quote:Op maandag 23 januari 2012 08:51 schreef Ambrosius het volgende:
Federer-JMDP morgen de derde partij dus, 4.30 de wekker denk ik.
Ik dacht nog, morgen blijf ik even 's ochtends thuis om die pot te zienquote:Op maandag 23 januari 2012 08:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..].
Dat had gewoon de avond partij moeten zijn... Berdych zie ik toch niet zoveel uithalen tegen Nadal.
Ik had nog gehoopt op Murray - Tsonga, dan was het helemaal top geweest. Maar ik zie Kei opgebrand zijn, dus...Maar voor de rest echt top. Ben benieuwd of Berdych iets kan doen....quote:
Djokovic - Hewitt gaat ongeveer zo de baan op. En zenden ze Lisicki - Sharapova niet uit?quote:Op maandag 23 januari 2012 09:36 schreef alors het volgende:
Waarom zijn er nu geen wedstrijden meer? Heb ik eindelijk tijd om te kijkenEn het is daar toch bijna 40 graden? Dan is het toch lekkerder om 's avonds te spelen als het iets is afgekoeld?
Zo de baan op? Die gaan de baan op na Lisicki-Sharapova en die zijn net begonnen.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Djokovic - Hewitt gaat ongeveer zo de baan op. En zenden ze Lisicki - Sharapova niet uit?
Ohquote:Op maandag 23 januari 2012 09:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo de baan op? Die gaan de baan op na Lisicki-Sharapova en die zijn net begonnen.
Ohquote:Op maandag 23 januari 2012 09:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Djokovic - Hewitt gaat ongeveer zo de baan op. En zenden ze Lisicki - Sharapova niet uit?
Klinkt goed.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hopelijk een lange 5setter die Federer eruit sleept en dan daarna het toernooi wint.![]()
![]()
![]()
Dat Serena uitgeschakeld zou worden in ronde 4 had ik in het begin van het toernooi voorspeld. Ik dacht alleen tegen Kanepi, het werd dus Makarovaquote:Op maandag 23 januari 2012 09:23 schreef TheGeneral het volgende:
De overwinningen van Makarova zijn overigens wel indrukwekkend...
Kanepi
Zvonareva
Williams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |