Ach, in de ogen van Ed had hij al rood gehad.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:50 schreef RvLaak het volgende:
Die Butner gaat de wedstrijd niet uitspelen als hij zo blijft schoppen
quote:Op zondag 22 januari 2012 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen - Heracles is ook leuk
Mwoah, ligt er aan of het reglementair rood was... Dan had edje geel gegevenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, in de ogen van Ed had hij al rood gehad.
De Jeugdopleiding voor Georgië ?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:51 schreef AMDB het volgende:
Mensen die klagen dat Vitesse bij elkaar gekocht isEr wordt heel veel geïnvesteerd in jeugdopleiding e.d. Alsof het geld bij de grote NL clubs allemaal zelf verdiend is
Mensen die het proberen te ontkennenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:51 schreef AMDB het volgende:
Mensen die klagen dat Vitesse bij elkaar gekocht isEr wordt heel veel geïnvesteerd in jeugdopleiding e.d. Alsof het geld bij de grote NL clubs allemaal zelf verdiend is
Alsof er nu al mensen zijn doorgestroomd vanuit de opleiding. Wat is dat nu voor kulargument?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:51 schreef AMDB het volgende:
Denk Volendam, een paar jaar terugquote:Op zondag 22 januari 2012 12:53 schreef MRN89 het volgende:
Die Zeefuik.. die is toch veel te dik of zie ik dat verkeerd ?
quote:Op zondag 22 januari 2012 12:54 schreef RvLaak het volgende:
Pastoor als trainer hebben en het heilige vuur missen![]()
Gast.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, dat beide ploegen behoorlijk zijn afgezakt
quote:Op zondag 22 januari 2012 12:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, dat beide ploegen behoorlijk zijn afgezakt
quote:Op zondag 22 januari 2012 12:56 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is de verkeerde jonge, je moet nummer 13 hebben!
Nee, maar over twee weken kan het weer totaal anders staan. De verschillen zijn zo klein.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat Feyenoord op de 6e plaatst hoort te staan, gezien de historie? Of Ajax 5e?
quote:Op zondag 22 januari 2012 12:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Om 16:30 de kneuzen van Utrecht die alleen tegen Ajax goed spelen
Da's wel weer waar jaquote:Op zondag 22 januari 2012 12:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, maar over twee weken kan het weer totaal anders staan. De verschillen zijn zo klein.
Laten we het houden op voetbal.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Onbegrijpelijk dat die Zeefuik nog steeds professioneel voetbal speelt
Leuk voor JL of onderkant eredivisie. Nec kan wel beter krijgen denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Onbegrijpelijk dat die Zeefuik nog steeds professioneel voetbal speelt
Waarom willen wij weten wat jij in bed uitspookt?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:58 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind Zeefuik nog aardig snel. Conditioneel gezien merk ik weinig van z'n overgewicht.
Het is alleen zo zonde dat 'ie niet kan voetballen.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:58 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind Zeefuik nog aardig snel. Conditioneel gezien merk ik weinig van z'n overgewicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |