Ik vind die verkrachtingsopmerkingen van hem echt idioot.quote:
Wut? Vertel, dat heb ik gemist. Ik ging stuk om zijn internet white knight gedrag.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind die verkrachtingsopmerkingen van hem echt idioot.
Oh. Ja die opmerkingen jegens Tliciouz telkens.. Gisteren ook weer iets in de trant van: "Ik verkracht jou binnenkort een keer midden op straat in Arnhem, wacht maar af. Die dag zal binnenkort komen"quote:Op zondag 22 januari 2012 21:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wut? Vertel, dat heb ik gemist. Ik ging stuk om zijn internet white knight gedrag.
Dat zei ie 2 dagen geleden ook nog toch? Waarop zij zei van: In bed kan ik die praat wel waarderen ofzo. Anyway, meneer heeft een streep door z'n naam dus hebben we ff geen last vanquote:Op zondag 22 januari 2012 21:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh. Ja die opmerkingen jegens Tliciouz telkens.. Gisteren ook weer. Iets in de trant van: "Ik verkracht jou binnenkort een keer midden op straat in Arnhem, wacht maar af. Die dag zal binnenkort komen"
Niet tof.
Ja klopt, maar gisteren weer. Zieke uitsprakenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zei ie 2 dagen geleden ook nog toch? Waarop zij zei van: In bed kan ik die praat wel waarderen ofzo. Anyway, meneer heeft een streep door z'n naam dus hebben we ff geen last van
Niet cool idd.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja klopt, maar gisteren weer. Zieke uitspraken
Ik ben allang vergeten wat er nou eigenlijk aan de hand wasquote:
Pure chocoladequote:Op zondag 22 januari 2012 21:54 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb echt ziek veel zin melkchocolade maar ik heb alleen witte chocolade in huis![]()
First World Problem.
[ afbeelding ]
Dat is echt de kanker onder de chocoladequote:
+1 voor jouquote:Op zondag 22 januari 2012 22:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is echt de kanker onder de chocolade
Op z'n tijd grofgebektquote:Op zondag 22 januari 2012 22:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt maar dat was getroll dit was gewoon sick.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zei ie 2 dagen geleden ook nog toch? Waarop zij zei van: In bed kan ik die praat wel waarderen ofzo. Anyway, meneer heeft een streep door z'n naam dus hebben we ff geen last van
Nee, hoor. Dat is tenminste echte chocolade.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh jij kan het wel even samenvatten toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klopt maar dat was getroll dit was gewoon sick.
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kwam er later pas bij ging iets over Jajong en Phas ofzo?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh jij kan het wel even samenvatten toch?
Luie allochtonen hierquote:Op zondag 22 januari 2012 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh jij kan het wel even samenvatten toch?
Ik kon het even niet anders verwoordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |