Vitesse mag nooit winnen. Ik hoop dat Vitesse verliest en dat Reis weer een paar weken uitgeschakeld isquote:Op zondag 22 januari 2012 13:51 schreef Sunshineboy het volgende:
Ik hoop voor de spanning in de top van de competitie dat Vitesse vandaag wint!!
Nope, ik rij er alleen maar langs als ik naar de IKEA ga.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben je ooit in die galmbak geweest?Wat een drama...
Wi arr de bestquote:Op zondag 22 januari 2012 13:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze kampioen worden. Ik kan niet wachten op de Van Galiaanse toespraak van Merab
Na psv, gewoon weer een jaar. Mag hij dan eens kijken of hij nog zoveel steun krijgt van vitesse en de supquote:Op zondag 22 januari 2012 13:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vitesse mag nooit winnen. Ik hoop dat Vitesse verliest en dat Reis weer een paar weken uitgeschakeld is
Het schijnt dat Reis die boeken vol met steunbetuigingen naar zijn familie in de favella's heeft gestuurd, bij gebrek aan wc-papier.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na psv, gewoon weer een jaar. Mag hij dan eens kijken of hij nog zoveel steun krijgt van vitesse en de sup
Nee joah. Die liggen op zijn appartementje, om joints van te rollen...quote:Op zondag 22 januari 2012 13:54 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Het schijnt dat Reis die boeken vol met steunbetuigingen naar zijn familie in de favella's heeft gestuurd, bij gebrek aan wc-papier.
Soort van Godwin ditquote:Op zondag 22 januari 2012 13:55 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ken mensen die voor zo'n overtreding rood kregen bij Twente uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |