Schrijf maar af. Die wisselen ze na 60 minuten voor die halve Jap.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:09 schreef EL_Locoooo het volgende:
Die Reis net, ik denk die scheurt weer een kruisband ofzo... Gelukkig niet, heb in de combi met juve, heerenveen, twente, en fullham (allen gister goed) Reis als doelpuntenmaker als laatste bet. Scoort reis betekent 355e rijker:D
Jammer dat ie straks gewisseld wordt dan.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:09 schreef EL_Locoooo het volgende:
Die Reis net, ik denk die scheurt weer een kruisband ofzo... Gelukkig niet, heb in de combi met juve, heerenveen, twente, en fullham (allen gister goed) Reis als doelpuntenmaker als laatste bet. Scoort reis betekent 355e rijker:D
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schrijf maar af. Die wisselen ze na 60 minuten voor die halve Jap.
En ik heb vanmiddag een trio met twee fotomodellen (v).quote:Op zondag 22 januari 2012 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Vites gaat in de tweede helft 4 goals maken/.
He, da's toevallig. Ik ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En ik heb vanmiddag een trio met twee fotomodellen.
Plus size ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En ik heb vanmiddag een trio met twee fotomodellen (v).
ja ik weet t... Qua scoren echt dramatisch dit seizoen.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
NEC kan niet scoren. Tenzij Platje nog in gaat vallen.
Neee, ik wil zn.. eh.. voetbalkwaliteiten zienquote:Op zondag 22 januari 2012 13:17 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dan kan je lekker vingeren erop zeker ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |