SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Yepquote:Op zondag 22 januari 2012 10:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Söderling heeft toch al afgezegd voor Rotterdam?
Ja, volgens mij ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 10:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Söderling heeft toch al afgezegd voor Rotterdam?
Vergelijken kan wel, gelijkstellen niet. Je kunt ook Haase vergelijken met Federer (aantal toernooioverwinningen, aantal gewonnen wedstrijden, aantal aces, noem maar op.)quote:Op zondag 22 januari 2012 10:17 schreef Norrage het volgende:
Niemand kan ooit met fed vergeleken worden
Dat verklaart dan wel de domme opmerkingen. Ik hoop dat hij in elk geval mijn opmerkingen over het tijdverschil tussen Nederland en Australië niet leest.quote:Op zondag 22 januari 2012 10:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Volgens mij zit hij mee te lezen op FOK! i.p.v. Twitter.
Ik denk dat er gewoon iemand van FOK! die commentator aan het pesten is hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 10:27 schreef Federer-fan het volgende:
Kijkersvraag: "Heeft Federer ooit dubbeltennis gespeeld?"
WTF.
Gaat erg soepel. Hierna graag nog drie van deze partijen van Fed.quote:
Dat zou ik dan moeten zijn maar ik ben het niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 10:28 schreef WillieW het volgende:
[..]
Ik denk dat er gewoon iemand van FOK! die commentator aan het pesten is hoor
Wat moet ik dan voor # gebruiken?quote:Op zondag 22 januari 2012 10:29 schreef Norrage het volgende:
Fedfan ga eens twittervragen stellen dan kunnen we lachen! Misschien wil hij wel een slechte grap voorlezen!
Op welke hashtag staan die? Ik wil ook even lachenquote:Op zondag 22 januari 2012 10:30 schreef Bak_Beest het volgende:
Ik heb even die twitterberichten bekeken die zoal langskomen maar die zijn echt om van te huilen
#nuopeurosportquote:Op zondag 22 januari 2012 10:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat moet ik dan voor # gebruiken?
Ik heb wel een vraag die ik kan stellen: Klopt het dat theoretisch gezien alle spelers die nu nog inhet toernooi zitten dit jaar het Grand Slam kunnen winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |