quote:
Hoe oud zijn ze nu, bibi? Ze zijn nu al mooi, maar wat zullen ze prachtig zijn als ze straks lekker vol en bol worden!quote:Op zondag 22 januari 2012 17:50 schreef bibi het volgende:
Wat een mooie britten allemaal![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, net sneeuwtijgertjesquote:Op zondag 22 januari 2012 17:50 schreef bibi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zie je waaromquote:Op zondag 22 januari 2012 18:07 schreef bibi het volgende:
Ik moest erg lachen om jullie gekozen naam Onslow
Hehe ja als ie op zijn buik ligt en ga met mijn hand al richting zijn buik ploft ie al op zijn rug om geaaid te wordenquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij is dat rare liggen typisch Brits.
En het luie overigens ook![]()
Zo kun je lekker over het buikie aaien
Baileys ook, vandaar dat we hem ook vaak BoemBoem noemenquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe ja als ie op zijn buik ligt en ga met mijn hand al richting zijn buik ploft ie al op zijn rug om geaaid te worden![]()
Zo herkenbaar! Doet Sjors ook altijd, dan ligt ie echt zo hulpeloos op zijn rug, pootjes omhoog, en dan kan je niet anders dan ff lekker kroelen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe ja als ie op zijn buik ligt en ga met mijn hand al richting zijn buik ploft ie al op zijn rug om geaaid te worden![]()
oh, wat zijn ze groot geworden!quote:Op zondag 22 januari 2012 17:50 schreef bibi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt zooo mooiquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:51 schreef Sanne het volgende:
DC vanmiddag
[ afbeelding ]
die laat zich niet makkelijk aaien, alleen door mij en mijn man.
Dit is echt zo'n eindbaasquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:45 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil niet op de foto
[ afbeelding ]
Zeker niet van mijn onvoordelige kant![]()
[ afbeelding ]
Nah, mijn wang dan, okee
[ afbeelding ]
Dat is mijn wang niet
[ afbeelding ]
Vooruit dan maar, omdat je zo aandringt![]()
[ afbeelding ]
Met die poot waarschijnlijk wel, want er zijn foto's gemaakt en er is verder niets mis met die poot. Waarschijnlijk heeft hij het al die jaren verborgen, hij is al bijna acht jaar dus dat zal zijn tol wel eisen.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een droppie![]()
![]()
Is hij blind en met ongelijke achterpootjes geboren?
Onze eigen Bolle Brit heeft 2 weken geleden een behoorlijke longontsteking gehad, maar heeft inmiddels de chillmodus weer teruggevonden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Achgos, niets waar hij geen 15 of ouder mee kan worden dusquote:Op zondag 12 februari 2012 21:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Met die poot waarschijnlijk wel, want er zijn foto's gemaakt en er is verder niets mis met die poot. Waarschijnlijk heeft hij het al die jaren verborgen, hij is al bijna acht jaar dus dat zal zijn tol wel eisen.
Dat blinde weten we niet precies. Hij kon eerst gewoon zien en opeens merkte we dat hij met zijn poot het kattenluik in de deur aan het zoeken was. Zijn netvlies is schijnbaar ook losgelaten. En zijn oog wat eruit is had hij staar waardoor de oogdruk te hoog was en dat deed hem pijn.
Een hele waslijst maar hij doet het nog steeds goed
En jij hebt ook een lieve brit! Mijn tante heeft ook een chocolat point.
Ooh echt nog zo een bolletjequote:Op maandag 20 februari 2012 16:01 schreef mentat_nl het volgende:
Geweldig topic voor geweldige katten, ook voor we zelf een britje hadden keek ik hier regelmatig. Maar nu Zorah hier door huis wandelt mag ze wat mij betreft ook hier haar debuut maken:
Lekker lui de stoel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie echt 2 polletjes kattengras!:
[ afbeelding ]
Yoga:
[ afbeelding ]
Nee waarschijnlijk zal hij niet zo oud worden als een normale katquote:Op maandag 13 februari 2012 12:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Achgos, niets waar hij geen 15 of ouder mee kan worden dus![]()
Hij is mooi![]()
![]()
Baileys staat op als sealpoint op de stamboom, maar ik heb ook m'n twijfels idd.
Maar goed, zal me ook een worst wezen of ie chocolat of seal is, we doen er verder toch niets mee en het is de meest lieve kat die je je kunt wensen
Ooh wat heeft die mooie kleuren! Een echte knuffelbeerquote:Op maandag 20 februari 2012 21:23 schreef tliciouz het volgende:
Even een pic spam van Reiko
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En moest erg lachen toen ik de onderstaande foto maakte, had sims beestenbende aangezet op de xbox en meneer reageerde op de kat die ik aan het maken was, hij begon de tv te kroelen en te likken.![]()
[ afbeelding ]
Enyquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
Eny, le puss on boots
[ afbeelding ]
Oei oppassen hij verdwijntquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:59 schreef Rewimo het volgende:
Onslow is trouwens een spookkat
[ afbeelding ]
Mijn HTK katten liggen zo vaak op hun rugquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:40 schreef Gwywen het volgende:
Wat een leuke foto's weer.
Bram is idd een hele mooie!
Ik vind het zo grappig dat ze altijd op hun rug liggen, dat doet Pluis ook continu en onze vorige (Vits) deed dat ook altijd, maar m'n HTK doet dat echt zelden. Typisch iets Brits dus?
Nu je het zegt zie ik de witte plekquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:53 schreef Kper_Norci het volgende:
Sjors heeft een witte plek op zijn borst, en is ook wat forser dan Sjimmie. Iedereen denkt dat ie dikker is, maar dat is gewoon zijn vollere vacht, hij is maar een halve kilo zwaarder dan Sjimmie.
Toen ze nog kleiner waren had ik veel meer moeite om ze uit elkaar te houden![]()
Ok die kom ik vanavond even stelen, ok? Doeiquote:Op zaterdag 10 maart 2012 02:51 schreef Kper_Norci het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ok die kom ik vanavond even stelen, ok? Doei
Sjors en Sjimmie <3quote:Op zaterdag 10 maart 2012 02:51 schreef Kper_Norci het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Is Loki een kater of een poes?quote:Op zondag 11 maart 2012 11:57 schreef SEMTEX het volgende:
Loki wel, vandaag ook alweer lekker buiten aan het spelen en heen en weer aan het schieten. Bij de laatste keer wegen was-ie 5,5 kilo, de dierenarts zei dat dat normaal was.
Loki is een kater. Toen ik hem kreeg, was-ie wel slanker(ik schat misschien 4 of 4,5 kilo), maar toen was-ie ook erg kieskeurig met zijn eten (waarschijnlijk omdat hij uit een stresssituatie kwam met jonge kinderen). Hij lustte bijvoorbeeld alleen maar knabbels die van een bepaalde boer kwamen die biologische knabbels maakte. Nu vreet-ie alles wat ik hem voorzetquote:
Ja, hier is dat een spin met pootjesquote:Op zondag 11 maart 2012 13:44 schreef Rewimo het volgende:
Beestje aan een hengel vindt hij geweldig
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Is dat schattige Brammetje zo zwaar!Dat zou je ook niet zeggen als je de foto's ziet. Hier is het 4,5kg voor Sjimmie en 5 voor Sjors. Sjimmie is wel slank vind ik, zou best wat bij mogen, maar hij is ook heel actief (als in met een rotgang door het hele huis sprinten, over banken, stoelen, en alles wat voor hem dan in de weg staat
)
Zeau cutequote:Op woensdag 25 januari 2012 17:51 schreef Sanne het volgende:
DC vanmiddag
[ afbeelding ]
die laat zich niet makkelijk aaien, alleen door mij en mijn man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |