SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
Het officiele GAM SC anthem voor de rest van de week:
Mascotte van de GAM SC:
Is het al vrijdag?
http://www.ishetalvrijdag.nl/
Epic paardengame:
http://megaswf.com/simple_serve/60230/
Is toch lief?quote:
Kijk! Hier kan ik nou iets meequote:Op zondag 22 januari 2012 15:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja vrouwennee hoor nick was lief wat je zei
Hell no, die uit de andere SC doen net alsof vrouwen alleen maar in keuken thuis horenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij is wel lief hoor, maar hij zei gisteren steeds dat ik naar de keuken moest dus ik dacht dat dit weer een hint was
1 of 2?quote:
Haha dan snap ik de reactie heel goed!quote:Op zondag 22 januari 2012 15:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij is wel lief hoor, maar hij zei gisteren steeds dat ik naar de keuken moest dus ik dacht dat dit weer een hint was
Gelijk heb jequote:Op zondag 22 januari 2012 15:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha dan snap ik de reactie heel goed!
Ik vind koken leuk om te doen en kan het ook best goed, maar zodra kerels de opmerking gaan maken dat ik daar thuis hoor, is het meteen klaar
van mijn mogen ze zeggen wat ze willen, ik neem mannen toch niet serieusquote:Op zondag 22 januari 2012 15:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind koken leuk om te doen en kan het ook best goed, maar zodra kerels de opmerking gaan maken dat ik daar thuis hoor, is het meteen klaar
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
van mijn mogen ze zeggen wat ze willen, ik neem mannen toch niet serieus
gewoon een knoflook boer laten, je game aanzetten en ze negeren
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
van mijn mogen ze zeggen wat ze willen, ik neem mannen toch niet serieus
gewoon een knoflook boer laten, je game aanzetten en ze negeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Portal 1?quote:
Ja, ik heb portal 2 alleen de MP uitgespeeld, dus ik wu eerst 1 doen en daarna van 2 de SPquote:Op zondag 22 januari 2012 15:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Portal 1?
Heb net Portal 2 uitgespeeld
Dat is wel handig ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja, ik heb portal 2 alleen de MP uitgespeeld, dus ik wu eerst 1 doen en daarna van 2 de SP
Gaat t gelijk weer een beetjequote:Op zondag 22 januari 2012 16:48 schreef Sharana_LV het volgende:
familie is net weg, nu weer verder met portal
GLaDOSquote:Op zondag 22 januari 2012 16:48 schreef Sharana_LV het volgende:
familie is net weg, nu weer verder met portal
Ken het niet eensquote:Op zondag 22 januari 2012 17:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik speel het spel Reality, wat een kutgame.
Graphics zijn prachtig, maar het verhaal stoort me. ben je een beetje aan het bitchen met je buurvrouw, terwijl je eigenlijk wil praten met je buurmeisje.
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pfff Gwen wil 2x pizza shoarma bestellen en een kapsalon erbij. Bang dat ze nog honger heeft na het eten
Ah die ken ik wel, al werkt de controller niet goed meequote:
Hier staat de creatie van mij en fruit ook net in de oven!quote:
Grote eetlust voor een meisje!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pfff Gwen wil 2x pizza shoarma bestellen en een kapsalon erbij. Bang dat ze nog honger heeft na het eten
En is hier al een half uur opquote:
Ben je misselijk meis?quote:
quote:
Jezus dan is het wel ergquote:
Ik krijg juist altijd te horen dat ik de keuken uit moet omdat de keuken van meneer is... dat is weer het andere uiterstequote:Op zondag 22 januari 2012 15:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Sterkte en een knuffelquote:
Bij de jumbo en jan linders!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:06 schreef AQuila360 het volgende:
Waar kun je dat eigenlijk kopen want ik zie het nergens meer.
Het schijnt dat er iets mis is met de bloedtoevoer naar mijn been toe, hij doet of mega pijn of hij valt gelijk in slaap zeg maar, als het morgenochtend niet weg is dan moet ik naar het ziekenhus het kan zijn dat er een ontsteking in de weg zitquote:
Knuffel!! (helpt dat?)quote:
Sterkte!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Thanks all
[..]
Het schijnt dat er iets mis is met de bloedtoevoer naar mijn been toe, hij doet of mega pijn of hij valt gelijk in slaap zeg maar, als het morgenochtend niet weg is dan moet ik naar het ziekenhus het kan zijn dat er een ontsteking in de weg zit
Dankjulliewelquote:Op zondag 22 januari 2012 21:36 schreef SummerBreeze het volgende:
Shar
Pijn is nooit fijn, maar jou gun ik het echt niet. Ik hoop voor je dat het weg is, al is het misschien ook wel goed van niet. Als het weg is kan het zijn dat de onderliggende oorzaak er nog wel is en dat die dan niet bekend wordt. Als de pijn er nog wel is, hoe vervelend ook, en je naar het zkh gaat, kunnen ze daar onderzoeken wat de oorzaak is en kunnen ze de oorzaak (hopelijk) gaan bestrijden
* SummerBreeze is niet zo van de symptoombestrijding
-edit: Ik moest van SD melden dat ook hij je eengeeft en sterkte wenst
thanksquote:Op zondag 22 januari 2012 21:45 schreef SocialDisorder het volgende:
* SocialDisorder geeft Shar een dikke knuffel en
quote:
Was ze zo blij dat ik weer weg was?quote:Op maandag 23 januari 2012 08:07 schreef SocialDisorder het volgende:
mogge.
Vanmorgen heeft SC voor het eerst gegild van het lachenik smolt
nou, ze heeft zondag de hele dag gehuild, dus ik denk dat ze je mistequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op maandag 23 januari 2012 08:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nou, ze heeft zondag de hele dag gehuild, dus ik denk dat ze je misteAhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Elmo! Oh neequote:Op zondag 22 januari 2012 21:19 schreef koei het volgende:
Oeh, Albert Heijn komt met een muppet-spaaractie! Tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 09:38 schreef Reintji het volgende:
Ik krijg gelijk boze blikken in de bieb. Stond kneiter hard!
Swedish Chefquote:Op maandag 23 januari 2012 09:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Yes, ik ga voor Fozzy, Animal en Swedish Chef
quote:Op maandag 23 januari 2012 09:23 schreef Reintji het volgende:
Zou bijna Waldorf & Statler speciaal voor 2 collega's gaan halen, die zijn het precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sharquote:Op maandag 23 januari 2012 09:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik mag om 11:40 bij mij dokter terecht![]()
dus nog steeds k*t. Hopen op goed nieuws
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
quote:Op maandag 23 januari 2012 09:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Yes, ik ga voor Fozzy, Animal en Swedish Chef
Haha, volgens mij heb je die lui overal. Wij hadden "vroeger" twee hoofdlaboranten die ook Waldorf & Statler genoemd werden. Hadden ze zelfs een naambordje van op de de deurquote:Op maandag 23 januari 2012 09:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou bijna Waldorf & Statler speciaal voor 2 collega's gaan halen, die zijn het precies.
quote:
Helaas welquote:Op maandag 23 januari 2012 09:58 schreef SocialDisorder het volgende:
de Waldorf & Statler poppen zijn lelijk
Wij photoshoppen nog wel eens wat foto's en hebben de backgrounds geforceerd met een afbeelding bij beidenquote:Op maandag 23 januari 2012 09:56 schreef Reintji het volgende:
[..]
Haha, volgens mij heb je die lui overal. Wij hadden "vroeger" twee hoofdlaboranten die ook Waldorf & Statler genoemd werden. Hadden ze zelfs een naambordje van op de de deur
ik vind ze allemaal lelijk, maar dat vind ik altijd met die AH zooi, geef de zegeltjes ook altijd wegquote:Op maandag 23 januari 2012 09:58 schreef SocialDisorder het volgende:
de Waldorf & Statler poppen zijn lelijk
Mijn moeder doet het ook voor de kleinkinderen...quote:Op maandag 23 januari 2012 10:06 schreef wc-eend het volgende:
Mijn moeder ook... maar die doet het voor mijn kids
Net alles uitgepakt en morgen komt de koelkast.. dan nog paar kleine dingetjes halen en dan is het klaar
Ik doe het ook voor m'n kleinkinderenquote:Op maandag 23 januari 2012 10:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Mijn moeder doet het ook voor de kleinkinderen...
Zegt ze
poit zijn zus heeft ook kids, ds dan heeft zijn mams ook kleinkindenquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 09:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik mag om 11:40 bij mij dokter terecht
Sterker nog.. Ik hoorde gisteren dat m'n zus in verwachting is van de 5equote:Op maandag 23 januari 2012 10:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
poit zijn zus heeft ook kids, ds dan heeft zijn mams ook kleinkinden
ik doe het dus altijd voor mijn oppaskindjes
Jouw zus is awesomequote:Op maandag 23 januari 2012 10:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Sterker nog.. Ik hoorde gisteren dat m'n zus in verwachting is van de 5e
Een oepsje..
Al is het nog erg pril allemaal..
Mijn zus is een topfoksterquote:
De 5e, zo die zijn aardig bezig.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Een oepsje..
Ach ja, ze wonen in Belgie.. Wat moet je anders?quote:
Vraag eens of ze er dan ook een voor mij wilt doen, scheelt mij hoop ellendequote:Op maandag 23 januari 2012 10:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Mijn zus is een topfokster
-edit:
En geen top Fok!ster want ze kan net aan d'r email openen
Van ellende maar kinderen maken dus.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach ja, ze wonen in Belgie.. Wat moet je anders?
quote:Op maandag 23 januari 2012 10:20 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Meubels kopen?quote:Op maandag 23 januari 2012 10:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb er al tweequote:Op maandag 23 januari 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vraag eens of ze er dan ook een voor mij wilt doen, scheelt mij hoop ellende
[..]
Haha, als het weer een meisje is kan ik het wel vragen aan ze. Een jongetje willen ze zeker houdenquote:Op maandag 23 januari 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vraag eens of ze er dan ook een voor mij wilt doen, scheelt mij hoop ellende
Ze gaan dus net zo lang door totdat ze een jongen hebben.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, als het weer een meisje is kan ik het wel vragen aan ze. Een jongetje willen ze zeker houden
Ze hebben nu 4 meiden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Ja maar die geef je toch niet weg!quote:
Ik vind meisje of jongetje allebei goedquote:Op maandag 23 januari 2012 10:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, als het weer een meisje is kan ik het wel vragen aan ze. Een jongetje willen ze zeker houden
Ze hebben nu 4 meiden..
Neequote:Op maandag 23 januari 2012 10:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar die geef je toch niet weg!
[..]
Ik vind meisje of jongetje allebei goed
Veel succes Sharquote:
Vergeet de Thriller moves nietquote:
quote:
Arm ventje als het een jongetje wordt...quote:Op maandag 23 januari 2012 10:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Een oepsje..
Fijnquote:Op maandag 23 januari 2012 09:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik mag om 11:40 bij mij dokter terecht
Succes!quote:
Vooralsnog zijn m'n ouders dat.. Mochten die het niet meer voor ze kunnen zorgen is die kans wel groot dat ze bij mij komen ja.. Maar laten we daar maar niet van uit gaan..quote:Op maandag 23 januari 2012 11:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Arm ventje als het een jongetje wordt...
Ben jij eigenlijk voogd als er iets met je zus gebeurd, dan heb je een heel huis vol
Beterschap meissie!quote:[..]
Fijn
Ik ben half ziek thuis aan het werk, stomme bronchitis, van 2-4 vannacht continue bijna liggen kotsen van het hoesten
Ach, mijn broer is ook de enige jongen uit een gezin van vijf kinderen en dat was voor hem alleen een voordeel. Hij kreeg alle spullen nieuw, kreeg volledige aandacht van m'n vader bij het voetballen en leerde gelijk goed met vrouwen omgaan! En ook de jongste zijn is een groot voordeel, dus dit jochie zou dan twee vliegen in een klap slaan!quote:Op maandag 23 januari 2012 11:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Arm ventje als het een jongetje wordt...
Daar moet je maar niet vanuit gaan, maar het idee van zo'n zooi meisjes in je huisje is wel grappig, dat wordt echt een chaosquote:Op maandag 23 januari 2012 11:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn m'n ouders dat.. Mochten die het niet meer voor ze kunnen zorgen is die kans wel groot dat ze bij mij komen ja.. Maar laten we daar maar niet van uit gaan..
[..]
Beterschap meissie!
Dit.quote:
Oh my.. Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denkenquote:Op maandag 23 januari 2012 11:40 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Daar moet je maar niet vanuit gaan, maar het idee van zo'n zooi meisjes in je huisje is wel grappig, dat wordt echt een chaos
Doe dat pikkie de groeten volgende keer als je hem ziet.quote:Ik hoop dat het snel overgaat ja, zo weinig lucht is echt niet tof, gelukkig was het in China al ochtend en kon ik nog een beetje een peptalk krijgen
Ik speelde gewoon met technisch lego, bouten en moeren etc... Maar dat is dat ook nooit meer goedgekomenquote:Op maandag 23 januari 2012 11:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dit.
Meisjes spelen met poppen
Ik zie hem pas in aprilquote:Op maandag 23 januari 2012 11:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh my.. Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken5 kiddo's uit het niets..
De oudste is gelukkig alweer 12. Daar hoef je niet meer veel voor te doen.. Behalve met een honkbalknuppel klaarstaan als er een jongen naar d'r kijkt
[..]
Doe dat pikkie de groeten volgende keer als je hem ziet.
Heb ik dat alvast gezegd!quote:
Maar eerst krijgt het pikkie de groeten van mij hoor, als ik hem ziequote:
viespeukquote:Op maandag 23 januari 2012 12:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar eerst krijgt het pikkie de groeten van mij hoor, als ik hem zieDan pas zijn jouw groeten aan de beurt
quote:Op maandag 23 januari 2012 12:04 schreef Poit het volgende:
[..]
viespeuk![]()
Beetje over z'n pikkie kwijlen.
Van een beetje kwijlen wordt ik niet jaloers hoor..quote:Op maandag 23 januari 2012 12:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jaloezie is zo makkelijk te herkennen
Ik speelde met lego en treinenquote:Op maandag 23 januari 2012 11:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dit.
Meisjes spelen met poppen
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Nou update van hier:
Dokter kon niets zien, ik voel mij de grootste aansteller en zeikerd ter wereld, en ga nooit meer naar de dokter. Slotje.
Als het einde van de week niet weg is moet ik naar het ziekenhuis voor reumatoloog *zucht*
Dan draag ik je er wel heen!quote:Op maandag 23 januari 2012 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Nou update van hier:
Dokter kon niets zien, ik voel mij de grootste aansteller en zeikerd ter wereld, en ga nooit meer naar de dokter. Slotje.
Als het einde van de week niet weg is moet ik naar het ziekenhuis voor reumatoloog *zucht*
Ik met poppen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet gewoon een zoon krijgen dan kan ik zonder excuus met lego spelen![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh en mijn lego heb ik nog steedsIk moet gewoon op dates niet vertellen dat ik vorig jaar nog de nieuwe politie auto dinges voor mijn verjaardag heb gekregen
lol, daar begon je zelf over inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet gewoon een zoon krijgen dan kan ik zonder excuus met lego spelen
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:07 schreef Solique het volgende:
[..]
lol, daar begon je zelf over inderdaad.
Jij wist toch al dat ik een moron benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duh, ik ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij wist toch al dat ik een moron ben
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh en mijn lego heb ik nog steedsIk moet gewoon op dates niet vertellen dat ik vorig jaar nog de nieuwe politie auto dinges voor mijn verjaardag heb gekregen
Dat heb ik dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet gewoon een zoon krijgen dan kan ik zonder excuus met lego spelen
En een excuus om NERF-guns in huis te hebben.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Daar heb ik geen excuus voor nodigquote:Op maandag 23 januari 2012 13:26 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook
En een excuus om NERF-guns in huis te hebben.
Volgende keer foto van mij meenemen en vertellen dat hij bij moet draaien anders komt dokter SD op bezoekquote:Op maandag 23 januari 2012 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Nou update van hier:
Will doquote:Op maandag 23 januari 2012 13:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Volgende keer foto van mij meenemen en vertellen dat hij bij moet draaien anders komt dokter SD op bezoek
Sterkte!
Tuurlijk, kan er ook nog wel bij.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik was nog helemaal kapot ook, de tram had wisselstoring en kwam niet dus ik moest lopend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
quote:Op maandag 23 januari 2012 14:31 schreef SocialDisorder het volgende:
ben bezig de soundtrack voor SSX samen te stellen, ik heb suggesties nodig. Ik heb tot nog toe:freaking baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ssx
tracklist
![]()
ben bezig de soundtrack voor SSX samen te stellen, ik heb suggesties nodig. Ik heb tot nog toe:Lekkere lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan nu even niet bedenken wat er nog bij kan.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb in flames - only for the weak aan
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
ben bezig de soundtrack voor SSX samen te stellen, ik heb suggesties nodig. Ik heb tot nog toe:Wat een kutlijst... ik zie niet eens een kneiter van Jannes of Zanger RinusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 23 januari 2012 14:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een kutlijst... ik zie niet eens een kneiter van Jannes of Zanger Rinus
Jij ziet graag de knijter van Jannes / Zanger Rinus?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een kutlijst... ik zie niet eens een kneiter van Jannes of Zanger Rinus
quote:Op maandag 23 januari 2012 14:53 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren trouwens A Scanner Darkly gezien omdat iemand het hier over had. Wazige film, maar wel erg tof gedaan
Film ziet er wel interessant uit, zal hem aan mijn to-watchlist toevoegen.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:53 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren trouwens A Scanner Darkly gezien omdat iemand het hier over had. Wazige film, maar wel erg tof gedaan
Zonder aan te klikken of te luisteren ken ik ze alquote:Op maandag 23 januari 2012 15:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sorry Rossdale, maar post hem hier ook ff. Hier zitten misschien meer mensen die het kennen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAMN!!!
Dit blijft zo tof
BAASquote:Op maandag 23 januari 2012 15:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Zonder aan te klikken of te luisteren ken ik ze al
Die keygen muziekjes waren altijd zo godsgruwelijk irritantquote:Op maandag 23 januari 2012 15:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sorry Rossdale, maar post hem hier ook ff. Hier zitten misschien meer mensen die het kennen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAMN!!!
Dit blijft zo tof
Lol, moet bij die chiptunes altijd denken aan de Atari 1040 ST.quote:
Dit dus, vorig jaar nog de collectie verwijderdquote:Op maandag 23 januari 2012 15:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, moet bij die chiptunes altijd denken aan de Atari 1040 ST.
Bij sommige games was een dergelijke tune vetter dan de rest van de game
Of je dan baas bentquote:
"Altijd op de hoogte van de laatste illegale handelingen" zou dan ook bij jou kloppenquote:
Tegenwoordig wat minder, maar vroegerquote:Op maandag 23 januari 2012 15:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
"Altijd op de hoogte van de laatste illegale handelingen" zou dan ook bij jou kloppen
http://keygenjukebox.com/
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]Breaking News: foul smelling hurricane hits east American coast, millions of people call in sick due to excessive vomitingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Hoax, ik deed het de andere kant opquote:Op maandag 23 januari 2012 15:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Breaking News: foul smelling hurricane hits east American coast, millions of people call in sick due to excessive vomiting
Ja, maar er staat east coastquote:Op maandag 23 januari 2012 15:53 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dan kan het nog, gewoon via Rusland en de westkust van de US
komt vanzelf aan de eastcoastquote:
eastcoast is ook te bereiken over land. Hoe kunnen alle Duitsers anders op vakantie gaan naar de Noordzeekust? Die komen echt niet allemaal met de bootquote:
met de tanksquote:Op maandag 23 januari 2012 15:59 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
eastcoast is ook te bereiken over land. Hoe kunnen alle Duitsers anders op vakantie gaan naar de Noordzeekust? Die komen echt niet allemaal met de boot
duitsers zijn net ongedierte die komen overalquote:Op maandag 23 januari 2012 15:59 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
eastcoast is ook te bereiken over land. Hoe kunnen alle Duitsers anders op vakantie gaan naar de Noordzeekust? Die komen echt niet allemaal met de boot
BAM!quote:Op maandag 23 januari 2012 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
duitsers zijn net ongedierte die komen overal
true storyquote:Op maandag 23 januari 2012 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
duitsers zijn net ongedierte die komen overal
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
met de tanksDuitsers komen toch met de rofl-copters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:11 schreef SummerBreeze het volgende:
wasda? Wijnglas.gif?
* SummerBreeze voelt zich internetn00b
Nou, je kunt het me beter iets subtieler vragen. Ik ben niet zo van het opvolgen van bevelenquote:Op maandag 23 januari 2012 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
* SocialDisorder zet Rammstein - Bück Dich op
OKquote:Op maandag 23 januari 2012 16:24 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Nou, je kunt het me beter iets subtieler vragen. Ik ben niet zo van het opvolgen van bevelen
ditquote:Op maandag 23 januari 2012 16:29 schreef SummerBreeze het volgende:
De dagen zijn wel al aan het lengen, dus de lente komt eraan
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:31 schreef SocialDisorder het volgende:
lente
vrolijk zingende vogeltjes, verse vliegen tegen je voorruit tussen je tanden
pauperquote:
Zit je zo krap bij kas dat je geen echt eten kunt kopen en het dus moet doen met gevangen vliegjes? Je mag wel weer bij ons komen eten als dat zo is...quote:
nee, z'n Fuifje heeft alleen maar ARKOquote:Op maandag 23 januari 2012 16:33 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zit je zo krap bij kas dat je geen echt eten kunt kopen en het dus moet doen met gevangen vliegjes? Je mag wel weer bij ons komen eten als dat zo is...
Dikke om to the nomz!quote:Op maandag 23 januari 2012 16:33 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zit je zo krap bij kas dat je geen echt eten kunt kopen en het dus moet doen met gevangen vliegjes? Je mag wel weer bij ons komen eten als dat zo is...
Gelukkig wel. Aircoquote:Op maandag 23 januari 2012 16:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee, z'n Fuifje heeft alleen maar ARKO
Climate Controlquote:
M'n verwarming doet het primaquote:Op maandag 23 januari 2012 16:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Climate Controlmet je warme reedt door de pleuriskou
Warme kadetjes komen meer door de stoelverwarmingquote:Op maandag 23 januari 2012 16:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Climate Controlmet je warme reedt door de pleuriskou
Ik had bij jou of eigenlijk bij SD eerder een sybian in de stoel verwacht.. Wel voorverwarmd natuurlijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:38 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Warme kadetjes komen meer door de stoelverwarming
waar ik het plezier pas van inzag toen ik met weeën in de auto zat
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:40 schreef Sharana_LV het volgende:
stoelverwarming is goddelijk, het voelt alsof je in je broek gepiest hebt maar heerlijk die warmte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]maar dan zonder de plakkerige nattigheid
Commerciële pauperzooiquote:Op maandag 23 januari 2012 16:41 schreef Sharana_LV het volgende:
over lente en valentijnsdag gesproken, ik krijg gelijk de hele tijd banners op facebook voor valentijnsdates en op zoek naar single mannen etc etc
Point taken...quote:
quote:
In april begint de lente tochquote:Op maandag 23 januari 2012 16:27 schreef Poit het volgende:
Wat een boel liefde hier zeg.. Het is nog geen lente??
ieuw lekkere billenquote:
quote:
Die dude is zo grappig in de WWEquote:
hij is weer leuk, harold and kumar.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Die dude is zo grappig in de WWE
Zo, ook even Portal 1 uitgespeeld..
Nu toch maar tijd voor Harold and Kumar
nog bedankt Nick, kan alleen nog geen 3d versie vinden![]()
Zet em nu aanquote:Op maandag 23 januari 2012 21:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hij is weer leuk, harold and kumar.
ik blijf me kapot lachen om NPH
Je hebt portal 2 uitgespeeld!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:13 schreef Poit het volgende:
[..]
nee, deel 1quote:
die had ik vorige week uitgespeeldquote:Op maandag 23 januari 2012 23:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je net zei dat je 2 had uitgspeeld
Valentijnquote:
Sharquote:
Voel je je weer wat beter babe?quote:
mogge, hoe voel je je ?quote:
Zoveel mogelijk rust houden en het rustig aan doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb wel goed door kunnen slapen maar helaas nog wel veel pijn, dus nu maar weer wat pijnstillers naar binnen mikken
hehe, nja volgens mij is 3d ook er ook nog nietquote:Op maandag 23 januari 2012 21:13 schreef Poit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hehe, nja volgens mij is 3d ook er ook nog niet
A.Very.Harold.And.Kumar.Christmas.2011.EC.Extra.Dope.Edition.BDRip.XVID.AC3.HQ.Hive-CM8
wel de extra dope edition, nja zie nu pas dat Neil Patrick Harris mee doet
Eigenlijk moet je die film in 3d kijken. Worden zulke over the top 3d shots in die film geplaatst. Is al een grap opzichquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hehe, nja volgens mij is 3d ook er ook nog niet
A.Very.Harold.And.Kumar.Christmas.2011.EC.Extra.Dope.Edition.BDRip.XVID.AC3.HQ.Hive-CM8
wel de extra dope edition, nja zie nu pas dat Neil Patrick Harris mee doet
Zelfs in 2D zijn die shots te duidelijk op te merkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je die film in 3d kijken. Worden zulke over the top 3d shots in die film geplaatst. Is al een grap opzich
Alleen bij gebrek aan boomhutquote:
Heb dan ook geen 1 van die films gezienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:34 schreef Solique het volgende:
[..]NPH heeft al in elk deel gezeten.
verbaast me niets...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb dan ook geen 1 van die films gezien!
'I want to build a fart with you ...'?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:20 schreef SocialDisorder het volgende:
ik las "fart" en snapte hem niet
Gewoon samen bruinebonensoep etenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:29 schreef Kn0x het volgende:
[..]
'I want to build a fart with you ...'?
Dat is nog meer awesome dan een fort bouwen
* SocialDisorder zet mariachi-muziek opquote:
quote:
ga jij maar eerst je culturele kennis bijpoetsenquote:
Asian chicksquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Net camera gekocht!
Sony Nex-3D met een leuke 18-55 mm lens (omgerekend 27-82) en een groothoek 16mm pancake lens erbij! Worden geile foto's uit Japan jongens, oeioeioei!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Net camera gekocht!
Sony Nex-3D met een leuke 18-55 mm lens (omgerekend 27-82) en een groothoek 16mm pancake lens erbij! Worden geile foto's uit Japan jongens, oeioeioei!
OMG 3D JAPACHICKS!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Net camera gekocht!
Awwwyyyeeeeaaahh dat kan er inderdaad mee! (de D slaat eigenlijk op de kit met twee lenzen, maar volgens mij had de firmware een update gekregen zodat ik inderdaad 3D foto's kon nemen!)quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Awwwyyyeeeeaaahh dat kan er inderdaad mee! (de D slaat eigenlijk op de kit met twee lenzen, maar volgens mij had de firmware een update gekregen zodat ik inderdaad 3D foto's kon nemen!)
Je bent vet modern spank!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Awwwyyyeeeeaaahh dat kan er inderdaad mee! (de D slaat eigenlijk op de kit met twee lenzen, maar volgens mij had de firmware een update gekregen zodat ik inderdaad 3D foto's kon nemen!)
Jeweets!quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
JONGUUH!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Jammer alleen dat ik zelf niets heb aan 3D content en er waarschijnlijk ook voorlopig niets mee ga doen, maar hee! Het idee is leuk!
met Harold en Kumar films? yeah right...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ga jij maar eerst je culturele kennis bijpoetsen
Als ik er ergens een chica zie met een enorm kort rokje dan weet ik jullie te vindenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:16 schreef Poit het volgende:
[..]
JONGUUH!
PAAS DIE SHIZZL NAAR SD EN MIJTUS!!
Gisteren eindelijk weer iets gehoord van m'n scriptiebegeleider (na meer dan twee wekenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:28 schreef koei het volgende:
Spank, gaan jullie nog een blog ofzo bijhouden? En is je scriptie al goedgekeurd?
balen kerel.. ik weet hoe het voelt..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:17 schreef Fallen het volgende:
Bagger... PS3 weer YLoD...
Gelukkig gaat die nog wel aan om een backup te maken, maar games klappen er na 3 minuten uit.
*zucht*
Ik heb helemaal geen geld voor een nieuwe...
Dacht dat die dingen niets meer kosten tegenwoordig?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:17 schreef Fallen het volgende:
Bagger... PS3 weer YLoD...
Gelukkig gaat die nog wel aan om een backup te maken, maar games klappen er na 3 minuten uit.
*zucht*
Ik heb helemaal geen geld voor een nieuwe...
add mij ook dan anders kan ik niet meegenieten van de fotosquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gisteren eindelijk weer iets gehoord van m'n scriptiebegeleider (na meer dan twee weken), maar ik kan de veranderingen die ik moet doen gewoonweg niet in één week doen....Moet teveel herschrijven, nog wat nieuwe dingen erbij, dat gaat m gewoon niet worden dus dat ga ik niet eens proberen! Dus na de reis weer verder met de scriptie, wel echt enorm balen...
En een blog gaan we niet bijhouden, we houden allebei eigenlijk niet van die lange reisverhalen, dus het blijft bij foto's op Facebook met commentaar erbij! Dus ook geen los blog, iedereen die het zou willen lezen heb ik al op FB dus dat is wel prima!
200 euro is nog redelijk wat als je ff krap zitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dacht dat die dingen niets meer kosten tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |