Om van die zin iets gays te maken, da's ook knap. Beetje raar ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom willen wij weten wat jij in bed uitspookt?
Is niet knap hoor, gewoon een zieke geest hebbenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Om van die zin iets gays te maken, da's ook knap. Beetje raar ook.
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is niet knap hoor, gewoon een zieke geest hebben
Dus jij vindt homofilie een ziekte?!quote:Op zondag 22 januari 2012 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is niet knap hoor, gewoon een zieke geest hebben
Wel vrij vervoer.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
Tegen Feyenoord zal NEC wel weer de wedstrijd van het seizoen spelen. Elk jaar hetzelfde liedje
Nee hoor, ik vind alles aan sex linken potentieel ziek... En vertrouw me, ik heb een zieke geestquote:
Ik hoor een trommelaar de laatste repetitie doen voor een concert aankomende week. Voor de rest is het weer stil.quote:
Klopt. Alleen Symphonica in Rosso krijgt het Gelredome vol.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik hoor een trommelaar de laatste repetitie doen voor een concert aankomende week. Voor de rest is het weer stil.
Uhm, Rammstein ook hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 13:04 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Klopt. Alleen Symphonica in Rosso krijgt het Gelredome vol.
Wel lekker rustig, na die wedstrijd jonge.. opeens dacht ik .. wat een rust opeens.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Na al die kinderen bij Ajax - AZ is elk stadion stil dit weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |