quote:Op zondag 22 januari 2012 11:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neuh, gij het geweun een lekker wijf!
Het plaatje is niet eng. En de tekst is gewoon waar, je krijgt niet voor het leven, je moet werken voor wat je wil.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:08 schreef Barretje80 het volgende:
naja de tekst is zo slecht nog niet??
ook wij moeten er met z'n allen iets voor doen ( of nouja.. laten) om af te vallen..
alleen het plaatje..![]()
Anders neem je wat rauwkost met kruidenyoghurt als dip. Ik maak me oprecht een beetje zorgen om jequote:Op zondag 22 januari 2012 14:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zuivel is mijn zwakke punt, kaas vind ik lekker, maar kwark gaat er bij mij bijna niet in. Yoghurt lust ik wel met komkommer en kruiden. Naja, ik de loop van de dag zal ik eens schaaltje nemen.
Doperwten zijn groente trouwens![]()
Vandaag is een beetje weinig inderdaad, ik zal eens kijken waar ik meer kcal kan maken.
psychotherapie is nog gewoon in de basisverzekering, als je naar een instituut als psyq gaat kunnen zij zelfs de verwijzing voor je regelen. ik ben er ook geweest omdat gewone ggz psycholoog me niet goed kon helpen....quote:Op zondag 22 januari 2012 14:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
88,5kg
Ik weet dat het nu niet heel erg goed gaat, alleen ik weet momenteel ook niet wat ik eraan moet doen. In therapie gaan is een heel leuk idee, alleen ik ben ook maar een student, de eigen bijdrage van therapie kan ik simpelweg niet opbrengen (dat was vorig jaar ¤30,- en zou dit jaar rond de ¤80,- gaan liggen, als ik het nieuws goed onthouden heb). En als ik thuis aan kom zetten met "hey, de es is terug", kan ik mezelf wees rekenen. Hulp zoeken was een paar jaar terug een leuke optie, maar ik heb het geld gewoon niet (daarnaast waren de vorige keren niet erg succesvol, maar eerlijk is eerlijk, nu sta ik er veel meer voor open).
Ik heb ook zelf met automutilatie kunnen stoppen, dus dit moet ook lukken. Gewoon stap voor stap de gewoontes aanpakken en dat kost tijd. Als ik geld had zat ik allang bij een psycholoog.
(en ja, ik heb een baantje)
En het gaat me gewoon lukken, want ik heb genoeg relaties hiermee kapot gemaakt en om mijn vriendje geef ik gewoon te veel. Toen ik hem leerde kennen zat ik voor mezelf in de 100kcal max regel en voor hem ben ik gaan eten. Voor hem ben ik nu het purgeren aan het afleren (al weet hij er niet eens van) en voor hem zal ik de kcal ook omhoog krijgen.
Klinkt heel puik, is het niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
88,5kg
Ik weet dat het nu niet heel erg goed gaat, alleen ik weet momenteel ook niet wat ik eraan moet doen. In therapie gaan is een heel leuk idee, alleen ik ben ook maar een student, de eigen bijdrage van therapie kan ik simpelweg niet opbrengen (dat was vorig jaar ¤30,- en zou dit jaar rond de ¤80,- gaan liggen, als ik het nieuws goed onthouden heb). En als ik thuis aan kom zetten met "hey, de es is terug", kan ik mezelf wees rekenen. Hulp zoeken was een paar jaar terug een leuke optie, maar ik heb het geld gewoon niet (daarnaast waren de vorige keren niet erg succesvol, maar eerlijk is eerlijk, nu sta ik er veel meer voor open).
Ik heb ook zelf met automutilatie kunnen stoppen, dus dit moet ook lukken. Gewoon stap voor stap de gewoontes aanpakken en dat kost tijd. Als ik geld had zat ik allang bij een psycholoog.
(en ja, ik heb een baantje)
En het gaat me gewoon lukken, want ik heb genoeg relaties hiermee kapot gemaakt en om mijn vriendje geef ik gewoon te veel. Toen ik hem leerde kennen zat ik voor mezelf in de 100kcal max regel en voor hem ben ik gaan eten. Voor hem ben ik nu het purgeren aan het afleren (al weet hij er niet eens van) en voor hem zal ik de kcal ook omhoog krijgen.
met prettig heeft het niks te maken, het kan zijn dat de ES het prettigst is voor jou namelijk... je zult juist uit je comfort zone moeten.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
@ Kwakz0r: Toen ik vorig jaar in therapie was, moest ik per keer ¤30,- zelf betalen, en dat lag niet aan mijn verzekering (basis + uitbreiding + tand). Ik zal zo meteen even de brief opzoeken waarin de wetswijzigingen van 2012 in staan. Toen heb ik behoorlijk krom moeten liggen en ben toen halverwege de behandeling gestopt.
@ Motorbloempje: Dat is waar
@ Sjeen:Ben blij voor je
@ DancingPhoebe: Zal er niks meer over zeggen![]()
En even in het algemeen: Ik doe gewoon mijn best meer te gaan eten. Dat komt goed, want mijn es is iig nog niet in zijn geheel terug. Het wordt meer, ik moet gewoon experimenteren met wat prettig is voor mij.
Dat klopt CotS. Maar dat zegt toch niets. Dan zijn met jou die anderen heel fout bezig. Als een ander iets ook doet wil dat niet zeggen dat het dan oke is.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Just as I say, ik zal er niks meer over zeggen. Mijn excuses, maar ik ben hier zeker niet de enige met kleine lijstjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |