Ach, in de ogen van Ed had hij al rood gehad.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:50 schreef RvLaak het volgende:
Die Butner gaat de wedstrijd niet uitspelen als hij zo blijft schoppen
quote:Op zondag 22 januari 2012 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen - Heracles is ook leuk
Mwoah, ligt er aan of het reglementair rood was... Dan had edje geel gegevenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, in de ogen van Ed had hij al rood gehad.
De Jeugdopleiding voor Georgië ?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:51 schreef AMDB het volgende:
Mensen die klagen dat Vitesse bij elkaar gekocht isEr wordt heel veel geïnvesteerd in jeugdopleiding e.d. Alsof het geld bij de grote NL clubs allemaal zelf verdiend is
Mensen die het proberen te ontkennenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:51 schreef AMDB het volgende:
Mensen die klagen dat Vitesse bij elkaar gekocht isEr wordt heel veel geïnvesteerd in jeugdopleiding e.d. Alsof het geld bij de grote NL clubs allemaal zelf verdiend is
Alsof er nu al mensen zijn doorgestroomd vanuit de opleiding. Wat is dat nu voor kulargument?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:51 schreef AMDB het volgende:
Denk Volendam, een paar jaar terugquote:Op zondag 22 januari 2012 12:53 schreef MRN89 het volgende:
Die Zeefuik.. die is toch veel te dik of zie ik dat verkeerd ?
quote:Op zondag 22 januari 2012 12:54 schreef RvLaak het volgende:
Pastoor als trainer hebben en het heilige vuur missen![]()
Gast.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, dat beide ploegen behoorlijk zijn afgezakt
quote:Op zondag 22 januari 2012 12:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, dat beide ploegen behoorlijk zijn afgezakt
quote:Op zondag 22 januari 2012 12:56 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is de verkeerde jonge, je moet nummer 13 hebben!
Nee, maar over twee weken kan het weer totaal anders staan. De verschillen zijn zo klein.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat Feyenoord op de 6e plaatst hoort te staan, gezien de historie? Of Ajax 5e?
quote:Op zondag 22 januari 2012 12:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Om 16:30 de kneuzen van Utrecht die alleen tegen Ajax goed spelen
Da's wel weer waar jaquote:Op zondag 22 januari 2012 12:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, maar over twee weken kan het weer totaal anders staan. De verschillen zijn zo klein.
Laten we het houden op voetbal.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Onbegrijpelijk dat die Zeefuik nog steeds professioneel voetbal speelt
Leuk voor JL of onderkant eredivisie. Nec kan wel beter krijgen denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Onbegrijpelijk dat die Zeefuik nog steeds professioneel voetbal speelt
Waarom willen wij weten wat jij in bed uitspookt?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:58 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind Zeefuik nog aardig snel. Conditioneel gezien merk ik weinig van z'n overgewicht.
Het is alleen zo zonde dat 'ie niet kan voetballen.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:58 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind Zeefuik nog aardig snel. Conditioneel gezien merk ik weinig van z'n overgewicht.
Om van die zin iets gays te maken, da's ook knap. Beetje raar ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom willen wij weten wat jij in bed uitspookt?
Is niet knap hoor, gewoon een zieke geest hebbenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Om van die zin iets gays te maken, da's ook knap. Beetje raar ook.
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is niet knap hoor, gewoon een zieke geest hebben
Dus jij vindt homofilie een ziekte?!quote:Op zondag 22 januari 2012 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is niet knap hoor, gewoon een zieke geest hebben
Wel vrij vervoer.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
Tegen Feyenoord zal NEC wel weer de wedstrijd van het seizoen spelen. Elk jaar hetzelfde liedje
Nee hoor, ik vind alles aan sex linken potentieel ziek... En vertrouw me, ik heb een zieke geestquote:
Ik hoor een trommelaar de laatste repetitie doen voor een concert aankomende week. Voor de rest is het weer stil.quote:
Klopt. Alleen Symphonica in Rosso krijgt het Gelredome vol.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik hoor een trommelaar de laatste repetitie doen voor een concert aankomende week. Voor de rest is het weer stil.
Uhm, Rammstein ook hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 13:04 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Klopt. Alleen Symphonica in Rosso krijgt het Gelredome vol.
Wel lekker rustig, na die wedstrijd jonge.. opeens dacht ik .. wat een rust opeens.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Na al die kinderen bij Ajax - AZ is elk stadion stil dit weekend
True. Kan alleen niet echt met veel ruimte in z'n rug spelen.quote:
Volgens mij is Zeefuik niet dik hoor, eerder een bonk spieren.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:06 schreef Buitendam het volgende:
Oke, in een duel met 2 man wordt het overgewicht van Zeefuik pijnlijk duidelijk
Heeft ie een flinke speknek danquote:Op zondag 22 januari 2012 13:08 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Volgens mij is Zeefuik niet dik hoor, eerder een bonk spieren.
Ik denk het nietquote:Op zondag 22 januari 2012 13:08 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Klopt, zag vanochtend een bus richting Gelredome vertrekken (woon er 10 kilometer vandaan) en minstens 50% was 65+quote:Op zondag 22 januari 2012 13:08 schreef Buitendam het volgende:
Er zitten verdomme complete verzorgingshuizen op de tribune, man?
Zuiver doelpunt was dat.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:09 schreef Paul-89 het volgende:
In de Kuip hadden ze aan een kans genoeg.
Nee, hij heeft gewoon zware botten.. en dat shirt past niet bij zijn volslank lichaam, dat vertekent.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:08 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Oké.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:09 schreef EL_Locoooo het volgende:
Die Reis net, ik denk die scheurt weer een kruisband ofzo... Gelukkig niet, heb in de combi met juve, heerenveen, twente, en fullham (allen gister goed) Reis als doelpuntenmaker als laatste bet. Scoort reis betekent 355e rijker:D
Super.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:09 schreef EL_Locoooo het volgende:
Die Reis net, ik denk die scheurt weer een kruisband ofzo... Gelukkig niet, heb in de combi met juve, heerenveen, twente, en fullham (allen gister goed) Reis als doelpuntenmaker als laatste bet. Scoort reis betekent 355e rijker:D
Gaat niet gebeuren, zonde van je geld.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:09 schreef EL_Locoooo het volgende:
Wauwquote:Op zondag 22 januari 2012 13:09 schreef EL_Locoooo het volgende:
Schrijf maar af. Die wisselen ze na 60 minuten voor die halve Jap.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:09 schreef EL_Locoooo het volgende:
Jammer dat ie straks gewisseld wordt dan.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:09 schreef EL_Locoooo het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schrijf maar af. Die wisselen ze na 60 minuten voor die halve Jap.
En ik heb vanmiddag een trio met twee fotomodellen (v).quote:Op zondag 22 januari 2012 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Vites gaat in de tweede helft 4 goals maken/.
He, da's toevallig. Ik ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En ik heb vanmiddag een trio met twee fotomodellen.
Plus size ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En ik heb vanmiddag een trio met twee fotomodellen (v).
ja ik weet t... Qua scoren echt dramatisch dit seizoen.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
NEC kan niet scoren. Tenzij Platje nog in gaat vallen.
Neee, ik wil zn.. eh.. voetbalkwaliteiten zienquote:Op zondag 22 januari 2012 13:17 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dan kan je lekker vingeren erop zeker ?
Heeft met kwaliteit te makenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:35 schreef Paul-89 het volgende:
Sowieso belachelijk dat Zeefuik nog altijd boven Platje staat.
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:37 schreef AMDB het volgende:
Daar had geel voor gegeven kunnen moeten worden.
Balvast en een hard schotquote:Op zondag 22 januari 2012 13:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Welke kwaliteiten heeft de nooit scorende Zeefuik dan ?
Hoort dus in de basis.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:39 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zeefuik is een ongelofelijke kneus voor de goal, maar is toch echt beter dan Platje, die pas vijf keer een bal goed heeft geraakt dit seizoen (toevallig vijf doelpunten..).
Komt nog, als zijn team is een keer wat ballen geeft waar hij hij wat aan heeftquote:Op zondag 22 januari 2012 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet gescoord in de hele 1e seizoenshelft domme kip.
Krijgt genoeg kansen olievlek.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt nog, als zijn team is een keer wat ballen geeft waar hij hij wat aan heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:47 schreef leolinedance het volgende:
Zeefuik bakt er niet veel van.
En wat is Vitesse een schijtclub zeg![]()
![]()
^99
Zeefuik is veel beter, manquote:Op zondag 22 januari 2012 13:49 schreef Stevenzenl het volgende:
Raar dat Nijland in dit NEC ook niet kan "doorbreken".
Te soft, te licht, geen goede mentaliteit blijkbaar. Jammer, want die jongen heet zoveel techniek..quote:Op zondag 22 januari 2012 13:49 schreef Stevenzenl het volgende:
Ligt gewoon aan nec dat zeefuik en stef zijn spel niet kan spelenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:49 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik hoop dat ze kampioen worden. Ik kan niet wachten op de Van Galiaanse toespraak van Merabquote:Op zondag 22 januari 2012 13:51 schreef Sunshineboy het volgende:
Ik hoop voor de spanning in de top van de competitie dat Vitesse vandaag wint!!
Vitesse mag nooit winnen. Ik hoop dat Vitesse verliest en dat Reis weer een paar weken uitgeschakeld isquote:Op zondag 22 januari 2012 13:51 schreef Sunshineboy het volgende:
Ik hoop voor de spanning in de top van de competitie dat Vitesse vandaag wint!!
Nope, ik rij er alleen maar langs als ik naar de IKEA ga.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben je ooit in die galmbak geweest?Wat een drama...
Wi arr de bestquote:Op zondag 22 januari 2012 13:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze kampioen worden. Ik kan niet wachten op de Van Galiaanse toespraak van Merab
Na psv, gewoon weer een jaar. Mag hij dan eens kijken of hij nog zoveel steun krijgt van vitesse en de supquote:Op zondag 22 januari 2012 13:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vitesse mag nooit winnen. Ik hoop dat Vitesse verliest en dat Reis weer een paar weken uitgeschakeld is
Het schijnt dat Reis die boeken vol met steunbetuigingen naar zijn familie in de favella's heeft gestuurd, bij gebrek aan wc-papier.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na psv, gewoon weer een jaar. Mag hij dan eens kijken of hij nog zoveel steun krijgt van vitesse en de sup
Nee joah. Die liggen op zijn appartementje, om joints van te rollen...quote:Op zondag 22 januari 2012 13:54 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Het schijnt dat Reis die boeken vol met steunbetuigingen naar zijn familie in de favella's heeft gestuurd, bij gebrek aan wc-papier.
Soort van Godwin ditquote:Op zondag 22 januari 2012 13:55 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ken mensen die voor zo'n overtreding rood kregen bij Twente uit...
In Arnhem gebeurt er eigenlijk zelden wat. Leeft meer in Nijmegen dan andersom.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:56 schreef Muto het volgende:
De wegen worden alvast afgezet voor de veldslag straks:
http://geldersverkeer.webcam.nl/a325.html
Hoop dat je genoot van het sportveldquote:Op zondag 22 januari 2012 13:56 schreef Muto het volgende:
De wegen worden alvast afgezet voor de veldslag straks:
http://geldersverkeer.webcam.nl/a325.html
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:55 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ken mensen die voor zo'n overtreding rood kregen bij Twente uit...
quote:Op zondag 22 januari 2012 14:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoop dat je genoot van het sportveld
Ik kijk niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoop dat je genoot van het sportveld
Klop, zeefuik is de pimpquote:Op zondag 22 januari 2012 14:00 schreef LDS het volgende:
Hoorde ik daar nou platje is de hoer van NEC?
Mertens is de beste nummer 14 ooit!!quote:
Iedereeen die webcam van standpunt veranderenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
1e ME busje staat al klaar op de weg
ZELFS BETER DAN FEYENOORDER JOHAN CRUIJFF!!!quote:Op zondag 22 januari 2012 14:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mertens is de beste nummer 14 ooit!!
Ja irritant gedoe somsquote:Op zondag 22 januari 2012 14:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Iedereeen die webcam van standpunt veranderen
Wat was die link ook alweer?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Steeds naar het sportveld of dat VRI-Kastjequote:Op zondag 22 januari 2012 14:04 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 januari 2012 14:03 schreef Paul-89 het volgende:
Ohjee Jenner, Benny begint nu te fappen.
Iedereen zit een anders standpunt aan te klikken.quote:
Jaloeziequote:Op zondag 22 januari 2012 14:10 schreef AMDB het volgende:
Het aantal keer dat er in dit topic "Zeefuik" gepost is is eigenlijk hilarisch.
2 stuks zelfs nuquote:Op zondag 22 januari 2012 14:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die blauwe busje die je de hele tijd in beeld ziet..
Die.gast is ook zo bizar slecht.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:10 schreef AMDB het volgende:
Het aantal keer dat er in dit topic "Zeefuik" gepost is is eigenlijk hilarisch.
Ik vind Havenaar zo'n held, hoop dat hij het in Nederland gaat makenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:12 schreef Stevenzenl het volgende:
Havenaar heeft al meer kopduels gewonnen dan Reis, 1.
Ik kende hem nietquote:Op zondag 22 januari 2012 14:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik vind Havenaar zo'n held, hoop dat hij het in Nederland gaat maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |