erop te knallen. Dit gebrek voer je natuurlijk ook aan als bewijs dat BB suckt hè? Ik heb echt nog nooit één probleem gehad ermeequote:Op zondag 22 januari 2012 16:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Iemand die dit ook heeft trouwens?
[..].
![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wtf is datquote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Er staat ook beeldmateriaal van mij op youtube.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Er staat ook beeldmateriaal van mij op youtube.
Cobra uses Hypnotize, it's Super Effective!![]()
Until now, I used to think wrestling was fake.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Er staat ook beeldmateriaal van mij op youtube.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Until now, I used to think wrestling was fake.![]()
![]()
Ik ben die bruine. Niet door vertellen.quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wat de fuuuck is ditquote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Er staat ook beeldmateriaal van mij op youtube.!
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Serieus? Wat een toeval.. Ik ben die met die rode kniebeschermersquote:Op zondag 22 januari 2012 16:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben die bruine. Niet door vertellen.
Samen worstelen?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Serieus? Wat een toeval.. Ik ben die met die rode kniebeschermersThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ultraaaa ultraaaa ultraaaaquote:Op zondag 22 januari 2012 17:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Blijkbaar de meest illegale move in Wrestling
Maar de ziekste move gaat naar:![]()
Mits gebruik van olie ben ik downquote:
Goed neukstandje wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Er staat ook beeldmateriaal van mij op youtube.![]()
Uitproberen?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Lekkerrrrrrrrquote:Op zondag 22 januari 2012 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfgemaakte saté, altijd goed. Kankerlekker.
Ik ben beresterk.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Vies jongentje.
Ga dan maar vast krachttraining doen trouwens
Ik heb een keer een volwassen paard dood gebeten, en een volgroeide tijger weten te wurgen.quote:Het mocht niet baten.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Probeer anders even met Blackberry Device Manager de nieuwste device software (firmware) erop te knallen.
[ Bericht 40% gewijzigd door Chocolatebear op 22-01-2012 20:08:11 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Good enough for me.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb een keer een volwassen paard dood gebeten, en een volgroeide tijger weten te wurgen.
Alleen je mag geen paarden doden want dan dood ik jou![]()
![]()
Ja, was tof! Al is er over m'n suède schoenen gekotst en ik weet niet wat ik er mee aan moetquote:![]()
Jij?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Oja eerste dag gehad he? Hoe was het?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Héél druk! Liters energydrank naar binnen gegooid ookquote:Op zondag 22 januari 2012 20:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, was tof! Al is er over m'n suède schoenen gekotst en ik weet niet wat ik er mee aan moet![]()
Jij?![]()
Ook echt over suède.
Veel te lekker weekend gehad weer, zojuist afgesloten met 5-1 winst tegen de koploper.
Deathlift or Die.![]()
Leuk, gezellige zaak ook alleen jammer dat het best rustig was. Ze zeiden ook zovan ja ene keer is het superdruk en andere keer superrustig. Gewoon pech gehadquote:Op zondag 22 januari 2012 20:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oja eerste dag gehad he? Hoe was het?
Meiske, drink eens een keer wat minderquote:Op zondag 22 januari 2012 20:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, was tof! Al is er over m'n suède schoenen gekotst en ik weet niet wat ik er mee aan moet![]()
Jij?![]()
![]()
Ze heeft er toch niet zelf overheen gekotst?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuk, gezellige zaak ook alleen jammer dat het best rustig was. Ze zeiden ook zovan ja ene keer is het superdruk en andere keer superrustig. Gewoon pech gehad
[..]
Meiske, drink eens een keer wat minder![]()
Als dat zo is kan ik nooit meer op Jumi fappen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft er toch niet zelf overheen gekotst?Deathlift or Die.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als dat zo is kan ik nooit meer op Jumi fappen.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als dat zo is kan ik nooit meer op Jumi fappen.
Whehe, nee door een vriendin die ik in de stad opgehaald heb vannacht. Ik moest midden op straat stoppen omdat ze moest overgeven, dus ik stapte uit de auto om haar haren vast te houden enzo, kwam alles over m'n laarsjes heen. Ik voelde m'n voet gewoon warm wordenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Oja sorry Jumi, ik las IK heb over m'n suede schoenen heengekotst
quote:Echt kaolo vies. Bah.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Whehe, nee door een vriendin die ik in de stad opgehaald heb vannacht. Ik moest midden op straat stoppen omdat ze moest overgeven, dus ik stapte uit de auto om haar haren vast te houden enzo, kwam alles over m'n laarsjes heen. Ik voelde m'n voet gewoon warm worden
Deathlift or Die.![]()
Echte vrienden helpen elkaar als ze moeten kotsenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:32 schreef Juminelle het volgende:
Whehe, nee door een vriendin die ik in de stad opgehaald heb vannacht. Ik moest midden op straat stoppen omdat ze moest overgeven, dus ik stapte uit de auto om haar haren vast te houden enzo, kwam alles over m'n laarsjes heen. Ik voelde m'n voet gewoon warm wordenOok een keer gehad op m'n verjaardag dat de wiet+drank verkeerd viel bij n vriend. Iedereen wegrennen toen ie moest kotsen op straat behalve ik
![]()
![]()
Wow fuck hee.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Whehe, nee door een vriendin die ik in de stad opgehaald heb vannacht. Ik moest midden op straat stoppen omdat ze moest overgeven, dus ik stapte uit de auto om haar haren vast te houden enzo, kwam alles over m'n laarsjes heen. Ik voelde m'n voet gewoon warm wordenDan hebben ze wel echt de volle laag gekregen.
![]()
![]()
Ik kreeg toen dus die halve brie in m'n smoel gedouwd. Lekkere matties heb ikquote:Op zondag 22 januari 2012 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echte vrienden helpen elkaar als ze moeten kotsen.
![]()
Ik heb een keer een maat van me lekker liters water laten drinkenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kreeg toen dus die halve brie in m'n smoel gedouwd. Lekkere matties heb ik.
Deathlift or Die.![]()
Kloptquote:Op zondag 22 januari 2012 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echte vrienden helpen elkaar als ze moeten kotsenOok een keer gehad op m'n verjaardag dat de wiet+drank verkeerd viel bij n vriend. Iedereen wegrennen toen ie moest kotsen op straat behalve ik
! Ik weet hoe kut het is om te moeten kotsen van drank, dus ik vind het sneu om mensen dan alleen te laten staan zodat ze over hun eigen haar/kleding/schoenen heen kotsen enzo.
Alleen dit keer waren mijn schoenen dus het slachtoffer
Dat is echt gemeenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb een keer een maat van me lekker liters water laten drinkenMelk overgeven
Ik had donderdagavond shots gedronken, toen ik de volgende ochtend een beker melk dronk, smaakte de melk naar die shots.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is echt gemeenMelk overgeven
Deathlift or Die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |